bntemp

bntemp

A Bayernről, vélhetően nem utoljára

2013. április 24. - s4tch

Mikor télen már utcahosszal, szinte kapott gól nélkül vezették a Bundesligát, senki nem foglalkozott velük, még csak nem is legyintettünk.
Mikor idegenben pürére verték az Arsenalt, legyintettünk, hogy gyengék az évről-évre lerabolt franko-angolok, és a visszavágón jót röhögtünk: lám-lám, nem is olyan erősek a germánok sem.
Mikor rommá zúzták a Juventus középpályáját, legyintettünk, hogy Pirlo, Marchisio, és az első bálozó Conte ennyit tudnak.
Mikor márciusban (érted, _márciusban_) behúzták a bajnoki címet, megint legyintettünk, hogy bundásliga, ugyammá', muhaha.
Mikor a visszavágón félgőzzel, szinte unatkozva simázták le a Juventust, legyintettünk, hogy gyenge a csapatunk, ennyire vagyunk csak képesek, mindenki monnyonle Contétól Paraticiig, Buffontól Chielliniig.

Tegnap az károgók számára is kiderült, nem feltétlenül a Juventus, meg persze az Arsenal és a komplett bundásliga a harmatos: a Bayern erős ennyire.

Nyugi, csajok, jó úton járunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr188240644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

346607 2013.04.24. 17:48:46

Jah, és Matri is ugyanolyan jó, mint Messi.

338554 2013.04.24. 17:51:14

[daneeka30](#1209873): Sikerült a lényeget megragadni és még véletlenül sem forgatod ki az ember szavait. Nem.

348211 2013.04.24. 17:52:57

A meccs előtt nekem is eszembe jutott (aki nem hiszi, a Barca-blog hozzászólásai közt ott a bizonyíték!), hogy ez a meccs sokban hasonlíthat majd a miénkre, mert a Barca is alapvetően középen szereti, meg nekik sincs csatáruk, csak egy rakás klasszis középpályásuk. Igazából, nekem az első Juve-meccsen esett le, hogy mennyire erős (illetve... erős... nem akarom ilyen degradáló jelzővel sértegetni őket...) ez az idei Bayern: azóta igazából egyetlen eredményük sem döbbentett meg igazán, legfeljebb csak meglepett. De most komolyan: azt a középpályát, ami (már a klasszis része) partiban volt (persze, még amikor Contét utánozta Prandelli, nem pedig Allegrit) az EB-n a spanyolokkal, azt jóformán erőlködés nélkül mosták le. Tegnap Messit szintúgy.

339140 2013.04.24. 19:06:29

Szerintem a többség csak azt kérte/kéri számon, hogy meg sem próbáltunk (komolyat) váltani négy félidő alatt. Lehetett volna próbálkozni például hülye járásokkal, az megzavarta volna őket.

334188 2013.04.24. 19:25:23

Remélem ezért a Bayern szopkodásért sok pénzt kaptok odaátról. Esetleg valami mást. Persze tényleg brutálisak, nem lehet tagadni, de azért ez mégiscsak Juve blog. És tényleg nem kéne arra használni a tegnapi meccset, hogy a saját, ellenük mutatott csapnivaló teljesítményünket mentegessük. (tudom ti nem ezt teszitek, de van néhány Juve szurkoló aki igen)

348517 2013.04.24. 19:37:19

"például hülye járásokkal" - :) én arra lennék vevő, amit Robben és Ribery tol, mert elképesztő mit műveltek tegnap. Ja, és Müller! Nem szopkodja senki a Bayernt, de tanulni van mit tőlük, és sosem árt.

350106 2013.04.24. 20:02:52

Hexnckes ügynöke:"a Bayern leigazolta Lwandowskit és 45-öt ajánlott Vidalért, de Juve számára ő nem eladó." Az szép, 60ért elengedném azért :)

334219 2013.04.24. 20:18:38

Nem érzem úgy, hogy a Juve Bayern elleni reménytelen tökölődését sokkal magasabb szintre emeli a Barca kifilézése. De önáltatásnak persze jó. Egyébként meg az a müncheni meccs is volt minimum egy 4-0, csak kihagyták a ziccereket. De játékban a Juvét legalább annyira lealázták, mint a Barcát. Azt meg csendben teszem hozzá, hogy lehet, jó úton jár a Juve ( ti tudjátok), de az is lehet, kurva nagy önáltatás az ilyen állófocis Milan-meccseken aratott győzelmekkel építeni ezt a tudatot. Láttuk, mennyit ér, ha nem is egész Európában, de Münchenben. Bocs, ha szigorú voltam. ))

258945 2013.04.24. 20:22:33

[Merlin91](#1210005): ennyire ne legyél kétségbeesett :)

350106 2013.04.24. 20:23:55

Nem önáltatás: annyit jelent, hogy 2 szezon alatt - a semmiből! - olyan szintre jutottunk(nagyjából), mint Európa 3-4 legjobb csapata. Ezek közül a Bayern jelenleg kiemelkedik, de a többiekhez képest minimális a lemaradás, ha egyáltalán van. S a csatárposzt megerősítésével teljesen reális cél, hogy elődöntőkig minimum eljuthatunk a követekező években; onnantól meg dől a pénz, ami ránkfér a további fejlődéshez.

348517 2013.04.24. 20:29:54

@Merlin91: Ugyan már.. Ne felejtsük el, hogy kaptunk az ELSŐ percben egy kúrvpeches gólt, az azért betette az ajtót rendesen. Van hova fejlődni, ez kétségtelen, és ez lesz.

340468 2013.04.24. 20:42:45

[Merlin91](#1210005): Irigy vagyok rád, hogy már ilyen korán iszol, viszont ahhoz képest pontosan gépelsz.

340942 2013.04.24. 22:15:38

Van annak is egy varázsa, hogy még ebben a végtelenül egyszerű posztban egyesek negatívumokat fedeznek fel. Legyen én is beállok a sorba. A játékosok és az edzőtől a vezetőkön keresztül a szertárosig mindenki kapjon szifiliszt a legutóbbi meccsek teljesítménye miatt. Mi az hogy csak ennyire vagyunk képesek??? Elfogadhatatlan és vérlázító!! [Merlin91](#1210005): Könyörgöm hagyjuk már ezt a simán lehetett volna 4-0 a játék képe alapján dumát. Be kellett volna rúgni a helyzeteket és nem elbalf*szkodni!!!

336677 2013.04.25. 08:03:50

Szerintem érdemes mértéktartónak lenni mind a Bayern-Barca, mind a Juve meccseinek értékelésében. Mindenki leírta, hogy Münchenben a Bayern megsemmisítette a Juvét, alig volt momentumunk. Túlzott leegyszerűsítés, ha a 2-0-t a 4-0-val összevetjük. A játék képe alapján nem kaptunk ki kevésbé, mint a Barca. Lehet pechre, lesgólra hivatkozni, csak az a helyzet, hogy ezt a katalánok is megtehetik. És persze igaz a zomborisándoros közhely is, minden meccs más, nem érdemes következtetéseket levonni a Juvéra vonatkozóan abból, mi volt kedden. Legfeljebb annyit, hogy lassan a haterek is elfogadhatnák, hogy a Bayern (és a német foci) kurva jó, és félre lehetne tenni a velük kapcsolatos sztereotípiákat. Amit merlin mond: persze, van abban valami, amit felvetsz, de ne feledjük, hogy: - nem csak egy futballstílus van, létezik élet a rohanós, agresszív focin túl is. nem kell abszolutizálni egy-egy sikeres csapat játékát - az olasz csapatok tempóban általában elmaradtak/elmaradnak az angolok és németek mögött, és mivel nyoma nincs olyan reformnak, gondolkodásváltásnak, mint amit a németek csináltak 10 éve, így ez - h csak valami csoda nem történik - nem is fog változni Ezek alapján pedig szerintem jogtalan kritika a lassúságot felvetni. Főleg, hogy - sajnos - az olasz futballmentalitásnak eléggé része, hogy annyira szakadunk meg, amennyire éppen szükséges. Nekem is szimpatikusabb, hogy megy a csapat, amíg járni tud, és nem azon agyal, hogy ne alázzuk meg az ellenfelet, meg hogy erőt spóroljunk holnaputánra. Itt még felvetődik Pirlo szerepe, aki eléggé célkeresztbe került a BL kiesést követően. Nos igen, ő soha nem volt egy Usain Bolt, de attól még elég jól elboldogult a németekkel az EB-n, és azért ne legyünk már maximalisták, hogy az olasz szempontból csődnek bizonyuló döntővel kontrázunk erre. Azaz szerintem túlzó, hogy sokan szinte az ő totyogását tekintik az olasz futball bajait megtestesítő jelképnek. Nem mellékesen: ha a Juve szerez valakit a posztjára, jó eséllyel ugyanilyen típusú, tempójú futballista lesz. Emellett bevallom, kissé cinikusnak látom - lehet, hogy tévesen - merlin élcelődését a jó úton járásról. A jó csapatok többsége hosszú évekig épül, amivel persze nem mondok újat. Ez zajlik jelenleg a Juventusnál, és szerintem két bajnoki cím, egy veretlen idény azért elég nyomós érv arra, hogy a Juve előre halad, nem hátrafelé. Jelenleg ez a válságban lévő Serie A megnyeréséhez elég, és lehet, hogy soha (azaz nem mostanában) nem is lesz elég nemzetközi sikerekhez. De elég sokan látják (nem kommentelők, hanem az olasz zomborisándorok és rendes szakértők is) úgy, hogy egy-két jó igazolás még versenyképesebbé tehetné a Juventust, és a csapat mondjuk nem lenne teljesen esélytelen egy Bayern vagy egy Barca ellen. Egyetlen dominancia sem tart örökké, a Juentus reális célja szerintem az lehet, hogy minél hamarabb felzárkózzon a Bayern, Barca, Real, újgazdag klubok közé, netán eléjük lépjen. Ami nagyrészt amúgy pénzkérdés, és ebben nem is áll rosszul a klub, de a stadion, az állandó BL szereplés, a javuló reklámszerződések csak javítani fognak a helyzeten. Végezetül nem állom meg, hogy ne reagáljak arra, hogy "minek kell körbeszopkodni a Bayernt egy Juve blogon". Egyszerű a válasz: mert ez nem egy újság, egy közszolgálati csatorna, hanem egy blog. Amiben - a műfajból adódóan - a szerzők arról írnak, ami őket foglalkoztatja. Azért ez nem egy bonyolult kvantummechanikai feladvány.

334219 2013.04.25. 08:19:38

[_Tyler](#1210998): Nem akartam cinikus lenni. Én is ember vagyok, akinek vannak ízlésbeli ítéletei, mondjuk úgy, valóban lenyűgözött a BAyern és a Dortmund iramjátéka, de nem csak a sprintekről van szó, hanem pl. a reakcióidőről - apropó, Lewandowski véletlenül nincs képben Torinóban? Mert pl. őt ebben a formájában én is előrelépésnek gondolnám a Juve számára, három akciógólt lőtt kb. másfél helyzetből, és a jelenlegi Juve-csatárok bármelyike a cipőfűzőjét se nyálazhatná meg e tekintetben. (Nem cinizmusból, de hasonlítsuk már össze ezt a JUve "zsenije" Vucinic háttal a kapunak pörgetett labdáival...)

336677 2013.04.25. 08:26:05

[Merlin91](#1211017): engem is lenyűgöz a két német csapat játéka, sőt, nekem sokkal jobban tetszik, amit ők művelnek, mint a tiki-taka (amit nekem baszottul unalmas nézni). Lewandowski képben volt már vagy másfél éve, legalábbis az olasz sajtó szerinte, de hát úgy tűnik, őt is viszi a Bayern (vagy a MU, ha az újságcikkeket vesszük alapul). amúgy a Juve egyik nagy baja pont az, hogy nem normális csatárokra költünk nagy pénzt, hanem local herokra, olasz szinten jónak számító Matrikra, Vucsinicsekre, Giovincókra adunk ki nemzetközi szinten közepesen nagynak számító összeget. ezerszer elmondták már, és én is egyetértek vele: a Juve egyik csatára sem lenne még kispados sem a BL elődöntős csapatoknál

340468 2013.04.25. 09:03:30

[Merlin91](#1211017): Látod megy ez vállalhatóan is. Egy baj van Lewa leigazolásával: neki nem lenne előrelépés. Nagyságrendileg hasonlóak lehetnek a BVB és a Juve fizetései, és ez szerintem nem fog változni a jövőben. Szakmailag se sok értelme lenne otthagynia a BVB-t. Plusz ha a Dortmund továbbra is az eddigi átigazolási politikát folytatja, akkor nem fognak 1-nél több kulcsembertől megválni, Götze pedig már lelépett ugye. De persze majd meglátjuk, hogy mit hoz a mercato.

334188 2013.04.25. 09:04:19

[_Tyler](#1210998): Persze írjatok amiről akartok, csak már múltkor is azt éreztem, hogy (bár tök igaz) amit a Bayernel kapcsolatban írtok, egy picit a saját teljesítményünk mentegetése is.(én így éreztem) [Merlin91](#1211017): Lewandowskit ne! Amennyibe kerülne ahhoz képest nem jelentene nagy előrelépést. Tény, hogy ratyi csatáraink vannak, de nagyon sokan úgy csinálnak mintha csak ezen múlna minden. Komolyan szerintetek ha jönne Cavani, vagy Falcao, akkor máris pl. a Bayern szintjén lennénk? Én nem hiszem. Egy csatárt ki is kell szolgálni, tavaly nem, de idén már ezzel is rengeteg gond volt.

334188 2013.04.25. 09:06:35

Ja, ezt elfelejtettem. Suarezt hozzuk! Úgyis pár meccset kihagy a szezon elején, plusz talán már a csapatának is kezd kellemetlen lenni. Na érte szerintem megérné egy nagyobb összeget kiadni, Lewáért nem, bármilyen nagyot is játszott tegnap.

346607 2013.04.25. 09:09:37

[neuropa](#1209880): Hagyjuk már! A 4 elődöntős közül melyiket ejthette volna ki a Juve? Jó úton halad a csapat, de ez a keddi meccstől függetlenül igaz volt. [Merlin91](#1210005): Két éve egy ilyen állófocis győzelemnek is örültünk volna, de akkor épp a Milan nyert egy szerencsés góllal (Gattuso), egy hasonlóan szar meccsen.

262910 2013.04.25. 09:15:47

[_Tyler](#1210998): "nem érdemes következtetéseket levonni a Juvéra vonatkozóan abból, mi volt kedden" esetleg mégis lehet egy halványat. amióta kiütött minket a bayern, mást sem hallani, minthogy rossz úton járunk, marotta így, conte úgy rontotta el ezt az évet, vucsinics hulladék, pirlo hulladék, marchisio hulladék, és tulajdonképp minden úgy szar, ahogy van. a keddi meccs azért volt érdekes, mert a világ egyik legerősebb csapatát simázta le a bayern. nem gondolom, hogy a barcelona rossz úton járna. azt sem gondolom, hogy a dortmund, amelyik idén 0-1-2-re áll a bayern ellen, rossz úton járna. a jelenlegi juventus mércéje nem a bayern, hanem elsősorban az a liga, amelyikben 2 éve még hetedikek voltunk, és az a bl-csoport, amelyik a dortmundé után a legnehezebb volt, és amit veretlenül nyertünk. ezeket pár hét alatt könnyen elfelejti az egyszeri szurker. merlin: biztos vagyok benne, hogy érted a különbséget a "jó úton járunk" és a "megérkeztünk" között. előbbit írtam, utóbbira reagálsz.

262910 2013.04.25. 09:22:44

[ForzaBianconero](#1211059): - tavaly a csatáraink teljesítménye a bajnokságban: matri 10 vuc 8 q 4 dp 3 bori 2 5 csatár összesen 27 gólt lőtt - idén a csatárok teljesítménye a bajnokságban: vuc 9 q 8 matri 7 gio 7 4 csatár eddig 31 gólt lőtt, és még van 5 forduló szerintem nem romlott a kiszolgálás. más kérdés, hogy különösebben nem is javult, mivel gyakorlatilag nincs szélről jövő támogatás.

346364 2013.04.25. 09:23:03

Annyit tennék a poszthoz hogy kellett! Van egy nagyon jó barátom Ő gyerekkorunk óta Barca drukker (kb. Hriszto Sztoicskov óta). Soha nem szoktuk egymást cikizni (utóbbi években nem is nagyon volt rá lehetőség más szinten volt az ingerküszöbünk), de a múltkor odabökte, hogy na majd, ha bajorokat legyőzitek (a celtic az nem csapat). Én már akkor mondtam, hogy ha nem a németeket kapjuk esélyünk egyébként sajnos kevés. Láttuk mi lett. Éreztem egy kényszert kedden este, hogy megírjam, "nekünk ehhez 180 perc kellett". Kérdem én, most akkor mérse a bayern vagy sem? Legyőzzük a celticet, az szar csapat, nem mérce, meg cselzi sem.....stb. Kikapunk a bajoroktól, na az már mérce!!! A barca csúnyán kiakp a bajoroktól, ááá ez nem ugyanaz, Ti is kaphattatok volna 4-et..... Kurvára jó csapatunk van és PONT! Kell egy jó csatár, és egy-két minőségibb szélső kp. aztán jövőre odacsapunk.

348517 2013.04.25. 09:45:46

[_Tyler](#1210998): "- nem csak egy futballstílus van" - és milyen jó, hogy így van! Imádom amikor két kultúra csap össze. [ForzaBianconero](#1211062): "Suarezt hozzuk!" - őt semmiképp, kezelésre szorul a csávó.

339468 2013.04.25. 09:50:11

Azt lehetett látni, hogy Messit, az örökös aranylabdás Messit ugyanúgy fojtják meg, mint a mi Pirlonkat. Erre nekünk sem volt ellenszerünk, a katalánoknak sem. Mondjuk nekik még van egy meccsük, hogy kitaláljanak valamit, bár ekkora hátrányból csak egy szépségtapaszra van igazán esélyük. Ettől függetlenül nálunk Pirlo pótlása, pihentetésére alkalmas helyettes megtalálása napirendi kérdés. Amit én látok egyébként, hogy akik kritikával lépnek fel, túl erős kritikával is, talán a tavalyi évhez viszonyítva mondják ezt, mármint hogy a tavalyi Juventushoz képest stagnálunk, nem léptünk előre. És kétségtelen, hogy a csapat játéka hullámzóbb lett, van elég sok szar meccsünk, tavaly meg csak egy-kettő. Ennek nyilván oka egyébként, hogy idén csak volt egy BL-terhelés is, másrészt, és remélem ebben viszont visszatalálunk a tavalyi útra, Conte nem olyan éles, nem olyan friss, nincs meg benne a bátorság a taktikai húzásokra olyan mértékben, mint tavaly. Meg vannak furcsa és rossz makacsságai (rotálás, késői cserék, stb.), amiket le kellene vetkőznie. Ettől függetlenül szerintem nem lehetett volna ebből a szezonból többet kihozni, mint amit elértünk, alapvetően elégedettek lehetünk. Akik negatívabban állnak a dolgokhoz, szerintem a lift lassulására nem számítottak, mert tavaly a pincéből indultunk, és pillanatok alatt jutottunk a tizedik emeletre, de most a tetőterasz felé haladtunkban kicsit belassultunk, araszolunk (ami egyébként valamennyire természetes folyamat is az előbbiek mellett), miközben azt is lehet látni, hogy az átigazolási politikánkat kicsit pénzpazarlóbbra engedve, klasszis csatárt és szélsőt vásárolva újra száguldhatnánk. Mondjuk az is igaz, hogy a tetőteraszhoz, az ottani heresimogató napfürdőhöz ezek az alkatrészek elengedhetetlenek is lesznek.

348517 2013.04.25. 09:55:50

@s4tch: "mivel gyakorlatilag nincs szélről jövő támogatás." - hát igen, sírtam, amikor néztem Robben és Ribery játékát.

346607 2013.04.25. 10:01:06

[s4tch](#1211081): Bori 2??? Én csak egyre emlékszem! Egyébként csak a vak nem látja az előrelépést a tavalyi évhez képest. Asamoah akármilyen szarul is játszik most, sokkal jobb, mint tavaly a posztján bárki. Pogba pedig kurvajó. Elég annyi, hogy miatta felállást váltott Conte.

347168 2013.04.25. 10:57:48

[JUVEloko](#1211082): +1 Ami fontos: jövőre hivatalosan is varrjuk fel a harmadik arany és az első ezüst csillagot, amivel már elmondhatjuk, hogy igen, visszavettük amit elvettek tőlünk. Addig járjunk pénzt keresni a BL-be, ha a fentiek megvoltak csak akkor elvárás részemről a BL-döntő.

262910 2013.04.25. 11:05:05

[daneeka30](#1211126): bori a cesena és a novara ellen talált be. a cesena elleni az emlékezetes, az maradhatott meg mindenkinek.

339362 2013.04.25. 12:28:13

A BVB tavaly a csoportkörben kiesett, most döntős lesz. Mi kapásból eljutottunk a legjobb 8 közé, és kiestünk a világ jelenleg legjobb csapatától, ami épül vagy 5 éve. Mi hol voltunk 5 éve? és hol vagyunk most! Nem vagyunk messze a legszűkebb elittől, ez tény! egy jó bal szélső, egy jó csatár, aztán meglátjuk. Conte kurva nagy edző! FORZA JUVE!!!!!!!!!

311858 2013.04.25. 12:36:38

[s4tch](#1211172): És -ha jól emlékszem- nagy szerepe volt azon a bizonyos Cagliari elleni mérkőzésen a mindent eldöntő 2. gólban (öngól).

334188 2013.04.25. 13:01:13

[s4tch](#1211081): Igen, ezzel nyilván nem lehet vitatkozni, de szerintem tavaly akkor is jobbak voltunk ebben, mivel rengeteg olyan meccsünk volt, ahol a meccs 2/3-ban az ellenfél térfelén járattuk a labdát. Ebben pedig bármikor benne van egy kiugratás.(és Pirlóban benne is volt) Idén nem nagyon voltak ilyen meccseink. Való igaz, hogy ilyen csatárokkal nem lehet Bl-t nyerni, de abban sem lehet vita, hogy jobbak a szezononkénti max. 10-gólos átlagnál. Szóval szerintem nem csak bennük van a hiba. Amennyiben pedig nem csak ők a hibásak, addig kár lenne idehozni bármilyen nagy nevet. Mert Cavani jobb lenne mint Matri az biztos, de, hogy nem annyival amennyivel elvárnánk,(meg amennyibe kerülne) az is. [rakkenroll](#1211105): Igen, óriási lutri lenne, de csak a játékát nézve megérné. Bár mindegy mivel ha eladják a City,PSG,Bayern, már ugrásra kész, így pedig esélytelenek vagyunk.

340119 2013.04.25. 16:09:28

[_Tyler](#1210998): khm... esetleg egy jó kis cikkírás? Így lassan fél év után?

339468 2013.04.25. 20:31:51

[grell](#1211458): "Béla már nem lakik itt." Tyler kiszállt a csapatból, hivatalosan már nem ír ide.

336677 2013.04.25. 21:42:27

[alphstokes](#1211642): ez így ebben a formában nem igaz (legalábbis szerintem), de az viszont igaz, hogy jelenleg nem túl esélyes, hogy bármit is írjak. azaz most visszaélek a többiek türelmével, amíg meg nem unják :)

339468 2013.04.25. 22:10:49

[_Tyler](#1211730): sorry akkor a dezinformálásért, elvégre a ebben az ügyben nálam illetékesebb vagy:)

350106 2013.04.26. 00:19:12

Az én fejemben az jár, hogy vajon mi lehet az a taktika, amivel előrébb lépünk Európában? A széles körben elterjedt 4231 nem alakalmazható, vétek lenne bármely belső kp.-ást kihagyni. Viszont a 4védős rendszer gyanús, hogy kelleni fog; az egyetlen csatárral játszó ellenfelek ellen fölösleges a 3 védő. Viszont ha 4 védő, akkor 1. ki a balbekk? 2. Bonucci/Chiellini tudná hozni ugyanezt a stabilitást? A 352-t nem kell elfelejteni, sőt! De jó lenne, ha gyakran játszanánk 433-ban is, és nem Pepével a kezdőben. És még egy észrevétel: eljön/eljött az atomközéppáláyk ideje. Pirlo,Xavi, Xabi Alonso mind halálra lettek szekálva, s a náluk kissé mozgékonyabb, de a védekezésben nem tuti Özil is hihetetlenül szar meccset tudhat maga mögött. Mindkét német csapatban van egy ember, akinek szinte csak a rombolás a feladata (Martinez,Bender), mellettük pedig egy all-rounder kap szerepet. A center mögött játszó "modern 10-es" pedig olyan szinten védekezik, amire néhány éve még nem is mertünk volna gondolni.(mert OK, hogy a Totti-Zidane- Rui Costa vonal kihalt, de úgy tűnik, követi őket a Sneijder-Özil típusú középső támadó középpályások sora is) Nekünk nincs modern 10-esünk (Diamanti érdekes kísérlet lenne, de 30 éves), szóval még "atomabb" középpályát kell felvonultatnunk: Vidal-Pogba-Marchisio/Asamoah. Lehet ez a válasz? Ha igen, sürgősen szerezzünk 2 szélsőt, mert az sincs egyelőre.

338211 2013.04.26. 10:51:55

Én is támogatnám Suarezt, pár meccs eltiltás belefér, ha közben hozza a gólkirályi címet. (Sokkal inkább, mint Ibra, akinek már a hallatán is rosszul vagyok.) E mellett szerintem ülne ennek a Juvénak a 4-2-3-1. Egyfelől éknek bőven jó lenne Llorrente + szerintem jön még egy csatár (bár ebben a szerepben Matri is többre lenne képes szvsz) másfelől Vuci és Gio is mehet a bal szélre, mindketten szeretnek és tudnak is ott játszani. Támadóközéppáyást szerintem tudna Marci és Pogba is játszani, még ha nem is annyira kreatívak és nagy zsugások, mint Sneijder vagy Özil, de a védőmunkájuk klasszisokkal jobb az említetteknél. A két középső középpályás posztjára ott van Vidal, Asamoah, Marci és Pogba, jobb wingernek meg Isla és Pepe is bevethető lesz jövőre. Pirlot szerintem gyorsan el kell felejteni, de kisebb csapatok ellen olyan Madridosan elfér mélységi irányítóként az egyik ütköző helyett. Védelem: jobb hátvédünk klasszis van, hiszen 4 védős rendszerben, ahol inkább csak támogatni kell támadásban a szárnyat, nem folyamatosan beadni Lichti top szvsz (a Lazioban is ezen a poszton volt kimagasló), a 3 csoda hátvédünk meg Marroneval kiegészülve bőven kiteszik a 2 középső posztot cserével, rotálással, eltiltással együtt. Egyedül balbekk nincs ehhez a játékhoz, de azt azért lehet 20 millió euró alatt is venni. (pl Kolarov, de biztos akad még más is.) Arról nem beszélve, hogy a jolly joker Giak és a Conte által imádott Pelus is tudják ezt a posztot ha muszáj, az indián ha nem megy el bármelyik hátvéd posztján tud játszani, valamint ott van még Padoin is, mint univerzális csere. A középpályán sehol se jó, de mindenhol bevethető. Summázva, ez a keret már most is képes lehet 4-2-3-1-re szvsz, de ha foghíjas is, max 2-3 igazolásra van szükség hogy teljesen kerek legyen a dolog.
süti beállítások módosítása