bntemp

bntemp

Szezonértékelés, I. rész - a szerzők legjei

2012. június 01. - s4tch

Kizokogtuk magunkat a vezérürü távozása miatt, most már itt az ideje, hogy a bajnoksággal foglalkozzunk, mert azt meg megnyertük, hiába nem tudtunk neki kellőképpen örülni itt a nagy sírás-rívás közepette.

A következő posztsorozatban lesz minden, amit csak el tudtok képzelni a mögöttünk hagyott idénnyel kapcsolatban. Elsőként egy olyan poszt jön, ahol a blog szerzői idézik fel az idény legfontosabb pillanatait, de közben bepillantást engednek valódi énjükbe, hiszen számotokra csak egy nicknév ez az öt kiváló ember. Szóba kerül a harmadik csillag mellett Boy George, a szezon mélypontja, a ballasztok és persze Antonio Conte is. Hajtsál most azonnal tovább.

Kizokogtuk magunkat a vezérürü távozása miatt, most már itt az ideje, hogy a bajnoksággal foglalkozzunk, mert azt meg megnyertük, hiába nem tudtunk neki kellőképpen örülni itt a nagy sírás-rívás közepette.

A következő posztsorozatban lesz minden, amit csak el tudtok képzelni a mögöttünk hagyott idénnyel kapcsolatban. Elsőként egy olyan poszt jön, ahol a blog szerzői idézik fel az idény legfontosabb pillanatait, de közben bepillantást engednek valódi énjükbe, hiszen számotokra csak egy nicknév ez az öt kiváló ember. Szóba kerül a harmadik csillag mellett Boy George, a szezon mélypontja, a ballasztok és persze Antonio Conte is. Hajtsál most azonnal tovább.

Melyik volt számodra a szezon legszebb pillanata?

_benito
: Ha önző rohadék vagyok (és igen), akkor azt emelném ki, ahogy tébolyultan kergetőzünk a trieszti pályán a blog többi szerzőjével. Amúgy meg Del Piero gólja a Lazio ellen, mert egyrészt a hajrába győztes gólt szerezni mindig fasza, ráadásul ez egy olyan meccs volt, ahol óriásit léptünk a bajnoki cím felé. És Del Piero lőtte. Meg szép is volt. És most bőgök megint.

s4tch: Amikor megkaptam Tyler levelét, amiben felkért, hogy csatlakozzam a zárt, minden szempontból elit csapatukhoz, és amiben nagy közös orgiákat, pénzt, hírnevet ígért. Ezt leszámítva az első orgia, majd sorrendben az első csekk, az első milliárdos olvasottságú blogbejegyzés, és végül a Napoli elleni hazai győzelem hagyott bennem mély nyomokat. Voltak izgalmasabb mérkőzéseink, voltak szorosabbak, rúgtunk szebb gólokat, de a feljutás óta nem vertük még meg úgy a Napolit, mint áprilisban. Édes volt.

DartagnanX: Amikor lefújta a bíró Triesztben, lementünk, bementünk, és átléptem a reklámtáblát. Bajnokok lettünk végre újra!

Tyler: A stadionavatón Boniperti és Del Piero beszélgetése a kezdőkörben annál a bizonyos padnál. Abban a pillanatban úgy tűnt, hogy csak a Juve létezik a világon. (v.ö. Elolvadt a világ, de a közepén...)

Dino: Amikor Sentimenti bebotorkált a stadionavatón a pályára. Kíváncsi voltam, hogy ott lesz-e - és ott volt. A meccsek közül értelemszerűen a bajnokavató, de belőlem akkor tört ki a legnagyobb öröm, amikor Milánóban játszottunk október végén egy másik csapat ellen, és a bíró lefújta a meccset.

Ki a legvonzóbb férfi a jelenlegi Juventusból?

_benito: Nehéz kérdés ez, hiszen a társadalmi elvárások miatt tartott kamucsajom például Matriba szerelmes, én viszont nem tudok dönteni Buffon és Del Piero között. Úgyhogy legyen Caceres.

s4tch: Martin Caceres. Ezzel mondjuk csak a nárcizmusomat igazolom, fiatal önmagamra emlékeztet a férfi. Gondolom, mindenki eljátszott már a gondolattal, milyen lehet saját magával járnia... Kár, hogy fiatal és tudtommal nincs egyetlen gyémántbányája sem, így csóró is hozzám.

DartagnanX: Lichtsteiner nagyon vonzó, a hűvös tankszerűségével. Caceres jóképű, fiatal és feszes a teste. Buffon mindig is csodálatos férfi volt, idén sem veszített vonzerejéből, imádom, ahogy a levegőben úszva hárít. De Conte a legférfiasabb!

Tyler: Vidal a latin szerető prototípusa, Bonucciban van valami bűnöző báj, de mégis Matrit választanám, aki férfias, ugyanakkor van benne valami kislányos kedvesség is.

Dino: Ha Matrit mondanám, akkor olyan lennék, mint egy nő. Többüktől hallottam már, hogy nekik ő tetszik. Nálam egyértelműen Vidal a favorit. Szerintem gyönyörű ember.

Mikor hitted el, hogy tényleg ennyire jó a Juve?

_benito
: Én csak Nápolyban, mert hitetlen kis köcsög vagyok, és az elmúlt két szezon (ahol egyszer kiváló, egyszer elfogadható őszt produkáltunk), mindig elkövettem azt a hibát, hogy elhittem a babról, hogy hús. Igazából egyébként akkor nyugodtan meg, amikor az orákulum megjósolta, hogy bajnokok leszünk.

s4tch: Tulajdonképp még most sem nagyon hiszem el. A február-márciusi visszaesés során még az is megfordult az ostoba fejemben, hogy ezek után csak egy Delneri/Zacsi-korszakra jellemző összeomlás következhet. Az elmúlt két év talán túlzottan is óvatosságra intett. Egyébként az első relev... relel... reveláció a Bologna elleni kupameccs volt: azt a korábbi években tükörsimán sikerült volna elveszíteni.

DartagnanX: Akkor, amikor a kis levlistánkra a sokadik aggasztó döntetlen után leírtam, hogy korszerűbb, tetszetősebb focit játszunk mint bárki a bajnokságban, csak nem lövünk gólt, egyelőre. Azaz akkor már láttam. Elhinni csak a sorozatban megnyert rangadók után hittem, az pedig bizony a bajnokság vége volt már.

Tyler: Többször is elhittem, aztán többször is kételkedni kezdtem. Mindig attól féltem egy-egy váratlan döntetlen után, hogy most jön az összeomlás, balszerencse, vagy a franc tudja mi. Viszont a rangadókon mutatott teljesítményünk és játék annyira hihetetlen volt, hogy egy-egy nagy meccs után azt is elhittem volna, hogy megnyerjük a hawaii Iron Mant is a Tour de France, a le mans-i 24 órás verseny és békéscsabai kolbászfesztivál mellett.

Dino: a Milan elleni hazai győzelem során én már éreztem, hogy ez a csapat össze fog állni. A bajnoki címben akkor még nem gondolkodtam, de abban biztos voltam, hogy ez az év nem lehet olyan gyalázatos, mint a megelőző kettő.

Tudod bárhonnan folytatni Boy George „Do you really want to hurt me” című számát?

_benito
: Általában akkor hallgatom, amikor Dinóval lassúzunk, és a szám végéig sosem jutunk el, úgyhogy csak a feléig. De azt betéve.

s4tch: Kultúrnáci vagyok, kevés popzenét hallgatok. Persze ha valaki kéjesen a fülembe nyöszörgi a szöveget, utána tudom mondani. (Remélem, valaki veszi a szerkesztőségben a lapot, HA-HA-HA.)

DartagnanX: Nem. :(

Tyler: Nem, de válaszolni tudok a szövegben feltett kérdésre.

Dino: Pontosítsuk a kérdést: a dal a Culture Club együttesé, amelynek Boy George csak az énekese. A válasz: igen, tudom folytatni. A 80-as évek zenéje a fejemben van - de a Karma Chameleon című szám jobban tetszik. 

Mikor hitted el, hogy meglehet a bajnoki cím?


_benito: Amikor a Catania elkapta a Milant, még csak reménykedtem, aztán amikor Amauri bekotorta évi rendes gólját, akkor már tudtam, innen nem lehet baj.

s4tch: Amauri idei egyetlen góljánál kezdtem el reménykedni, az Atalanta-meccs félidejében már tudtam, hogy ezt senki nem veheti el tőlünk.

DartagnanX: Félidőben lazán bemondtam, hogy bajnokok leszünk. Ugye?! Igen. Egyébként egy óvatlan pillanatban megjött a releváció, és akkor megnyugodtam. Ez április ötödikén történt.

Tyler: Amikor Borriello belőtte a győztes gólt Cesenában. Abban pedig teljesen biztos voltam, hogy Triesztben bajnokavatás lesz. Mondjuk ez már nem igényelt különösebb orákulumi tehetséget.

Dino: Én már az ősz végén elhittem. Biztos csak akkor lettem  benne, amikor a trieszti meccs közben Milánóból jöttek a hírek.

Mi volt a szezon mélypontja?

_benito: Ez nem is kérdés: a Chievo elleni hazai meccs. Ott nagyon megijedtem, mert sorra köszöntek vissza az elmúlt idényben látott faszságaink, botrányosan rosszul játszottunk. Semmi nem látszott az egész évi munkából. Szerencsére csak kisiklás volt.

s4tch: Ez valóban a legkönnyebb választás: Chievo. Annyira még Zacsi alatt sem kísértett Ferrara szelleme, akkor gondolkodás nélkül aláírtam volna a dobogós helyezést is. Szánalmasan beszari alak vagyok, igen.

DartagnanX: Miért ismételném a többieket?

Tyler: Én egyéniség vagyok, és a nápolyi első félidőt mondom, ott teljesen kilátástalanul játszottunk, és felvillant bennem az elmúlt idények szívássorozata. Attól tartottam, hogy nagyon kikapunk.

Dino: olyan jó, hogy igazi mélypontról nem is lehet beszélni. De a legrosszabb pillanat az a Chievo ellen volt. Tehát én sem vagyok egyéniség.

Párducmintás tangában, vagy selyem sportbokszerben érzed magad jobban a színpadon?

_benito
: Ez természetesen a fellépőm többi elemétől függ.

s4tch: Leginkább a bőrt szeretem, alul-felül egyaránt. A két említett mez közül a szerkesztőségben szívesebben viselem utóbbit, és ha lehet választani, a többieket is inkább bokszerben vizslatom: sejtelmesebb, kevesebbet mutat, több teret enged a mocskos fantáziának, mint a kissé alpári tanga.

DartagnanX: Én legyezőkkel takarom magam közben.

Tyler: Igazából egy gyümölcstálon fekve, egzotikus finomságokkal takarva érzem magam a legjobban.

Dino: Én igazából az edzőteremben érzem magam a legjobban, a színpad annyira nem vonz. A férfiöltözők illata kihozza belőlem a vadállatot.

Kiket hoznál a csapatba (max. 3 név, és ne buziskodjál Messivel, meg Ronaldóval)

_benito: Egy centert biztosan, mert az nagyon kell, a másik két játékos pedig egy-egy védő és középpályás lenne, de olyanok kellenek, akik univerzális játékosok, azaz több poszton is lehet őket játszatni. A csatárom Cavani, esetleg Jovetics lenne, azért inkább előbbi, mert ő inkább centerféle, secunda puntából van bőven. A középpályásom Sahin, mert Tyli őt javasolta, és én neki bármit elhiszek, olyan okos. A védőm valószínűleg – némi ellentmondásban a korábbiakkal – Armero, mert tud balhátvédet is játszani, de a 3-5-2-be is gond nélkül passzol.

s4tch: Azt minden önjelölt transzferguru csípőből vágja, hogy a Juventusnak égető szüksége van legalább egy gólvágóra. Ha már nem lehet Messit és Ronaldót választani, akkor legyen Aguero, Rooney és Falcao. A talán valamivel reálisabb célpontokból Higuain és Dzeko közül próbálnám megszerezni valamelyiket, ha enyém lenne Marotta forgószéke. Merjünk nagyot álmodni: balbekknek elhoznám Alabát a Bayernből: zsenge korához képest taktikailag érett, gyors, labdabiztos, és néger; már csak azt kellene tudni, milyen az ágyban. A középpályára viszont ötletem sincs: sajnos nem szaladgálnak a Pirlo-klónok Európában, pedig őt biztosan kell tehermentesíteni. Még az is lehet, hogy megadnám Verrattiért azt az irreálisnak tűnő 12 milliót, amit a Pescara kér érte - azért előtte megkérdezném Contét...

DartagnanX: Neymart. Asszem ezzel mindent el is mondtam. A többi név nem számít.

Tyler: Sahinnak örülnék, de ő valószínűleg a Milanba megy... Mindenesetre ő az első választottam, mert nagyon kell egy Pirlot (vagy akár a többieket) tehermentesítő, nemzetközi tapasztalattal is rendelkező középpályás. Nyilván kell csatár is, nekem egyik felmerült névvel sincs problémám, és a viselőikkel sem. Mondjuk legyen Dzeko - de amúgy valamiért úgy érzem, Huntelaar nálunk jó lenne, és reálisabb is a megszerzése, mint a sajtóban felmerült játékosoké. A harmadik pedig legyen egy univerzális védő, csak sajnos én nem tudok olyat, akiben feltétlenül meg ií bíznék. Megkérdezném Contét, ő kire fogadna.

Dino: Nem győzöm eléggé hangsúlyozni, hogy mennyire nem vagyok otthon a jelenlegi egyetemes labdarúgásban. Nem is igazán érdekel a téma - és ezt teljesen komolyan mondom. Számomra a mercato igazi kínszenvedés. De válaszolok: legyen Cavani. Őt mondjuk tényleg ismerem.


Kiket küldenél el a csapattól (max 3 név, buziskodjál nyugodtan)

_benito
: Eliára és Kraszicsra semmi szükség, vannak elegen a lelátón nélkülük is, ráadásul mindkettőért lehet még pénzt is kapni. És nem tartanám meg Borriellót sem, mert egyszerűen nem elég jó játékos, és nem is igazán illik bele ebbe a csapatba.

s4tch: A jelenlegi keretből Krasic, Borriello és Elia tűnnek logikus választásnak, de a hollandban szerintem több van annál, mint amit idén mutatott. Krasicnak kétségtelenül mennie kell. Borriellónál Q és Márti is jobbak, Borisnak sem lesz sok tere jövőre. A többieket alighanem megtartanám, bár Padoinban semmi olyat nem látok, amit Marrone ne rázna ki kisujjból.

DartagnanX: Azokat, akik nem játszottak. Tehát fel sem tűnne. Elia és Kraszics nem hiányoztak. Borriello olyan lassú, mint egy tankhajó folyásiránnyal szemben tolatva.

Tyler: Eliának a leigazolását sem értettem, nem hiányozna, ha eltűnne Torinóból hirtelen, mint erdőben a vadnyom... Padoinnal kapcsolatban nem nagyon értem, miért kellett, és nálam sem maradna a csapatnál Borriello, hiába próbál a bajszával csábítgatni.

Dino: Kraszicsnak semmi értelme.


Mivel nyerte meg a Juve a bajnokságot?

_benito
: Antonio Contével és Andrea Pirlóval. Az egyik kitalálta, a másik megvalósította, a többiek pedig felsorakoztak mögéjük. Az egyik lelkesedést, győzni akarást, spiritót hozott, a másikuk meg úgy irányította őket a pályán, hogy elég volt egy erős átlag a többiektől.

s4tch: A megfejtőemberek általában Contét, Pirlót, az új stadiont, a jól sikerült igazolásokat szokták elővenni. A legfontosabb láncszem kétségtelenül Conte volt: idén végre nem egy borfesztivál után telefingott lufira emlékeztetett a spirito Juve emlegetése. Ez a Juventus keret önmagában nem olyan bivalyerős, hogy csípőből letolja maga elöl a komplett mezőnyt. Láthattuk a kupadöntőn, mi történik, ha rossz hozzáállással lépünk pályára. A keretnek nyújtott extra motiváción túl Conte megdöbbentően jól meccselt, mind a cseréivel, mind a taktikai érzékével többet tett hozzá a teljesítményhez, mint bárki Lippi óta.

DartagnanX: Jól sikerült az erősítés. Conte, Vidal, Lichsteiner, a magára találó De Ceglie és a jó formaidőzítés megtette hatását. Pirlo szerepe elvitathatatlan, elképesztő nézni ahogy játszik. Remélem képes még egy évig ugyanerre legalább.

Tyler: Akkor én egyéniség leszek ismét: a sokat szidott Marotta egy olyan keretet adott Conténak, amiben benne volt a nagy eredmény. Pirlo (kulcs)szerepét amúgy abban látom, hogy személyében egy oly' sokat emlegetett "nagy bajnok" érkezett a csapathoz, akire csak ránéznek a többiek, amikor be vannak szarva, és látják, hogy Pirlo papa holt nyugodt (vagy csak alszik). Olyan lelki pluszt adott a csapatnak, ami az elmúlt két évben nem volt meg. Benitonak igaza van: volt a pályán és azon kívül is vezér, aki tudta, mit csinál. Ez döntött.

Dino: Én úgy gondolom, hogy a Juventus azzal nyerte meg a bajnokságot, hogy a legtöbb pontot szerezte. És persze úgy tűnik, hogy remekül igazolt: amikor tavaly a többiek méltatlankodtak Pirlo és Vucsinics megszerzésén, én magam Pirlót nagy fogásnak tartottam, Vucsinicsről pedig már az ősz elején megmondtam, hogy egy zseni. De elég megnézni ezt a posztomat, illetve az alatta lévő kommenteket, hogy térdcsapkodós röhögőgörcsöt kapjunk a szakértő kommentektől. Vicces lenne közszemlére tenni a levlistánkon történő akkori levelezést is. Talán egyedül Darti nem volt ellenem. Néha nem is értem, hogy mit keresek itt.

Ha eladjuk Eliát, nem lesz fekete játékos a csapatban. Pedig az minden csapatba kell. Mit gondolsz, nem burkolt rasszizmus ez?

_benito
: Az elmúlt 20 évben nem volt a nemzetközi futballban olyan csapat, amely sikeres tudott lenni fekete játékosok nélkül. Nem hiszem, hogy mi kivételt jelentenénk, ráadásul mind esztétikai, mind liberális faji kérdéseket tekintve indokolt lenne szereznünk egy új csokit. Armeróval minden gondunk megoldódna (Asamoah nálam kérdőjeles, mert nem elég szexi).

s4tch: Amíg vörös a vérünk, nincsenek rasszok, a lelkünkben egyformák vagyunk. Ha lovakat állítanánk a csapatba kötelező jelleggel, na, az nyílt és tolerálhatatlan rasszizmus lenne.

DartagnanX: Nem burkolt, hanem egyértelmű rasszizmus. Még nagyobb probléma, hogy amikor huhognak a szurkolók a lelátón mint az állat, akkor nem mondhatjuk, hogy "jóvan, jóvan, de nekünk is van fekete játékosunk, tehát nem azért huhognak."

Tyler: Bármelyik játékosunkat be lehet kenni fekete cipőkrémmel, és akkor teljesítünk bármilyen jövőbeni négerkvótát. Amúgy meg jön Pogba, és minden rendben, a cipőkrém-költségek sem emelkednek az egekig.

Dino: Lippi első korszakának utolsó évéig nem volt színesbőrű még a keretben sem: mégis összejött néhány nagy siker, köztük a BL-győzelem. Tehát cáfolnom kell benito állítását. Hogy mennyire rasszista dolog ez, azt majd az emberjogi szervezetek ráérő aktivistái eldöntik.

Ha te döntenél, felvarrnád a harmadik csillagot?

_benito: a Juventus harmincszoros bajnok, ezért a harmadik csillagnak a mezen van a helye. Nincs épeszű érv, ami azt támasztja alá, hogy ne varrjuk fel.

s4tch: Bár mindenem a Juventusé, nem varrnám fel a csillagokat, baromi sokáig tartana mindenki mezén végigérni minden meccs előtt, a gyűszű is biztosan kikezdené a finom kis kezem. Maradnék a modernebb, gépi eljárással történő csillagrögzítésnél. Arcpirító penyeségemet kompenzálandó, sütnék valami fincsit a csapatnak.

DartagnanX: Fel hát!

Tyler: Én szögelném. Abate és Moratti homlokára.

Dino: Ha én döntenék, akkor nem. Ugyanis nem tudok varrni.

Melyik volt a szezon meccse?

_benito: A nápolyi, bár mindkét Inter ellenire is szívesen emlékszem, de oda-vissza jók voltunk a Palermo ellen is. A Napoli hazai agyonverését már csak azért sorolom ide, mert a kupadöntőn egy életre megutáltam ezt a kukabúvár söpredéket.

s4tch: Nehéz választani a nápolyi bajnoki, a Lazio elleni hazai, ill. a Milan elleni kupavisszavágó között. Mindhárom izgalmas, szoros mérkőzés volt, mindhármon voltak necces pillanatok, mindhármon szükség volt valami extrára az eredmény eléréséhez.

DartagnanX: A Nápoly hazai pályás lealázása. Kapura sem lőttek. Elképesztően jó volt akkor a csapat. Kár, hogy a kupadöntőn pont semmi nem köszönt vissza abból.

Tyler: Nálam is Afrika bajnokainak hazai pályás porrá zúzása áll az első helyen, semmi esélyük sem volt, osztálykülönbség volt a két csapat között.

Dino: Hármat mondok: Milan ellen otthon, Napoli elleni idegenben és otthon.


Ha nem Pirlo (mert amúgy de), akkor ki a szezon játékosa nálad?

_benito: Sok név jut eszembe, Barzagli megbízhatóbb, mint egy Volvo, de tavaly is őt választottam. Chiellónak volt néhány rosszabb meccse balhátvédként, Lichtsteiner elég látványosan elfáradt a tökéletes ősze után, Marchisio pedig (kiváló sajtója ellenére) a tavasz nagy részét átaludta. Mindezekért tehát azt hiszem, Vidalt választom.

s4tch: Túl sokan nyújtottak extra teljesítményt, viszont kevesen csinálták ezt hullámvölgyek nélkül. Vidalnak az őszi beilleszkedése nem volt zökkenőmentes, az igazi formáját csak tavaszra érte el. Vele ellentétben Marcsi csendes tavaszt produkált, néhány alkalommal legfeljebb a tisztességes jelzőt tudtuk rásütni a teljesítményére. Chiellini nehéz helyzetbe került, amikor talán csak a meccs előtti eligazításon tudta meg, hogy lezsírozta Conte a döntetlent középen vagy szélen kell-e játszania. Lichsteiner Caceres nélkül már áprilisban kifingott volna. Vucinic nélkül szinte mindig meghalt a támadójáték, sajnos néha vele is. Marad Barzagli és Buffon, a betűrendben elfoglalt előkelőbb helye miatt a jámbor tekintetű bekkre szavazok. Bocs, Gigi.

DartagnanX: Különösebb kommentár nélkül azt gondolom, hogy Vidal teljesítménye nagyon fontos volt az egész idényen keresztül. Az utolsó meccsekre elképesztően elfáradt szerencsétlen. Remélem, nyáron kipiheni magát. Barzagli pedig nagyon fegyelmezetten és lényegében hiba nélkül tette a dolgát.

Tyler: A középpálya és a védelem kurva jó volt az idén, de a romantikus lelkem miatt az idén újra a régi fényében tündöklő Buffont választanám. végre azt a kapust láttuk, aki kétség nélkül a világ legjobbja, és ez nem kis részben annak volt köszönhető, hogy végre visszatért belé a tűz.

Dino: Vucsinicset mondom. Főleg azért, hogy bosszantsam a többieket.


Mennyi pénzt érne meg neked egy gyertyafényes vacsora Antonio Contével?

_benito: Amennyim csak van.

s4tch: A dél-amerikai gyémántbányám 20 éves használati jogát élből felajánlom, a továbbiakat attól teszem függővé, más mivel áll elő.

DartagnanX: Túlvagyunk rajta. Bocs srácok!!!444!!!

Tyler: Akár egy dartifasznyira is elgyalogolnék érte, pedig az nem is ebben a galaxisban van.

Dino: Végtelen csillió forintot. De az élményt elcserélném, ha ez a nyomorult fogadási botrány jól végződne a számára.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr838240164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

284129 2012.06.01. 13:36:25

Fasza poszt! A legutolsó mondattal a szívemből szóltál Dino.

340119 2012.06.01. 14:14:25

Szép összegzés. Nektek is jár a köszönet az idén is nagyszerű posztokért. Egy nagyobb összeget utaltam is. De most kivételesen ne bugyibucikra költsétek mint a múltkor. :)

346364 2012.06.01. 14:48:22

Tetszett, de lenne két kérdésem: 1/ Ez a "látens homofób feeling" milyen apropó miatt kíséri végig az idényt? Mondjunk néha vicces, de néha (nekem) egy kicsit sok. 2/ Én úgy gondolom, hogy Dzeko nem alternatíva a csatársorba (Vucinic-et sem tartottam annak, aztán mégis). Nem elég technikás és Conte jelenlegi rendszerében ez is szükséges, nem csak a befejezés. Szerintetek tényleg beválna?

344520 2012.06.01. 18:19:19

Jó kis összefoglaló, nekem is több szezon meccse volt. A Napoli idegenbeli mert végre tartást mutatott a csapat, idegenbeli Inter győzelem, mert végig jól játszva esélyt sem adva a mumusnak. A hazai Napoli, olyan fölény csak a Roma ellen volt a hazainál. Szóval voltak szép emlékek. A mélypont meg, hát volt egy-két döntetlen. A Cesena elleni meccs is sokáig az volt, míg jött Boriello, ott majdnem lerágtam az ujjaimat, a hazai Chievo. De ez már nem számít, csak, hogy újra bajnokok vagyunk:D:D Amúgy tényleg, még semmi hír az új mezünkről? Már szinte az összes nagy csapatnak tudható a jövő évi mez, vagy most kaparják le róla a kupagyőzelmet, és a szövetség a 3.-ik csillagot?:D:D

338554 2012.06.01. 20:39:39

[Godbluff](#842556): A Milan ratyi módon már tavaly is a jövő évi szerelésben játszotta a szezon utolsó meccsét, máshol is csak úgy be-bemutatják, míg Torinóban az a módi, hogy valamikor a nyár közepén egy közönségtalálkozóval egybekötve leplezik le a mezeket. Úgy néz ki ebben is a világ előtt jár a Juve, közösségi élménnyé varázsolják meg a mezei mezbemutatót is. :)

338211 2012.06.01. 21:10:41

A népsport blog nyitólapján olvastam valamelyik twitter üzenetet az optanepsporttól, miszerint a top 5 bajnokságban (angol, spanyol, német, olasz, francia) Vidal szerelte a legtöbbet. Ez alapján (is) nálam ő szezon játékosa.

258945 2012.06.02. 08:29:22

[JUVEloko](#842411): szerintem beválna, pont egy ilyen középcsatár kell nekünk, semmivel sem rosszabb mint Higuain, sőt. Arról nem beszélve, hogy jóval olcsóbb, az argentin 40 millió. Ennyi pénzből megszereznénk Dzekot, és visszavásároljuk Giovinco felét és még marad egy kis apró is, nem mindegy.

257237 2012.06.02. 23:00:35

Dino, azért az aljas rágalom lenne azt állítani, hogy Davids és Zalayeta nem volt színesbőrű :) Az igazsághoz hozzátartozik, hogy Duna kölcsön is lett adva az Empolinak. A szezon pillanata Észak-Afrika otthoni alázása.Undorító egy banda a himnuszfütyülő kukaborogatóival együtt.

286390 2012.06.03. 11:08:02

[mindenes01](#843134): azt írtam, hogy Lippi első korszakának utolsó évéig. Nem véletlenül írtam így.

343809 2012.06.08. 23:56:55

1, Melyik volt számodra a szezon legszebb pillanata? - ez: http://www.youtube.com/watch?v=JnnuM4ANprM&feature=related 2, Ki a legvonzóbb férfi a jelenlegi Juventusból? - Ennek az eldöntését rábízom a hölgyekre. Egyébként Conte. 3, Mikor hitted el, hogy tényleg ennyire jó a Juve? - Amikor ősszel kitikitakáztuk a Milant az első gólnál. 4, Tudod bárhonnan folytatni Boy George „Do you really want to hurt me” című számát? - Elkötelezett rocker vagyok, tehát nem. 5, Mikor hitted el, hogy meglehet a bajnoki cím? - A válasz megegyezik a 3. kérdésben megfogalmazottakkal. 6, Mi volt a szezon mélypontja? - Amikor a Milan átvette a vezetést. De csak azért, mert nem láttam a kupadöntőt. 7, Párducmintás tangában, vagy selyem sportbokszerben érzed magad jobban a színpadon? - Színpadon semmiben nem érzem jól magam... 8, Kiket hoznál a csapatba (max. 3 név, és ne buziskodjál Messivel, meg Ronaldóval) - Az első jelölt mindenképpen csatár, mert ez a leggyengébb posztunk.Akit én javasolnék, az Giuseppe Rossi, mert ugyan sérült, de még mindig nagyon fiatal és (már több mint) tehetséges támadó. A második jelölt Giovinco, aki amellett, hogy saját nevelés, egy végtelenül tehetséges támadó középpályás. Harmadiknak egy Pirlo-alternatíva kellene, mert Szundi sem passzolhat örökké... csak az a baj, hogy jelenleg egy játékost sem látok, aki erre alkalmas lehet. Így a harmadik jelöltem is csatár: jöjjön vissza Immobile, oszt készen vagyunk. 9, Kiket küldenél el a csapattól (max 3 név, buziskodjál nyugodtan) - Amauri kapásból. Képességre Juve-szint, de valójában mégsem. A másik kettő Krasić és Elia, akiknek bőven lenne helyük a Juvéban, csak éppen nem passzol a játékuk a Juve játékába. Az eredetileg eltervezett 4-2-4-be illett volna, de így... 10, Mivel nyerte meg a Juve a bajnokságot? - Contéval. 11, Ha eladjuk Eliát, nem lesz fekete játékos a csapatban. Pedig az minden csapatba kell. Mit gondolsz, nem burkolt rasszizmus ez? - Burkoltan leszarom. 12, Ha te döntenél, felvarrnád a harmadik csillagot? - Persze. 30 bajnokságot nyertünk! 13, Melyik volt a szezon meccse? - A Fiorentina elleni 5-0 14. Ha nem Pirlo (mert amúgy de), akkor ki a szezon játékosa nálad? - Nagy a választék... a szoros versenyt nálam Vučinić nyer. 15, Mennyi pénzt érne meg neked egy gyertyafényes vacsora Antonio Contével? - Már elnézést, de elkötelezett hetero vagyok! Annyi pénzem amúgy sincs...
süti beállítások módosítása