bntemp

bntemp

Nincs régebbi, mint a tegnapi újság III. - Mondatok 1993-ból

2010. december 08. - s4tch

Sorozatunk legújabb részében ezúttal nem egy komplex történet bemutatására kerül sor, hanem különböző mondatokat idézünk a múltból, pontosabban 1993 nyaráról: vajon mi valósult meg belőlük?

Sorozatunk legújabb részében ezúttal nem egy komplex történet bemutatására kerül sor, hanem különböző mondatokat idézünk a múltból, pontosabban 1993 nyaráról: vajon mi valósult meg belőlük?

1. "Nem jön Boksic, a rá vonatkozó vételi opció március 31-én lejárt. Szintén nem jön Deschamps, akit április 30-ig 8 milliárd líráért ki lehetett volna vásárolni a marseille-i szerződéséből, de ma már többet kellene érte fizetni. Nem jön Paulo Sousa sem, aki számára még túl nagy ugrás lenne az olasz bajnokság." (Marco Ansaldo sportújságíró, 1993. június 2-án. Végül 3, illetve 1-1 év késéssel mindegyik említett focista a Juventusban kötött ki.)

2. "Még csak a televízióban láttam játszani, de máris remek a kapcsolatunk. Számítani fogok a játékára". (Giovanni Trapattoni nyilatkozata egy bizonyos Alessandro Del Piero nevű focistáról, 1993. június 12-én.)

3. Ez nagyon merész összevetés, teljesen zavarba hoz. Nekem inkább az a célom, hogy önmagam legyek. Tisztában vagyok a képességeimmel. Hiszem: vagyok annyira jó, hogy játéklehetőséget kapjak." (Alessandro Del Piero arról, hogy sokan Paolo Rossihoz hasonlítják. Június 18-án megejtett mondatok.)

4. "Boldog vagyok, bár még nem dőlt el a sorsom. Hiszek a babonákban,  ezért nem akarok elkiabálni semmit, de 10 nappal ezelőtt találkoztam Bonipertivel, aki azt mondta, hogy nagy az esély a maradásomra. Jól érzem magam Torinóban: úgy is, mint édesapa, és úgy is, mint sok barátot magáénak tudó focista. Szeretem ezt a várost, az itteni légkört - kívánhatnék ennél többet?" (Az AS Roma által üldözött Pierluigi Casiraghi 1993. június 27-én nagy örömmel jelenti be, hogy valószínűleg marad a Juvéban. Augusztus első napjaiban aztán tényleg Rómába szerződött - csak éppen a Lazióhoz.)

5. "Számomra egy óriási lehetőség és hatalmas boldogság, hogy az olasz bajnokságban szerepelhetek, így érthetően lelkes vagyok. Többen mondják, hogy hasonlítok egy picit Boksicsra, akit le szeretett volna igazolni a Juventus. Ugyanolyan jó labdarúgó leszek, mint ő, sőt, talán egyszer még felül is múlom."(A horvát Zoran Ban 1993. július 1-jén, miután átesett az orvosi vizsgálaton Torinóban, és bemutatták a szurkolóknak. A jóslata nem vált be.)

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr368239144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

262910 2010.12.09. 12:36:07

Vajon ma mit mondana Sándor, ha Rossihoz hasonlítanák...

286390 2010.12.09. 14:26:59

Ki kell próbálni. Írok neki emailt.

262910 2010.12.09. 15:06:37

http://translate.google.com/#hu|it| Araya oldala, ha elakadnál.
süti beállítások módosítása