bntemp

bntemp

A kapitány búcsúzik - kommentár nélkül

2012. május 14. - s4tch

Semmi sem lehet jobb,


mint nyolc scudetto
mint a feljutás a Serie B-ből
mint egy (reméljük, két) Olasz Kupa
mint négy Olasz Szuperkupa
mint egy Bajnokok Ligája
mint egy Európai Szuperkupa
mint egy Interkontinentális Kupa
mint az a Fiorentinának lőtt gól
mint egy gól a Del Piero-szögből
mint egy gól Tokióban
mint a könnyeim
mint egy gól Bariban
mint kapásból gólt sarkazni a derbin
mint gólt lőni az Elnök úr emlékére
mint kinyújtani a nyelvemet az Inter ellen
mint egy gólpassz Davidnak
mint a 187. gólom
mint egy gól Németországban
mint Berlinben lenni
mint a Frosinonének lőtt gól
mint a Serie B gólkirályának lenni
mint a Serie A gólkirályának lenni
mint amikor állva tapsol a Bernabeu
mint 704 meccs fekete-fehérben
mint 289 gólt szerezni
mint belőni a bajnoki címet jelentő szabadrúgást
mint az Atalanta ellen szerzett gól
mint a többi record
mint a 10-es mez Del Piero felirattal
mint a csapatkapitányi szalag.



Semmi... csak az, amit tőletek kaptam ez alatt a 19 év alatt.
Boldog vagyok, hogy együtt mosolyogtatok, szurkoltatok, sírtatok, énekeltetek és üvöltöttetek velem.
Egyetlen szín sem lesz számomra ragyogóbb, mint a fekete és a fehér. Valóra váltottátok az álmomat, sok más mellett ma csak annyit akarok mondani: KÖSZÖNÖM NEKTEK!

Mindig veletek:
Alessandro

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr348240132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

346588 2012.05.14. 10:26:20

Ehhez nem nagyon lehet mit hozzátenni... Az ember szavakat se talál...

344520 2012.05.14. 10:30:36

Most komolyan, direkt csináljátok? Már megint elsírom magamat. Mi is csak, annyit tudunk mondani, mezei szurkolóként és halandókként, hogy: KÖSZÖNJÜK!!!!!

Vitoria 2012.05.14. 10:37:53

Tipikus "Ne sírj, mert vége lett. Mosolyogj, hogy megtörtént!" - történet ez, de nekem nem megy az őszinte mosolygás egyelőre. Pedig látom, hogy Ő is azt teszi (igaz, néha a könnyein keresztül.) Mindenesetre életem egyik nagy ajándéka, hogy végigkövethettem ezt a 19 évet... Csak ez az űr, csak ezt tudnám feledni.. Én köszönök mindent Alex!

balazs91 2012.05.14. 10:45:27

Nem tudok nem sírni. Pedig ha objektíven nézné az ember (a francokat lehet ezt objektíven nézni...), akkor a realitások azt mondanák, hogy már megérdemli a pihenést. Csakhogy nem tudom elképzelni, hogy milyen lesz az, amikor már tényleg nem fogom látni Őt játszani. :( MIATTA is kell ütni a Napolit!

doma17 2012.05.14. 10:48:51

nagyszerű futballista volt, igazi ikon! Forza Milan!

340101 2012.05.14. 10:54:12

Szép is volt... Egy félisten távozik :)

Il Duce 2012.05.14. 11:00:09

A tegnapi utolsó bajnokiján látva mikor belőtte a gólját. A sírás kerülgetett nem csak engem hanem minden Juventinót. Köszönjük ALEX, hogy a részesei lehettünk annak a csodának amit te nyújtottál nekünk. Reméljük viszont fogunk látni téged még a stadionban ha másként nem is edzőként. C'e solo un CAPITANO.

Vitoria 2012.05.14. 11:06:18

[doma17](#825177): Nagyszerű futballista!! Nem volt, hanem még az is szerencsére:) Nem kötözködök és nem is Neked szól elsősorban ez a megjegyzés, inkább magamnak. Mert már tisztára olyan hangulatom volt, mintha a temetésére készülnénk.. (már bocsánat). Engem felrázott kicsit, úgyhogy köszi! :)

338554 2012.05.14. 11:22:45

Én a Lazio elleni gólját áztattam meg, tegnap egyszerűen nem volt hangulatom sírni. Persze mindenkiben máshogy játszódik le, de azért csak erre készültünk egész évben.. Milliószor elképzeltem, hogy elmegy, de még most sem fogom fel eléggé ahhoz, hogy könnyeket hullajtsak. Szomorú vagyok, hogy nem lehettem ott az első sorban, sajnálom, hogy soha nem lő már 300 gólt és nem lesz 20 juvés szezonja, nem lő több 2 pontos szabadrúgásgólt és nem lesz "itt" köztünk, a mindennapjainkban. A másik oldalon viszont örülök, hogy még nem hagyja abba, hanem inkább máshol is varázsol egy kicsit. Mert ugye ha itt csak a padra jó, vagy mondjuk beszedne egy sérülést ami miatt vissza kell vonuljon, akkor tudnátok igazán örülni annak, hogy innen vonul vissza (nem pedig eligazol)? Szerintem játssza ki magából azt ami még benne van, ott ahol még hétről hétre számítanak rá. Hogy ez a hely miért nem Torinóban van, azt nem tudom. Legalább még egy utolsó, mindent egy nagy, kerek egésszé tévő évre..

339362 2012.05.14. 11:23:06

érthetetlen, miért engedjük el ALEXET, hatalmas hiba a vezetőség részéről... reméljük, hogy jön egy fiatal gyerek, aki be tudja tölteni a hátrahagyott űrt.

339362 2012.05.14. 11:24:27

egyébként meg azt halottam, hogy muntari meg nem adott gólja miatt van az egész!

339351 2012.05.14. 11:28:35

Lassan vége egy korszaknak sajnos... van der Sar, Scholes, Giggs, Raul, Del Piero, Nesta, Henry és még sokáig lehetne folytatni. Hát aki rajtuk nőtt fel, azoknak keserédes pillanatok ezek. De legalább szépen búcsúzott Alex. Mondjuk amit tett a Juvéért meg is érdemelte. Szép volt.

337003 2012.05.14. 11:40:05

kár, hogy elmegy, mindig csodáltam, fantasztikus játékos, gratulálok nektek, hogy ilyen ikon játszott nálatok!

337297 2012.05.14. 11:47:07

Nekem innentől kezdve nem ugyanaz a Juve, ami eddig volt, és nem ugyanazt jelenti a futball, mint eddig. Viszont Alex tiszteletére a nagyságos, jóságos és őrjítően szexi blogvezérek utólagos engedélyével kicsit megszerkesztettem életem első Wikipedia-cikkét: (Nem írtam, szerkszetettem. :) http://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Olasz_labdar%C3%BAg%C3%B3-bajnoks%C3%A1g_(els%C5%91_oszt%C3%A1ly)&stable=0&shownotice=1&fromsection=Az_arany_csillag És egy javaslat: Miután a Földet már sikeresen elneveztétek a valaha volt legnagyobb futballistáról, esetleg tiszteletbeli taggá is választhatnátok itt, a Bianconeri blogon. :) Illetve beiktathatnátok egy "hiányzik Del Piero" gyorskommentet is. :)

337297 2012.05.14. 11:48:56

Mivel a link nem vált be, így elárulom, hogy a 3. aranycsillag szerkesztésére próbáltam rámutatni... :)

136816 2012.05.14. 12:09:24

Én amikor olvastam a face-n könnyek szöktek a szemembe. Most is. Én mint Colorado Avalanche (NHL, Joe Sakic) drukker, már megértem egy hasonló ikon visszavonulását. És csak remélni tudom, hogy felnőnek még hasonló példaképek. Nagyon, nagyon sajnálom. De köszönöm, hogy láthattam játszani. Vissza fogok térni, ha szögre akasztja a futballcipőt visszatér hozzánk. Effelől semmi kétségem. Várunk vissza.

258945 2012.05.14. 12:11:31

Lássuk be, ha ez egy filmben van...a nagy "bukás" után, az utolsó meccsén a főhős emeli magasba a győzelmi kupát...azt mondjuk micsoda közhely, annál szebb, hogy ezt a forgatókönyvet az élet írta. Ennél tökéletesebb el sem búcsúzhatott volna Alex a községétől. Nem sokáig kell hiányolni, 1-2 év és ott fog ülni a vezetőségben.

136816 2012.05.14. 12:12:12

Az Avsnél annyiban jobb volt, hogy ő bekerült a vezetőségbe és továbbra is az imádott csapatért dolgozik.

340119 2012.05.14. 12:17:59

Egyidős vagyok Alex-szel és mivel gyerekkorom óta szeretem a Juvét, abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy Kapitányunk karrierjét már az első perctől kezdve követhettem. Az első Juve góltól az utolsóig. A legendává válásig. Egyelőre számomra felfoghatatlan, hogy többé nem lesz a csapatban, máris rettenetesen hiányzik. Mindenért köszönet. :’((((((

cortamelasombra 2012.05.14. 12:18:47

Én 5 éves fejjel nemcsak a Juventust, hanem az egész focit Del Piero miatt szerettem meg anno. De szép évek voltak! BL győzelem, scudettok sorozatba. Ő volt az ikonja a világ akkori legjobb csapatának ez kétségtelen. És ha tényleg most megy el, -bárcsak ne igy lenne! - akkor ez volt a legméltóbb befejezés ennek a 'fairy-tale' pályafutásnak ahogy a angol kommentátor forma mondta tegnap a stream-en. Mint anno a római hoditók, egy saját győzelmi parádéként sétált körbe a stadionba miután vágott egy hatalmas gólt,hogy aztán a meccs végén felemelje a Scudettot. A kommentátor forma azt is mondta: 'This is King Alessandro and the stadium is his courtyard' na ezek ott elmosolyodtam szegény biztos nem érti de én 4 éves korom óta tudom szóval a tv-n keresztül halkan megsúgtam neki, az egész világ az :)

Hurka 2012.05.14. 12:25:01

ALESSANDRO "God" Pierro!!!!!

répa 2012.05.14. 12:45:30

Mikor újultak meg a gyorskommentek?

338211 2012.05.14. 12:51:29

Érdekes, én nem vagyok szomorú. Inkább csak végtelenül elégedett. Tökéletes karrier tökéletes befejezéssel és ezt mi mind élőben csodálhattuk meg. 50 év múlva én is tudom majd mondani az unokámnak, amit nekem mondogatott a nagyapám, csak Di Stefanoval és Puskással kapcsolatban. :) Bezzeg az én időmben Del Piero volt az Isten, ezek a maiak semmik hozzá képest. Ezért az élményért már megérte, hogy valaha is néztem focit. Azért jövőre valahogyan össze kell majd csalni egy 3 csillagos Del PIero mezt. :D

334250 2012.05.14. 13:05:30

"mint amikor állva tapsol a Bernabeu" Az MINDIG állva fog tapsolni neked Alex, akármikor is jársz arra. Az egyik legnagyobb vagy/voltál/leszel örökre!

338554 2012.05.14. 13:37:04

[Chievo&Juve](#825309): Azért a tökéletes befejezésről még ne beszéljünk.. :) Bajnokságot nyert már "eleget", de egy duplázás mindjárt jobban tetszene neki is. :D Arról nem is beszélve, hogy így a BL-től nem tud már elbúcsúzni. Vagyis olasz bajnokként, egy valamire való edzővel nem. Gondolj csak bele, mi tapsot kapna utolsó évében egy Camp Nouban, Bernabéuban, Allianz vagy Emirates Arénában, netán az Old Traffordon, miután elteszi a hazai csapatot egy a védjegyévé vált góllal.. Én ezt azért nagyon tudom sajnálni, de jövőre aztán felőlem tényleg mehetne pihenni egy kicsit, plusz megkeresni azt a pénzt amit megspórolt a klubnak a szűkösebb időkben. Nem kell, hogy innen vonuljon vissza, játssza csak ki magát nyugodtan, aztán szeretettel várjuk a klub kötelékébe. Szerintem jó kis kaland lesz neki az amcsi túra, egyedül a családjának lesz érdekes olaszról 1-2 évig angolra váltani (iskola, munka, stb.).

340717 2012.05.14. 13:38:57

Még Interesként is úgy vagyok vele, hogy ha egy elismert rivális távozik, akkor az ember úgy érzi, mintha egy barátja távozott volna. Ő azon kevesek egyike, akit a viselt meztől függetlenül csak tisztelni lehetett. Maldini után újabb ikon hagyja ott az olasz focit, már csak Zanetti és Totti maradtak hírmondónak. Hiányozni fog.

338211 2012.05.14. 13:52:53

[neuropa](#825328): Veretlen szezon, újra bajnok nagyon sok idő után a Juve (a kizárás óta először), ráadásul Alex igen komoly szerepet is vállalt ebből a címből. Persze telhetetlen az ember, de jó lenne jövőre még több mindent nyerni, de ha nem tudnánk megnyerni újra a scudettot + a BL-t, akkor ennél csak gyengébb szezonban távozhatna a klubtól. Ergó ez most a tökéletes pillanat szerintem. (Persze a kupát még meg kell nyerni, de annyira bízom Contéban meg a csapatban, hogy nem tudok vereséget elképzelni.)

254529 2012.05.14. 15:10:37

Ezt az űrt senki nem tudja majd betölteni...ő ugyanis nem egy futballista, nem "csak" egy világklasszis, nem "csak" egy legenda, nem "csak" egy zseni, ő Alessandro Del Piero!!! Több mindenkinél... számomra az a minimum, hogy a stadion előtt szobra lesz (kurva hatalmas) és a stadion az ő nevét viseli majd.... a maximum (amiről csak álmodok, de nem realitás), hogy a 10-es mezt visszavonultatják...Én megtenném!

337436 2012.05.14. 15:32:30

Nagy játékos, és elért mindent, BL, VB, és megadatott neki, hogy egy Serie A bajnoki címmel vonulhasson vissza. Mindezt úgy, hogy mindvégig kitartott a Juve mellett – ez a nagyok sajátja. Csak a legnagyobb tisztelettel beszélhetek róla. (egy Barca-drukker)

Apollo440 2012.05.14. 17:01:25

Ő valóban a legnagyobb volt és mindig is az marad. és attól függetlenül, hogy nagyon szomorú vagyok, gólt lőni az utolsó bajnoki meccsen, egy veretlenül megnyert bajnokság végén az új stadionban felemelni a kupát tökéletes befejezése ennek a páratlan karriernek. Solo un Capitano!!!! Hálás vagyok, hogy élőben is láthattam többször játszani, elképesztő zseni. és egy végtelenül szerény, kedves ember, akit soha nem lehetett látni anyázni, odarúgni, durváskodni, vagy a nagyképűsködni.

346126 2012.05.14. 17:19:35

Ahogy már előttem is írták, én is annak örülök, hogy még egy scudettót nyerhetett, sőt be is talált a zárófordulóban. Előbb-utóbb úgyis elment volna, vagy visszavonul, és ez így még mindig jobb, mintha mondjuk a tavalyi 7. hely után búcsúzott volna. Grazie Capitano!

from Varsány 2012.05.14. 17:50:35

Az ember, ha 10 évvel ezelőtt volt kisgyerek, akkor del Piero volt az egyik olyan személy, aki miatt nemcsak a focit, hanem az olasz focit és a Juventust meg lehetett egy életre szeretni, kitartani mellettük minden szitkozódás és káröröm ellenére, bízva tekinteni a Serie B mezőnyében is a jövőre és megtapasztalni azt, hogy mi a Hűség. Mindent köszönünk, mindenért szeretünk.

317630 2012.05.14. 18:18:52

Mielőtt teljesen elmenne a kedvünk ne feledjük, hogy Alex a héten még karra gyúr, mert vasárnap este fél 11 óra táján is súlyt emel majd. :)

334233 2012.05.14. 18:42:30

Emlékszem, az első olasz bajnoki, amit még (az azóta megszűnt) TV3-on láttam, egy Juventus-Fiorentina bajnoki volt. A két csapat közt nem volt felhőtlen a viszony akkor sem, és a szünetben 2:0-ra ment a Fio. Aztán jött Ravanelli, Vialli, és a végén az akkor még 19 éves srácnak, Alex-nek az a fantasztikus gólja. Bár Real szurkoló vagyok, de nekem ha olasz csapatról van szó, akkor csakis a Juve jöhet számításba. Én már akkor láttam, éreztem, hogy ő lesz a Juve következő legendája. Di Stefano mondta Puskásról, hogy "emberként és játékosként is tízes." Na ugyanez igaz Alex-re is. Őt soha nem hallottam nyafogni. Nem voltak balhéi, nem karambolozott részegen, nem verte a barátnőit/feleségeit, nem vitték be éjjel az őrsre bilincsben. Nem ment el másik csapathoz meg másik bajnokságba egy rakás pénzért még karrierje csúcsán sem, pedig ő is a legjobbbak között volt. Nem nyilatkozott hülyeségeket a médiában a népszerűségért, csak hogy beszéljenek róla. Ő csak tette szerényen, alázatosan a dolgát, mégis zseniális megoldásokkal és gólokkal a pályán. Miatta szerettem meg a Juventus-t (az 1998-as BL-döntő miatt annyira diffúz érzéseim voltak hogy kellett egy darabig keresnem, ki is vagyok), és amikor a Juve megjárta a poklokat a 2006-os calciopoli botrány után, de Alex kitartott a csapat mellett. Majd visszajutott és harmadik lett a csapat, de ő akkor is ott volt. Olasz bajnokit már nem tudok nézni (Qrvaanyád DigiTV innen is!!), de a blogot és a csapat körüli híreket olvastam rendszeresen. Alex nem rinyált hogy többet szeretne játszani vagy keresni (megérdemelte volna mindkettőt), csak tette a dolgát amikor pályára lépett, ahogy az egy legendához illik. Kezd a mostani futball kifogyni az ilyenek játékosokból, akik pályán és azon kívül is megérdemlik a "tízes" jelzőt...az olasz bajnokságban csak Zanetti maradt mint ilyen típus. És most Alex elmegy...nem tudom igazán felfogni a dolgot, vagy megérteni, miért is nem lehetett még egy évig szerződést kínálni neki. A többiekhez képest keveset keresett, de ő nem is azért maradt itt. Megérdemelt volna még egy szezont, még ha többnyire csereként lépett volna pályára. Köszönjük, Alex, azokat a csodás perceket, amiket a játékoddal, a góljaiddal, a hozzáállásoddal és a személyiségeddel szereztél nekünk! A legnagyobb klublegendák közt van a helyed!

Palinkas 2012.05.14. 18:56:35

IronRock +1

341152 2012.05.14. 18:58:41

Del Piero ha jól emlékszem úgy robbant be a foci világába és a Juventusba mint az új Baggio!Sajnos most senki sem fog nálunk sem és a világban sem így berobbanni,mert bár tehetségek vannak,senki sem olyan egyéniség mint Ő!Forza Alex!

345324 2012.05.14. 19:52:44

Del Piero! Köszönöm neked az elmúlt 19 évet! Te nekem örök példakép maradsz, a kommentek olvasása közben folynak a könnyeim, az érzéseim vegyesek, őrülök a 19 évnek és fáj, hogy nincs folytatás. Sok sikert kívánok neked a folytatásban, bárhová is visz az élet, de remélem, még vissza térsz hozzánk! Forza Del Piero, Forza Juve!!!

Jellemgróf 2012.05.14. 20:31:19

Csak egy hozzá fogható játékos van: Raul González. Az, hogy Ők ketten nem kaptak még aranylabdát a futballvilág legnagyobb tévedése! Ezt úgy mondom, hogy sosem volt Juve drukker!

laleey 2012.05.14. 20:43:19

Nagyon szépen köszönöm én is neki az eddigieket, senki se lesz rám olyan hatással, mint ő. Nagyon szomorú vagyok, hogy elhagy minket, hiszen, miatta szerettem meg a Juvét és az ő klub iránti szeretet mutatta meg, azt, hogy a Juventus több egy hétköznapi klubnál, de még szerencsére lesz egy kupadöntő.... Nagyon remélem azt is behúzzuk, és akkor szebben nem is nagyon búcsúzhatna tőlünk. További sok sikert, és várunk vissza!!! Grazie Alex!!!!

339452 2012.05.14. 20:58:37

Ja hogy ezt Del Piero maga írta... Akkor most nekiállok újra bőgni.

339855 2012.05.14. 22:37:14

Ennél szebben nem is búcsúzhatott volna, óriási játékos, minden tiszteletet megérdemel! Legenda! (Hihetetlen mennyi nagyszerű játékos vonul vissza ez idő tájt, de sajnos ez az élet rendje, el kell fogadni, bármennyire is nehéz.)

338211 2012.05.15. 08:35:26

[MLM_poharam](#825575): Most veszi csak észre igazán az ember, hogy a 90-es évek végén, 2000-es évek elején (amikor az itt fórumozók egy nagy része megszerette, megismerte a focit) mennyi klasszis volt ebben a sportban. Mostanában csodálkozunk, hogy egyre kevesebb az igazi világsztár, pedig nincs így. :) Azt nem vettük eddig észre, mert valahol természetesnek tűnt, hogy az elmúlt 20 évben volt temérdek világklasszis, kb minden patinásabb csapatra jutott egy-kettő. El lettünk kényeztetve.

334474 2012.05.15. 13:07:02

[Chievo&Juve](#825642): Minőségben nem esett vissza foci, sőt. Viszont az ikonok kezdenek kiveszni ebből a sportból. Ennek sok oka lehet: Az elüzletiesedés miatt is, azért is mert a 20-as éveik elején már szupersztárok a tehetségek, és 5-6 maxra pörgetett éven belül folyamatosan keresniük kell a motivációt, meg általánosságban is más a lelkülete az egész sportvilágnak. Beleértve a szurkolókat(FM generáció pl, akik 28 éves kor fölött levéneznek bárkit, és egyfeszt 17 éves wonderkideket akarnak), sportvezetőket, és a felnövő játékosokat is. A nagy karakterek hiányoznak, azok a játékosok, akiket azonosítani tudsz egy csapattal és a csapatot is velük. Ilyesmik.

doma17 2012.05.15. 13:31:22

végiggondolva a karrierjét hiányzott belőle vamipici, hogy maradona magsságába érjen. zseniális volt, nagyon szerettema játékát, de jobb lett volna ha nem csak a verona ellen játszik pazarul. amennyire emlékszem sem bl döntőben (kivéve az elúszott dortmundi 0-3 nál) se, pedig fontos válogatott meccsen nem alkotott maradandót.( a2006osjut eszembe, az nagyon szép találat volt, de annak se nagyon volt már tétje) nagyon sajnáltam hogy a 2000es eb az ő lábában maradt a döntőben. de nagyszerű spíler volt! Forza Milan!

334474 2012.05.15. 13:53:04

[doma17](#825731): "végiggondolva a karrierjét... ...ha nem csak a verona ellen játszik pazarul2" Valszeg nem ez az erősséged. A BL elődöntőben rúgott mesterhármas, vagy a Real többszöri egyszemélyes kivégzése éppen beugorhatott volna akkor is, ha csak a 10%-át láttad a pályafutásának.

338554 2012.05.15. 14:12:49

[doma17](#825731): A komolytalanság paródiája amit ide hánytál.

doma17 2012.05.15. 14:35:22

nyugi fiúk.én is csíptem.és az sem véletlen hogy csak azt a mondatot idézted, nem amit utána írtam..egy del piero kaliberű játékosnak nem két bl elődöntőt kéne felmutatnia...

342941 2012.05.15. 14:39:56

1981 (12 éves korom) óta vagyok Juve szurkoló, nagyon boldog vagyok, hogy végignézhettem Alex karrierjét. Örülök, hogy a csúcson, bajnokcsapat kapitányaként búcsúzik!

balazs91 2012.05.15. 15:24:59

Conte lehetne annyira toleráns, hogy mondja a vezetőségnek, hogy még akar rugatni annyi gólt Alexszel, amennyi a 300-hoz hiányzik, cserébe hoz a csapat egy újabb veretlen idényt, hisz Muntari gólját jövőre sem fogják megadni. Komolyra fordítva a dolgot: én tényleg nem tudom, hogy mi lenne a jobb. Egyike lennék a legboldogabb embereknek, ha még egy évig maradna, bár idén is kész kínszenvedés volt látni Őt a padon ülni, míg borriello bohóckodott a pályán. Benne tényleg több van, mint három meccsenként 30-35 perc, ezért igaza van neuropának... Csak fáj. Nagyon fáj... :(

344520 2012.05.15. 15:55:24

[balazs91](#825824): Én nem hinném, hiszen Conte többször is kijelentette, hogy csak a legjobb állapotban, a legjobb fizikumú játékosokat küldi fel aznap a pályára. Meg is említette, hogy Del Piero többször is fásult, elfáradt, az edzésen se tudott, olyan jól teljesíteni. Én teljes mértékben megbízom Conte-ban, tudta, hogy mit csinál. Hiszen ő volt a csapattársa, vele ünnepelt, sírt, ez alapján haverságból mindig játszhatatta volna, de nem, mert ő csapat érdekeit tartotta szem előtt mindig. Ezt el kell fogadnunk nekünk szurkolóknak, hiába is fájó, de ő már nem képes egész meccseket végigjátszani. Persze, a csodálatos technikai képzettségével ezt tudta volna pótolni, de a mester, így döntött. Szerintem senki sem kívánhatott volna ennél szebb búcsút neki, mint, hogy Olasz bajnokként, és esetleg kupagyőztesként távozhat, imádott klubjától. Tökéletes karrier, tökéletes befejezése.

346607 2012.05.15. 17:43:34

Az a szomorú, hogy ha nincs a kizárás, ő is összehozza a 200+ Serie A gólt. Így is csak 13 hiányzik neki.

334188 2012.05.15. 19:00:57

[daneeka30](#825951): Ilyesmin én is gyakran gondolkodok, de ha őszintén nézzük, ha nincs a kizárás akkor marad Ibra, Capello stb. és Alex sokkal kevesebbet játszott volna, mint amennyit végül játszott. Gyakorlatilag a Calciopoli egyetlen pozitívuma Alex és az ő rekordjai. Ki tudja kik jöttek volna, akár az ő helyére is.

339362 2012.05.15. 19:20:14

új posztot a népnek!!

asdsa 2012.05.15. 19:38:19

Nem tudom felfogni... Róma drukker vagyok, de Alex örök kedvenc :( Szörnyű, hogy a juve így bánt vele, pláne, hogy simán játszhatna még mindig, mert jó. Meggyűlöltem ezt a klubot örökre. Forza Roma!

asdsa 2012.05.15. 19:39:57

[doma17](#825731): Szerintem te ne nézz focit a jövőben, a leírtak alapján eddig sem értetted mi zajlik a pályán.

295377 2012.05.15. 21:12:50

Nagyon örülünk, hogy ennyi ideig itt voltál! Remélem a tavasszal visszatérsz majd fél évre! Nem lehet szavakat találni, nagyon fogsz hiányozni ALEX!

346326 2012.05.15. 23:12:40

Elsősorban Barca drukker vagyok, de Del Piero az a focista, akinél senkit nem tisztelek jobban. (főleg a calciopoli óta) Nagyon sajnálom, hogy elküldik, de leginkább dühös vagyok. Felfoghatatlan számomra, hogy itt ez az ember, aki a fél életét letölti ennél a klubnál, és tényleg jóban-rosszban itt volt, nem mellesleg ez alatt a 19 év alatt a csapat legnagyobb legendájává válik, és így bánnak vele. Mert ő maradni akart, és ha valaki megérdemli, hogy utoljára játszhasson még a BL-ben, akkor az Ő. Persze, persze elsők a klub érdekei, de itt még erre se lehet ráfogni a dolgot. Aprópénz fizetést kapott, és idén is, amikor azt hittük ő már csak tiszteletből van itt, bebizonyította, hogy igenis hozzá tud még tenni a csapathoz. Nem értem. De nagy szégyenfolt ez a Juventus történetében. Az ő szempontjából viszont annak örülök, hogy végre azt teheti amit szeret: focizhat. Mert elég kellemetlen volt azt látni, hogy Ő(!!!) van elnyomva Borriellovagykiaz miatt. @Godbluff: "ez alapján haverságból mindig játszhatatta volna, de nem, mert ő csapat érdekeit tartotta szem előtt mindig." Na éppen ezért lepett meg engem sokszor, hogy Borriello mi az anyámtyúkját keres a pályán, ha csak nem haverságból engedik neki, hogy egyáltalán magára húzza a zebracsíkost. Aztán talál 2 gólt, és már is megjelennek a hírek, hogy leigazoljuk végleg. RÖHEJ!

295377 2012.05.16. 01:50:00

Borriello nem marad itt szerintem, és Borriello nem véletlen játszott. Belelendült, Matri meg sz.r volt, Borrisnak volt két gólja, ami konkrétan megmentette a bajnoki címet. Belelendült, és úgy lőtt gólt, hogy a meccsen labdához se ért! XD Én se kedvelem Borist, de elismerem, hogy kellett a pályára, mert a végére hasznos volt. Ahhoz meg kellett az, hogy néha játszon. Padról nem lehet belelendülni. És Contenak ebben is igaza lett. De megtartani nem kell! De kéne egy új Juve ikon!

balazs91 2012.05.16. 08:34:47

[babo410](#826265): Láttad a Juve idényét idén? Hány gólt lőtt Del Piero csereként "belendülve"? Mindegy, hülyeség a két játékost egy kalap alá venni. Egy ikon egy kölcsönben lévő játékossal. Örüljünk a csapat sikerének. Közhely és nehéz megvalósítani, de "Ne sírj, hogy vége lett. Mosolyogj, mert megtörtént" - Köszönjük Alex!

308585 2012.05.16. 10:55:50

Hátbaze, akár marketing zseni találta ki ezt, akár tényleg ő maga pötyögte be könnyes szemmel, ennél nagyobb dolog a mai futballban nem nagyon van. Max respekt az egész embernek és pályafutásnak - ezért a levélért különösen. Vannak még romantikusok.

doma17 2012.05.16. 10:57:22

kezdek hozzászokni hogy a blog minőségével nem jár együtt a kommentek minősége. Mindegy asdasda meg neuropához hasonló srácoktól nem várom el hogy megértsék. Az fáj hogy tehetsége alapján Olaszországot egyeduralkodóvá tehette volna cskanem egy évtizedig. Egy világversenyen sem alkotott maradandót. Ez a rossz. Ezért nem teljesedett ki. Ti Bl elődöntőkről beszéltek, meg frosinone gólokról.Pippo tehetsége tizadannyi mint Alexnek. Mégis eldöntött Bl-Europaiszkupa-Világkupa döntőt a góljaival. Alex nem,ő neki pár elődöntőn maradhat emlékezetes a teljesítménye. Nagy játékos volt, szerettem, hálás vagyok hogy láttam focizni, még ha rivális csapatban is játszott! Forza Milan!

346607 2012.05.16. 12:37:50

[doma17](#826402): A 90-es években mit csinált szerinted? Pippóval meg totál felesleges összehasonlítani. Szuperkupa, világkupa múltja pedig Alexnek is van, nyugodtan nézz utána! [ForzaBianconero](#826017): Ez igaz, mert még a botrány kirobbanását megelőzően többen is cikkeztek arról, hogy Alex esetleg lelép.

338554 2012.05.16. 12:48:32

[doma17](#826402): Jól értem, most akkor azt hiányolod, hogy nem az ő góljaival nyert minden címet a Juve és a válogatott? Nem is klasszikus 9-es a posztja, mint Pippónak. Viszont ellenetek ollózott Trez fejére 2005-ben, AMIVEL a Juve MEGNYERTE előletek a bajnokságot. Ha ez, és millió ehhez fogható gól/passz/csel neked nem elég, akkor tovább nem is folytatom, komolytalan az egész szőrszálhasogatásod. És ez nem azon múlik, hogy a "magam fajta" megérti-e, mert ez csak a te saját, szubjektív véleményed, hogy a döntőben lőtt gólokra vered. Mintha azt mondanám, hogy nálam az a legnagyobb aki a legtöbb gólt ollózza vagy rabonázza, mert csak az a legnagyobbak sajátja.. Abszurd és gyerekes.

266272 2012.05.16. 13:55:59

http://www.youtube.com/watch?v=1DhR5Z2vrkM

doma17 2012.05.16. 13:57:01

[neuropa](#826471): kemény ez a stílus.valószínüleg ennyi megy.mert érdemben nem mondtál érveket. hogy tudsz ilyen támadólag fellépni józan állítások nélkül? nos nem, nem a gólok hiányoznak.az hiányzott hogy címeres mezben egyetlen világversenyen sem hozta ki a tehetségét.ez hiányzik.ez különbözteti meg a klasszist a jó játékostól. látod..mégsem érted.valószínüleg nem is egy kaliberűek vagyunk,megpróbáltam tőmondatokban fogalmazni, hátha úgy megy.

doma17 2012.05.16. 14:02:19

nehogymár egy lecsűszott ollózásról regélj nekem. menjél tapsolni a frosinone elleni gólnak.

300426 2012.05.16. 14:29:28

[doma17](#826526): not sure if trolling or just retarded

338554 2012.05.16. 15:05:49

[juventus17](#826560): Én biztos vagyok benne, hogy nem trollkodik.

338554 2012.05.16. 15:22:58

[doma17](#826526): Szóval egy gyenge válogatottban 1 klasszis sem lehet, csak mert nem nyeri meg egyedül a VB-t. Vagy ezek szerint Messi sem klasszis. Már itt röhögnöm kell, de menjünk csak tovább: "lecsúszott" ollózás, ami pontosan Trez fejére érkezik, szinte ugrania sem kell. Ez lenne "Az Érv" a részedről? :D Komolyan, szedd össze magad.. Hogy nem vagyunk "egy kaliberűek", azt csakis a Jóistennek köszönhetem. Azt pedig igazán elmesélhetnéd, hogy mi volt olyan borzalmasan támadó a stílusomban. A tőmondatos lenézésed pedig magáért beszél, valamivel kompenzálni kell.

balazs91 2012.05.16. 15:30:03

[doma17](#826534): írj helyesen, és komolyan. kiváncsi vagyok hány lecsúszott ollózásod volt életedben. De olyan, mint ami Neki sikerült, tuti hogy egy sem. Ez pont nem az a blogbejegyzés, ahol helye lenne bármilyen trollkodásnak. Ülj le, egyes. Te meg [neuropa](#826586) ha adják alád a lovat ne ülj fel rá, mert csak fölöslegesen húzod fel magad. Nem ér annyit. Maradjunk csöndben, és adjunk hálát az égnek, hogy láthattuk játszani ezt a csodálatos embert ebben a csodálatos csapatban. A bajnoki címeket elvehetik, de az azokban az években termelt gólok és gólpasszok megmaradnak. Én személy szerint sokkal jobban szeretek gólpasszt adni. Felejthetetlen érzés.

338554 2012.05.16. 15:50:34

[balazs91](#826608): Elmondja neki az ember egyszer, kétszer, harmadszor nem fogom. Idegesíteni meg minden hülye idegesít, már a rendszeres helyesírási hibák is, ezzel nem tudok mit kezdeni, csak annyit, hogy leszarom. Egyébként az angol wikin Sanyiról vannak jó kis részletek, többek között a Capello-érát is említették. Ale akkor azt nyilatkozta, hogy ha Capello marad, akkor valószínűleg távozott volna, annyit padoztatták. Szerintem ez várna rá jövőre is, szóval a lehető legjobbkor megy el világot látni. Itt már a jövő csapatát építik, amibe a 38 év már sehogyan sem illik bele, mikor az ő csere-tízperceit egy 18 évesnek is adhatnák. Ugyanis mindketten csak idősebbek lesznek.. Ezért gondolom, hogy itt nem arról ment a vita, hogy tud-e még segíteni a csapatnak (tud) vagy hogy el akar-e menni (nem), hanem hogy húzzák-e még az elkerülhetetlent, vagy ne.

leitnor 2012.05.16. 19:51:09

@doma17: Próbáld felülvizsgálni az álláspontodat! Nem az a lényeg, hogy hány gólt lőtt BL vagy VB döntőn, hanem az, hogy általában mennyit tett hozzá a csapat játékához. Az idei szezonunk egyik fő konklúziója pont az volt, hogy sokszor a Bolognának vagy a Genoának nehezebb gólt lőni mint nektek vagy az Internek. Ilyenkor szokták ellőni azt a közhelyet, hogy "nincs, aki villantson, váratlant húzzon". Na ez volt Del Piero a Juventusnak sok éven át. Másrészt ahhoz, hogy BL döntőt játszon a csapat, elsősorban az elődöntőben kell jól szerepelni. Nem emlékszem, hogy Baggio - akit sokan Alexnél nagyobb zseninek tartanak - hány VB és BL döntőt döntött el góljaival (persze, hogy emlékszem: semennyit), de arra emlékszem, hogy a '94-es döntőben sorsdöntő 11-est hibázott. Még sem hibáztatja őt ezért senki, mert nélküle (és az elődöntőben lőtt góljai nélkül) valószínűleg be sem jutott volna Olaszország a döntőbe. Tény, hogy első ránézésre Del Piero válogatottbéli szereplése után lehet hiányérzete az embernek, de azért a 91 szereplést és 27 gólt - amivel 3. vagy 4. az öröklistán - neki sem a legyek hordták össze. Mondhatod, hogy elfogultak vagyunk, de szerintem akár Mijatovic, akár Kluivert, de talán még Inzaghi is cserélne vele, pedig ők BL döntőket döntöttek el góljaikkal. Del Piero korszakos zseni. Ezt minden józan futballrajongó belátja és ha azt mondod, hogy nem az mer' csak a Verona meg a Frosinone ellen villogott, akkor egyszerűen nem vagy tisztában a tényekkel.

leitnor 2012.05.16. 19:53:46

Azt egyébként tudjátok, hogy állítólag vissza akarták vonultatni a tízes mezt, de Del Piero ezt visszautasította?

340119 2012.05.16. 20:39:21

[xxpiscisxx](#826524): Uramisten, mekkora már ez a videó!!! Még nem láttam, ezer köszönet érte!

344520 2012.05.16. 21:29:45

[grell](#826966): Csatlakozom hozzád, hihetetlenül jól megszerkesztett videó. Köszi, hogy belinkelted xxpiscisxx. [leitnor](#826913): Igen, én is olvastam. Jogos, amit Del Piero és Pirlo mond, hogy a fiataloknak kell, hogy ott lebegjen a szemük előtt ez a mez, hogy harcoljanak, azért, hogy megkaphassák. Meg fociban nem szokás visszavonultatni, ez, nem major sportág. Bár, én egy ideig, biztos, hogy nem adnám oda senkinek. Csak, ha valaki úgy teljesít. Pirlonak akarták adni, de ő visszautasította, marad a 21-nél, ami jó ómen, követi Zidan-t és Thuram-ot a kiváló teljesítményben.(bár javítsatok ki, ha rosszul emlékeznék, hogy ki viselte a 21. mezszámot)

Jamon_Serrano 2012.05.16. 21:48:24

[doma17](#826534): "Pippo tehetsége tizadannyi mint Alexnek. Mégis eldöntött Bl-Europaiszkupa-Világkupa döntőt a góljaival. Alex nem,ő neki pár elődöntőn maradhat emlékezetes a teljesítménye." Ez megvan? http://href.hu/x/ht9k A Te elméleted szerint nem számítanak klasszis csak jó játékosoknak a következők sem: Sevcsenko, Messi, C Ronaldo, Roberto Baggio. grat.

doma17 2012.05.16. 22:56:48

srácok nem a gól számít.Hanem a mutatott játék.És Alex ebben elmaradt.Sajnos.Egy világversenyen sem mutatott még fele annyit sem, mint amennyire a tehetsége predesztinálta...

Jamon_Serrano 2012.05.16. 23:17:29

[doma17](#827129): nyílván ezért is kapta meg a világkupa döntőn a meccs legjobbjának járó díjat http://href.hu/x/htau Hallod cimbora, szerintem add fel :) Nem tudom mennyi idős lehettél és mennyire emlékszel rá, de emlékeim szerint a 96os Bl döntőn is kurva jó volt, pedig még a seggén volt a tojáshéj. Egy évvel később újra a döntőben (sajnos későn állt be), de egyedül hozta vissza a Juvét a meccsbe. Más kérdés, hogy nem volt elég, aznap nem jött össze semmi, a Dortmundnak meg minden. Nem az a baj, ha nem láttad ezeket a meccseket, csak ne tegyél úgy mintha. Mert hamar kiderül, hogy nem tudod miről beszélsz. Mondhatnék még olyan példákat is, hogy 2002-ben elég volt a 78. percben beállnia, hogy bent tartsa olaszországot, de sztem tök feleslegesen magyaráznék neked.

338211 2012.05.17. 00:12:10

[doma17](#827129): Pippo azért jó mert döntőben szerez gólt, de egyébként nem a gól számít, hanem a mutatott teljesítmény. Egyedül az számít, hogy karrierje csúcsán lement a Serie B-be is, finnyáskodás helyett gólkirály lett ott is, aztán addig maradt amíg a csapat újra jó útra nem tért. Igazi kapitány.

337369 2012.05.17. 07:47:57

[juventus17](#826560): [neuropa](#826586): erről ez jutott eszembe: http://href.hu/x/htbv :D "don't feed the retard..."

346607 2012.05.17. 12:58:56

és nem adja fel :)

balazs91 2012.05.17. 13:34:49

[doma17](#827129): Azt vágod, hogy az EB kivételével MINDENT megnyert, amit egy olaszként klub- és válogatott szinten el lehetett érni? Seedorfot nagyra tartjuk, mert három különböző csapattal nyert BL-t? ADP egyetlen egy csapatnál dolgozott egész életében. Ez sokkal nagyobb tiszteletet érdemel.

Oulambudue 2012.05.17. 13:48:27

[Jamon_Serrano](#827050): kihagytad Giggst, Figot vagy éppen Raúlt... [doma17](#826534): az a bl döntő pedig nem 0-3 lett hanem 1-3..nézz utána milyen gólt rúgott azon a meccsen Del Piero.
süti beállítások módosítása