bntemp

bntemp

A nyári felkészülés menetrendje

2011. június 19. - s4tch

Lassan kezd összeállni, hogyan készül Conte csapata az új idényre. Mivel a fiúknak nem kell Európa Liga vagy BL selejtezőkkel vesződniük, így csupán edzőmeccsek várnak a Juventusra.

Lassan kezd összeállni, hogyan készül Conte csapata az új idényre. Mivel a fiúknak nem kell Európa Liga vagy BL selejtezőkkel vesződniük, így csupán edzőmeccsek várnak a Juventusra.

A keret július 7-én kezdi meg a felkészülést a piemonti Bardonecchia falucskában. Itt 17-éig maradnak, miközben egy edzőmeccset játszanak egy helyi amatőrcsapattal (vélhetően a szokásoknak megfelelően a környék amatőr játékosaiból összeállított vegyescsapat lesz az ellenfél). Ezután Philadelphiába repül a csapat, itt három edzőmérkőzés vár Del Pieroékra - de eddig csupán egy ellenfél, a mexikói Club America neve ismert.

Az augusztus 1-i visszatérést követően szintén Piemontban, Chiusa Pesioban készül tovább a keret, majd augusztus 8-tól Vinovóban folytatják a munkát. A szokásos nyári tornál persze ezúttal sem hiányoznak majd a programból: augusztus 17-én vagy 18-án a Trofeo TIM-en Bariban, míg ugyanezen hónap 21-én a Trofeo Berlusconin Milánóban játszik a Juventus.

A bajnokság augusztus 27-én kezdődik, és persze mindenki tisztában van azzal, hogy az új idényt a már gyakorlatilag készen álló új stadionban játssza majd a Juve.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr658239522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivanandras 2011.06.19. 09:00:25

hallottátok, van 100 millánk igazolásokra, jöhet Kun meg Vucinic, de én mennyire örülök az előbbinek, utóbbi meg jó lesz a padra, Pirlonak meg lesz ideje formába lendülni, meglássátok ismét régi formájában fog tündökölni.. csakaPirlo!

258945 2011.06.19. 09:55:52

[ivanandras](#420852): hallottuk

336679 2011.06.19. 10:17:19

Végül nem Dzsudzsák jött, de ivánbandit ide tudtuk csalogatni Pirlóval. :)

338554 2011.06.19. 11:25:36

[Dartagnanx](#420877): Kellenek a szurkolótársak :) Bár vagyunk így is elegen, néha sokan is..

jakuza 2011.06.19. 14:48:28

Azt nem értem hogy ugyan mi a fenének igazolták le ezt a hasznavehetetlen pirlót az én kedvenc juvémba.Olyan játékosokat kellene leigazolni mint pl:agüero,tevez,Tiago silva,Pastore.Én leg szívesebben a kedvenc csatáromat Del Pierót is elzavarnám hogy bajnokok legyünk.

Cucu 2011.06.19. 15:42:10

@jakuza: Ezek szerint idén nem sok Juve meccset néztél.

jakuza 2011.06.19. 16:46:51

[Cucu](#421046): te vagy a Bozsik cucu ijen névvel fi..god sincs a focihoz a szövegemmel lenyomlak te milános kiscucu.

jakuza 2011.06.19. 17:01:37

Én már 1996-ban láttam hogy a juve emeli a BL trófeát. Még sok ilyet akarok látni.

258945 2011.06.19. 18:44:51

[jakuza](#421086): ez a stílus ide nem kell, a másik meg, Alexnek addig játszik itt ameddig akar, elég sokat tett már a csapatért hogy ha akar maradjon alibizni 1-2évet ha akar, én meg a 90es UEFA kupa győzelemre is emlékszem, na akkor ki a király?

338554 2011.06.19. 22:31:29

Én meg egyiket se láttam, mert 2000-ben csatlakoztam eme nagy családhoz. Eleinte még csak azt sem tudtam, hogy a Juve nyert egyáltalán valamit, csak megragadtak a nagy egyéniségek. 2003-ban pedig egy felejthetetlen BL-elődöntő után egy szintén felejthetetlen döntő jutott nekem. Szóval aki átélt már legalább egy kupagyőzelmet annak Hallgass a neve.. :D Jó nektek!

jakuza 2011.06.20. 17:50:29

[t.junior](#421141): Te csak ne oszd itt az észt LL Junior. Szerintem te annyira elvakult szurkoló vagy hogy a tényeket nem is látod. Most nézd meg 7. hely miért fog szerinted játszani a következő szezonba a juve.Én is juve szurkoló vagyok de te sajnos vak vagy. Na ki a király??????

258945 2011.06.20. 18:55:06

[jakuza](#421897): humános ember lévén szólok hogy teljesen értelmetlen amit írsz, na meg ezt a LLJuniort se hallottam még 67szer :) Az igazsághoz azonban most sem jutottunk közelebb, hogy vajh mi a bűne szegény Alexnek hogy ennyire el akarod zavarni? a 7.hely? rajta múlt? nem tette oda magát a pályán lassan 40 évesen? akkor mi? kemény kérdések amire nem tudsz válaszolni...kár. Arra meg egyenesen büszke vagyok hogy elvakult és elfogult vagyok a Juventusszal kapcsoaltban:)

jakuza 2011.06.21. 08:38:25

Én nem a multról beszélek hanem a jövőről. Nekem a kedvenc játékosom Del Piero,de most már sajnos ott járunk hogy menni kell és a helyére beférne egy fiatalabb játékos.Megindoklom hogy miért nem kell Del Piero: hamar el fárad, lassú, már már pontatlan passzokat ad.Nézd meg Raulnak is kiadták az útját a real madridból.Úgyis enyém lesz az utolsó szó.Hahahahahahahahahahaha

Barna medve 2011.06.21. 08:46:43

[t.junior](#421937): Kedves junior igaza van jakuzának te elvakult szurkoló vagy.Abba is igaza van hogy Del Pierónak már lejárt a szolgálata,inkább te is keress helyette egy játékost aki beférne mint Pl: Benzema,Aguero,Arshavin vagy sorolhatnám hogy mennyire jobb játékosok vannak pierónál.Köszönöm köszönöm köszönöm.Hajrá juve

258945 2011.06.21. 13:34:31

[jakuza](#422240): Hát Raul tökéletes példa, csak éppen negatív értelemben...egy ember aki annyit tett a csapatért, aki velünk maradt a B-ben megérdemel annyit, hogy "öregkorára" is tisztelettel bánjon vele a klub, és ne zavarja el ha már nem olyan hasznos. Gondolom tisztában vagy vele mennyit keres most, 1 milliót, borzasztó megterhelés a klubnak... Amúgy teljesen fogalomzavarban szenvedsz, ki írta ide egy szóval is hogy Alex a jövő? én csak a tiszteletet hiányolom, ja és remélem is válaszolsz :), vicces vagy, bár nem úgy ahogy te elképzeled :D

jakuza 2011.06.21. 16:55:06

[t.junior](#422415): A mai világban már nincs tisztelet, sajnálom hogy te ezt nem veszed észre. Ez épp olyan mintha 15 év után nem küldenének el valakit a munkahelyéről sz.r munkavégzés miatt csak azért mert "tisztelik". Kapitalizmus van haver ha nem vetted volna észre. És ez a focira is igaz. De te lehet hogy 1990-ben ragadtál.

258945 2011.06.21. 17:12:06

@jakuza:Most jöttem rá, te látens divatdrukker vagy :), vagy nem is annyira látens, a lényeg az hogy nálad csak az eredmények számítanak, nálam nem. Amire te gondolsz barátom az a vadkapitalizmus, normálisabb helyeken ezen már rég túlléptek, Magyarországon még nem, mert sok ilyen bamba ember van mint te, aki azt hiszi ez az elfogadott út :D. Keményen megvezettek, de majd kinövöd.

jakuza 2011.06.21. 18:14:40

Semmiben sincs igazad amit ide leírtál.De mindegy nagyon jó volt veled szócsatázni.Veled beszélgettem eddig a legjobban.Örülök hogy a juventusznak ilyen szurkolója van mint te. Ha még írsz valamit azt elolvasom, mert a héten már nem érek rá. Remélem még folytatjuk egy másik hozzászólásnál.
süti beállítások módosítása