bntemp

bntemp

Boldog születésnapot, Bianconeri!

2012. október 11. - s4tch

Az élet szép, az Inter szív, Muntari fejesét a vonal előtt fogta meg Buffon, az RTL meg kettő. És ami még kettő, az a Bianconeri életkora: pontosan két évvel ezelőtt indult be a bianconeri.blog.nepsport.hu, vagyis ezen a napon publikálta Dino a köszöntőt, amiben kijelölte a blog sarokpontjait.

Azóta hiába szoptunk tavaly(előtt) is, egyre nagyobb a pofánk. Elfogadtuk, hogy ezt is összecsalta nekünk Moggi, és megláttuk, mennyit ért ez Európában. És bár hülyék vagyunk, valahogy mindenhez hozzászóltunk, ami szeretett csapatunk környékén történt. Az elmúlt két évről beszélgetünk.

Az élet szép, az Inter szív, Muntari fejesét a vonal előtt fogta meg Buffon, az RTL meg kettő. És ami még kettő, az a Bianconeri életkora: pontosan két évvel ezelőtt indult be a bianconeri.blog.nepsport.hu, vagyis ezen a napon publikálta Dino a köszöntőt, amiben kijelölte a blog sarokpontjait.

Azóta hiába szoptunk tavaly(előtt) is, egyre nagyobb a pofánk. Elfogadtuk, hogy ezt is összecsalta nekünk Moggi, és megláttuk, mennyit ért ez Európában. És bár hülyék vagyunk, valahogy mindenhez hozzászóltunk, ami szeretett csapatunk környékén történt. Az elmúlt két évről beszélgetünk.

Amikor 2010 október 11-én Darti magángépén Tyli curacaói haciendájára tartottunk, gondoltad volna, hogy két évvel később a világ legnépszerűbb és legolvasottabb Juventus blogja lesz az akkor még csak ötlet szintjén létező Bianconeri?


_benito: Nagyon bíztam benne, hogy nem véletlenül adtam túl a Kárpátokat behálózó bányabirodalmam egy részétől, hogy bevegyenek maguk közé a fiúk. Végül kicsit még engem is megleptek az olvasottsági adatok, hiszen volt olyan posztunk, amit a komplett emberiség elolvasott. De szerintem még van hova fejlődni, hiszen nem tudjuk, mit ér ez a naprendszer többi részén.

Dino: Nem gondoltam én semmit. Már annak is örültem, hogy végre nem csak az asztalfiókomnak írhatom a múltidézőimet.

s4tch: Nem gondoltam. Sőt, azt sem tudtam, hogy Dino abbahagyja a saját blogját, és összebútorozik másokkal.

Darti: Én biztos voltam benne. És így is lett.

Tyler: Biztos voltam benne, hogy kurva jó lesz a blog, és igazam is lett.

A pénz és a hatalom (eredményes) hajhászása mellett mit adott neked a blog?

_benito: a szerkesztőségi orgiákat mindenképpen kiemelném, hiszen nem minden nap fordul elő az ember életében, hogy olyan csodálatos férfiakkal oszthatja meg a hálóját, mint a blog szerzői. Ezen kívül megfizethetetlen, hogy lépten-nyomon leszólítanak az utcán autogrammot kérve.

Dino: Bár erősen pénzcentrikus vagyok én is, de a sok pozitív visszajelzés jól tud esni. A negatívak meg néha nem esnek jól, főleg, ha baromságokon alapulnak.

s4tch: A pre-blogger életemben is népszerű, jóképű és gazdag voltam, szívdöglesztő férfiakat is ismertem, így ha jobban belegondolok, a szerkesztőségben töltött minőségi időn kívül tulajdonképp semmit. Mondjuk az mindent megér.

Darti: A világhírt kiemelném. Egyszerűen nem tudok úgy végigmenni az utcán, hogy ne gratulálnának a szembejövő juvésok, vagy ne próbálnának agyonverni az izé szurkolói. Számos kocsmában és pubban saját helyem van, ahonnan jól látom a Juventus meccseit, ráadásul olcsóbban kapom a sört. Nők és férfiak zaklatnak, és boldogok, ha válaszolok egy levelükre. Sőt, volt aki sírva fakadt az örömtől, amikor végre lefeküdhetett velem, pedig én mindenkivel lefekszem, aki hagyja magát. Persze valójában egyszerűen jól szórakozunk, örülünk, ha valakinek tetszik.

Tyler: Talán az volt a legemlékezetesebb, amikor az ENSZ-től felhívtak, hogy segítsek az emberiség összes problémájának megoldásában, mert látják, hogy milyen okos vagyok.

Melyikek a kedvenc posztjaid? Mondj mondjuk hármat.

_benito: Bár már nincs köztünk, nagyon hiányzik Mamma Cecilia szókimondó őszintesége, amikor azt elemzi, melyik Juve-edző milyen teljesítményt nyújtott a hálószobában. Aztán ott volt a Fejekbe látunk sorozat, és persze Neo a Juvében. A legnagyobb kedvencem viszont Darti posztja az Inter elleni meccs előtt, amit Dinóval a Dóm téren fetrengve olvastunk. Ugyanakkor nem lenne fair, ha kihagynám a pénz-posztot, a Lech Poznan előtti gyorsposztot, vagy a labdarúgás megreformálására tett kísérleteinket.

Dino: Darti posztja az Inter elleni meccs előtt: zseniális munka egy zsenitől. A blogunk első Milan-gyalázása Tylertől kellemes emlék, mert az ottani kommentek egy részéből lehetett először látni, hogy milyen sokan és milyen sokat idegeskednek a direkt alacsony színvonalú poénkodáson. Aztán beni útibeszámolója a Fiorentina elleni 2010-es meccsről: maga az út felejthetetlensége persze erősen közbejátszik abban, hogy elfogult vagyok a poszttal kapcsolatban.

s4tch: Kezdjük ott, hogy a szívemhez a vecchiasignorás visszatekintők állnak legközelebb. Az itteni termésből Darti és Dino hűvösen visszafogott, tényszerű FFT-kritikái, _beni vérpezsdítő beszámolója a stadionavatóról, Tyler metallicás posztja - kapásból ezek ugrottak be, de holnap másikokat emelnék ki. Alapvetően imádom az összes bejegyzést, de mind közül a kedvencem egy törölt poszt, amiben Dino állást foglalt a Sousa vs. Borbola csörtével kapcsolatban.

Darti: Dino komolytalan posztjait egyszerűen annyira idióták, hogy igazán üde színfoltja egy Juventus-blognak - hiszen alig esik szó bennük a csapatról. A S4tchy által említett törölt poszt épp a minap jutott eszembe, imádtam én is. Bárcsak ti is láthattátok volna (tényleg). A legjobb móka talán az volt, amikor egy Milan elleni meccs előtt egy héten keresztül szítottuk a hangulatot, sikerült addig eljutni, hogy veréssel is meg lettünk fenyegetve. Így ezerszer jobban izgultunk, amikor leültünk a meccset megnézni, hiszen egy vereség sokkal jobban fáj, ha előtte nagy a pofád. Nekünk pedig óriási. Persze kikaptunk. (2011. március eleje egyébként)

Tyler: Az én kedvenceim a múltidéző posztok, nem is nagyon tudok választani közülük. A Fejekbe látunk sorozat vagy a szabályváltoztatásos írások meg azért kedvencek, mert eszembe jutnak azok a szédítő pillanatok, amikor kitaláltuk őket.

És a sajátjaid közül? Ide elég egy is.

_benito: A cirkadián ritmusról írt, a pihenés fontosságát kielemző írásom nemcsak idén is aktuális (azaz örökérvényű), de ennek a posztnak az utolsó bekezdése miatt esett meg, hogy egy Krumpliorr díjas bohócbácsi azt írta nekem a Facebookon, hogy szétbassza a pofámat. Azóta is várom.

Dino: A múltidézéseim közül ezt választanám. Szerintem azért is érdekesek ezek a sztorik, mert nem fordítások, hanem önálló munkák, korabeli információ-töredékekből összeszedve: tehát ilyen formában máshol nem olvashatók sem magyarul, sem olaszul. Sem svédül, sem osztrákul. Brazilul sem.

s4tch: Alig 1-2 írásommal vagyok őszintén elégedett, de erre elfogultság nélkül is szívesen tekintek vissza. Ha jobban belegondolok, ezzel az eggyel vagyok elégedett.

Darti: Kapásból hármat tudnék mondani, abból az egyik videó. Egyszerűen kikívánkozik belőlem a tehetség.

Tyler: Nincs ilyen :(

Ki a kedvenc kommentelőd?

_benito: ahogy calciodirigore kérlelhetetlen taplósággal beböfögi a tutit, attól mindig elalélok.

Dino: azokat szeretem, akik kritikálatlanul dícsérnek engem. Remélem, egyre többen lesznek, és saját közönségtalálkozókat szervezhetek majd le teltházas sportcsarnokokban.

s4tch: dzolutan. Miért? Azt csak mi ketten tudhatjuk.

Darti: Mindegyik kommentelő a kedvencem, akivel legalább egyszer lefeküdtem!

Tyler: Én mindenit szeretek, de legjobban azokat, akik komolyan veszik a marhaságainkat.


Melyik volt az elmúlt két éve legrosszabb pillanata juventusilag?

_benito: Amikor tavaly előtt tavasszal már szántak minket az ellenfelek.

Dino: Blogunk első éve a klubtörténelem egyik legsötétebb fejezetével esett egybe. Nem is tudok hirtelen kiemelni semmit. Botrányos volt az egész.

s4tch: A komplett 2011-es tavaszi idény, ha egyáltalán azt lehet egyetlen pillanatként kezelni. Kilátástalanul gyenge csapatunk volt, azt gondolom, nem volt benne a pakliban, hogy egy év alatt ekkorát fordulhat a széljárás.

Darti: Nem tudnék választani. Igazából nem volt egy pillanat, hanem egy egész időszak volt. Amikor már részvéttel írtak a legantijuvésabb cimboráim is smst, és amikor egy kicsit sem lepett meg az, hogy tetszőleges csapat ellen a pontmentés is bravúr.

Tyler: Szerintem is 2011 tavasza, amikor már én is rezignáltam vettem tudomásul, hogy még a lakatlan szigetektől is kikapnánk.

És a legjobb?

_benito: Számomra a szinte pont egy évvel ezelőtti, Izé elleni idegenbeli meccs. Azt az élményt magammal viszem a sírba (és tök mindegy, mi történt utána a fagyos milánói hajnalon a pályaudvar melletti padon reszketve). Természetesen a zebra örökbefogadás is ide tartozik, hiszen komoly társadalmi súlyú cselekedet volt. Még egyszer köszönjük!

Dino: A Novara elleni idegenbeli siker a focitörténelem egyik legfontosabb győzelme volt. Büszkévé tesz, hogy ott lehettem. És annak is örülök, hogy láttam Del Piero búcsúját, még úgy is, hogy kupavereséggel járt együtt.

s4tch: Talán a tavalyi, nápolyi 3:3. Ott lett egyértelmű, hogy a hetedik helyezett csapatot el lehet felejteni.

Darti: Nekem mindenképpen az, hogy a sötét évek után ott lehettem Triesztben a gyepen az ünneplő tömegben. A kupadöntőn Dino kezét foghattam, miközben végignéztük, ahogy Alessandro utoljára hagyja el a Juventus mezében a gyepet. Kár, hogy simán kikaptunk ott...

Tyler: Minden gól és győzelem a legjobb pillanat, nem nagyon tudok választani.

Mire költöd a havi egymilliárd dollárt, amit a blogolással keresel?

_benito: Bébifóka-vadászatokat szervezek hozzám hasonló beállítottságú barátaimnak, ezen kívül lázadásokat pénzelek fejlődő országokban.

Dino: Táplálékkiegészítőket veszek belőle.

s4tch: Elhalmozom a többieket ajándékokkal. Ebben a világban semmi nincs ingyen, még a szimpátia sem - ráadásul (lásd pl. Dino következő válasza) tele a világ örök elégedetlenkedőkkel, akiknek a fekália sem elég büdös!!!4

Darti: Egy hatalmas, katakombaszerű pincerendszert építek ki belőle. A maradékot pedig kábítószerre, amivel fiatal fiúkat és lányokat csalok a hatalmas, katakombaszerű pincebirodalmamba.

Tyler: Előfizetek belőle a Nemzeti Sportra.

Mit gondolsz az alapítók után érkezett tagról, S4tchról?

_benito: Amellett, hogy félelmetesen jóképű, tökéletesen illeszkedik a kommunába. Zökkenőmentesen vette fel a ritmust, amit nemrég meg is jegyzett egy kommentelőnk. Büszkék vagyunk rá, hogy nem sajnálta a 10 millió dollárt beugrónak.

Dino: nem vagyok érte odáig. Többet nem is szeretnék róla mondani. Pedig tudnék.

s4tch: Harmóniában élek vele egy testben, bár néha borzasztóan irritál a tudálékossága. Szerencséje, hogy sütemény zenéket hallgat.

Darti: Kicsit szűk.

Tyler: Azt, hogy tényleg én vagyok a világ legokosabb embere, mert én találtam ki, hogy vegyük be.

Mi lett volna, ha megadják Muntari gólját?

_benito: Feltételezem, hogy akkor Mexest is kiállítják, és megadják Matri szabályos gólját is, a 2-2 után pedig lett volna még időnk begyötörni a győztes gólt a 10 emberrel játszó Milannak. Ha jobban belegondolok, egyszerűen elvették tőlünk azt a győzelmet.

Dino: Összeomlik a csapat, és visszazuhan a 11. helyre.

s4tch: Lejárt lemez, inkább beszéljünk Montolivo fantomgóljáról. Ha azt megadják, idén a Milan lett volna a bajnok. Hihetetlen pechszéria, sőt, ez nem lehet véletlen!

Darti: Leszarom?

Tyler: Eltűnik minden rossz a világból és boldog harmóniában élünk egymással.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr668240346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

340468 2012.10.11. 13:13:13

Grat srácok! A "Fejekbe látunk" és s4tch 30 vagy 28? 2 vagy 3 csillag? írások a kedvenceim, jó, hogy most előkerültek, csak így tovább!

334302 2012.10.11. 14:09:08

Ahogy a Juve, úgy Neo is veretlen.

347944 2012.10.11. 14:09:09

Boldogot,de Ezt is összecsalta nektek Moggi!:)

340119 2012.10.11. 14:19:22

Köszi gyerekek, így tovább!! Forza bianconeri blog!

337297 2012.10.11. 14:28:41

Meglátjuk, mennyit ér ez Európában!

340463 2012.10.11. 15:14:03

"direkt alacsony színvonalú poénkodáson" - hiába, "ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél" ;) boldogat nektek (az állatkerti tagnak is!) és Európában szurkolok a csapatnak [heinrich](#941177): húú, Mátrixos mágnestábla lesz :)

347794 2012.10.11. 18:03:05

Hát az biztos,hogy rendkívül jó posztok voltak,és remélem lesznek is.Türelmes emberek lehettek,ha elviselitek a magamfajta lammerek észrevételeit.Őrülök a blognak,legalább tudom,hogy van még sok Juve szimpatizáns itthon rajtam kívül is.(Ez boldogsággal tölt el mindig.)Sok sikert a szerzőknek. Forza Juve per sempre!

338064 2012.10.11. 18:08:14

Boldog születésnapot! remélem az elkövetkező szűk évezredben még fogom olvasni a backstreet boys írásait :D Milyen furcsa, hogy két teljesen kontrasztos szezont bloggoltatok szét nekünk Juventinóknak :)

347773 2012.10.11. 19:41:01

istenek vagytok!

262910 2012.10.11. 19:54:37

[jackie_d](#941420): izgatóan szép szavak a blog történetének leglátogatottabb vendégposztjának szerzőjétől! Sőt, a bejegyzésed befért a top10 evörbe. Az írásod rengeteg, tényleg pofátlanul sok pénzt hozott nekünk, így már nem is érezzük túlzásnak azt a kétmillió eurót, amit kaptál.

345497 2012.10.11. 19:59:25

Már megint nagy a pofátok!

339140 2012.10.11. 20:09:55

Ezen a szinten már nincs ... ellenfél. Nem kerültek szóba viszont a tömeges öngyilkosságok amik Benito coming IN-je miatt történtek. "Törtek a szívek, egy lány miatt." Isten éltesse a blogot.

347168 2012.10.11. 20:23:42

Boldog szülinapot a világ legszexibb futballblogjának! :) Ma olvastam a Drogba igazolási tervekről, Ti erről mit gondoltok? Szponzort is szereznének hozzá a Tuttosport szerint. Nekem bejönne.

334376 2012.10.11. 20:41:08

Ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

334376 2012.10.11. 20:41:48

Boldog szülinapot Bianconeri blog!

347773 2012.10.11. 20:59:47

elkúrtam kétmillió eurót kamupost-írókra, photoshop-artistákra meg 70 milliárd indiai bérklickre és csak top10??? kissé csalódott vagyok...

344703 2012.10.11. 21:26:15

Hülye vagyok, ezért boldog születésnapot se kívánok! Csak tovább srácok :) Forza Bianconeri (blog)!

335004 2012.10.11. 23:55:40

Meglátjuk, mennyit ér ez Európában!

255586 2012.10.12. 10:35:45

Fogom a hasam, már megint! Boldog szülinapot!

348087 2012.10.12. 11:08:05

Ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél. Plusz ez valami sokkoló.

348257 2012.10.12. 11:23:27

Már megint nagy a pofátok!

316709 2012.10.12. 12:58:48

Ezt is összecsalta nektek Moggi!

334570 2012.10.12. 13:03:03

Isten égessen sokáig!

334895 2012.10.12. 14:30:27

Már megint nagy a pofátok! boldog szulinapot :)

277685 2012.10.12. 16:24:25

Már megint nagy a pofátok! Amúgy egy újabb zseniális írás!

334474 2012.10.13. 19:44:08

Volt még egy Delneri fantominterjú, a meccs után amikor Motta öngólt szerzett. Az nem lett megemlítve, de sztem az egyik legjobb írás. Amúgy boldogat, így utólag is!

336679 2012.10.14. 01:53:52

[andree10](#942277): Úgy érzem, te szeretnél lefeküdni velem!

347685 2012.10.14. 15:50:34

Ha Muntari gólját megadták volna!

342940 2012.10.15. 13:20:34

kirekesztőnek érzem, hogy csak a kedvenc kommentelőt kellett megnevezni, a csendes többségből nem választottatok :(

338554 2012.10.15. 16:57:23

[kronsen](#942840): Abszolút jogos. :D
süti beállítások módosítása