bntemp

bntemp

Értékeljük az őszt

2010. december 28. - s4tch

Mivel nincs egyéniségünk, és szeretjük a divatot, mi is beállunk a sorba, és évet értékelünk. Pontosabban, mivel a tavaszt legszívesebben örökre elfelejtenénk, csak az Agnelli-Marotta-Delneri érával foglalkozunk. A hajtás után néhány izgalmas kérdésre válaszolva röviden, de velősen mindenki elmondja, mit gondol az élet fontos dolgairól.

Mivel nincs egyéniségünk, és szeretjük a divatot, mi is beállunk a sorba, és évet értékelünk. Pontosabban, mivel a tavaszt legszívesebben örökre elfelejtenénk, csak az Agnelli-Marotta-Delneri érával foglalkozunk. A hajtás után néhány izgalmas kérdésre válaszolva röviden, de velősen mindenki elmondja, mit gondol az élet fontos dolgairól.

Elégedett vagy-e a Juventus őszi szereplésével?

Dinovercotti: Az őszi szereplés rendben van, bár néhány döntetlent jó lenne kigyomlálni belőle, helyükre pedig győzelmet ültetni.

Dartagnanx: A sok döntetlent a rangadókon nyújtott teljesítmények ellensúlyozzák. 5 pont az első helytől nem rossz. A fejlődés látható, remélem nem törik meg.

Benito: A sok döntetlen miatt van egy kis hiányérzetem, de ha az első három néhány fordulót nézzük, akkor teljesen. A Chievo elleni záróakkord nagyon-nagyon fájt.

Tyler: Alapvetően igen, bár a nyitány (Bari) és a zárás (Chievo) fájdalmas volt.

Tippeld meg, hányadik helyen végez a csapat az idény végén!

Dinovercotti: Második (a Lecce óriási hajrával végül hozza a papírformát, és megnyeri a scudettót).

Dartagnanx: 3-4.

Benito: Bajnok lesz a Juventus.

Tyler: 1-2., de szerintem is bajnok lesz a Juve.

Ki volt az ősz legjobbja a Juventusból?

Dinovercotti: Quagliarella.

Dartagnanx: Chiellini és Melo.

Benito: Mondhatnám Kraszicsot, vagy Chiellinit, de mindkettőjük teljesítményéhez nagyon kell, hogy Felipe Melo azt játssza, amit tud. Ezért őt mondom, és nem Quagliarellát.

Tyler: Melo, aki nemcsak, hogy jól játszik, hanem igazi faszagyerek lett a tavalyi katasztrófa után.

A bloggerszívek bajnoka

Ki okozta a legnagyobb csalódást? (Akitől vártál is valamit.)

Dinovercotti: Azt hittem, hogy Motta ennél azért jobb focista. Tehát őt jelölöm.

Dartagnanx: Motta. Feltételeztem, hogy tud focizni.

Benito: Nekem nem Motta, hanem Iaquinta. tavaly az év elején láttuk, milyen, amikor jó formában van, most ettől nagyon messze van.

Tyler: Lanzafame. Én kifejezetten pártolom a saját nevelésű fiatalok beépítését, de az ilyen nagyképű, küzdeni nem tudó játékosokra semmi szükség.

Rossz vagyok, de használható

Melyik volt az ősz legemlékezetesebb meccse?

Dino: Juve-Lazio.

Dartagnanx: A Milán elleni győzelem.

Benito: Természetesen a Milan elleni győzelmünk.

Tyler: A Manchester City elleni idegenbeli meccs. Nekem ott lett világos, hogy ez egy jó csapat, és csak a játékvezetőnek köszönhetően nem vertük el az összevásárolt Mancini-bandát. Amúgy persze a Milan elleni győzelem is mindenképp kiemelendő.

Mi legyen Buffonnal, eladnád-e, hogy csökkenjenek a klub kiadásai, és hogy legyen pénz igazolásokra?

Dinovercotti: Eladnám. Az árából és a megtakarításokból lehetne ugyan igazolni, de én jobban szeretném, ha nekem adnák a pénzt. Az ügyvédem szerint erre van esély, azt mondta nekem, hogy jogi úton mindent el lehet intézni. Úgyhogy meghatalmaztam, hogy lépjen az ügyben.

Dartagnanx: Sok pénzért el. Régóta nem védett, nélküle is egész jól elvan a csapat. De aprópénzért semmiképpen, Viszont unalmas, hogy hetente pedzegeti, hogy elmegy. Ha nem tetszik neki a Juventusnál, akkor inkább menjen.

Benito: Eladnám, sőt, én már eladtam volna két évvel ezelőtt. nem azért, mert nem kedvelem, vagy nem tartom nagyon jó kapusnak, de a hasznához képest rengeteg pénzt lehetett volna kérni érte. Ez most már nem igaz, de azért menjen.

Tyler: Bár nagyon sokat nem kapnánk érte, de mivel a keret messze legjobban fizetett játékosa, a távozása elég komoly megtakarítást jelentene. Mivel a pénz elég sokat jelent nekem, ezek nyomós érvek. És már az állandó sérülései és a körülötte csapott hiszti is zavar. Szóval szerintem is menjen.

"Hülyeségeket beszélnek a fiúk."

Szerinted - a realitásokat figyelembe véve - kit, kiket kellene a Juventusnak igazolnia a télen?

Dino: Szélsővédő kell, meg egy csatár is, mondjuk Crespo.

Dartagnanx: Nem tudom, hogy mik a realitások. Szélső védő és center kell. Ha ebből sikerül minőségit beszerezni, akkor könnyedén meglesz a dobogó. Akár bármelyik foka is elérhető lehet.

Benito: Cassani, Cissokho (Bastos), és egy center, aki ugye nem lehet akárki, mert EU-s kell... Egy biztos: sem Maxi, sem Pazzini vagy Gilardino nem elég jók, akkor már Benzema inkább.

Tyler: Cassani és Benzema elég lenne, utóbbi csak kölcsönbe, nyáron pedig jöjjön Dzeko, és nyomhatja a Moonwalkot Torinóban!

Hiányzik-e valaki a nyáron távozók közül?

Dinovercotti: Igen, Trezeguet nagyon hiányzik. Hiányzik a törődése, a kedvessége, az, hogy mindig meg tudott nevettetni.

Dartagnanx: Trezegól nagyon. Szerintem rengeteg döntetlent győzelemmé változtatott volna. Főleg, amilyen formában a Herculesben játszik.

Benito: Treze nem kicsit - annak ellenére, hogy nem bántam, hogy elengedtük, másfél - önmagához képest - értékelhetetlen év volt mögötte.

Tyler: Szívtelen dög vagyok, nekem senki sem hiányzik.

Mit vállalsz a bloggal kapcsolatban jövőre, illetve szerinted kell-e valamit változtatni rajta?

Dinovercotti: Több videós dolgot vállalok, illetve azt, hogy befejezem végre az 1994-1995-ös bajnokságról szóló sorozatomat, amely komplexen felkerül ide. Aktuális dolgokba (a Calciopolit kivéve) nem nagyon folyok majd bele, szeretnék szinte kizárólag a múltidézéssel foglalkozni. Jó volna a posztok számát picit növelni, személyenként legalább heti egyre. Ennél több talán nem is kellene. És néha írhatnánk valami vicceset is, mert eddig ez még nem sikerült.

Dartagnanx: Szerintem pénzt kéne szedni érte.

Benito: Én azt vállalom, hogy lesz heti egy posztom legalább.

Tyler: Szerintem lehetne kicsit lazább, túl sok a komoly poszt. Jövőre többet írok a fiatal fiúkról, hiszen ők jelentik a jövőt.

(Az őszről pedig: jól küzdött, elégedettek vagyunk vele, bár kicsit mintha túl hamar feladta volna a tél elleni meccset, ezt az idény végi fáradtságnak tudjuk be. De látszik a fejlődés, néhány új hónap igazolásával versenyképes lehet a többi évszakkal szemben is.)

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr338239196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simoon 2010.12.28. 09:50:14

... Hiányzik a törődése, a kedvessége, az, hogy mindig meg tudott nevettetni.... hüjjeeeee

335361 2010.12.28. 11:19:28

hehe :)))))

258945 2010.12.28. 12:27:55

Én is válaszolnék a kérdésekre. 1.Igen, nem is az eredmények hanem a tartás miatt, sok a döntetlent, de ezt a Juvét nagyon nehezen lehet megverni. 2.Bajnok 3.Melo, zongorázni lehet a különbséget ha pályán van, ő a motor. 4.Motta, nagyon kár hogy nem vált be, ez most már kijelenthető. 5. Juve-Lazio, átrendeztem a lakást a végén. 6.Nagyon nehéz kérdés, határozatlan igen, egy Dzekora most nagyobb szükségünk van mint Gigire. 7.A realitásokat nézve semmi komoly átigazolás nem lesz télen, nem látok olyan csatárt aki mozdítható, sem olyan szélső védőt aki megérné.Talán Schelotto kölcsönbe, kipróbálni jobb védőben, esetlen Poli szintén kölcsönbe. 8.Nem, Trez formajavulásához kellett a változás, szerintem itt nem lenne jobb mint Iaquinta, egy mégis, Candreva, jobb lenne mint Mommo vergődését nézni. 9. öööö....több hozzászólás? :)

336677 2010.12.28. 12:36:04

[t.junior](#269094): ez az, tessék követni a példát, és válaszoljon mindenki

338039 2010.12.28. 12:49:21

Akkor itt vannak az én válaszaim is :) 1. Alapvetően elégedett vagyok, a sok döntetlen, persze, nem a legjobb, de az elmúlt félévet össze sem lehet hasonnlítani a csapat mostani mentalitásával. 2. Mivel nagyon optimista vagyok, ezért 1. hely, reálisan 1-3. hely. 3. Felipe Melo 4. Mivel Amauritól nem vártam semmi értelmeset, így Iaquintát mondom, aki láthatóan építi le magát, vagy nem tudom mit csinál, de hogy jót nem tesz se magának, se a csapatnak ezzel, az hótbiztos. 5. Juve-Lazio 6. Nagyon nehéz kérdés. Ugye ki tudja, hogy pontosan mikor fog visszatérni, illetve hogy akkor milyen formában lesz, viszont az, hogy szinte többet sérült, mint amennyit bevethető + a fizetése alapján inkább hajlok arra, hogy adjuk el. 7. A realitásokat figyelembe véve max. kölcsönveszünk valaki(ke)t. Én személy szerint bal oldali védőt és egy csatárt vennék kölcsön, de értelmes ötletem sajnos nincs... 8. Nekem is egyértelműen Trezeguet... 9. t.juniorhoz hasonlóan én is több hozzászólást fogok megereszteni :D

147668 2010.12.28. 12:52:14

Benzema? NEmár srácok. Pellessierrel és Di Vaioval is jobban járnátok.Erre a félszezonra tökéletes lenne mind kettő.

334302 2010.12.28. 13:25:04

Treze sztem csak nosztalgia, tavaly pont annyit szidtuk, mint most Jágót. Már most el kellene kezdeni a BL-csapatot építeni, de télen nem számítok semmire. Harmadiknál rosszabbak viszont nem lehetünk, kár, hogy a Milannak van centere, nekünk meg nincs, a kicsik ellen ez bármikor döntő lehet.

288535 2010.12.28. 13:31:00

1.Elégedett vagyok, bár ez a rengeteg döntetlen eléggé bosszant.Ha csak egyet-kettőt győzelemre váltunk ezek közül már ott van az első hely vagy nem esünk ki az Európa-ligából (ami szintén eléggé fájó pont) 2. Az első háromban kötelező végezniük a srácoknak, de nekem merészebb álmaim vannak és az nem más mint az első hely... 3.Egyértelműen a Kraszics, Quagliarella, Felipe Melo trió egyike. 4.Iaquinta... 5.Nehéz lenne eldönteni a Milan vagy a Lazio elleni győzelem közül melyik volt a nagyobb élmény. 6.Nagyon nehezen válnék meg a klub egy olyan emblematikus hősétől mint Gigi, de emlékszem hiába sírtam, amikor a Juve eladta Zizou-t abból a pénzből olyan embereket vettek mint Nedved, Thuram, Salas vagy éppen maga Buffon ha jól emlékszem.. 7.Akárki akármit mond is én szívesen elnézném Dzsudzsák játékát a Juvéban.A védelmet meg lehetne erősíteni egy Suboticcal vagy egy Lahmmal vagy akár Juhász Roland is jöhetne ha már magyarosítani szeretnék.Csatár posztra pedig Benzema jó vétel lenne... 8.Lehet hülyének tartanak az emberek de azt kell mondjam nekem Diego nagyon hiányzik innen,lehet tavaly nem vált be de Felipe idei szereplése is mutatja hogy idén a csapat egyik legjobbja lehetett volna... 9.csak így tovább én továbbra is látogatom majd

257521 2010.12.28. 13:32:38

Üdv,kedvem támadt nekem is válaszolni a kérdésekre,bár általában csak olvasok,nagyon ritkán szólok hozzá a posztokhoz. 1. Elégedett vagyok,látom a fejlődést,de természetesen van még hova. Tetszik,h sok gólt szereztünk,de elcserélnék pár több gólos döntetlent,néhány 1-0-ás győzelemért. 2. Bajnoki cím,minden más csalódás,mint mindig;) 3. Quagliarella,mert tőle nem vártam ilyen teljesítményt,mikor idehozták. 4. Motta, jobbnak gondoltam. 5. Juve-Lazio 6. Szentimentális vagyok,mást adnék el.(Grosso,Grygera,Sali,Iaquinta,Amauri,Legro) 7. Télen max kölcsönveszünk,talán Benzemát érdemes lenne kipróbálni. A jővőben viszont 3 vagy 4 esetleg 5 embert hoznék,2 szélsőhátvéd,1 csatár,talán egy balszélső és egy középhátvéd is.(Coentrao,Van der Wiel,Dzeko...) 8. Nekem sem hiányzik senki. 9. Még többet látogatom a blogot és talán aktívabban is fogok hozzászólni:)

322074 2010.12.28. 13:48:50

6.NEM!NEM!NEM!

335361 2010.12.28. 13:49:23

Akkor én is 1. Végső soron elégedett vagyok, a sok döntetlenért kár, de legalább stabilan teljesít a csapat 2. Nagyon remélem a végén mi emeljük magasba a Scudettot, van is rá némi esély jelen pillanatban, de én az első három hely bármelyikével elégedett lennék a tavalyi után 3. Felipe Melo, tavaly nagyon utáltam, de most valóban ő a gőzhenger. Egyébként Krasicot mondanám, de a szerb nem nyújt folyamatos teljesítményt, 2-3 meccsenként teljesen eltűnik a mezőnyben. 4. Sok volt a Mottázás, én most Sissokora voksolok. 5. Lazio elleni 6. 20-25 millióért már meggondolnám, sérülése előtt nem nyújtott klasszis teljesítményt, Storari pedig elég jól pótolja, de azért nagyon hiányozna, az biztos. 7. Én Cassanót hoztam volna bal szélre, centerbe pedig Benzemát. Pénztárca kímélő megoldás lenne (Cassano csak lett volna) mindkettő, és a semminél jobb. Szélső védő is kellene, de abban nem tudok nyilatkozni. 8. Diego :)))) 9. Én is csak több hozzászólást tudok ígérni.

337037 2010.12.28. 14:23:26

Dinovercotti! A calciopoli-ról miért nem írsz?Én tudom...mert egy csaló,szemét banda az egész Juve,az olasz foci szégyene...Poznan,Chievo,stb..micsoda topcsapatok gyaláztak titeket...Forza INTER!!!!!

255673 2010.12.28. 14:37:21

Pazzini jelenlga legjobb alternatíva a csatárposztra... nem is értem miért gondoljátok, hogy Benzema jobb lenne, amikor egy nehezen kezelhető és lusta ember. Nagy abban a kockázat, hogy Benzema itt is link lenne... és azt se felejtsük el, hogy Ő már egyszer döntött a spanyol liga mellett az olasz ellenében... pedig akkor is felmerült, hogy érdeklődünk iránta, de meg se említett bennünket az esélyesek között. Ilyen játékos nekem nem kellene.

334207 2010.12.28. 14:43:10

1. Elégedett, a döntetlenek is csak azért zavaróak, mert "kiscsapatok" ellen jöttek. 2. Ezüst reális, arany elérhető, bronz kötelező. 3. Melo, Krasic, Quag-sorrendben. 4. Motta, Pepe, Traoré(mert nem játszik annyit amivel bizonyíthatna) 5. Lazio, Milan ellen. 6. Már két éve el kellett volna, volt akkor valami bicskanyitogató nyilatkozata, azóta nem kedvelem. 7. fifamenedzserkedem kicsit :D Télen nem sok mozdítható csatár lesz, Benzemának örülnék, de nem fogják elpasszolni, nincs elég csatár madridban. Gólkom szerint 10M+Amaurit adnánk Gilardinóért, rosszul vagyok a gondolattól is, akkor már Pazzini kölcsönbe. Illetve bárki kölcsönbe, nagyobb összeget mernék tenni egy nyári Dzekire. Szélekre vdWiel, Bastos, Elia, Ekkoto, Abidal, társaságból szemezgetnék. Kapuba valszeg nem jön senki, oda De Gea-Lloris-Stekelenburg-Akinfeev a top4em. 8. Criscito 9. Vállalom, hogy több múltidézést próbálok elolvasni.

336677 2010.12.28. 15:09:19

[interfan1195](#269160): fuss neki még egyszer, mit írt Dino...

258945 2010.12.28. 15:19:19

interfan1195 nem az a csóka akinek állítólag VIP bérlete van a Meazzaban? Morrattival spanol :) információk elsőkézből :)

322074 2010.12.28. 15:31:40

[t.junior](#269181): Szerintem csak egy sima mezei tahó ;)

334417 2010.12.28. 16:03:49

1. Igen, fél év munka után világosan látható a fejlődés. Megverni már nem nagyon tudnak minket, a döntetlenek helyett pedig majd idővel jönnek a győzelmek. 2. 2-3. hely reális lehet. Jövőre várok bajnoki címet. 3. Melo egész egyszerűen zseniális. 4. Motta, talán tőle azért vártam valamit. Hatalmas csalódás, hogy Grosso még pályára léphetett Juventus-mezben, még így is, hogy jobb mint tavaly. 5. A Milan elleni győzelem. 6. Most már azt mondom, megfelelő ajánlat esetén eladnám Buffont, zavar már, hogy minden átigazolási időszakban róla szólnak a hírek. Viszont meg kell találni a helyettesét, hosszútávra. 7. Örülnék Benzemának, kölcsönbe, opcióval. A legnagyobb öröm Grosso eladása lenne. 8. Nem hiányzik senki, Trezeguet már csak a búvalbaszott, vérig sértett képével tudott kitűnni az utóbbi időben, örültem, hogy távozott (mondjuk sosem volt a kedvencem, de elismerem az érdemeit). 9. Ha elkezdtek közelíteni mondjuk a juventus.theoffside.com színvonalához, az jó lesz.

334243 2010.12.28. 16:36:58

nagyon jó ötlet ez a poszt, grat! remélem a többi vezérszurkolói is követi a példátokat :P

334474 2010.12.28. 17:24:40

1. Teljesen. Reménytelen, jövőtlen szarból, egy már most remek csapat épült, rengeteg potenciállal. A tavalyi év olyan szenvedés volt, ami alapjaiban ásta alá a mindennapjaimat. Az is tetszik, hogy ami az olasz fociból értékelhető az most 60%-ban Torinóban van. 2. Annyit kérek, legyen végig reális esélyünk a bajnoki címre. A dobogó alap. 3. Melo. A modern focicsapat legfontosabb építőköve az ilyen típusú játékos. Ő meg idén 10/10. 4. Amauri. Az egyetlen utóbbi években reménytelennek tűnő játékos, aki képtelen volt javítani a játékán idén(Még Grygeranak és talán Grossonak is sikerült). Ő drága volt és még mindig etetni kell, közben meg hatalmas bust. 5. vs. Lazio. Végre volt egy olyan Juve meccs, aminek a végén örömömben dobálhattam a bútorokat. 6. Büszke vagyok rá, hogy minden idők egyik legjobb kapusa Juventus játékos. Maradjon is így. Soha nem kapunk érte annyi pénzt, mint amennyi az értéke. Storari nagyon jó, de mikor Buffon beáll a kapuba, mindeni érezni fogja, mit jelent egy ilyen játékos a pályán. 7. Ebbe a csapatba már semmi értelme közepes játékossal toldozgatni-foltozgatni egy posztot. Ha nincs pénz klasszisra, várjuk meg a nyarat. néhány fiatalra azért le lehetne csapni, amíg nem megy fel az áruk nyárra. Schelottóra például. 8. A cölöptrióból egyértelműen nem Trezt küldtem volna el, de megértem miért történt, így inkább azt mondanám senki. 9. Nagyon jó csapat jött itt össze. Sztem jó a jelenlegi arány az aktuális, történeti és a poén posztok között. Jó lenne valahogy közösséget építeni az olvasók között. Kevés a komment pedig az írások jók, és biztos vagyok benne, hogy sok szurkoló olvassa a blogot. Valahogy aktivizálni kéne őket.

337583 2010.12.28. 17:40:33

1. Igen. 2. 4. hely. 3. Felipe Melo. 4. Iaquinta. 5. Barca-Real. 6. Ne menjen sehová. Egy csodálatos ember. Remélem nálunk vigyorog a pályafutása végéig. 7. Benzema/Huntelaar. 8. Diego. 9. a, Semmit b, Remélem Dino kevesebb videós dolgot vállal, illetve azt, hogy soha nem fejezi be az 1994-1995-ös bajnokságról szóló sorozatát, amely így nem kerül fel komplexen ide. Remélem továbbá, hogy a Calciopolit kivéve aktuális dolgokba is belefolyik, és nem mindig a köcsög múltidézéssel fog foglalkozni. Jó volna a posztok számát picit csökkenteni, személyenként legfeljebb heti egyre. Ennél több biztos, hogy nem is kellene. És néha írhatnának valami komolyat is, mert eddig ez még nem sikerült. Remélem, hogy Dartagnanx nem szeretne pénzt szedni a blogért és hogy Benitonak maximum heti 1 posztja lesz csak. Tyler fiatal fiúkról szóló írásait támogatom.

14Krisz 2010.12.28. 17:56:47

1. Maximálisan elégedett vagyok. Elkezdtünk építkezni, pontosan ezt kellett volna tenni rögtön a feljutás után és mostanra visszakerültünk volna az elitbe. Türelmesnek kell lenni, a nagy változásokhoz idő kell. Egyedül a sok sérült idegesít, azt vártam, hogy egy normális felkészülés után nem lesznek ilyen gondjaink. Lehet, hogy még mindig Ferrara edzőtáborát nyögik a játékosok? 2. Hiszek benne, hogy ebben a mezőnyben lehetünk elsők. Szerintem azon fog múlni, hogy Leonardo fogyatékos lesz-e az Internél vagy sem. Nincsenek borzalmasan lemaradva, ha egy jó edző gatyába tudja rázni őket, akkor ők a legnagyobb esélyesei a bajnokságnak. 3. Krasic. Csak azért nem Felipe Melot írom - aki egyenletesebb teljesítményt nyújt - mert rég volt ilyen kiemelkedő játékosunk. 4. Motta. Én örültem mikor leigazoltuk, tetszett a játéka az első Romás idényében - igaz azóta nem láttam játszani. A csapat gyenge pontja Grossoval együtt, Grosso viszont nem meglepetés. 5. Milan - Juventus. Lehet, hogy a Juve - Lazion nagyobbat őrjöngtem, de mégis csak itt tudatosult bennem, hogy a Milan ilyen középpályával nem lehet bajnok. Zseniális meccs volt, mindig öröm 3 ponttal hazajönni a San Siroból. :) 6. Nem hiszem, hogy ebben a pillanatban bárkinek is hiányzik Buffon, mert Storari tökéletes helyettes volt. Ettől függetlenül én nem adnám el, mert úgy gondolom, hogy Delneri ki fogja hozni belőle a legjobbat és az ő legjobbját bárki megirigyelné. Sajnos az utóbbi pár keserves szezon és a sérülése után közel sem kapnánk érte annyit amennyit még most is ér. Simán van még benne vagy 5 év a legmagasabb szinten, ha most végre sikerült összerakniuk az orvosoknak. 7. A csapatnak Dzekora és szélső védőkre van szükség. Dzeko bármennyit megér, ugyanaz mint Drogba csak fiatalabb és fehérebb kiadásban. Nem szabad rá sajnálni a pénzt, legyen akár szó 30 millióról is. Vele viszont biztosan várni kell nyárig. Ha van olyan center aki át tud venni úgy egy labdát, hogy nem pattan el tőle 3 méterre majd kapura tud vele fordulni és el tudjuk hozni kölcsönbe akkor hajrá. Ami a szélső védőket illeti, talán van der Wielt meg lehetne szerezni a télen és egy kis Delneri féle 'alávágok, meghal' fakt után védekezni is megtanulna. Ezen a poszton nem hemzsegnek a jó játékosok, egy Dani Alves féle kész játékosról felesleges álmodozni. Úgy gondolom, hogy célszerűbb egy támadószellemű játékost védekezésre bírni, mint egy Molinarot beadni megtanítani. A bal oldalon megvárnám, hogy mi lesz De Ceglievel; ha tudja hozni a sérülése előtti formáját illetve tovább fejlődni akkor ez a poszt várhat - még akkor is ha nem ő lesz az új Cabrini. 8. Talán Candrevat megvehettük volna, ettől függetlenül a középpályára nem lehet panasz. 9. Ha megkapom a lehetőséget akkor szívesen írnék vendégposztot, esetleg fordítanék cikkeket külföldi oldalakról. Emellett ha sikerül valami nagyobb összeget nyerni a sportfogadással, akkor felajánlom az összeg 10%-át a blognak (a történelmet tanulmányozva, erre azért olyan sok esély nincs) :)

256585 2010.12.28. 17:59:11

1. Elégedett. A fejlődés egyértelműen látszik, és nem csak a játékban, hanem a hozzáállásban is. Hosszú idő után nem 11 játékost látok a pályán, aki ugyanolyan mezben vannak, hanem végre egy csapatot. 2. A vágy természetesen az első hely, a realitás 2.-3. Jövőre azonban egyértelműen a bajnoki cím. 3. Quagliarella, Melo, Krasic és Chiellini is jelentős szerepet vállalt a csapat idei szereplésében, és egyikőjüket sem tudnám kiemelni a többiek közül. 4. Motta. Azt hittem sokkal jobb játékos mint Grygera, de ez csak álomnak bizonyult. Így viszont lehetőséget kapott Sorensen, aki viszont a legnagyobb POZITÍV meglepetés volt, és Marottaék az ő szerződését év végén remélem véglegesítik is. 5. Milan-Juve 6. Nehéz kérdés. Bármely védelem örülne, ha a világ egyik legjobb kapusa állna mögöttük, sokkal nagyobb biztonságot adna. Az utóbbi időben azonban sokat sérült, a helyettesei pedig nagyon jól végzik a munkájukat. Storari-val nem lenne etikus, ha csak azért szorulna a padra, mert Buffon újra egészséges és neki kell a hely, a forma pedig nem számít. Márpedig amikor Del Neri célzást tett arra, hogy a csapatba senkinek nincs fix helye, azonnal érdekes nyilatkozatokat tett. Abba az esetbe adnám el, ha De Gea-t vagy Akinfejev-et meg tudnánk szerezni. 7. A védelem mindkét oldalára kellene egy megfelelő játékos, akikre kezdőként lehetne számítani. A csatársorba 2 új játékos Amauri és Iaquinta helyére. És esetleg még Dzsudzsákot is el tudom képzelni a szélre. 8. Senki. Azok a játékosok mentek el akiknek már vagy szükségük volt a levegőváltozásra (Camoranesi, Trezegue), vagy nem érték el a Juve szintjét és amúgy is menni kellett volna már korábban (Zebina). Bár egy-két játékost még hozzácsaptam volna a távozó kerethez az élükön Grosso-val. 9. Még több hozzászólást vállalok.

335172 2010.12.28. 20:29:14

1. Igen. 2. Bajnok. Minden más nekem csalódás lenne. 3.Quagliarella 4.Amauri. (Igen, tudom naív vagyok,de tényleg vártam tőle) Iaquinta pedig lesz még jobb. Én hiszek benne. 5. Juve-Lazio, Ponznan-Juve a hó miatt. 6.Nem adnám el. 7. Huntelaar (örülnék is neki, nem úgy mint Benzemának) 8. Nem. 9. Semmit. Pláne pénzt nem adnék Nektek, úgyis csak néger táncosfiúkra költenétek.

284129 2010.12.28. 20:51:51

Na akkor én is :-) 1. Igen 2. 3. hely 3. Kraszics 4. Amauri 5. Lazio elleni 6. Adjuk el és vegyünk 2 faszipántos játékost az árából. 7. Csatár lenne a legfontosabb olyan aki fél év alatt lövi a 20 gólt nem 1 év alatt :-) 8. Nem 9. Elolvasok minden posztot

... 2010.12.29. 10:58:01

1. túl sok volt a döntetlen, nyerhető meccseket sikerült vagy elbukni, vagy x-re hozni. ezen javítani kellene 2. ezüstéremre jók leszünk 3. Quagliarella 4. holtversenyben Amauri és Iaquinta 5. Milan elleni 6. csak ülök és nézek... nem tudom hogyan vallhatja magát Juve drukkernek az, aki simán eladná a klub egyik jelképét (segítek, a másik Del Piero). 7. Gilardino jó lenne 8. Giovinco-t hagyni kellett volna játszani 9. -

334302 2010.12.29. 12:19:27

A van Persie pletykáról tudtok valamit?

286390 2010.12.29. 12:20:22

[heinrich](#269544): szerintem is meleg. Már, ha ez a pletyka.

336677 2010.12.29. 13:56:11

[heinrich](#269544): szerintem komolyan vehetetlen. több mint 20 milliós vételárról, vagy Melo átengedéséről regélnek a hírek

334207 2010.12.29. 15:11:06

Előbb szabadulnak meg Bendnertől, de nem hiszem, hogy bármelyikük idemenekülne a BL-ből.

juventino No9 2010.12.29. 20:14:25

1. ijesztően tré az olasz bajnokság színvonala,többet is ki lehetett volna hozni az őszből 2. scudetto. minimum! 3. Bonucci,Q 4. Iaquinta,bár ő ennyit tud. Aki inkább csípi a szemem az Marchisio,nagyon lankadt lófasz az,amit mostanában produkál:/ 5. Milan-verés 6. Nem adnám el soha 7. Lisandro Lopez 8. Trezegueeet,Trezegueeet,quando gioca segna sempre Trezeguet…de neki talán jobb így. Diego viszont maradhatott volna, Aquilani túlságosan ellenszenves 9. Dino és Tyler már megvoltak, így hát örülnék, ha a két másik szerkesztővel is lefeküdhetnék...ööö... megismerkedhetnék

334302 2010.12.29. 21:55:40

[dinovercotti](#269545): kétségtelen, meg van háborodva az elméd :)

334412 2010.12.30. 00:53:05

Dino, te vagy a legnagyobb arc. Többet kéne írnod az aktualitásokról is, ugyanazon a színvonalon, ahogy a múltat idézed meg. Egy darab épkézláb szélső védő, az nagyon kell nektek.

simoon 2010.12.30. 11:44:08

1. igen, van csapatunk 2. meg kellene nyerni... ilyen tré bajnokság rég volt (küldjünk egy meleg lovat ajcsiba beniteznek) 3. Melo, Kraszics 4. Jakesz... imádom, de ez tragikus 5. milán verés 6. adjuk el csilliárdér katarba és zárjuk be a wc-be (esetleg egy csere pirlora) 7. pirlot nagyon szeretném, de ha nem jön akkor ibrát, nyáron meg szélső védő kell(nemtomki) és persze Dzeko 8. nem (hiányzik h grossot nem cseréltük el pirlora) 9. nem igérek én semmit 10.

337008 2010.12.30. 21:03:46

1.) elégedett még nem vafgyok, de néha már jó nézni őket 2.) nem fogjuk megnyerni, mert Benito elszólta, mint az angolok vb-győzelmét, meg még annyi mindent (reálisan 2-3. hely) 3.) Melo, Bonucci 4.) Iaquinta 5.) Milan-Juve 6.) ne adjuk el, mert most csak apróért lehetne, aztán ha felépül és egy másik csapatnál ismét klasszis formában véd, szar lesz nézni, hogy elkótyavetyéltük... másrészt meg ő tényleg egy jelkép, és a jelképeket amúgy sem adjuk el :) 7.) Milan-hulladékot nem kérek, de egy épkézláb csatár jöhetne 8.) nem 9.) nemtom, ritkán jövök ide, pedig az elején még tök lelkes voltam...

334449 2010.12.31. 12:24:00

Na, hát akkor egy kicsit máshogy :) : 1.) Egyáltalán nem, sőt, egyenesen csalódott vagyok. Bár inkább az olasz ligában csalódtam, ez a Juve ugyanis egy normális bajnokságban 5-6. helyen lenne, nem dobogón, reális scudetto-eséllyel. 2.) 2. 3.) Motta. 4.) Melo. Azt vártam, hogy ugyanazt hozza majd, amit tavaly. 5.) Leverkusen-Mönchengladbach. Ja, hogy Juvés kell? Akkor nyilván a Palermo elleni. 6.) Mivel még mindig sokkal több pénzt kapnátok érte, mint amennyit ér, ezért természetesen marasztalnám. 7.) Jobbhátvédbe Oddo, balbekkbe Braafheid, centerre viszont nincs szükségetek, mennyiségre és minőségre is megvagytok. 8.) Zebina és Tiago feltétlenül hiányzik. Egy kicsit még Poulsen is, bár őt bírom, megérdemelte, hogy ne kelljen tovább nálatok sínylődnie. 9.) Vállalásra tőlem aztán ne számítsatok, nem őriztünk együtt libát, hogy mehessen itt a bratyizás... Változtatni rajta? Hát, amíg nem látok itt 1-1 dicsőítő posztot Hallerről, Möllerről és Kohlerről, addig ne is várjátok, hogy bárki komolyan vegyen titeket. Magára valamit is adó Juvés napjában ötször imádkozik Németország felé ezeket a neveket mormolva, ti meg még egy kurva posztot se bírtok kirakni róluk... Szégyen! Meg aztán a skin, hát az a minimum, hogy Lars Ricken kellene, hogy visszamosolyogjon a fejlécről. Na, szóval van még teendőtök bőven. :-) BÚÉK!

PATKÁNY 2010.12.31. 20:25:46

[interfan1195](#269160): te fasz.

335257 2011.01.01. 05:45:07

1.igen,bár kicsit sok a döntetlen 2.2.hely reálisnak tűnik 3.Motta 4.F.Melo 5.Milan verés 6.Nem adnám el 7.Srna,Kolarov,Vargas,L.Suarez,Dzeko!Én őket hoznám 8.Talán Treze 9.Min.+1 hsz.
süti beállítások módosítása