bntemp

bntemp

A Tévedhetetlen DartagnanX

2013. október 20. - s4tch

Én voltam olyan szerencsés, hogy 1-2-nél elhagytam otthonom melegét, hogy az általában öt perces útnak számító távolságot megtegyem, és a meccs végére még visszaérjek, de egy mesterséges dugó miatt csak a telefonomon láttam, hogy mi történik. Azonnal tárcsáztam a Vörös Telefonon a szabolcsi igazságosztót, aki csak annyit mondott, hogy éppen egy magas épület tetején ücsörög, és azon gondolkodik, ugorjon-e. Dincsi aztán csak annyit mondott, úgy bámulta végig az utolsó 15 percet, mint egy lengyel művészfilmet, amit a rendezője sem ért igazán.

Aztán lassan visszatért az élet a listába, és mindenki mondott valami okosat. Ezek jönnek most.

Én voltam olyan szerencsés, hogy 1-2-nél elhagytam otthonom melegét, hogy az általában öt perces útnak számító távolságot megtegyem, és a meccs végére még visszaérjek, de egy mesterséges dugó miatt csak a telefonomon láttam, hogy mi történik. Azonnal tárcsáztam a Vörös Telefonon a szabolcsi igazságosztót, aki csak annyit mondott, hogy éppen egy magas épület tetején ücsörög, és azon gondolkodik, ugorjon-e. Dincsi aztán csak annyit mondott, úgy bámulta végig az utolsó 15 percet, mint egy lengyel művészfilmet, amit a rendezője sem ért igazán.

Aztán lassan visszatért az élet a listába, és mindenki mondott valami okosat. Ezek jönnek most.

S4tchy szokásos módon higgadtan kezdi, de a végére acélkékké válnak az andalítóan égszínkék szemek: „marcsi általad is megénekelt nyilatkozata szimbolikus: úgy tűnik, az egész keret úgy dőlt hátra a két bajnoki cím után, ahogy ma 2:0-nál. ennél több kell a játékosoktól. nyilván senki nem felejtett el focizni, de rohadt kevés, amit csinálunk. nem véletlen, hogy az új fiú tevez, és a kezdőként újnak számító pogba a két legjobb emberünk idén. marchisio, chiellini, buffon, vidal leszophatnak. pirlón még gondolkodom, egyedül neki van alibije a gyengébb formára (bár ma ő szerintem simán vállalható volt): még egy faszom tét nélküli válogatott meccset is végig kell játszania 79 évesen, elhiszem, hogy fáradt a lelkem – írta a hevesi szívtipró kérlelhetetlen precizitással mutatva rá a felelősökre.

Aztán még hozzátett egy igen fontos gondolatot: „conte már május óta veri a világ agyába, milyen nehéz lesz a 3. scudetto pajzs [insider poén, bár szerintem sokan értik maguktól is] megszerzése. szerintem semmi ötlete nincs az újításra. vagy működik az ordítva motiválás, vagy elfocizgatunk a dobogóért.”

Tyler végül elég gyorsan érkezett a toronyház tövébe ahhoz, hogy „kapuskérdés van, kapuskérdés van!” kiáltásokkal lebeszélje Dincsit az ugrásról. Ezen kívül természetesen pénzt kínált neki, ha lejön a magasból.

De aztán érkezett Darti – aki nem is látta a meccset, csak a listán követte végig az eseményeket – és mindannyiunk véleményét megformálva az alábbi nyilatkozatot tette:

„Marchisio mi a kurva anyjáért dől hátra? Van valami jó ajánlata? Épp egy 20 éves gyerek szorítja ki a csapatból. Buffon bekaphatja, Kahn 46 évesen is kitépte a védők karját, és kettétörte a kapufát (jó, lepkézett néha már, de az Buffonnál is beleférne, ha ugyanaz lenne a mentalitás). Vidalnak nagy a pofája, mert tudja, hogy bármit csinál, a Real havi 8 millióért igazolná le.

Két éve tetszőlegesen hosszú indításért két métert repülve ugrott minden játékos, tényleg nem fogom elfelejteni a veretlen szezonban, amikor vezettünk valakik ellen, és egy röhejesen fos labdát talán Pepe vagy Marcsi vagy ki tudja kicsoda a levegőben repülve tartott bent az alapvonalon, csak a palánk fogta meg utána. Meséltem is a bátyámnak, hogy ilyen csapatot nem láttam száz éve, mindenki meghal a pályán.

Én a mai fost nem láttam, de nem igazán értem, hogy mi alapján hiszik el, hogy elég kiküldeni a mezt a pályára, az majd jó lesz. Nem tudják, hogy az igazán nagy csapatok sajátja az, hogy nagyságuk tudatában is odateszik magukat?”


Ennyit szerettünk volna elmondani.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr958240876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása