bntemp

bntemp

Sztárinterjú! Bemutatkozik az év igazolása

2011. július 19. - s4tch

Világszenzáció! A Bianconeri blog új szintre lép azzal, hogy ott olvashattok először interjút az idei év nagy igazolásával! A hajtás után az új szerzemény megosztja velünk érzéseit és benyomásait új csapatával kapcsolatban.

Világszenzáció! A Bianconeri blog új szintre lép azzal, hogy ott olvashattok először interjút az idei év nagy igazolásával! A hajtás után az új szerzemény megosztja velünk érzéseit és benyomásait új csapatával kapcsolatban.

A Juventus lemaradt minden európai kupáról, így sokak szerint a klub nem vonzó az igazi nagy bajnokok számára. Az érkezésed azonban rácáfol erre, nem?

A Juventus mindig is nagy csapat lesz, függetlenül attól, hogy éppen hol szerepel. Így szerintem mindenki számára óriási megtiszteltetés, ha a torinóiak megkeresik. Én is éreztem, amikor először hallottam, hogy a klub érdeklődik irántam.

Nem jelentett problémát, hogy ősztől nem szerepelhetsz egyik nemzetközi kupában sem?

Melyik játékos ne szeretne címeket nyerni? Természetesen jó lenne a BL-ben játszani, de biztos vagyok abban, hogy egy év múlva visszakerülünk oda, ahova tartozunk – a világ legjobbjai közé. A Juventusnál egy igen ígéretes projekt indult, és boldog vagyok, hogy részese lehetek ennek.

Mi győzött meg, hogy a Juventushoz szerződj? Hiszen a hírek szerint rengetegen szívesen láttak volna a csapatukban.

Mint említettem, egy igen nagyratörő projekt készül, aminek részese akartam lenni. De mély benyomást tett rám, amikor találkoztam az elnök úrral. Andrea Agnelli fiatal kora ellenére egy igen komoly úriember, akinek a klub iránti rajongása magával ragadó. A vele folytatott beszélgetésnek is igen nagy szerepe volt abban, hogy ide igazoltam. Több klub is megkeresett, de úgy éreztem, a Juventusban fontos szerepet szánnak nekem abban, hogy a csapatot visszavezessük a méltó helyére.

Mit szólsz a Juventus új stadionjához?

Mint mindenki, én is nagyon izgatott vagyok az új stadion miatt. Azt hiszem, a klub a megfelelően cselekedett, amikor az átépítés mellett döntött. Nem túlzás, hogy a csapat új otthona megváltoztatja a futballt. Az új projektet egy új stadionban kezdjük – ennél sorsszerűbb talán már nem is lehetne ez az egész. Nagy lökést ad ez majd a klubnak, és példát mutat minden olasz egyesületnek. A mi feladatunk az lesz, hogy igazi bevehetetlen erőddé varázsoljuk a stadiont.

Az új edző a klublegenda Antonio Conte. Milyenek az első benyomásaid vele kapcsolatban?

Rendkívül jó benyomást tett rám: fiatal kora ellenére igen tapasztalt szakember, akinek a lelkesedése és klub iránti elkötelezettsége bizonyosan sikerre vezet majd. Nagyon szimpatikus, hogy a támadójátékot helyezi előtérbe, hiszen csatárként jómagam is a gólszerzést tartom a legfontosabbnak.

És mi a helyzet az új csapattársakkal?

Úgy érzem, sikerült beilleszkednem, de nem volt nehéz dolgom, mert jó közösségbe kerültem. Néhányan különösen mély benyomást tettek rám. Del Piero egy igazi példakép, aki még az edzéseken is vezéregyéniségnek bizonyul. Bár régóta nagy csodálója vagyok, csak most értettem meg, mennyit is jelent ő a Juventusnak. Buffon pedig egy igazi Superman, hihetetlen reflexei vannak, és a győzni akarása magával ragadó. De Kraszics is lenyűgözött: a gyorsasága elképesztő technikai tudással párosul.

Ha már Del Pierot említetted: sokak szerint Te lehetsz az utódja.

Megtisztelő, ha így gondolják, de Alex olyan kiemelkedő egyénisége a világ futballjának, hogy elégedett lennék annak is, ha akár csak a töredékét érném el annak, amit neki sikerült. Persze, hasonló poszton játszunk, és a játékstílusunk is elég hasonló, de Del Piero csak egy van.

A következő idényre előretekintve: kik lehetnek a Juve legfontosabb riválisai?

A két milánói klub biztosan, hiszen az egyébként is versenyképes keretüket még tovább erősítették. De az új befektetővel erősödött Roma, vagy a tavaly is veszély Napoli is eséllyel indul a dobogóért. De mivel a Serie A egy igen erős bajnokság, így senki ellen nem mehetünk biztosra. Nem lesz könnyű dolgunk, de mi vagyunk a Juventus, és mindig, mindenki ellen győzelemre törünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr148239574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

258528 2011.07.19. 09:28:59

Közhelygyűjtemény. 5 éve nyomják, csak az edző neve változik...

elbado20 2011.07.19. 10:43:54

Ez Rossi nyilatkozata júl. 25-én :) "Back to the future" 4ever!!!

338552 2011.07.19. 13:56:46

A pizsamás rész kimaradt.

jakuza 2011.07.19. 14:30:23

Miért nem lehetett már oda írni hogy melyik játékos mondta ezeket a szép szavakat. Ez így hülye játék. Nincs nekem időm találgatni.

Hobó 2011.07.19. 14:39:49

Tyler HÁT MIT CSINÁÁÁÁLSZ? HOL A NÉV. EGY NEVET AKAROK.

334198 2011.07.19. 14:46:36

[Hobó](#441825): [jakuza](#441821): Most mondom, hogy Pirlo... :o)))

cs4szi 2011.07.19. 14:58:21

Talán Pazienza. Belőle is kinézném ezeket a szavakat.

jakuza 2011.07.19. 14:59:20

[LojziBM](#441829): Honnan veszed hogy Pirló? XD

334198 2011.07.19. 15:07:19

[jakuza](#441833): Hát ki más lenne ilyen motivált?

RendbenMan 2011.07.19. 15:36:14

pirlo vagy pazienza csatár?:D amúgy kb ezt fogja nyilatkozni rossi.

n3sH 2011.07.19. 16:07:39

Szerintem meg ez nem köthető egy személyhez sem! Egyszerűen ezek azok a szép sablon médiagyönyörök, melyeket nap mint nap olvasunk. Azért amikor majd megérkezik a várva várt megmentőnk, összehasonlíthatnánk az itt leírtakat, az általa nyilatkozottakkal, szerintem nem lesz sok különbség. :)

331564 2011.07.19. 20:31:37

Te jó ég ez néhány östulok is rengeteg... Nevek?? Találgaások pirlozások meg hülyejáték meg ilyenek... Szerencsétlen idióták ezt még Tyler sem gondolta vna... Ez egy paródia béna habiskodo időhuzó végén mindenről lemaradó ocska igéreteket puffogtató juve vezetésről. Ti me nevekekl dobáloztok ráadásul kiégett nyugdijassal meg ilyenek. Nevet követletek ez legkomolyabb, majdnem leestem a székról mikor láttam. Pont azért közhelygyűlytemény és pont azért huzható rá majd bármkire mert az volt cél. Csak csattano majd az lesz h senki nem jön akire vártok. Mindenstre szépen feépitetted Tyler az okos kommentek meg csak igazolták h jó munkát végeztél.

130106 2011.07.19. 21:22:20

Srácok jelenleg nincs leigazolt Csatárunk..mivel azt mondta az..Pirlo,Pazi klöve..új csatár nincs aki már beilleszkedett volna max. Matri vagy Q,de öket nem most kerestük meg..ez valami keverék ami senkire se igaz teljes mértékben..hacsak nem edz már 1 hete velünk Rossi vagy Agüero de ezt nem hiszem..egyedül egy Nantes i csatárt igazoltunk aki 18 éves,de ö neki nem szánhatták alex szerepét..ez a cikk kamukáré a blikkböl :))

337276 2011.07.19. 21:39:50

További jó találgatást... ;)

315659 2011.07.19. 23:04:11

Komolyan mondom:) A cikkíró már-már "lerajzolta" és egyesek mégis neveket kérnek. Komolyan ilyenkor mindig veszítek egy darabot az emberekbe vetett hitemből:)

338554 2011.07.19. 23:14:23

2011.. Hihetetlen.

338032 2011.07.20. 07:14:29

jaáj de röhögök.. köszi

257313 2011.07.20. 08:03:37

Ciao juventini! Hát azért ne hari, de egyeseknél van baj rendesen! :) Segítek: Képzelt riport egy amerikai popfesztiválról... :D Bakker, és találgatnak! Én is lefordultam a székről, de k. jót röhögtem. "Komoly" csapat "komoly" drukkerei! Ajánlom magamat!

258945 2011.07.20. 08:27:40

[InteristAti](#442218): atis nem kell tőled ez, minden csapat szurkolói közt vannak érdekes egyéniségek nálatok pl. interfan 84-85 meg aszem 1195 (ez valami fétis hogy az interfan után számot kell tenni :D ). Ezzel együtt őszinte gratulációm azoknak akik elkezdtek tippelgetni ki lehet a sztárigazolás....szerintem CéRonaldo és Messi törvénytelen gyereke

versitza 2011.07.20. 08:42:10

Szerintem Torghelle "misanyink" Sándoooooooooooooooor :)

334198 2011.07.20. 09:37:09

[Forza Delgado](#442011): Ne nézzük már egymást hülyének. Szerinted miért pont a "kiégett nyugdíjas" nevét írtam oda?

339991 2011.07.20. 13:09:34

Kicsit más: Melo elküldése legalább olyan hiba, mint tavaly Diego elengedése.

341862 2011.07.20. 13:42:57

[EstiKornél](#442338): Melo azt nyilatkozta, hogy nem elkuldtek, hanem o akart menni, mert nagyobb fizetest akar (vagy le akartak vonni az ovet, nem tudom pontosan), es europai kupasorozatban akar szerepelni, persze lehet, hogy csak ezzel magyarazza a bizonyitvany, kitudja... en is sajnalom, hogy tavozik, Vidallal nagyon eros kettost alkottak volna, de ez van

338554 2011.07.20. 13:59:33

[mrscottpilgrim](#442361): Melo elsősorban (több) bizalmat és megbecsülést akar (tedd a szívedre a kezed!), amit más klubok magasabb fizetéssel fejeznének ki. Szerintem annak tudatában, hogy itt már nincs maradásod, te is örülnél neki ha máshol több pénzért is örömmel alkalmaznának. Nem kell itt a pénzsóvár duma..

14Krisz 2011.07.20. 14:02:48

[EstiKornél](#442338): Diego wolfsburgi teljesítményéből kiindulva aligha volt hiba elküldeni... Ha Vidal jön Melo helyére szerintem senki sem fogja sajnálni, hogy most elengedtük. A másik dolog pedig, hogy aki a bohócligába vágyik nyugodtan mehet, legyen az bármelyik Juve játékos. Újra fel kell építeni ennek a csapatnak az imidzsét (mégpedig, hogy egy karrier csúcsát jelenti ebben a csapatban játszani), vissza kell vezetni az európai topcsapatok közé. Na ez semmiképp nem fog olyan játékosokkal menni akik a reálba meg a bárcába vágynak.

257313 2011.07.20. 14:13:02

[t.junior](#442223): Szia TJ! Bocsánat, nem tudtam megállni! Más: Rossi ma nyilatkozta, hogy nem akar távozni a Villareal csapatától!

341862 2011.07.20. 15:30:16

[InteristAti](#442382): ehhez kepest tegnap felkeszulesi baratsagoson nem jatszott + a Villareal kinai edzotaboraba utazo keret nevosaraban sem szerepel a neve, pusztan veletlen? :) ALLITOLAG Vidal ugyeben is megallapodtak a felek, 12 millio, ez igy kurvanagy biznyak lenne ennyiert, meg lehet, hogy erkezik 10 millio fejeben Simon Kjaer, ot mar regota nagyon szeretnem zebramezben latni, de amugy pletykaljak azt is, hogy Bonucci fel jatekjogaert cserebe jon Vargas, remelem kamu [neuropa](#442369): en nem penzsovaroztam, csak osszefoglaltam a nyilatkozat lenyeget, ugyanakkor Melonel tenyleg nagyon fugg a teljesitmenye a szurkoloktol kapott megbecsules fejeben, amikor utaltak a szurkolok, bunrossz volt, aztan ahogy szerettek a szurkolok, addig hibatlan volt, es meg akkor is jol jatszott, amikor rajta kivul senki sem a csapatban, a rossz moral sem zavarta, eleg erzekeny a szentem :) es en nagyon megkedveltem, sajnalom, hogy tavozni fog, es bar egyreszt drukkolok, hogy nagycsapatba igazoljon, es jol alakuljon a karrierje, masreszt meg nem, mert ellene jatszani eleg nehez lesz majd akkor, es keresztbe tehet minden esetre Melo szerintem beleillett volna Conte filozofiajaba, mivel a kuzdeni akarasaval szerintem sosem volt gond, es az elozo szezon kezdetetol folyamatosan orom volt nezni, amikor nala volt a labda, a Genoa elleni meccse mindig is megmarad majd az emlekezetemben :)

338554 2011.07.20. 15:45:25

@mrscottpilgrim: "masreszt meg nem, mert ellene jatszani eleg nehez lesz majd akkor, es keresztbe tehet" - Egy kis önzetlenséget azért megérdemelne.. :) Tavaly tényleg odatette magát, reméljük Vidal könnyen feledteti majd! Bonu-Vargas csere pedig egyáltalán nem lenne haszontalan.

339991 2011.07.20. 16:35:46

[14Krisz](#442372): Nem hiszem, hogy egy játékos egy bizonyos csapatnál eltöltött éve után, egy teljesen másik ligában vonatkozási pontot adna arra, hogy egy másik csapatban, egy másik ligában miként játszana. Diego a kvalitásaival ennek a Juventusnak kárára nem vált volna. Az meg egy másik kérdés, hogy a focisták jelentős részének mindig a Real Madrid lesz "a" klub. Részben a modern, piaci foci kialakulásánál való bábáskodás miatt, részben a hőskor utánozhatatlan sikerei miatt, de ez akkor is így marad. Példának okért, ha Zidane-t nézzük, klubkarrierjének nem a Juventus volt a csúcsa, hanem a Real Madrid, és kötve hiszem, hogy vele ne lett volna mindenki elégedett Torinóban. Aztán mégis elment "karriercsúcsozni" máshova. A lényeg persze az, hogy baromi nagy hiba egy ilyen szezon után elengedi Melót. Ha mindez tavaly történik, kevesen sajnálkoztak volna, de így érthetetlen.

338032 2011.07.20. 16:49:28

[mrscottpilgrim](#442421): ájájááááj én csipem bolondpajtást, de szerintem pont Conte bandájába nem való aki nagy lelkesedésében, a mester tűzes kedvéért szarrá rúgdalna mindenkit és paklivá gyűjtené a pirosakat... Melo pajtás jó arc, tepert is rendesen... ám ne vitassuk, rém ostoba szegény

338032 2011.07.20. 16:53:20

látom szemeim elött: -gyerekek ez így kevés szét kell tépni őket.. és bolondpajtás kimegy vérben forgó szemekkel és leharapja Ibra tökét.. jön Vidal és mindenkinek jobb lesz...max egy kis örömtáncikát kell betanulnia

341862 2011.07.20. 19:01:48

[wsimon](#442474): na de kerlek, mindenki szeretne, hogy valaki leharapja Ibra toket, az olyan bocsanatos bun lenne, mint Balotelli szetrugasa (igen, akkor is mindenki jott, hogy: Na de Francesco! ez mennyire gyoker huzas volt! hogy lehetsz ilyen sportszerutlen?! - persze magaban mindenki ezt gondolta: Szep volt, Totti, te vagy a kiraly, bar meg is taposhattad volna a foldon a kis bekepzelt majmot, de hat ne legyunk tul nagyravagyoak...)

338554 2011.07.20. 19:35:13

Nekem Balotelliről leginkább az maradt meg ahogyan 17-18 évesen 2 nem csúnya góllal kiszórt minket a kupából.

341862 2011.07.20. 21:09:02

@neuropa: a lenyeg, hogy valamiert mindenki neheztel ra, meg az Inter szurkoloi is, szoval titkon meg ok is azt mondtak magukban "azaz, Totti, kicsit fennebb, a vesejet!!!"

14Krisz 2011.07.21. 13:54:45

[EstiKornél](#442467): Ami Diego kvalitásait illeti: az utóbbi két szezont azért semmiképp nem szabad figyelmen kívül hagyni. Szerintem vitathatatlan hogy túlértékelt játékos, emellett pedig a fegyelmezetlensége még a csapat eredményességét is rombolta Wolfsburgban. Egy pillanatig se gondolom hogy kár lenne érte, főleg hogy Quagliarella jött helyette. A Melo vonalhoz: Az a különbség, hogy Zidane nem azért ment a Realba mert az a világegyetem középpontja. Egyszerűen Moggi hülye lett volna annyi pénzért nem eladni. Egy Felipe Melonak meg ne derogáljon már abban a formálódó Juventusban játszani ami épp kimarad az európai kupákból. Ha akkora ász lenne nem a PSG-be vagy a Galatasarayba menne (ami ráadásul ugyanúgy nem lesz a BL-ben), hanem mondjuk a Realba - egyébként szerintem a Realnak pont egy olyan emberevőre lenne szüksége mint ő. Vidal nem sokára átesik az orvosi vizsgálatokon és aláír. Én nagyon bízom benne hogy pár hónap múlva senki sem fog utána sírni, ahogy Diego után sem tettük...

147668 2011.07.22. 12:40:47

Nem tudom, de én vészjósló tendenciát látok abban, hogy a két neve nincs edző, nyitásnak, pont kipécézte kapásból a két 25 millás játékost. 50 milla ki az ablakon, perspektíva, koncepció, hozzáértés írjam, azt, hogy nulla? Én Delnerit is lehúztam tavaly év elején, Contétól sem várok sokkal többet megmondom, őszintén pedig Ő jobb alomból fog dolgozni, de azért Ő is igyekszik egy látványos öngólt szerezni idő előtt. Most egy jó játékost miért kell kicserélni egy másikra aki papíron jó, egyébként meg vagy jó lesz vagy nem?

147668 2011.07.22. 12:46:18

Amúgy ez is milyen fals-szöveg már, hogy "nem sírtunk Diego után" Dacból meg gőgből nem sírtatok, egyébként ugyanúgy hetedik lettetek, ami előzőleg az évszázad leggyengébb Juve szezonja volt. Diegot hülyeség volt elengedni, aztán lehet fogni arra, hogy a Wolfsburg szétesett...

334417 2011.07.22. 13:11:15

Mindig nagy öröm, amikor egy interes vészjósló tendenciát lát a Juventusnál, olyan megnyugtató.:) Hát ha még Contéban sem bízik, az ember már a scudettóra gondol. Ha a Melo-Vidal csere legalább feleannyira bejön mint a Diego-Q váltás, rosszul már nem járunk.

jakuza 2011.07.22. 14:47:34

[Reiko](#443490): Na most megtapasztalhatod hogy milyen egyedül bejönni egy másik klubb szurkolóihoz. Nemsokára én is megyek hozzátok kötöszködni.

147668 2011.07.22. 17:12:29

[calciodirigore](#443522): Q jöhetett volna Diego mellé is, kb annyiba került mint amekkora bukta volt Diegon, nem érdekes... Bár tény, hogy ezen rágódni, tényleg felesleges már.

147668 2011.07.22. 17:27:07

[calciodirigore](#443522): Nem kötekedésképp, de úgy mondod ezt "még Contéban sem bízik" mintha az arcnak bármilyen kézzel fogható eredménye lenne. Mintha a Juventus nagy duzzogva, előhúzna a személyében egy Mourinhót a talonból, mert már unalmas, hogy hagyják a többieket, hogy beelőzzenek. Visszajutott második helyen a Sienával. Ez lenne a hatalmas Juventus újjáépítésének egyik alapköve? Csak annyit mondtam, hogy nem értem miért kell Melot eladni, az egyik legjobb volt tavaly, nem azokat szokás kitenni a csapatból és vontam a bizonytalan keresztmetszetet anno Diego elengedésével amin utólag kár vitatkozni, de több mint vélemény húzás volt az is.

258945 2011.07.22. 18:37:51

[Reiko](#443785): ja Quagliarella jöhetett volna Diego mellett is, ha meg nagyanyámnak töke volna ő lenne a nagyapám. Gondolom anno Eto'o is jöhetett volna Ibra mellé, meg lehetne 202 darab példát hozni. Quagliarella bevált pont.

FORZA NERAZZURRI 2011.07.22. 23:07:27

[jakuza](#443631): nincs egyedül és amugy is teljesen igaza van mert diego jó játékos de böszme edző nem tudja egy böszme csapatba jó helyre rakni
süti beállítások módosítása