bntemp

bntemp

Égés

2013. szeptember 18. - s4tch

A tegnapi eredményeket látva kijelenthető: a játéknap égése a Juventusé!!! Szinte hihetetlen, de egy év alatt sikerült még egyszer ugyanabba a kátyúba belelépni... Őszintén szólva (nem tudom, ki hogy van ezzel), de kicsit el is ment a kedvem ettől a BL szerepléstől. Sőt, ezek után eljutottam odáig, hogy nem vagyok hajlandó megnézni a hétvégi meccset!!! Pedig ilyet utoljára Zaccheroni ért el nálam... a játékunk körülbelül a 2 hetedik helyes év teljesítményére hajaz... Amit előadunk, az borzalom. Bővebben a hajtás után!!!

A tegnapi eredményeket látva kijelenthető: a játéknap égése a Juventusé!!! Szinte hihetetlen, de egy év alatt sikerült még egyszer ugyanabba a kátyúba belelépni... Őszintén szólva (nem tudom, ki hogy van ezzel), de kicsit el is ment a kedvem ettől a BL szerepléstől. Sőt, ezek után eljutottam odáig, hogy nem vagyok hajlandó megnézni a hétvégi meccset!!! Pedig ilyet utoljára Zaccheroni ért el nálam... a játékunk körülbelül a 2 hetedik helyes év teljesítményére hajaz... Amit előadunk, az borzalom. Bővebben a hajtás után!!!

A legjobban talán azon akadtam ki, hogy nem jött (sőt: nem játszott kezdőként) Llorente, akármilyen szar formában van, lekötött volna pár embert, meg verekedett volna középen, és esetleg lett volna még egy kapura veszélyes ember a szögleteknél, mert kurva jól fejel. Nem tudom, miért nem játszott, csak azzal ne hülyítsen még valaki, hogy Llorente tanulja a taktikát!!! Beívelt labdára érkezni, felpasszolt labdát megtartani, leosztani, védőkkel brusztolni. Ezt csinálta eddigi életében mindig, és pont erre lett volna szükség.

Meg azt szakértse már meg nekem valaki, hogy Chiellini mi a hóbortos kisördög göcsörtös f*szával játszik a pályán védekezés helyett??!!! A derbin is és tegnap is olyan hajmeresztő hibákat csinált, ami miatt szívem szerint padra ültetném. A Football Managerben már a 40. percben lecseréltem volna! Ne mondja nekem senki, hogy képzetlen, vagy a rutin hiánya miatt bakizik ekkorákat. Mit kezdjünk vele? Küldjük be Cacerest? (ha felépült) Conte elég tökös egy ilyen lépéshez? Nem hiszem - de erről kicsit később...

Conte a meccs után a cserékre gondol

A cserékről még csak annyi, hogy DECSEJJE, GIOVINCO, ISLA... Bazzeg, egy Dzsovinkót behozni a fizikailag erős dánok ellen. Giovinco... Ő aztán tényleg kezet foghat magával, hogy éles helyzetben, amikor kéne, SOHA nem képes produkálni. Aztán egy hótvak futballbarbár Decsejjét behozni, ráadásul mi a büdös francnak...

Na, de az egész hal a fejétől bűzlik!!!! Amit Conte az első félévben művelt, arra nem nagyon találnék szavakat... tényleg csak ámultam a képernyő előtt! Nem tagadom, jól indított, és nagyrészt neki is köszönhetjük a veretlen bajnoki címet. De aztán leült a sztori, és a legfájdalmasabb, hogy nem érzem a változás szelét! Őszintén szólva, én már a nyáron nem bántam volna ha elmegy! Csak nem akartam leírni, mert le lettem volna ugatva... Hogy miért kellene mennie? Nem tud túllépni a saját marhaságán, nem rotál, csökönyös... Szerintem fejbe kéne ba*ni egy téglával, h elfelejtse ezt a szar 3-5-2-es, elalvós, kizárólag Pirlotól függő, ívelgetős hugyot. 0 kreativitás, nyoma nincs a letámadásnak, meg úgy általában semminek!!!!

Láss, ne csak nézz!!!!!!!

Az elmúlt 1,5 évben nem egy javuló tendenciát látok, hanem egy sablonos, csökönyös nem is tudom mit hónapok óta. Persze nem kell mindenit 3-0-ra ütni, de a játék képe borzalmas. Ha Pirlonak nem megy (már pedig egyre kevésbé megy), akkor vagy megment minket Vidal, vagy csak a vakszerencse. Amin pl. tökéletesen le lehet mérni Conte fafejűségét, az a kirúgások elvégzése. Folyton oldalpassz egy védőnek, ami OK, ha nem támadnak le. Viszont már legalább egy éve minden ellenfelünk rájött, hogy le kell támadni, és akkor bizony azért kell izzadni, hogy úgy ki tudja vágni valaki a 16osunkról, hogy ne legyen egyből helyzet a kapunk előtt. Ez egy teljesen értelmetlen és haszontalan dolog. Hogy nem látja ezt Conte!!!!!

Az eredményekkel takarózóknak azt hozzáfűzném, hogy egy "lebutított" olasz bajnokságot nyertünk meg kétszer. Az első évben ugye nem volt nemzetközi porond, a másodikban meg ugye egyik vetélytárs sem tudott felnőni a "fergeteges" játékunkhoz. Megjósolom, hogy ilyen ütemben a következő 10 évben sem fogunk BL-t nyerni.

Sőt, nem csak a BL-re nincs esély! Már tavaly is szidtam (magamban) Contét, de úgy érzem, ez lesz az az év amikor még a Serie A-ban is szopóágra kerülünk! Vékonyka ez nagyon! Kaptunk már pofont tavaly is és abból sem tanult! Sajnos a Serie A guri-guri, kocogás, guri-guri és gól az Európában édeskevés! Ezt a hülye fejével még mindig nem vette észre!!! Akárcsak a taktika használhatatlanságát. 3-5-2???!!! Ha azt nem veszi észre, hogy ehhez egyszerűen matematikailag vagyunk kevesen, akkor egy óriási ökör!!!!! Szerintem a Juvénak nem ilyen edző kell! Továbbra is tartom, hogy a legjobb Lippi lenne, csak senki nem meri meglépni!!!

Kurva mérges vagyok!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr638240800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása