bntemp

bntemp

Újrarajzolt határok

2013. április 03. - s4tch

Ez csúnya volt. Kiábrándító, kijózanító, érthetetlen, döbbenetes.

Nem a bíró miatt kaptunk ki. Pedig szarul fújt mindkét oldalon: Chiellininek és Vidalnak sem adott időben sárgát, a lesgólra és Ribéry le sem fújt (wtf) hentelésére nincs magyarázat. De nem ezen múlt: tökéletes bíráskodás mellett is kaphattunk volna egy négyest. Rosszul kezdődött. Tudjátok, mint a gyorsanbaszófarkasos (- Heló, én vagyok a gyorsan baszó farkas. - Jujj, és az fáj? - Miért, fájt?) viccben: még észre sem vettük, már megtörtént. Csak ez a farkas nem állt odébb. Péppé verték a Juventust. Olyan fölényben volt a Bayern, amire csak leíró jellegű magyarázatot lehet találni, racionális indokot nem. Senki sem gondolhatta, hogy ennyire pocsék Juve megy ki a BL-évad eddigi legsúlyosabb mérőmókusa ellen.

Mielőtt belecsapunk a lecsóba, tisztázzuk, a tegnapi technikai K.O. nem tette idézőjelbe sem a Juventus elmúlt másfél éves teljesítményét, sem az olasz ligát, sem Buffont, csakis a tegnapi borzalmat. Ez még továbbra is a mi szép csendben épülő, kimondottan jó úton járó csapatunk, amelyik tegnap épp 2-in-1 sörös-virslis menüként egyszerre kapott egy kurva nagy pofont és egy tanulságos leckét.

Ez csúnya volt. Kiábrándító, kijózanító, érthetetlen, döbbenetes.

Nem a bíró miatt kaptunk ki. Pedig szarul fújt mindkét oldalon: Chiellininek és Vidalnak sem adott időben sárgát, a lesgólra és Ribéry le sem fújt (wtf) hentelésére nincs magyarázat. De nem ezen múlt: tökéletes bíráskodás mellett is kaphattunk volna egy négyest. Rosszul kezdődött. Tudjátok, mint a gyorsanbaszófarkasos (- Heló, én vagyok a gyorsan baszó farkas. - Jujj, és az fáj? - Miért, fájt?) viccben: még észre sem vettük, már megtörtént. Csak ez a farkas nem állt odébb. Péppé verték a Juventust. Olyan fölényben volt a Bayern, amire csak leíró jellegű magyarázatot lehet találni, racionális indokot nem. Senki sem gondolhatta, hogy ennyire pocsék Juve megy ki a BL-évad eddigi legsúlyosabb mérőmókusa ellen.

Mielőtt belecsapunk a lecsóba, tisztázzuk, a tegnapi technikai K.O. nem tette idézőjelbe sem a Juventus elmúlt másfél éves teljesítményét, sem az olasz ligát, sem Buffont, csakis a tegnapi borzalmat. Ez még továbbra is a mi szép csendben épülő, kimondottan jó úton járó csapatunk, amelyik tegnap épp 2-in-1 sörös-virslis menüként egyszerre kapott egy kurva nagy pofont és egy tanulságos leckét.

A pofont mindenki érzi a saját bőrén, aki tegnap a lúzereknek drukkolt. Pocsék volt látni, ahogy Pirlo sorra eladja a labdákat, ahogy Buffonról kijönnek a lövések, ahogy Licht és Barza mellett elszalad Ribéry, ahogy Schweini és Mandzukic tetszés szerint veszik el a labdát bárkitől, aki a közelükbe került, ahogy Matri nem tud lekezelni egyetlen passzt sem, ahogy bő egy órát kellett várni egy kaput eltaláló, de még mindig nem túl veszélyes lövésre, és ahogy Marchisio... Ja, őt nem is láttuk. Beni a máskor túlfűtött, tegnap inkább bárgyúan búsuló béna buzikat tömörítő listán a szünetben kérdezte meg, játszik-e egyáltalán.

Elszoktunk ettől. Láttunk már péppé vert Juventust otthon és a BL-ben is, az is előfordult, hogy lefocizták a csapatot egy félidő erejéig, de ennyire egyoldalú élve boncolásra nehéz visszaemlékezni. Idézek Dincsitől: "Most én megkockáztatom, hogy amióta követem a Juventust (gyakorlatilag 94 óta élőben látok minden meccset), azóta ilyen szinten még nem focizták le őket. Talán csak pont a Bayern, 2009-ben." Utóbbi mérkőzésen mondjuk vezettünk, helyzeteket alakítottunk ki. Annak a csapatnak viszont volt egy alibije a gyenge játékra: ők voltak minden idők talán leggyengébb Juventusa. A tegnapi nem az eredmény miatt történelmi vereség, hanem - ahogy a Fertigen is írták bajormeleg testvéreink - a 3-5-2 veresége a 90 percnyi nyomás és az intenzív széljáték ellenében. Odaát egyébként találtok egy csomó statisztikai érdekességet, ezzel mi ma nem foglalkoztunk.

Mondjuk ha 20 év múlva előveszik ezt a mérkőzést, akkor már senkit nem fog érdekelni, hogy Vidal spinyóján milyen álnokul pattant meg a pettyes. A korán benyalt, tényleg peches dugóban nem is Buffon volt a legérdekesebb szereplő, hanem Pirlo, akinek a 11 eladott labdájából ez volt az első. Szundi a mérkőzés utáni nyilatkozatában nem kertelt, férfiasan elismerte, hogy pocsékul játszott, és felvetette, hogy meg kéne vizsgálni, miért rontottunk ennyi átadást. Van egy tippünk: a Bayern szűk területet szállt meg, széthúzta a középpályánkat, elszigetelte a két kósza csatárt, és azonnal megtámadta a labdás embert, Bonuccitól Matriig. Ilyen nyomás mellett a Conte-bébik egyszer játszottak, a Sahtar fölénye Torinóban bő 20 perc alatt érett góllá. A Bayern annyiban is jobb csapat az ukránoknál, hogy van tisztességes védelmük, és az előny birtokában sem vesznek vissza egy percig sem, így tulajdonképp sanszunk nem volt a szépítésre.

A Bayernben nem volt gyenge egyéni teljesítmény, tökéletesre sikerült a formaidőzítés. Nálunk viszont Conte mint verebesmágus megbukott, többen mélyen tudásuk alatt, kivont kard nélkül játszottak. Vidal és Chiellini hozták a negyeddöntőhöz méltó hozzáállást, róluk elhittük, hogy ha szabályos lett volna csorba bicskával szerelni, akkor másfél perc alatt sötét lovagot vagdaltak volna Ribéryből és  Mandzukicból. Rajtuk kívül viszont senkin nem látszott az az elszántság, amivel az egyéni képességek közötti különbség legalább részben áthidalható. Marchisio különösen nagy csalódás volt: az a faszi, akit évek óta capitano futuróként emleget a zebra lelki kommuna, egyszerűen nem játszhat ilyen... Lelketlenül? Észrevétlenül? Egyszerűen szarul?

Tanulság: ennél mindenkitől több kell, muhaha!

Kezdjük Contélnál. Imádjuk az embert póthajastól, egy cukibogyó volt már játékosként is. Ő maga a spirito Juve, az akarat, a fáradhatatlanság, a fanatizmus, fino alla fine. Tökéletesen levezényelte a tavalyi bajnoki címet, arcot adott egy arctalan csürhének, de edzőként ez az első BL-idénye, nyilvánvalóan követhet el hibákat. A tegnapi rektális vegzálás előtt is tudta mindenki, hogy a Bayern milyen erős a széleken, mennyire kevés lesz, ha Licht mellé kilép Vidal, hogy megfogják Ribéryt és Alabát - így ugyanis Vidal helyén, középen keletkezik egy olyan űr, amit Pirlo képtelen egyedül levédekezni. Conte kezében ott volt a recept, amit a Celtic ellen sikerrel vett elő: nem 5-3-2-re, hanem 4-4-2-re álltunk vissza labdamentes futkározásnál, ami kimutathatóan hatékonyabb volt a szárnyak ellenében. Tegnap meg sem próbálkoztunk ezzel, pedig padlón látta a csapatát. Emellett úgy hírlett, a labda nélkül amúgy is értéktelen csatárok közül az egyiket beáldozza Pogba szerepeltetésének oltárán, amivel védekezésben el lehetett volna tüntetni a két csatár okozta emberhátrányt. Azt sem értjük, Conte miért várta meg a kétgólos hátrányt a cserével, és miért nem a középpályát erősítette: ahogy a meccseink nagy része, úgy a tegnapi is ott dőlt el. Végül még egy megjegyzés egy ostoba szurkolótól, aki ha ilyen okos, üljön oda a kispadra: ha Matri nem tudja levenni a labdát anélkül, hogy az ne pattanjon el 3-4 méterre, és olyan szoros őrizetet kap, hogy az elpattanó labdát azonnal el is veszik tőle, akkor miért kell bő egy óráig a pályán hagyni a srácot? Az egyéni képességek nem fognak taktikai utasításra megváltozni, sem Matri, sem Q nem egy labdaszerző típus, 40 méterre a kaputól pont annyit ér mindkettő egy labdahiányos játékhelyzetben, mint a padon. Azt meg hagyjuk is, hogy Giovinco kb. 30 centivel és kilóval maradt el a középső belgától...

Ha már a jövő évi BL-re gondolunk, tartsuk szem előtt, hogy a 3-5-2 megfelelően felkészített, motivált, egyénileg is képzett, 4-2-3-1-et játszó csapat ellen csak ideig-óráig versenyképes. Láttuk a Sahtar ellen, Torinóban, akik szintén szétfutottak minket, és láttuk tegnap is. A szerkezeten túl a keret is almás picikét. Láttátok Mandzukicot, aki szerintem a mezőny legjobbjaként olyan védekező erényeket mutatott, mint egy echte középpályás romboló? Ha sikerült volna a széleket megfogni, vélhetően középen akkor is emberhátrányban maradtunk volna végig. Óriási luxus két olyan csatárt feltenni a pályára, akik semmit nem tesznek hozzá a labda nélküli játékhoz. A horvát egyedül annyiszor szerelt, annyi labdát csípett el, és annyiszor szabadított fel, mint nálunk Matri, Q és Marchisio összesen. Ez elgondolkodtatóbb, mint az, hogy Buffonnak már áprilisban megvolt az idei indiszponált meccse.

Mikor 2011. őszén jöttek a döntetlenek, Conte azzal nyugtatta a tábort, hogy a kapott gólok egyéni hibákból születtek, de a védekezés jó, a csapatjáték egységes, a szerkezet stabil, és ez azóta végig így is maradt. Tegnap viszont szétcincálták a csapatunkat, ami rémisztőbb, mint az egyéni hibák. Tanuljunk a jobbtól, az egységesebbtől, a modernebbtől, a gyorsabbtól, és ne bújjunk Buffon vagy a bíró hibái mögé: motiváltabbnak, élesebbnek, felkészültebbnek kell lenni ahhoz, hogy egy BL-évadot májusig tudjunk vinni. A Bayern négy év után ismét újrarajzolta a határainkat, ismét el lehet kezdeni feszegetni őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr88240614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

344419 2013.04.03. 17:34:53

Amellett,hogy élveztem a tegnapi játékát csapatomnak és csóváltam a fejem a "bíró" balfaszságain egy dolgot nem értettem:miért volt ilyen apatikus Conte? A gyors bekapott gól mintha őt jobban megzavarta volna,mint a csapatát.Az OK hogy az első játékrészben nem tudott mit csinálni,na de a szünetben? Mert az után sem változott sok minden...Megmondom őszintén tartottam ettől a Juvétól,de a hangsúly ma már igencsak a múlt időn van.Azért nem kell elkeseredni,mert az olasz csizma királynője továbbra is az Öreg Hölgy,de Európában ennél több kell az egész olasz labdarúgástól.Meg kell újítani az infrastruktúrát és az utánpótlásképzést és a taktikai repertoárt is mert ezeket a hiányosságokat ideig-óráig tudja elfedni csak a pénz(mint az "izé" esetében)vagy egy tehetséges,de nemzetközileg tapasztalatlan edző,mint nálatok. Ettől függetlenül Torinóban nem lesz ilyen kellemes a helyzetünk,bár a továbbjutásunk nem forog majd veszélyben.

336679 2013.04.03. 17:43:18

Hát engem is elgondolkodtatott Conte arca. Tanácstalannak tűnt, nem is nyúlt a meccsbe. Sad. Nehéz lesz a visszavágón 4-1-re nyerni. S4tchy direkt írta, hogy nem bírózunk, azért nem is álltam neki írni, mert engem igenis felbaszott, hogy nem elég, hogy a Bayern lemosta a csapatot, de emellett a bíró is egy foskonzerv volt. És én valójában leszartam volna, ha lemossák a csapatot, de a lesgólt nem adják meg, mert akkor csak 1-0, és még van remény. De így már nincs igazából. Az izét is lejátszották ellenfelei a BL-ben (vagy legalábbis beszorították sokszor, durván), oszt mégis megnyerték anno. Bosszant a lesgól. BOSSZANT. Mondjuk sokkal jobban bosszant, hogy tényleg elképesztő volt a különbség a két csapat között. Fradi - Real hangulatú volt. Bár ott a Fradi 1-1-et játszott. :D

346607 2013.04.03. 17:46:51

Most fog eldőlni, hogy Conte mennyire jó edző. Szerintem amúgy a kiesés miatt elveszíti a játékosok bizalmát, és elbukja a scudettót is. Ranieri is így bukott meg, ha emlékeztek...

346607 2013.04.03. 17:48:30

[Dartagnanx](#1178987): Nem is a lesgól, hanem Lichti sárgája, ami miatt nem játszhat a visszavágón. Ott adható lett volna egy tizi is. Úgy is simán továbbmennek, legalább lehetett volna egy érdekes visszavágó.

339140 2013.04.03. 17:48:37

Taktikai bukta volt, méghozzá súlyos, mert elementáris bénaság volt az egész. A peches góltól eltekintve azt mormogtam, hogy nem értem, nem értem, mire várunk Pogbával be, Matri le. Most sem értem. Tudom, kurva jónak tűntek, de egyéni tudásban nem látok akkora különbséget összességében. Csak ők tudták mit kell játszani. Conte meg nézte. Nem értem. Megérdemelték. Emellett mindkét meccsen durva bírói hibák voltak tegnap, amik mellett illik kurvára nem elmenni kifogáskeresés nélkül is. Puhl megint iszik? Ha Lichti nem dobja magát, az ott kettős halál.

270109 2013.04.03. 18:02:03

Vidal akart, de egyszerűen szar volt. Nem lehet az akaratával betakarni hogy idióta módon rugdosódott például. Nem játszott jól egyszerűen, és ne legyen már tőle elég annyi, hogy akar. A zászlóshajója volt annak, hogy ekkora fos volt az egész csapat.

348940 2013.04.03. 18:02:35

Hülye vagyok, ezért inkább hozzá sem szólok! Én a bőgés határán voltam :(( Csak ültem és néztem ki a fejemből, hogy : MI VAAAAAAAN!!?? Fájt! De legbelül, és most már teljesen egyértelműen tudom, hogy kevesek voltunk tegnap. Legszívesebben beálltam volna, és egyesével leordítottam volna a fejüket, hogy küzdjenek már rendesen. Bár osztom, hogy Conte keze is jócskán benne volt ebben a vereségben. De remélem gyorsan kiheverjük, és 10én odateszik magukat a srácok. Ja és folytassuk az építkezést, fiatalítást, és SZEBB lesz a jövő.

347165 2013.04.03. 18:04:45

hát igen, Conte eléggé benne volt ebben. 2. félidőben még gyatrábban játszottunk sajnos, a 2 csatár meg luxus volt, főleg a matri bója szerepköre, most kellett volna vuci-gioval kezdeni, v legalább az egyikkel. [daneeka30](#1178993): azért az hogy elmegy a bajnokságban elég erős. Most elverjük a pescarat, sztem a milan ellen jó az x otthon is, utána meg képtelenség h végig buknánk a milan meg napoli meg mindent nyerjen..

258945 2013.04.03. 18:06:45

[daneeka30](#1178993): és a stadiont is lebontjuk..jaj ugyan már.

286030 2013.04.03. 18:07:22

[Dartagnanx](#1178987): A lesgólon én is kiakadtam, sztem elég egyértelmű volt, de nem emiatt kaptunk ki...kellett nekünk ez a pofon az az igazság....inkább most, mint a döntőben. [daneeka30](#1178996): Lichti sárgája nekem is érdekes volt, de oké....de azt a vágottképű francia kurvapecért hogy nem állította ki szándékos talpalásért?!?!? egyértelműen látható volt... (lehet az elfogultság, lehet az elkeseredettség beszél belőlem, de szerintem piros volt - de minimum sárga) Ezt a Bayernt 3 5 2-vel otthon sem fogjuk megverni....tavaly azért voltunk jók, mert akár meccs közben is váltottunk felállást (akár többször is). Most Conte még ilyen egyértelmű helyzetben sem hajlandó váltani...nem értem...elhagyta a golyóit amíg el volt tiltva? :( Remélem odatesszük magunkat szerdán, és teszünk róla, hogy ha már kiesünk, akkor felemelt fővel és becsülettel esünk ki (ami még persze nem biztos :)) Forza Juve per Sempre!

346495 2013.04.03. 18:17:48

Bayern drukkertként, egy két kérdésem lenne. Igazából azt nem teljesen értem, hogy ti mit vártatok az idei Bl szerepléstől? Mert mondjuk a 4 meglehetett volna, egy Malaga vagy Galata ellen, de a Bayern körülbelül 4-5 évvel jár a Juve előtt jelenleg. Egyik ismerősömnek pont mondtam a meccs előtt, hogy félek a Juvétól mert olaszok, és ellenük nehezen megy de remélem, hogy az öreg Jupp kiagyal valamit. Nos igazából semmit nem kellett kiagyalni, mert a Bayern alapjátéka tökéletesen szétszedte a Juve alapjátékát. Conte nem mert máshoz nyúlni Juppnak nem kellett. Szerintem összességében reális eredmény született, és a Juvénak de főleg Conténak ez egy remek év a tanulásra, és bár lehet, hogy fáj, hogy az ősellenség Bayern ellen ÉRHET véget (nem biztos, bármi megtörténhet), de legalább látják, hogyan működik a munka a világ legjobb klubjánál (nem a járékos állományra hanem a háttérmunkára, az építkezésre gondolok ami évek óta folyik, és nem csak nálunk de az egész Bundesban). Egyébként csak így tovább, ha tudnának szerezni még egy két világklasszist, akkor ez egy jó csapat lenne, és szerintem kell a világ futball elitjébe egy jó Olasz csapat, ami lehetőleg nem a Milan vagy az Inter.

348873 2013.04.03. 18:26:17

[Aragorc](#1179022): egyértelműen nekem is az fáj a legjobban a bírói ténykedésből, hogy nem állította ki egyből. Ez nem elfogultság, hanem egyértelmű. Remélem nem játszhat a visszavágón... Egyébként kurvára fájt a tegnapi...

255347 2013.04.03. 18:26:36

Hát volt potyagól és lesgól, de a Bayern sajnos lőhetett volna simán még négyet! Lichtsteiner jogtalan sárga lapja jobban bosszant. Egy hajtós gyerekkel kevesebb. Vidal eltiltása annyira nem érdekel annak fényében, hogy piros lapot is kaphatott volna. Conte nagyon elszámította magát ezzel a csatárduóval. Tudtuk, hogy a bajorok ellen kurvára kell futni erre ott van Matri aki egy kibaszott állócenter, ráadásul suta is! A törpe Giovincot ellökik, de legalább letámad. Pogbát is játszattam volna! Mindegy! Ez a hajó már elment. A Bayern jelenleg sokkal jobb csapat. A 20 pontos bajnoki előnyüket se a szél fújta össze. Nagyobb csodaszámba megy, hogy tavaly ők nem nyertek BL-t 120 perc egykapuzással!

349781 2013.04.03. 18:28:40

Óriási verést kaptunk! Felesleges kiemelni bárkit is, mert mindenki szar volt, de ha mégis akkor talán Pirlo lenne az aki kiemelnék. -Itt megjegyezném, hogy nyáron talán csatárkérdésnél is fontosabb lenne, Pirlo helyettesének/utódának a megtalálása (Veratti).- Mégis szerintem elsősorban nem az egyének gyenge teljesítményének, hanem a rossz taktikának volt az eredménye ez a vereség. Ez a 2-0 a játék képét tekintve, pozitív eredmény, mert ha a németek csak egy kicsit pontosabbak a kapu előtt, lehetett volna 4, de akár 5-0 is, könnyedén. Így még nem teljesen lefutott ez a dolog, ha jó a taktika, és ha a meccs legelején szerzünk egy gólt, akkor bármi megtörténhet.

286030 2013.04.03. 18:30:18

[Fincs13](#1179052): Negyeddöntő már egy nagyon jó eredmény, de merjünk nagyokat álmodni :) Nem a vereség fáj, hanem a módja...közünk nem volt a meccshez, Pirlo 85% passzpontosság helyett ugyan ennyit hozott pontatlanságban...egyszerűen lefociztatok nincs mit szépíteni ezen.

348517 2013.04.03. 18:35:50

[Fincs13](#1179052): "és a Juvénak de főleg Conténak ez egy remek év a tanulásra" - Conte kb ugyanezt mondta :) [daneeka30](#1178993): Ez csak EGY meccs volt, hétvégén farkasok leszünk!

336679 2013.04.03. 18:38:33

[daneeka30](#1178996): Az nem volt tizi, de nem is volt sárga. Ütköztek, oszt jónapot. [Aragorc](#1179022): Inkább a döntőben, mint itt. :) Hihetetlen, hogy így is tovább fogunk jutni. Én még nem is hiszem el. De majd jövő héten beletörődök.

346514 2013.04.03. 18:39:06

[daneeka30](#1178993): el lehet keseredni, de ennyire azért ne. Miért veszítné el a játékosok bizalmát? Ennyi erővel tegnap a fele keret elveszíthette volna az edző bizalmát is. Ranierit meg ne keverjük már bele, se Juvés kötődése, se életképes elképzelése nem volt, meg szerintem Conténak pont egy bajnoki címmel többje van egy idény után. Szóval Claudio papával ne hasonlítgassuk már... [Aragorc](#1179022): az nem úgy van, hogy ha a bíró nem látta és nem télt semmit, akkor lehet eltiltani Ribit? "fallen"-nek volt egy ilyen kommentje a Fertigen az esetről: "Rib, ez csúnya volt, és nem szabad, de megértem és megérte!" Remélem azt is megérti majd, ha az UEFA kibassza 3 meccsről a sebhelyes pofájút és megéri majd emiatt szopni az elődöntőben. ;) Egyébként nem a gólyók hiányoznak a 4-3-3-hoz például, hanem az emberek. Persze lehet mondani, hogy Isla játszHATNA jobbszellőt, de ő egy wingback, támadásban nem épp' acélos. Giaccherinivel vagy Giovincóval az egyik, Vucsival a másik szélen meg három embert vesztettünk volna egy ilyen meccsen... Persze nem feneketlen a kassza és nem tudtunk több embert venni, meg nyilván Pepe egész idényes kiesésével sem számoltunk (ráadásul 30 már ő is, nagy dolgokat a visszatérése után sem várhatunk tőle), bár Bastost Anelka helyett bezsákolni továbbra is értelmesebb lett volna. Mivel a 3-5-2-höz volt több emberünk, Conte, úgy tűnik, emellett tette le a voksát és ezt már csak nyáron lehet korrigálni.

348517 2013.04.03. 18:40:43

[IlBianconeroNelCuore](#1179072): Pirlo játszott 12 nap alatt 4 baszott kemény meccset, és azért benne van a korban, de még nem kell temetni.

346401 2013.04.03. 18:41:36

[Dartagnanx](#1178987): Itt is ugyanez. Vártam, hogy majd Conte kitalál valami okosat, aztán megy a Bayern a levesbe. Aztán vártam.. vártam.. még mindig semmi, megkaptuk a 2. gólt.. kettőscsere.. ráadásul 2 csatár (:D) és kínomban elkezdtem nevetni Ahha, értem már! 2 gólt kellett benyalni ahhoz, hogy Conte változtasson. Hozzáteszem én már a félidőben vártam a cseréket, plusz imádkoztam, hogy a szünet előtt ne szopjunk be még 1 gólt. Mindezek után a 2. félidőben folytattuk ott, ahol előtte abbahagytuk. WTF?! Ott szerintem már mindenki tudta, hogy tutira meg leszünk hágva. És így is lett sajnos. Bírózni meg tényleg felesleges, bár tényleg 1 kulahalmaz volt, amit csinált. Egyedül a francia buzigyerek elmaradt pirosát nem értettem, azt a 20 centis lest még el lehetett nézni (én sem éreztem annak a 20. újranézés után sem, de ha már ennyien mondjátok, hogy az volt.. :D). Az első félidőben meg tényleg megúsztunk 2 sárgát. Így a végén azért feltennék 2 kérdést: 1.: Ha Muntari gólját megadják, akkor most a milány szippantott volna elkerülve a Barcát értelem szerűen? 2. és a fontosabb: Szerintetek Conte miért rühelli Nikoláht/hasznosabb tudott volna-e lenni tegnap, mint a többiek? Mert szerintem mindenképpen. Jövő héten meg meglátjuk mennyit ér ez a győzelem Torinóban, pokol vár a virslizabáló kutyákra!!

348517 2013.04.03. 18:47:47

@Dartagnanx: "Hihetetlen, hogy így is tovább fogunk jutni. Én még nem is hiszem el. De majd jövő héten beletörődök." - :) Mikor ér véget a szabadságod?

350101 2013.04.03. 19:02:03

Az oké hogy jobb volt a Bayern! De az hogy úgy megyünk ki a pályára és játszunk mint egy ijedt kis nyúl nos hát az felháborító!!! Állítólag mi vagyunk Európa faszagyerekei! Baromira csalódott vagyok én is! 2003-ban miénk volt a világ legerősebb csapata. 2005-2006-os évben is legalább az első 4! Azután eltüntettek minket! Ha az nincs most arról beszélnénk miért tart a Juve előrébb mint a Bayern! Félreértés ne essék tisztelem az ellent és egyértelműen jobb csapat a miénknél! Most! Nem az elfogultság szólt most belőlem. Maradt a visszavágó és még ha ki is esünk legalább harcosként tegyük! Akkor legalább tényleg elmondhatjuk hogy faszagyerekek vagyunk! Forza Juve!

349418 2013.04.03. 19:34:39

Erre az egész helyzetre, egyedül csak Torrente tudna mondani értelmeset. "Ha meg kell baszódni, Akkor meg kell baszódni!" A Bayern kiváló csapat (és jelenleg a világ ha nem a legjobbja), le is mészároltak minket. Viszont a Juvéban van több, mert ugye ezt tudjuk láttuk. Münchenbe általában nem pettingelni járnak az ellenek, hanem kőkemény seggbebaszásdit játszani (HSV) Karón is láttunk már varnyút (Arsenal visszavágó) Úgy ha áttekintem a meccset, én esküszöm hogy az első 10-20 percben büszkén feszítettem a háttámlát, játszottunk, voltak szép megoldások, utánna viszont elindult a kőkemény szopóroller, és 70 percig nem állt meg. Meg voltunk illetődve, és nem jött ki még az sem ami bennünk volt. Elég durva volt látni, hogy Európa egyik legfaszább védelme, úgy futkározik mint egy kibaszott birkacsorda. És én akkor kezdtem el nagyon rosszul lenni, és kiábrándultnak, mikor már odáig süllyedtünk hogy chiello és sokan mások, már tényleg csak felrúgdosásokkal tudtak próbálkozni, és ami a legszörnyűbb, HOGY MÉG AZ SEM JÖTT BE... Én nem kapálnám el a csapatot, a 2-0 sem vészes. Viszont csak akkor van esélyünk, ha Torinóban megmutatjuk miről is lenne szó arrafelé. mert tudunk olyat, és meg tudjuk villantani azt, ami ide repített minket. Q-vuci kombóra esküdnék, nyílván giak is be lesz vetve a sok kiesés miatt, és mivel kb már csak marci maradt hatásos játékos a kp-ra, meg kell váltani a világot, hátára kell venni a csapatot, ÉS SIKERÜLNI FOG! Tényleg elég, ha megvillantjuk a bránert, továbbjutástól függetlenül. Én csak azt akarom látni, HOGY MENNYIT ÉR EZ EURÓPÁBAN, és nem nekünk, HANEM NEKIK!

339991 2013.04.03. 19:45:33

[SzolnokJuve](#1179012): Vidal tegnap pont jó volt, aki lehordást érdemelne, az egyrészt Pirlo, aki még soha nem passzolt ilyen rosszul, juventusos karrierje során, a másik meg Edward. Utóbbi remekül hozta azt a teljesítményt, ami Conte előtt jellemezte. Egyedül Vidal vitt életet a középpályába, többet melózott, mint a fenti kettő összesen. Szerintem, ha csak valamelyest jobbak lettek volna a társai kisegítésben, nem is rugdosódik ennyit, de így választása sem nagyon volt más.

338211 2013.04.03. 19:45:40

Tegnap én is tomboltam, persze, de mára jócskán lehiggadtam. Szerintem nem kell annyira összeomlanunk, ha úgy nézzük ez egy jó eredmény. Egyfelől egy 90% felett pörgő Bayerntől, idegenben, úgy kaptunk ki 2-0-ra, hogy kaptunk egy sz*r megpattanó, meg egy lesgólt. Ezen felül Lichti eseténél kaphattunk volna tizenegyest. Eszembe sincs bírózni, de azt látni kell, hogy a szezon legsz@rabb teljesítményével is, több pocsék egyéni teljesítmény mellett is majdnem vállalható eredményt értünk el. (ugye, ha 2-1 vagy 1-0 akkor más lenne Torinoban a leányzó fekvése.) Tudom, hogy nincsen ha, de ez a Bayern nem azért nem rúgott többet mert nem akart, hanem mert ennyi jött nekik össze. Másfelől ez a Bayern már 4-5 éve épül. Csúnya is lenne, ha már most leiskoláznánk őket, holott tudjuk a német csapatépítés az egyik, ha nem a legjobb a világon. Az ő alapkeretük már pár éve megvan, évente csak 1-1 klasszist kell venniük a hiányzó helyekre, ezek az idők nekünk még csak most következnek majd. (Bastiannak is voltak mérhetetlenül rossz meccsei, Marchisionak is lesz még.) Annyiból is jó, hogy a vezetőség legalább látja, hogy muszáj pénzt áldozni komoly játékosokra, mert a kukázásból egy szintnél feljebb már nem lehet lépni. Összességében ez a meccs egy nagyon fájdalmas, de komoly tanulópénz volt Contétól, a játékosokon keresztül, a vezetőségen át a szurkolókig mindenkinek. Sok év gyötrelmet kibítunk, 1 újabb év nem vészesen sok. Addig pedig nézhetjük, Conte hogyan oldja meg a csapat szerkezetváltását. (Biztos vagyok benne, hogy jövőre már nem 3-5-2-ben fogunk játszani.) Még annyit, hogy gratulálok a Bayernnek, ezen a meccsen egy klasszissal jobbak voltak, úgy játszottak, ahogy egy esélyesnek kell. Ha már nem jöhet Olaszhonba a serleg, akkor inkább a németekhez menjen, mint a spanyolokhoz. :) U.i.: apropó Dortmund. Az se ártana, ha a Juvénak is lenne otthon komoly ellenfele, akivel lehet gyakorolni az ilyen tempójú meccseket.

346607 2013.04.03. 20:10:40

[Fincs13](#1179052): "szerintem kell a világ futball elitjébe egy jó Olasz csapat, ami lehetőleg nem a Milan vagy az Inter." Na ezzel beloptad magad a szívünkbe :) [pingvink93](#1179018): [rakkenroll](#1179085): [juventino_1897](#1179092): Tavaly a BL-hely volt a cél (én egy fabatkát se raktam volna rá), lett belőle egy bajnoki cím, szerencsés körülmények között, jócskán túlszárnyalva az elvárásokat. Idén Conte egyértelműen a BL-re helyezte a hangsúlyt, látszott, hogy minden meccsen tartalékol, becsúszott néhány botrányos teljesítmény is. Viszont az utóbbi évek Juventusai mind meggyengültek a BL-kiesés után. Ha sikerül így is scudettót nyerni, akkor Conte megérdemli, hogy Lippivel, Capelloval említsük egy lapon. Ha nem, akkor összesen egy (amúgy nagyon szép emlékű) veretlen scudetto lesz az, ami megkülönbözteti Ranieritől. Veretlen scudettója asszem Mancininek is van :)

346514 2013.04.03. 20:34:55

[daneeka30](#1179356): idén meglesz a scudetto, nincs ellenfelünk, mert a "botrányos teljesítményekkel" együtt is a miénk a legkiegyensúlyozottabb teljesítmény. Vagy a jövő évire gondolsz? Manciónak pedig egy egyvereséges a legjobb scudettója, az is akkor, amikor minket a B-be adminisztáltak.

266272 2013.04.03. 20:53:30

Conte arca a második gól után megvan? http://tinyurl.com/caxgk5o 2 év alatt nem nagyon láttam ilyennek, egyébként kb én is ilyen képet vághattam.

257237 2013.04.03. 21:05:41

1. Szar volt a taktika, és tovább szopattuk magunkat vele a hátsó passzokkal. Fel kellett volna adott esetben vállalni a bekkelést, mert felállt védelem ellen nem kapunk gólt. Imádom a bekkelős meccseket, amikor az effektíve erősebb csapat ellen nincs más lehetősége a "kisebbnek", mint kőkeményen védekezni. 2. A bíró überfos volt. Szigorúan nézve akár Vidal vagy Chiello is kaphatott volna 2-2 sárgát, de mivel összevissza voltak adva a lapok, ezért ezt nem lehet megítélni. A 2. gól les volt (a PSG 2. gólja 6x akkora), vágottpofa belépője piros és plusz 2 meccs. Lichti műesése nem tizi, de nem is sárga. 3. Ribery-t nem mentesíti az, hogy Vidalt vagy Chiellot ki kellett volna állítani, és a buzi bírót sem, hogy Buffon nem volt képes szögletre paskolni a 2. gól előtti lövést. Ugyanúgy piros, és les. 4. Hagyjuk az óhébert, hogy kaphattunk volna 5-öt, nem kaptunk és kész. Kurvára össze kell kapni magunkat és nekik menni jövő héten, lesz, ami lesz. 5. Mandzukic olcsóbb volt, mint Vuci.

349781 2013.04.03. 21:26:56

[rakkenroll](#1179095): Nem azt írtam, hogy adjuk el, hanem azt, hogy hozzunk a posztjára valakit, akit folyamatosan beépítünk a helyére, mivel az a baj vele, hogy kurva sok meccset játszik pihenő nélkül és ez sokszor látszik a teljesítményén. Kéne egy ember aki úgy tudná helyettesíteni, mint ahogy Pogba helyettesíti Principinot vagy Vidalt.

338765 2013.04.03. 21:38:40

A tegnap esti sokkon túltéve magamat, valahogyan egyre jobban kezdem azt érezni, hogy nincsen ez a party még teljesen lefutva. Még egyszer ilyen játékot nem fognak elő adni a srácok ebbe biztos vagyok. Figyeljétek meg, hogy fognak a németek még össze-vissza szaladgálni a tizenhatosukon belül a jövő héten mint azt mi tettük tegnap!

347168 2013.04.03. 22:11:36

[scarmigliato](#1179596): Szívemből szóltál, én is ebben bízok. A tegnapi meccs a bajoroknak nagyon kijött, igazi nyerő szériában vannak, nálunk kicsit alábbhagyott a lendület, de hiszem, hogy a torinoi visszavágón nem lesz ilyen nagy a kontraszt. Most kezdődik igazán a BL a Juve számára, most lehet megmutatni Torinoban, hogy mennyit is ér ez Európában! Emlékezzünk az Arsenal müncheni játékára és máris újra a hit fog győzni a félelem és szorongás felett. Ne feledjétek Yoda mester szavait: "Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering." Peace és Forza Juve!!!

348873 2013.04.03. 23:47:09

[Fincs13](#1179052): Én az eddigi bl szerepléssel elégedett vagyok, ahogy szerintem sokan aláírtuk volna ezt az eredményt az év elején. Egyszerűen annyiról van szó, hogy mégis nagyon szarul esett nézni a tegnapi meccset. Ahogy haladt a csapat előre, úgy nőtt mindig az elérhető cél is.

348517 2013.04.03. 23:48:38

[IlBianconeroNelCuore](#1179557): Ezzel egyetértek.

340566 2013.04.04. 08:35:17

"Mielőtt belecsapunk a lecsóba, tisztázzuk, a tegnapi technikai K.O. nem tette idézőjelbe sem a Juventus elmúlt másfél éves teljesítményét, sem az olasz ligát," - annyiban igen, hogy számomra kiderült, tényleg gyengébb az olasz liga, mint valaha volt a 80as évek óta.

346364 2013.04.04. 08:51:35

Korrekt cikk és bár nehéz de fejet kell hajtani a Bayern teljesítménye előtt. Észrevételeim: 1/ Ettől még nem lett rosszabb a csapatunk. 2/ Lesz még egy visszavágó, ami akár szerencséssen alakulhat, de ahhoz nagyon ki kell hogy jöjjön a lépés. 3/ A Bayern-t már a sorozat előtt is esélyesnek tartották a végső győzelemre. 4/ Ennyivel talán nem vagyunk gyengébbek, egyszerűen a JUVE nagyon rossz, míg a Bayern nagyon jó napot fogott ki. 5/ Most láttuk igazán, hogy nemzetközi szinte mennyire kell a nyáron ez a Llorente gyerek és még esetleg más is. 6/ Szerintem Asa jobban képes lett volna kivenni a játékból Robben és a fejjátékára nem lett volna szükség. A visszavágóra pedig bízuk egy veretes JUVE-hoz méltó teljesítménybe, ahol mindenki vért iszik majd a meccs előtt és kihajtjuk a bajorokból a lelküket is. Amennyiben így lesz és kiesünk egy hazai győzelemmel, méltó játékkal semmi gond nem lesz.

346364 2013.04.04. 08:56:59

[daneeka30](#1179356): A sudettot meg fogjuk nyerni, akkor is ha esetleg kicsit összeesik a csapat. A többiek akkora lúzerek, hogy nem képesek majd a végéig maximumot hozni.

262910 2013.04.04. 09:03:47

[swo37](#1180408): már megbocsáss, ezt évek óta, legkésőbb a calciopolit követően lehet tudni. [JUVEloko](#1180423): szerintem a milan az összes hátralévő meccsét meg tudja nyerni. formában is vannak, meg olyan hátszelük van, amilyen a spanyol ligában is unikum lenne.

346364 2013.04.04. 09:04:09

[Fincs13](#1179052): Mit vártunk a BL-től? Győzelmet, mert a szurkoló nem realista, hanem szurkoló ;). Tudtuk, hogy a bajor csapat előttünk jár, de tavaly az a Chelsea nyerte a BL-t, akinél jóval több "előrébb járó csapat" szerepelt a kiírásban. Lesz még egy visszavágó és a fociban bármi lehet. Ott is a bajor lesz a jobb csapat, de ugye nem mindig a jobb nyer.

346364 2013.04.04. 09:08:33

[Dartagnanx](#1179091): :) Ez a hihetetlen szöveg nagyon jó. Azt tudjuk, hogy akkor a legjobb a csapat, ha nagy a baj. Most elég nagy a baj, viszont nagyon erős az ellenfél is. Gondolom otthon nem fogunk ilyen inpotens játékot nyújtani. Pogba majd vág egy 30 és egy 40 méterest aztán dönt a vakszerencse.

346364 2013.04.04. 09:14:55

[s4tch](#1180429): Igen, viszont nekünk a hátralévő 8 meccsből a milannal szemben 14 pontot kell szereni a biztos első helyhez, úgy hogy a milan mind a 24 szerezhető pontot behúzza (egymással is játszunk). Én a JUVE-ra fogadnék. A pescara/palermo kötelező, a sampnak és a cagliarinak/atalantanak már tök mindegy lesz. Bízzunk a csapatban.

262910 2013.04.04. 09:39:01

[JUVEloko](#1180442): nem kell meggyőznöd, csak arra reagáltam, hogy szerinted a többiek akkora lúzerek, hogy nem hozzák végig a maximumot. szerintem a milan lesz a második, és max. 4-5 pont előnyünk marad a végére.

350110 2013.04.04. 10:40:29

90 perc végbéltükrözés lehet akkora élmény, mint ez a meccs volt. Már a tizedik percben vártam, hogy lefújják. És pont ezektől? A Bayern az a csapat, akivel még akkor is képtelen voltam szimpatizálni, mikor az izével játszottak, pedig azoktól tényleg minden magára kicsit is adó, jóérzésű ember behány. Vidal pedig az itt fentebb elhangzott kritikák ellenére szerintem hosszú idő után végre jól játszott, labdákat szerzett, mindenhol ott volt a pályán. Marcsira viszont konkrétan szintén rákérdeztem, hogy játszik-e? Caceres is kellett volna erre a meccsre, a munkabírása nagyon jól jött volna. De mindenképp pozitívum, hogy egy borzasztóan gyenge kapusteljesítmény kellett a két bajor gólhoz, anélkül ez kijöhetett volna nulla-nullára is. És remélem, Conte lemondó nyilatkozatai csak az ellenfél megtévesztését szolgálják, a visszavágón nekik megyünk. Bár ez csak ábránd, gyanítom... Már a scudettót is féltem.

334153 2013.04.04. 11:23:09

korrekt. és ameddig robben játszik, bármelyik ellenfélnek van esélye. nem szabad feladni, csak reménykedni, hogy nem shaqiri kezd szerdán, hanem ez a faszrágó holland.

347773 2013.04.04. 11:31:34

[encephalitis](#1180514): nézd már meg az első gólt lassítva, buffonnak esélye sem volt a meccs további részében viszont tényleg szar volt

257237 2013.04.04. 13:06:06

[jackie_d](#1180574): Szerintem meg pont az elsőt lehetett volna fogni. Egész egyszerűen odébb lép kettőt és felveszi. De nehéz eldönteni igazából. Utána bizonytalan volt, de fogott nagyokat is. A 2. gólnál meg nem értek egyet azzal, hogy meg kellet volna fogni és akkor nem gól, mert les volt. Ez olyan, hogy Vidal sokat faultolt, ezért megérdemelte a taposást a vágottpofától.

347773 2013.04.04. 14:35:38

[mindenes01](#1180678): nem, nem nehéz eldönteni, elég ha megnézed a lassítást (pl. nso-n) buffon (helyesen) elmozdult a lövésre, majd a labda teljesen a másik irányba ment miután vidal beleért ráadásul ritka paraszt módon csavarodott: a földre pattanás előtt kifelé, utána meg befelé, amolyan fordított S alakban még ha ott áll sem egyszerű a csavar miatt, így meg egyenesen lehetetlen

347773 2013.04.04. 14:37:24

[mindenes01](#1180678): ja, a 2-ikat meg fogni kell, ha lest-ha nem, ha esik-ha nem, pláne hogy ezt minden edzésen alapgyakorlat...

257237 2013.04.04. 15:09:56

[jackie_d](#1180778): akkor ebben nem értünk egyet, de a lényegen sajnos nem változtat. Remélem ez volt Buffon idei Lecce gólja...

347773 2013.04.04. 15:14:04

[mindenes01](#1180825): semmi gond, úgyis nekem van igazam :) amúgy megnézted a lassítást? http://www.nemzetisport.hu/bajnokok_ligaja/bayern-munchen-juventus-2231985 kb. az 50-ik másodperctől

339468 2013.04.04. 15:42:02

Tényleg nem védhette Buffon, két kifli is volt a labdában, szemét egy peches gól volt. És amit okozott, az meg pláne, az általános demoralizáltságot, bizonytalanságot...

131661 2013.04.04. 17:14:37

Nem értek itt jó néhány embert. Mégis mi a faszt vártatok?? Csak a babo-féle hülye, elvakult Juve fanok hitték azt, hogy Münchenben van némi esélye a Juvénak.

348517 2013.04.04. 17:36:35

[imi79](#1180996): Meg én, és még jó páran. Esély mindig van.

347773 2013.04.04. 18:09:58

[imi79](#1180996): tudod mi ilyen hülyék vagyunk, ha nem tetszik/nem érted akkor akár el is húzhatsz...

348650 2013.04.04. 21:51:05

Ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

318227 2013.04.05. 06:33:02

Csak nekem gyanús, hogy Vidal mennyire hajtott a sárgára? Szerintem direkt kisárgázta magát és így játszhat az elődöntőben. Valamint így pihentetés céljából nem kell kihagynia a hétvégi rangadót.

339362 2013.04.05. 10:53:58

Ez a Bayern bárkit lever, nekünk meg semmi nem jött össze, de ettől függetlenül ez a JUVENTUS nagyon jó, csak még nem a legjobb! Azt ne felejtsük el, hogy a keret nagy része csak playstation-ön játszott bl negyeddöntőt! A Bayern meg zseniális csapat, ez van. Jövőre már felvesszük a versenyt velük is! Addig is, FORZA JUVE!!!!!!!!!!!!!!!

347168 2013.04.05. 12:29:56

[imi79](#1180996): Köszi a bókot! :) Én nagyon várom már a szerdát: hatalmas a fogadkozás, ettől máris bizakodóbb lettem. Lehet, hogy nem jut a Juve a négy közé, de hogy Torinoban nagy meccs lesz, az borítékolható. Forza Juve!

295377 2013.04.05. 18:05:09

[imi79](#1180996): Szerintem sok Juve drukker hitt abban, hogy meg lehet verni a Bayernt Münchenben! és lehetett is volna, ha az a gyorsan bekapott gól nincsen! De te gondolom biztos voltál már a szezon elején abban, hogy a Bayern BL-t nyer ugye? Szerintem még mindig van esélye a Juventusnak továbbjutnia, ha olyan meccset jászunk, mint a Chelsea ellen, vagy az inter a Tottenham ellen a visszavágón. Akkor semmi sem lehetetlen!
süti beállítások módosítása