bntemp

bntemp

Bravúrgyőzelem másképp

2013. március 11. - s4tch

Nem lesz nagy elemzés, csak néhány apróság – pont annyi, amennyit a Catania elleni meccs érdemel. Értelemszerűen inkább kritikus hangot fogunk megütni, hiszen Pogbán és a védelmen kívül csak a meccsre szikrázó napsütést rendelő Dinót tudnánk, de ez nem meglepő, hiszen régóta azt valljuk, akit a legjobban szeret az ember, azzal a legszigorúbb.

Nem lesz nagy elemzés, csak néhány apróság – pont annyi, amennyit a Catania elleni meccs érdemel. Értelemszerűen inkább kritikus hangot fogunk megütni, hiszen Pogbán és a védelmen kívül csak a meccsre szikrázó napsütést rendelő Dinót tudnánk, de ez nem meglepő, hiszen régóta azt valljuk, akit a legjobban szeret az ember, azzal a legszigorúbb.


Feltételezzük, hogy a meccset mindenki látta, úgyhogy nem is mennénk bele a konkrét történésekbe, ráadásul Darti villámsebesen kirakott egy minden részletre kiterjedő mélyelemzést. Ha mégis ki akarnánk emelni egy jelenetet, az az egész meccsre legjellemzőbb pillanat lenne, amikor Pirlo vezette (keresztbe) a labdát a cataniai térfélen, majd senkitől nem zavartatva pofára esett benne. Ettől egy pillanatra fel is ébredt.

A meccs után Somos Ákival beszélgettem, és tökéletesen egyet kellett értenem azzal a megállapítással, hogy a Juventus semmit nem csinált. Mert jól hangzik, hogy „tavaly az ilyen meccseken leikszeltünk”, meg hogy „a nagy csapat akkor is nyer, ha szarul játszik”, csak egyik sem igaz, és nekünk fényes páncélunk az igazmondás. Az igazság pedig az, hogy nem tettünk eleget a győzelemért, nem préseltük a kapujába a Cataniát, és nem érdemeltünk három pontot vasárnap délután.

A labdabirtoklási fölényt annak is köszönhettük, hogy a Cataniának nem volt szüksége a zsugára ahhoz, amit csinált, számukra is tökéletesen megfelelt, ami a pályán folyt. A mélabús labdabasztatásba csak Pogba néhány villanása csempészett némi életet, de ez még komoly helyzetek kialakításához is kevés volt, nemhogy olyan nyomáshoz, amibe már belehibázik egy Serie A-középcsapat védelme. A Catania okosan tömörült, mi pedig valahol a 70. perc környékén elfogadtuk, hogy ezen a meccsen nem születik gól. Ez egyébként szinte mindegy is, hiszen a Napoli veresége ekkorra biztossá vált, és ha őket tekintjük első számú ellenfélnek, tök mindegy, hogy nyerünk-e, vagy ikszelünk (a hét pont előny pont annyi, mint a kilenc), és egy-egy ilyen meccs amúgy is belefér.

Andiamo, negrito!


Ami viszont nagyon nem tetszett, annak megértéshez vissza kell lapoznunk az időben cirka egy évet. Tavaly tél végén Darti írta a levlistánkra, hogy azért bízik a bajnoki címben, mert sokkal jobb focit játszunk, mint a Milan. És ez így is volt: a Milan nyert, mi meg játszottunk. Most ezzel szemben a bajnoki címünkben ugyan teljesen biztosak lehetünk, de sajnos azt kell mondjuk, a Milan szemre sokkal tetszetősebben játszik, több bennük a spirito spiritusz, miközben mi csak nyerünk. Erre persze könnyű válaszolni azzal, hogy nehéz volt az ellenfelünk, meg BL-meccsből jöttünk, és a Milan éppen lendületben van. De az igazság lecsupaszítva az, hogy nem vagyunk olyan jók, mint a januári mocsárból kipislogva gondoltuk. (Ami ugye nem egyenlő azzal, hogy nem is leszünk, amikor majd nagyon kell)

Egy másik dolog visszatérő probléma, olyannyira, hogy már a beharangozóban is szóvá tettük. Miért kellett megint majdnem a 70. percig várni a cserékkel? Conte elégedett volt a látottakkal? Látta bármelyik csatárunkban a gólt? Arra a kérdésre, hogy miért a botrányos formában futballozó Vucsinics-Giovinco kettőssel kezdtünk, még megvan a válasz: hogy formába lendüljenek. De ha látszik (mert látszott, az nem is vitás), hogy ez ma nem az a meccs lesz, akkor miért kell 67, illetve 77 percig a pályán aszalni a két játékost, miközben a padon két jó (de minimum jobb) formában levő, a bizonyítási vágytól szétfeszülő csatárunk ült, akik így 23, ill. 13 percet kaptak csupán a bizonyításra. Q mondjuk jó szar volt, de legalább helyzetbe került. Úgyhogy meg ne halljam senkitől, hogy Conte isteni cseréje nyert meg nekünk a meccset, mert felrobban a fejem.

És még egy gondolat Contéről: Tylinak van igaza abban, hogy Conte is megváltozott kicsit idénre. Az egy dolog, hogy még az olyan egyértelműen 4-3-3 után üvöltő meccseken sem állunk át, mint a vasárnapi, de az még ennél is feltűnőbb volt, hogy a csapat motivációja is a béka segge alatt volt. Conte kukorékolt becsülettel a vonal mellett, de a játékosokra ebből semmi nem ragadt át. Mindenkinek felhívom a figyelmét arra a győzelmi ünnepre, amit a játékosok (és Conte) elővezettek a meccs után. Lássuk be, velünk együtt ők sem számítottak már rá, hogy ebből győzelem lesz. Igazi bravúrgyőzelem volt tehát ebből a szempontból. De csak ebből.

Bravúrgyőzelem


Egy utolsó megjegyzés: Pogbát talán már nem csak akkor kéne játszatni, amikor valaki sérült, eltiltott, vagy pihennie kell, mert az utóbbi hetekben bármikor pályára lépett, nagyjából két klasszissal volt jobb, mint akár Vidal, akár Marchisio.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr718240590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

339362 2013.03.11. 19:43:28

Kicsit szigorú az elemzés, győzelmet érdemeltünk, nem játszottunk önmagunkhoz képest jól, de így is sokkal jobbak voltunk, mint az ellen. Vucsinics és Gio egyértelműen kuka, felőlem nyáron mehetnének, egyik sem fog hiányozni. Ha lenne két épkézláb csatárunk, akik önmagukat is képesek helyzetbe hozni, egész Európa tőlünk rettegne.

339468 2013.03.11. 20:45:51

Nemhogy győzelmet nem érdemeltünk, hanem inkább nekünk kellett volna beszopni a gólt a 90+ percben. Ilyen enerváltan, motiválatlanul játszani, ez büntetést érdemelne, nem 3 pontot. Attól csak felébredtek volna a játékosok. Így viszont attól tartok, hogy ez a 9 pontos előny még inkább kényelmessé tesz minket, és a következő bajnokin is csak a mezeket küldjük fel a pályára. Ami miatt mégis örülök a nagy előnynek, hogy Benitoval ellentétben szerintem nem a Napolira, hanem a Milanra kell figyelnünk, ők fognak odaérni az ezüstre a végén. Így külön jó, hogy 10 pont felett tartottuk őket, velük szemben jól jön pár pontnyi szelepelési kapacitás.

349781 2013.03.11. 21:06:52

Valóban nagyon gyengén játszottunk, valóban látszott a fiúkon sokszor, hogy beleszarnak az egészbe, de nem lehet mindig szépen játszani. A probléma az, hogy egy Bl meccs után egyszerűen nem tud felpörögni a csapat az azt követő bajnokira, ami bizonyos mértékig érthető is. Nekem kifejezetten tetszik, hogy idén sokszor "nagycsapatosan" nyerünk, persze a szép játék hiánya ilyenkor nekem is fáj, de nem annyira, mint amikor tavaly az attraktív játék ellenére sorra buktuk a pontokat a kis-közép csapatok ellen. A Vucinic-Gio csatár kettőst igazán elfelejthetné Conte, szerintem ez a legrosszabb formáció, mivel mindketten inkább az előkészítésben, mint a befejezésben jeleskednek, tehát Matrinak vagy Q-nak a kezdőben a helye, Mirko vagy Gio mellett.

349781 2013.03.11. 21:09:49

Valóban nagyon gyengén játszottunk, valóban látszott a fiúkon sokszor, hogy beleszarnak az egészbe, de nem lehet mindig szépen játszani. A probléma az, hogy egy Bl meccs után egyszerűen nem tud felpörögni a csapat az azt követő bajnokira, ami bizonyos mértékig érthető is. Nekem kifejezetten tetszik, hogy idén sokszor "nagycsapatosan" nyerünk, persze a szép játék hiánya ilyenkor nekem is fáj, de nem annyira, mint amikor tavaly az attraktív játék ellenére sorra buktuk a pontokat a kis-közép csapatok ellen. A Vucinic-Gio csatár kettőst igazán elfelejthetné Conte, szerintem ez a legrosszabb formáció, mivel mindketten inkább az előkészítésben, mint a befejezésben jeleskednek, tehát Matrinak vagy Q-nak a kezdőben a helye, Mirko vagy Gio mellett.

349137 2013.03.11. 21:35:23

Hülye vagyok, ezért inkább hozzá sem szólok! Érdekes ez a szurkolói lélektan. Januárban még rengetegen Matri takarodj jellegű hozzászólásokat gyártottatok ipari mennyiségben, most lassan ugyanezt olvasni Vucinics és Giovinco esetében. Nem mintha védeni akarnám őket (nekem Matri a kis kedvencem a csatáraink közül:)), de elgondolkodtató :)

346514 2013.03.11. 21:37:07

Az ilyen a jó poszt, gondolatébresztő/vitaindító, Bianconeri blog, én így szeretlek! Annyiban mindjárt vitatkoznék is, hogy pont ez a meccs bizonyította, miért nem mindegy a 7 vagy 9 pont. A 2 vereség+1 döntetlen kombónál például mindjárt jól jön, és idén inkább bukunk a rangadókon, mint ikszelünk, ha nem megy (ha meg megy, inkább ikszelünk, mint nyerünk, lásd Lazio háromszor... mert az igazából iksz volt, Floccari bekaphatja) - ha meg a Napoli lesz a második, akkor elmondhatjuk, hogy tudtuk, ki ellen kell az egymás ellenit hozni. Ami számomra a legaggasztóbb, az Conte és amit ezek szerint ti is emlegettek egymás között. Antonio apánk láthatóan nem ugyanaz az ember a kispad mellett. A "kukorékolt becsülettel" kitétel is inkább a második félidőre igaz, tavaly ilyenkor már fél óra elteltével kiharapott volna egy darabot a kispadból - vagy Kraszicsból. Ez a büntetését és a cirkuszokat (bíró spori meg a 11-es...) tekintve még valahol érthető is lenne, de a távozásával kapcsolatos pletykák miatt sötét gondolatok ráncolják homlokomat, hogy költőien fejezzem ki magam. Mégpedig tartok tőle, hogy Conte kiábrándult egy kicsit az olasz futballközegtől és ha nyerünk, pláne, ha duplát, jó ajánlat esetén menne. Erre kapásból azt mondanám, hogy menjen a **csába, ha már egyszer kiállt érte a klub, másrészről viszont egy kiábrándult, motiválatlan edző nem tudná tüzelni a csapatot, lásd Pep is lelépett. És tett ő annyit a csapatért, hogy kényszerből ne tartsuk itt. Bár nagyon nem örülnék, ha menne. Ami a játékunkat illeti, adom, amit Benito mondott, már hogy a miénk nem valami fényes, mert a Milant csak a Barca ellen láttam mostanában (köszi, Sportklub!...). De azért ebben a szezonban is kaptunk néhány emlékezetes pillanatot a fiúktól, a Chelsea elleni meccsek élményszámba mentek, a Napoli elleni hazain jött a katarzis a végén és domináltunk azon a meccsen, a Romát kivéreztetni mindig öröm, pláne, ha Z-Man ül a padon, a Cagliari elleni nem mindennapi utolsó negyedóra is szép karácsonyi ajándék volt, a Celtic elleni első meccs pedig a hatékonyság nagykönyvi példája. Ha a BL-döntőt is behúzzuk szar játékkal, még Vucsit sem fogom szidni - aznap. Pogba nálam is nagy kedvenc lett, jó a srác, de valahol már Zidane-hoz hasonlították, ami azért túlzás. És bár elismerésem az idei játékáért, azért Vidal és Machisio már sorozatterhelésben is bizonyították, hogy lehet rájuk számítani. Némi túlzással azt is írhatnám, hogy ha két klasszissal többet tesz le az asztalra Pogba, akkor pont egálban vannak, mert Marci és Artúr király meg alapból két klasszissal feljebb van, mint a francia csikó. Bár a mutatott játék alapján csukódik az olló, csak akkor derülne ki, mennyire válik be Pogba, ha neadjisten nélkülöznünk kellene valamelyik ászunkat egy Chiellós 4-6 hétre. Az zsinórban 6-10 meccs is lehetne, ami szerintem árnyalná a képet. Gyémántot találtunk, de ráfér még a csiszolás szerintem. És talán Marchisio és Vidal sem ül a babérjain, ha az ébenfekete csikó fújtat a partvonal mellett.

345333 2013.03.11. 21:52:30

Én is azt gondolom h a hosszú eltiltás "tönkretette" contét... legalábbis ami tavaly az egyik legnagyobb fegyvere volt, az lett idén a gyengepontja: a már-már idegesítő makacssága! a formánkívüli csatárok erőltetése, a formánkívüli asa erőltetése... sorozatterhelés ide, blrutin hiánya oda, a goal.comon pár napja volt egy cikk ami arról szólt h a juve B csapata(storari,cáceres,marrone,pelus,giak,pado,pogba,isla,dc,q,matri) is megnyerné a serie A-t, ami persze nyilván túlzás de ebben is benne van h sokkal jobban és okosabban lehetne rotálni mint conte teszi... férreértés ne essék, egyáltalán nem akarom még leírni őt, de akit most fel kéne rázni h formába jöjjön az sztem maga grande antonio...

349011 2013.03.11. 22:10:12

áhá, Benito lelepleztelek. szóval ezért késnek mostanában a postok.. jobbulást kívánok, kellemetlen tud lenni egy ilyen harapás http://www.youtube.com/watch?v=GgO-pQBo68w&feature=youtu.be

338554 2013.03.12. 07:39:40

[alphstokes](#1140283): Basszus, ne már! A 9 pontos előny PONT ARRA KELLETT, hogy időnként a mezeket is elég legyen kiküldeni a bajnokságban, ha a játékosok már fáradtak. Ezek után nehogy nekilássatok fikázni a csapatot.. Miért tennék saját maguknak még nehezebbé a szezont, hogy sérüléshullámot indítsanak?! Akkor kell pihenni amikor lehet, az igaz, hogy most ez a győzelem nem egy edzőmeccs után kellett volna jöjjön, de ne feledjük azokat a remiket ahol a győzelem vastagon kijárt volna a srácoknak. Ez egy olyanért járt most, nem a mutatott produkció miatt. Contéhoz: valóban más mint tavaly. Ugyanakkor a helyzet is más; már nem sötét ló a csapat, nem lenne meglepetés egy újabb bajnoki cím, a srácokat sem lehet azzal tüzelni, hogy kapjunk szét mindenkit, mert úgysem számítanak rá. Ez a vonat elment - persze a csapattal a fedélzetén. A nagy visszatérő hullámot meglovagolta Conte, most valami egészen mást kell sikerrel alkalmazni. Az emberek megvannak egyáltalán egy 4-3-3-hoz? Conte szerint is?

348873 2013.03.12. 08:14:33

[neuropa](#1141065): Lehet, hogy nincsenek meg a 4-3-3-hoz az emberek, de ha padoin szélsőt játszik a 3-5-2-ben, akkor akár meg is lehetnének. Nekem is feltűnt, hogy egész évben csak 1 felállásban játszik a csapat, és hogy ettől csak akkor térnek el, ha már nagy baj van (pl hátrányban, az utolsó 8 percre). Igaz, az a felállás inkább ártani szokott, mint használni. Lehet, hogy amiatt is ragaszkodik Conte ehhez a felálláshoz, mert másikban nemcsak a támadá játék, de a védelem is összeomlana. Persze ilyenkor mindig eszembe jut egy nyilatkozat, miszerint ilyen szinten már minden poszton kell tudni játszani. Ez nyilván nem azt jeleni, hogy bonu menjen ki szélre, hanem pl mint pepe a madridban védekező középpályás stb. Más téma, de nem tudom Olaszországban miért kell mindig(!) a fáradságról beszélni. Angliában is megvannak valahogy.

334417 2013.03.12. 08:24:21

Játszatja a formán kívüli Asát, bazdmeg, Conte! Nem játszatja Islát aki nem tud így formába lendülni, bazdmeg, Conte! Ő állítja össze a csapatot és nem én, bazdmeg, Conte! 9 pont előny, bazdmeg, Conte! BL-negyeddöntő, bazdmeg, Conte! Nem vagy már a régi, Antonio! Vissza a hetedik helyünket! Ja, és bazdmeg! (cit)

340942 2013.03.12. 08:56:38

Nem láttam a meccset, csak a gólt néztem vissza, de úgy látom nem is baj. Annyi a meglátásom ahhoz, hogy a Milan "játszik" mi meg "csak" nyerünk, hogy egyszerűen megcserélődtek a szerepek. Mi vagyunk az összeszokottabb, játékban és taktikában is érett csapat, akik rutinból lenyomják a kötelezőt minden hétvégén és az igazán fontos meccsekre villant. A Milan meg valami újjal próbálkozik és most kezdett működni, most vannak azon az úton amin mi tavaly év elején (csak van még egy erős hátszelük is :P). Hogy ez jó dolog avagy sem az már nézőpont kérdése. Az, hogy nyertünk most a csapat faktornak volt köszönhető. A Milan tavaly a klasszis faktor (Ibra) segítségével nyomta le a kötelezőket, mi meg mindig is csapatként győztünk. Idén mivel összeszokottabbak vagyunk és a keret mélyebb, gyakrabban jön elő ez, csak még mindig nem elégszer. Tényleg csak az a bizonyos "Ibra" hiányzik a csapatból és tökéletesek lennénk. 2 és fél csatárunkban megvan ez csak a saját korlátainak a rabjai. És egy edző igenis ragaszkodjon a saját elképzeléseihez. A védelem és a középpálya szentháromságai miatt lett kitalálva a 3-5-2 és erre lett kialakítva a keret. Kivétel a csatársor, mert ott is a 3 támadó lenne a legjobb, de ehhez meg kéne bontani a másik két csapatrész valamelyikét és Conte még mindig túl olasz ahhoz, hogy a biztos védelem és középpályát megbontsa a plusz gólok kedvéért, szerintem.

349756 2013.03.12. 08:58:23

[neuropa](#1141065): teljesen egyetértek veled, csak hát nehéz elfogadni, hogy kedveceink képesek sz*rul, motiválatlanul játszani... Illetve nekem még egy olyan félelmem van, hogy a BL-ben nem játszottunk még jó csapattal (sem a Cselzi, sem a Sahtar nem képviselt komolyabb játékerőt), és csúnyán meglepődhetünk majd, ha szembe jön az egyik német. De ne legyen igazam, és ez az elmúlt pár meccses szar játék csak formaidőzítés, és mindenkit meg fogunk erőszakolni, aki BL-ben szembe jön :)

334309 2013.03.12. 09:31:05

[kdavid86](#1141197): abban teljesen igazad van, hogy a 3-5-2-ben jönnek ki legjobban a csapat erősségei (elsősorban a stabil védekezés miatt), de amikor nincs szükség stabil védekezésre, mert az ellenfél csak nagyon ritkán néz át a térfelünkre, akkor miért nem lehet átállni három csatárra? nem a kezdőkkal van a baj, mert azt nyilván ő látja a legjobban, ki milyen munkát végez az edzéseken. hanem azzal, hogy ha látszik, hogy szar a csapat, és nem megy néhány embernek, akkor (sorozatban) a 70. percig várni a cserékkel. 20 perc pont arra elég, hogy bemelegedjen valaki, semmi többre. és ha már csak 20 perces cseréink vannak, akkor MI A FASZNAK KELLETT ELKÜLDENI DEL PIERÓT, aki erre tökéletesen alkalmas lenne??

307365 2013.03.12. 09:33:21

[calciodirigore](#1141165):

346607 2013.03.12. 09:33:55

Kicsit szigorúak vagytok Contéval, nem? Tegye fel a kezét, aki nem fogadta volna el két éve, hogy BL-negyeddöntőt játszik a csapat, és célegyenesben lenne a bajnoki címvédés!

348873 2013.03.12. 09:55:10

[calciodirigore](#1141165): igazad van!

348873 2013.03.12. 10:07:38

[michaelknight](#1141201): azért a cselszkij az cselszkij. ebben a szezonban (is) vannak jobb, és rosszabb meccseik, de az tuti, hogy azokon a meccseken maximumon pörögtek. lehet, hogy a celtic nem tűnt valami komoly csapatnak a 2 meccs alatt, de ez nem csak őket minősíti. nem véletlenül jutottak tovább a csoportból. megjegyezném, hogy a csoportkörben 6 meccset kell játszani. onnan továbbjutni nem csak szerencse kérdése. persze, be lehetett volna kerülni a madrid,city,ajax csoportba is, de az már a ló másik oldala szerintem. pénteken sorsolás!

346514 2013.03.12. 10:09:42

Én nem az eredmények/játék tekintetében közelítem meg a Contéval kapcsolatos változásokat, hanem a kispad melletti viselkedésében. Jó lenne azt mondani, hogy a Mester lehiggadt, de a sikereink egyik kulcsa pont az (volt), hogy néha "beleüvöltötte" a játékosokba a győzni akarást az oldalvonal mellől. Idén (2013-ban) viszont nemegyszer mutatják, hogy néz mélabúsan, az állát dörzsölgeti, elereszt egy félmosolyt, és ritkábbak a teli torokból üvöltős jelenetek. Ezzel párhuzamosan gyakorabbak ebben a szezonban a langyos meccsek, amikor még csak hajtásban sem kompenzáljuk az egyéni megvillanások hiányát. Ahhoz, hogy Conte makacs (az volt tavaly is), Giót és Vucsit erőlteti, ha kell, ha nem, Asamoah játszik a balon, ha jó, ha nem, az elitiltásnak van a legkevesebb köze szerintem. Egy kicsit rajtunk is ott ül a BL-varázs, mint a Dortmundon, a nemzetközi meccseken sokkal jobban odatesszük magunkat, ehhez képest mennyivel jobban állunk a Seria A-ban. Lehet persze mondani, hogy nincs igazából klasszis, a szezon folyamán végig kiegyensúlyozottan teljesítő rivális, de ez Juve-szurkolóként engem hol érdekel? Mi nyerjünk, a többi nem érdekel. [michaelknight](#1141201): ez meg ne haragudj, de nettó hülyeség, hogy minden csapat béna, csak akikkel nem játszottunk, azok klasszisok. A Chelsea az idény elején még nagyon ment, az a 2-2, pláne 0-2-ről nemzetközi színtéren bravúros eredmény. A Sahtar ősszel Európa egyik legprímább csapata volt, az, hogy most benyaltak 3-at, sokkal inkább a Dortmund érdeme, valamint a bajnokságuk rendszerére és Willian távozásának számlájára írható. A Dortmundtól én is tartok, a Bayern meg jelen pillanatban Európa talán legjobb formában lévő csapata, de hiszem, hogy mindkettőnek csúcsformát kéne mutatnia a Juve ellen és úgy sem "csúnya meglepetés". Persze ha szépen halunk meg, az sem öröm szurkolóként, de leírni kár lenne a csapatot, pláne most, amikor igazából okunk sincs rá. A csatárkérdés persze továbbra is aggasztó, de ilyen szinten 1-1 gólon múlhat a továbbjutás, és nálunk például több a potenciális gólszerző, mint például a Dortmundnál: hiába jobb Lewy és Reus egyénileg, mint nagyjából bármelyik csatárpárosunk, nálunk Pirlo, Vidal, Marci és idén még Lichti is besegít, míg a sárgáknál Götze és főleg Kuba lövi a gólokat, de Bender, Kehl és Gündogan nem nagyon talál be. Na mindegy, majd a sorsolás után ráérünk kétségbeesni. ;)

339468 2013.03.12. 10:42:06

[neuropa](#1141065): Nekem a mentalitás fáj, hogy 90 percig semmi akarat nem volt a csapatban, csak daráltak, hátha beakad valami. És ha nem, akkor mi van? - vonták meg a vállukat. Miközben legalább a félidőben Conte a fejükbe pakolhatta volna, hogy 2-vel úszik a Napoli, most szedjétek szét a ketrecet, srácok, mert meg tudunk lógni... Oké, pihenjenek ilyen meccseken, lazázzanak, de okosan már, hogy a 90-ből legalább 30-at meghajtunk, begyötrünk két gólt, aztán onnan jöhet a pálinkázás már felőlem. De basszus, amikor egy ilyen lehetőség nem elég arra, hogy felcsigázza őket, motiválja, hogy nyugiban lehessen a bajnokság, hát az marhára bosszantó. A 433-hoz pedig bőven megvannak az emberek, pont a mi keretünk a legrugalmasabb, leginkább formálható ilyen szempontból a Serie A-ban. Conte lett egy kicsit földhözragadtabb, okát nem tudhatjuk, és kétségtelen, hogy az eredményeket hozzuk így is. Nem létszükséglet egyelőre, hogy a makacsságait levetkőzze, de az kérdőjeles, hogyha azzá válna, akkor vajon nem hátráltatna-e inkább minket ezzel. De inkább ne jussunk el odáig...

340942 2013.03.12. 10:45:19

[benitoNST](#1141240): Nekem is nagy szívfájdalmam, hogy nem 3 csatáros játékot játszunk, mert korábban már elmondtam és tartom magam ahhoz, hogy a 3 fős támadósor a legéletképesebb a meglévő embereinkkel. Mondom, biztosan Conte olasz vére nem engedi, hogy olyan egyszerűen feladja a biztos védekezést, csak akkor ha nagyon ég a ház és ilyenkor jön az, hogy a 70-75 percig kell várnunk a cserékkel, esetleges formációváltással. És biztos vagyok benne, hogy az eltiltásai óvatosabbá tették. Imádtam mint játékost és most is mint edzőt, de ez tényleg hibája, hogy nagyon későn cserél. De belegondolva még komplikáltabb lehet ez a kérdés. Mondjuk, ha 4-3-3-ra állunk át, nyilván a védősorból kell valakit kivenni, a szélsőket visszahúzni bekkbe. Ennél lehet Conte attól tart, hogy elvesztjük a középpálya feletti uralmat a létszámhiány miatt és kontrákra is sebezhetőek lennénk, mert egyik középpályásunk sem igazi romboló. Én csak ezt látom itt "kicsúszási" pontnak. Van még egy lehetőség a 3-4-3, akkor ugye a középpályát kell megbontani, de ezzel is több baj van, és csak leírni a megoldást elég hosszú és már OFF témába menne, pl. igazolási célpontok kategória. A lényeg, hogy Conte valószínűleg úgy gondolkodik: biztos védekezés márpedig kell. (És Del Piero elküldéséért jó néhányan a pokolra fognak jutni ez tuti)

349756 2013.03.12. 11:51:13

[kilopo](#1141297): [juventino_1897](#1141301): igazatok van. Sajnos pont csak a szenvedősebb BL meccseket láttam, a többiről csak a vélemények alapján alkottam én is véleményt. (bár a Cselzi elleni 3:0 nagyon szép volt - igazából azt a Juvét szeretném látni ezután minden meccsen, és akkor nem lehet gond). Én bízok Antonioban, hogy tudni fogja, hogy mikor ki ellen kell igazán odatenni magukat a srácoknak.

346607 2013.03.12. 11:55:50

Észre kell venni, hogy ha Pirlonak nem megy, a csapatnak sem megy. Emlékszünk a januári szopórollerre? Pirlo sérült volt. Ő az egyetlen, akinek nincs alternatívája. Pogba lehetne, de ő nem oda való.

334309 2013.03.12. 13:05:51

[daneeka30](#1141445): sokszor játszottunk már jól úgy, hogy pirlót kivették a játékból (azaz a pályán volt, csak nem nagyon látszott), csak ehhez mondjuk marchisiónak is többet kell tennie a fingfogásnál. pogba szerintem sem oda való

337423 2013.03.12. 13:10:47

Én egyszer megpróbálnám Marchisiot Pirlo helyén mellette Pogbával és Vidallal.

337423 2013.03.12. 13:20:27

Én egyszer megpróbálnám Marchisiot Pirlo helyén mellette Pogbával és Vidallal.

262910 2013.03.12. 14:11:54

[vektra](#1141593): ebben a lényeg az "egyszer". egyszer mindannyian kipróbáltuk a heteró szexet. szundinak kettő alternatíváját tudnám elképzelni: xavi (több okból nincs realitása) és verratti. utóbbiért beáldoznám licthit.

316709 2013.03.12. 16:11:43

Addig nincs baj amìg a győzelmet kell magyarázni. Mert azon nincs mit.Pàr hònapja mèg hős volt a 2005ös Capello fèle csapat, hogy folyakatosan hozta az 1-0at, a mostanièrt nem 3pontot adnak?? 9pont előny a bajnoksàgban a bl-ben CR7 skalpjara fenjünk kaszànkat, egy pàr tàj-kurv@n kìvűl mire vàgytok még??

339362 2013.03.12. 19:21:02

[Csepi22](#1141818): teljesen egyetértek!

336677 2013.03.12. 19:33:18

meglep, hogy a futballt követőknek kell(ene) magyarázni a szurkolói lélektant, és az ennek részét alkotó állandó elégedetlenkedést. szerintem a legtöbb szurkoló akkor is találna kritizálni valót, ha a csapata minden meccset megnyerne (én biztos): miért csak egy góllal, miért nem jó játékkal, miért játszott rosszul ez vagy az stb. és lehet, hogy tévedek, de szerintem ez így van jól (én pl. nem szerettem a Capello-féle csapatot, szerintem esztétikailag rossz volt nézni a meccseiket. az elérhetetlenre vágyunk: jó játék és győzelem. ha ez megvan, akkor sok gól. ha ez is, akkor mindenféle egyéni és csapatot illető díj. és így tovább)

348517 2013.03.12. 20:01:36

Én egy jachtra, kokóra, ribancokra vágyok!! A jó játékot győzelemmel spékelve legkésőbb áprilisra várom, és remélem nem csak a BL-ben lesz hozzá szerencsénk.

346607 2013.03.13. 11:12:50

[benitoNST](#1141571): Az, hogy kiveszik Pirlot a játékból és az, hogy nincs kedve játszani, az két külön dolog. Utóbbival nem lehet mit kezdeni.

348576 2013.03.13. 15:52:44

Barcat vagy Realt akarjátok?

348517 2013.03.13. 18:40:01

[Morzsi92](#1144289): nem ide tartozik, de mindegy kit kapunk, továbbjutunk..

348576 2013.03.13. 21:43:13

[rakkenroll](#1144495): Hát lehet,kivétel ha:http://akk.li/pics/anne.jpg

348517 2013.03.13. 22:42:00

[Morzsi92](#1144816): Tetszett, kicsit lynches, bár hiányoltam a humort; ha ezt nekem szántad, az rendben van, nem haragszok, mert amióta láttam a "A nevem Earl "-t, hiszek a karmában.. viszont a kiskorúakra való tekintettel, mert biztos vannak ilyenek a blog milliós olvasótáborában, igazán kitehettél volna egy 18-as karikát.

348576 2013.03.13. 22:50:39

[rakkenroll](#1145044): Igazad van,elnézést,és nem a rossz szándék vezérelt,csupán egy kis tréfa akart lenni,semmi jelentősége nincs.
süti beállítások módosítása