bntemp

bntemp

Mennyit ért ez Európában?

2012. október 04. - s4tch

Nincs sok minden, amit hozzá lehet tenni Tyli szokás szerint briliánsan megfogalmazott, tökéletes meglátásokkal gazdagon ékesített, ridegen tényszerű posztjához, de találtunk néhány érdekességet, amit szeretnénk megosztani veletek.


Nem mentegetjük a Juventust, mert egyrészt nincs rá szüksége, másrészt Dino (már Tyli által is citált) megjegyzésével összefoglalta, mi a helyzet: a Sahtar a legerősebb csapat, amely betette a lábait a Juventus Arénába. Gyorsan összeszedtünk néhány dolgot, amik talán érdekesek lehetnek, és segítenek a csapatunk esélyeinek betájolásában.

Nincs sok minden, amit hozzá lehet tenni Tyli szokás szerint briliánsan megfogalmazott, tökéletes meglátásokkal gazdagon ékesített, ridegen tényszerű posztjához, de találtunk néhány érdekességet, amit szeretnénk megosztani veletek.


Nem mentegetjük a Juventust, mert egyrészt nincs rá szüksége, másrészt Dino (már Tyli által is citált) megjegyzésével összefoglalta, mi a helyzet: a Sahtar a legerősebb csapat, amely betette a lábait a Juventus Arénába. Gyorsan összeszedtünk néhány dolgot, amik talán érdekesek lehetnek, és segítenek a csapatunk esélyeinek betájolásában.

Ez a Sahtar nemcsak jó játékosokból áll, de remekül felkészített csapat, ami – legalábbis a számok alapján – több dolgot is nagyszerűen csinál. Mikor a meccs előtt kicsit utánuk néztem, azt láttam, hogy a Norcsöppingsen ellen, hazai pályán 39 százalékban (!) birtokolták csak a labdát, azaz a meccs szűk kétharmadában a dánoknál volt a labda. A Sahtar persze 2-0-ra nyert, és ha a két gólt megnézzük, láthatjuk, hogy mindkét góljukat pusztító sebességű kontrából lőtték, és az a Juve ellen is kiderült, hogy mesterei az ellentámadásoknak. Viszont ha felálltak volna Torinóban úgy, ahogy otthon, valószínűleg kipicsázza őket a Juve, és ezt (a románságát interista múlttal súlyosbító) Lucescu pontosan tudta.

A Sahtar a Juventus ellen azt is megmutatta, hogy képes dominálni, az ellenfél térfelén tartani a labdát, és hosszú percekig úgy eldugni azt, hogy az ellenfélnek már durván tele legyen a töke a zsuga üldözésével. A Juve ellen majdnem 60 százalékban a Sahtarnál volt a labda, pedig két olyan hosszabb időszak is volt, amikor egyértelműen visszahúzódtak a saját térfelükre (ez volt a Juve két jobb időszaka) pihenni egyet, de amikor kijöttek, mindig csokiztak a Juve védői.

Barza nem örült az ajándék moncsicsinek


Talán nem kell bizonygatnunk tovább, hogy egy nagyon jó csapat vitte el pontot Torinóból, és nem is ez számít, hanem az, hogy ez mit mond nekünk a mi csapatunkról. Az utóbbi meccsek között nehéz kapaszkodót találni, mert egy szemlátomást szar Juventus egy nagyon jó Fiorentinával játszott, aztán egy könyörtelenül magabiztos Juve agyonverte a saját edzője által is bőkezűen pofozott Romát. Most akkor milyen a Juventus? Szerintünk az a stabil átlag, ami tavaly azért néha hiányzott, idénre meglett, azaz javult a csapat. A keret mélyebb, talán a kezdő is erősödött, a felfogás pedig örvendetesen hasonlít a tavalyira.

De ez itt a Bajnokok Ligája a címvédővel és a váratlanul kurva jó Sahtarral, azaz kettős terhelés a javából. A cirka egy kezdővel végignyomott veretlen szezon után a Juve tengelye Eb-döntőbe vitte az olasz válogatottat, augusztus vége óta pedig már 9 meccsen van túl a csapat (+ két újabb válogatott szarság). A rotáció sikerét egyelőre muszáj hármas alára értékelnünk, nagy gond nem lett a kezdők pihentetéséből, de itt-ott úgy éreztük, akár lehetett volna. Szerencsére úgy néz ki, az olasz bajnokságban csak a Napolira kell kiemelten figyelni (két hét múlva!), Olaszországban a Juvének áll a zászló (…), és talán senkinek nem kell a kardjába dőlnie, ha esetleg nem jön össze a továbbjutás a BL-ben.

Persze, mi is eljátszottunk a gondolattal, hogy milyen fasza lenne visszatérésként kardélre hányni a kontinenst, de ehhez nagyon sok mindennek kellene teljesülnie. Jelen pillanatban úgy néz ki, az ötödik forduló dönt majd a sorsunkról, feltételezve, hogy a Nordsjsszárazsütit oda-vissza elrakjuk, mert szerintünk a szovjetek időközben megosztoznak majd a pontokon (nem féltjük a Chelsea-t kevésbé az ukrán túrától, mint magunkat), így ha itthon elkapjuk a Dinamo Fulhamet, valószínűleg tovább is megyünk előttük. De ez még odébb van, addig abáljuk meg ordasul a Napolit, mert az sokkal fontosabb.

A szurkolók hisztijével nem szeretnénk foglalkozni, legyen elég annyi, hogy a szurkoló dolga az, hogy szurkoljon, és ha nem teszi, megszűnik szurkolónak lenni, és egyszerű jegyűzérként kell tekintenünk rá. Egyébként a végeredményhez semmi köze nincs annak, hogy csendesebb és félházas volt a stadion.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr498240340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

344520 2012.10.04. 12:08:31

Én eleve nem értettem sokak hurrá optimizmusát, hogy kötelező győzelem, szétalázzuk Europát, elődöntőig gyalogolunk. Túlságosan is álomvilágba ringatták magukat. Most meg sok helyen olvasni, hogy szar a csapat, ez semmi. De édes Istenem, egy folyamat kellős közepén vagyunk, én eleve azt mondtam a csoportot látva, h piszok nehéz lesz a tovább jutás. Ez a Ukrán csapat bitang erős. Tanulhattunk az elmúlt évből, hogy a csapatnak bitang rosszul megy hétközi fordulókba, most is bebizonyosodott. Egyszerűen még sokat kell tanulnia, ennek a csapatnak, Carreraval és Conteval együtt. És bármennyire szeretjük, mert az szerethető csapat, csupa szív játékosokkal, vannak még hiányosságok bőven. Szerintem néha célszerű lenne váltani a 3-5-2 felállásról a 4-3-3-ra. Gio ki balszélre, Isla és Pepe jobbra, középen meg a Dán gatyamodell. Gio és Pepe lövöldözhetné be neki a labdákat, jó passzjátékban is. Vucinicot meg egy ideig meg ne lássam a kezdőben. Szánalmas, felháborító, dühítő, ahogy játszik mostanában. Vagyis, ahogy mindig, csak néhány fellángolása volt. Az a nemtörődöm, tesze-tosza, beleszarik délszláv hozzáállás, csoda, hogy még Conte nem verte agyon, őt ismerve.

338032 2012.10.04. 12:31:04

"A szurkolók hisztijével nem szeretnénk foglalkozni, legyen elég annyi, hogy a szurkoló dolga az, hogy szurkoljon, és ha nem teszi, megszűnik szurkolónak lenni, és egyszerű jegyűzérként kell tekintenünk rá. Egyébként a végeredményhez semmi köze nincs annak, hogy csendesebb és félházas volt a stadion." 100%-ig egyetértek

348087 2012.10.04. 12:43:54

Ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

338554 2012.10.04. 13:49:27

Nekem az ultRÁKkal az a bajom, hogy a többi csapat ultráival szembeni üzengetés, bunyó, farokméregetés nagyobb százalékot tesz ki a napi rutinjukban, mint a csapat konkrét támogatása. Ezt maga a Drughi vezetője (is) nyilatkozta, nem tudom mennyire szólt a kamerának és mennyire van így, de nekem már a dolog üzenete is sok. Ott hangzott el az a mondat is, hogy "leszarom a Juventust, engem csak a Drughi érdekel, már évek óta nem voltam egy meccsen sem". Szóval akik elvannak, vagy kimennek meccsre két bunyó közt vagy nem, azokkal mégis mit kezdjen az ember? Rájuk kellene alapozni a stabil gazdasági jövőt? Nyilván a hangulathoz is rengeteget hozzátesznek, de a zászlók, élőképek, egyéb drapériák és eleve a katlan-fíling összehangolása ne legyen már a jegyárak függvénye.. Abban sem vagyok biztos, hogy a két dolgot ugyanaz a réteg látja el. Ja és a zászlórudakkal volt már bármiféle baleset/gyilkosság, hogy ennyire kapálóznak ellenük? Szerintem az olasz meccsek egyik legpofásabb eleme, nem kellene minden ilyet kiölni a lelátókról. Steril angol bajnokikat nézzen az akinek két anyja van..

149015 2012.10.04. 14:39:21

Ez mind szép és jó amit felhoznak az ultrák, de én speciel mindig ellenérzésekkel voltam feléjük.. 1. Egy ultrának a saját szurkolói csoportja illetve annak érdeke náluk messze megelőzi a klub érdekeit, 2. Többször hallottam, láttam már olyat, h a szurkolónak halvány lila fingja nem volt csapatának történelméről, ami még talán a legkisebb probléma, az már nagyobb h volt olyan aki állítása szerint minden meccsen kint van, de a meccs egyszerűen nemérdekli, csak a társaság és a hangulat a lényeg..(esetleg ugye a balhé, ami valljuk be, együtt jár az ultrákkal) Konklúzió: mindenki maradjon a kaptafánál, a szurkoló szurkoljon, ne vagdalkozzon, ne divatszurkolózzon, mert egyrészt senkit sem Juve,Chelsea,Real mezben hoz világra az anyja, másrészt aki kifizeti a jegyárat stb, az annak szurkol akinek akar, olyan gyakran megy meccsre ahogy csak akar. Ez a zászlómizéria tökéletesen mutatja ezen csoportok mentalitását. Magamutogatás, arrogancia, kisajátítás. Ideje lenne nekik is felfogni h a pályán történik a lényeg, a körítés ugyan egy fontos alkotóelem, de nehogy már a farok csóválja a kutyát. A kutyát nemérdekli pl a tévében, de valszeg a helyszínen sem, h kint van e a hatalmi jelvényük vagy sem. Forza Juve!

347260 2012.10.04. 15:42:06

"a románságát interista múlttal súlyosbító Lucescu" :)jó poén! [Godbluff](#935455): én is azok közé tartoztam és tartozok, akik nagy bl menetelést várnak a csapattól. Illetve elképzelhetőnek tartom, hogy akár az elődöntőig is elmenjünk, akárkit kapunk ellenfélnek. A keddi produkció engem is lehangolt egy kicsit, de tartom magam a korábbi véleményemhez. Nem volt túl bíztató a játék képe, de még lehet ez jobb is. Még mindig veretlenek vagyunk a bajnokságban és a bl-ben is. Szerintem a donyeck megcsapja az angolokat, aztán nem lesz gond. De meglátjuk. Ami a drughit illeti: nekem fel sem tűnt, hogy hallgatnának a szurkolók, csak itt olvastam. Viszont azonnal ingerült lettem, mert ha lehetőségük van kimenni, akkor szurkoljanak, basszák meg! Igaz, hogy Olaszországban is kemény időket élnek, de szerintem nem olyan sok a 40 euró a jegyért, mondom ezt úgy, hogy abszolut nem vagyok gazdag és minden Juve meccset ruszki streamen nézek. Azok meg ott ülnek az arénában és csendben vannak. Én meg álmodok arról, hogy hamarosan kijutok én is, s üvölthetem a himnuszt, ahogy a "Hazamentünk itthonról" cikkben levő videón van.... Priceless érzés lehet... Üdv mindenkinek!

338064 2012.10.04. 16:56:48

én kiterjesztettem volna a bérletet a BL meccsekre is, akkoir nem lenne a mizéria, és tele lett volna a stadion Kicsit fura volt így az az 5000-8000 üres szék (nem számoltam meg :)) talán nem rokkan bele Agnelli bá', ha nem ezen a 3 meccsen akarja megszedni magát az egész zászlórúd mizériát nem értem: sem a döntést, sem a reakciót rá

347794 2012.10.04. 17:29:30

[lackovb](#935672): Ott az 5 pont.:)

346514 2012.10.04. 20:32:12

Minden csapat úgy játszik, ahogy hagyják és vegyük figyelembe az ellenfél játékerejét is - hangzott el az elmúlt napokban a két tételmondat és be is jött mindkétszer. A Roma úgy állt fel ellenünk, ahogy azt szeretjük, szét is vágtuk őket. Ez elvileg magabiztosságot kellett volna, hogy adjon, de továbbra is tartom, hogy a mentális felkészítés elcsúszott picit az ellenfél erősségeinek kihangsúlyozásával - miközben elfelejtettünk a saját erősségeinkre építeni. Lehet, hogy rosszul látom, de nekem úgy tűnt, hogy meg sem próbáltuk járatni a labdát és nem az volt, hogy nem működött a taktikánk, ezért próbálkoztunk a hosszúlabdákkal. Rendkívül idegesnek tűnt a Juve, míg a Chelsea ellen 2-0-nál is az volt az ember érzése, hogy alapvetően a mi akaratunk érvényesül, és benne volt, hogy felállunk, a Sahtar ellen óriási mázli volt a gyors egyenlítő gól (nem abban az értelemben, hogy Bonu úgy eltalálta, hanem hogy hamar jött), mert annak ellenére is lehetett volna rosszabb a félidei állás. Ezen a meccsen jött el az a pillanat, amikor egyértelműen kijelenthettük, hogy hiányzik Conte az oldalvonal mellől, mert Carrera láthatóan nem tudott mit kezdeni a helyzettel a szünetig. Egyet értek Benitóval, most 3 győzelemnek kell következni, de 7 ponttal is játszhatunk még ki-ki meccset Doneckben, és az ziher, hogy Conte tanulni fog ebből. De hogy a nyitógondolatomra visszautaljak, a játék képében vastagon benne volt, hogy hagytuk játszani a Sahtart, márpedig ha a Fiorentina fel tudta venni a kesztyűt, akkor a szerintem jobb játékosállománnyal rendelkező Juventusnak is fel kell tudnia venni a Sahtarral szemben a visszavágón. Az egyetlen örömteli dolog a hétközi meccsel kapcsolatban az volt, hogy nem súlyosbították Puzsérral, így is elégszer temettem a tenyerembe az arcom, hát még ha jöttek volna hozzá az elmés megjegyzések, hogy "egyszerűen elképesztően botrányos a Juventus", "megalázó, hogy nem tudják tartani a lépést az ukránokkal, a Roma elleni meccshez képest most kinek nincs az az érzése, hogy a Juventus játszik emberhátrányban" és társaik. A Siena ellen remélhetőleg jobban fogunk játszani, és Robi máson élezi majd a verbális karmait.

348250 2012.10.04. 23:03:12

[neuropa](#935526): Meglátjuk, mennyit ér ez NEurópában!

347794 2012.10.05. 10:11:55

@juventino_1897:Hát a szakmai kommentátorok nagyszerűek, az tény:)Annyit tennék hozzá,hogy egy chelsea verés is beleférne ha lenne egy klasszis befejezőnk.Ez nem hiszem,hogy túlzó elvárás lenne,még idén sem.A legjobb 16 ezen a szinten megint csak alap lenne,de nyilván én vagyok hülye meg türelmetlen.(vártam már eleget.)

338507 2012.10.05. 12:22:15

[MisterJuventus](#935632): [ggbuffon](#935565): [neuropa](#935526): [wsimon](#935470): +benito: jól kiosztjátok, mi a dolga a juve-drukkereknek... a magyar futballszurkolónak az a dolga, h kimenjen a helyi csapata meccsére, mert úgyse lesz soha juventino, akinek nincs saját csapata, az csak egy potenciális vevő a focibizniszben. akinek nincs csapata, annak az a dolga, hogy maximum csodálattal figyelje azokat a szerencséseket, akik valójában kötődnek szeretett futballklubjukhoz. a magyarországról, fotelből szakértő focidrukker dolga, hogy nyomogassa a távirányítót, és ne ugasson bele azok dolgába, akik saját klubjukért valóban szurkolnak. a Juventus blog szerkesztőjének dolga, hogy legalább elismerje azokat a szurkolókat, akiknek a Juventus köszönheti azt a minimális mennyiségű eladott jegyet, amit egyáltalán fel tud mutatni a klub. a Juventus futballklub dolga, hogy a valódi juventinok érdekeit nézze, mert hamar végetér ez a világ, amiben az ázsiai nézettségre, a külföldi mezeladásokra kell figyelni, végetér a kamu "focibiznisz", és akkor csak azokra számíthat majd, akiknek a rudasait most betiltják. az angol PL csapatainál tökéletesen megmutatkozik annak eredménye, hogy a kibaszott tv-bevételek, merchandising fontosabbak, minthogy a város drukkerei buzdítsák a csapatot (ahogy azt az elmúlt 140 évben tették): a dortmundiak hazai pályát varázsoltak a ManCity stadionjában kedvenceiknek, tegnap az udineiek nyomták le a pool tábort, de említhetnénk a 2 héttel ezelőtti chelsea-juve vendég(szurkoló)fölényét is. de ne aggódjatok, a juventinok nem hiányolnak titeket. a kiindulási pont viszont csak lufi: soha nincs teltház az új juve-stadionban sem, én már azon beszartam, h a vertlen bajnok Juventus idei nyitómeccsén (az Udine ellen, ha jól emlékszem) sem volt akár közel teltház...be kéne fejezni ezt a Juventus-dolgot, mert nem kiváncsi rá senki.

347794 2012.10.05. 12:55:22

@MojoJojo:" a Juventus futballklub dolga, hogy a valódi juventinok érdekeit nézze, mert hamar véget ér ez a világ, amiben az ázsiai nézettségre, a külföldi mezeladásokra kell figyelni, véget ér a kamu "focibiznisz", és akkor csak azokra számíthat majd, akiknek a rudasait most betiltják. az angol PL csapatainál tökéletesen megmutatkozik annak eredménye, hogy a kibaszott tv-bevételek, merchandising fontosabbak, minthogy a város drukkerei buzdítsák a csapatot (ahogy azt az elmúlt 140 évben tették): a dortmundiak hazai pályát varázsoltak a ManCity stadionjában kedvenceiknek, tegnap az udineiek nyomták le a pool tábort, de említhetnénk a 2 héttel ezelőtti chelsea-juve vendég(szurkoló)fölényét is. de ne aggódjatok, a juventinok nem hiányolnak titeket."Én is úgy érzem,hogy ennyi elég.+Angelli nyilatkozata is felba*ott.40 euroért a Milán szurkoló minibérletet kap,a juve szimpatizáns egy jegyet a curvába.

338554 2012.10.05. 13:44:49

[alaller01](#936171): :] [MojoJojo](#936400): Mikor Londonban jártam, 90 font volt egy Chelsea bajnokira a jegy, miről beszélünk? Nem 40 és nem is euró. Az meg, hogy a Milan olyan posvány idén, hogy a fél bérletes tábor visszakövetelte a pénzét és 40 euró a minibérlet, ne hasonlítsuk már össze a veretlen bajnok BL csoportmeccsével.. Három meccsen drágább a jegy és már pampognak a "hú de nagy" drukkerek. WTF?

347260 2012.10.05. 13:58:37

[MojoJojo](#936400): na te meg aztán jól megmondtad nekünk. Nem értek egyet veled. Az szerintem nem gond, ha valaki egy külföldi csapatot szeret meg a játéka, történelme, filozófiája alapján (pl Juventus); vagy egy külföldi labdarúgót tart a példaképének, aki fantasztikus tehetséggel van megáldva és emberi magatartása is példamutató (pl Alex Del Piero). Én többször voltam DVSC meccsen, de azt még élőben sem tudtam feleannyira sem élvezni, mint egy Juve meccset online..kb mindent butaságnak tartok amit leírtál, már ne haragudj. Valószínűleg nem tudtam átadni azt az érzést, amit az előző kommentemben éreztem. Azt te nem tudod eldönteni, hogy a többiek vagy én mennyire szeretjük a Juvét, sose találkoztál velünk, nem ismersz minket, csak elolvastál egy-két-pár kommentünket. Üdv.

338507 2012.10.05. 14:41:15

@MisterJuventus: én arcoskodó majomnak tartok mindenkit, aki meccsre nem jár, de arról ugat, hogyan kellene szurkolni. többször voltál DVSC meccsen...nem semmi...már többször voltál meccsen életedben...ekkora tapasztalattal ultra-tanácsadónak kellene lenned...még1szer mondom: soha nem lesztek juventinok, soha nem érzed majd ugyanazt amit a Luigik, Alessandrok, akiket az apjuk vitt ki meccsre kisgyerekként, aztán magukkal ragadta őket a hangulat, és felnőttként kurvaanyáznak, ordibálnak, bebasznak, zászlót lobogtatnak. én a Milannak szurkolok a calcioban, de engem Kispetre hordott a fater, természetesen nálam a Milan soha nem érhet fel a Kispesthez. te nem vágod, szar neked, de akkor legalább ne gondolnád, h ki kell oktatnod a juventinokat. vagy ahogy akarod, ahogy mondtam: a juventinok úgyis leszarják a véleményed. [neuropa](#936449): szar is a hangulat londonban. viszont nem értem az összehasonlítást a Milan minibérlet meg a Juve alacsony nézőszámai közt. illetve az 2ségtelenül gázos, h a veretlen bajnok Juvéra nem kiváncsi 40ezer ember a vadiúj stadionban. a húdenagy drukkereknek soha nem mernéd elmondani, h húdenagy drukkerek, uh monitor mögött arcoskodásból csillagos5ös!

340942 2012.10.05. 15:17:52

[MojoJojo](#936472): Monitor mögötti arcoskodásról próbálsz oktatni pont te? Mindenki magából indul ki nemde? Menjél el akkor a Kispest blogra ha van ilyen és legyél rá büszke, de te se oktass ki itt senkit a szurkolásról, mert senki nem kíváncsi rád ellentétben a Juvéval.

346126 2012.10.05. 15:39:33

[neuropa](#936449): "Mikor Londonban jártam, 90 font volt egy Chelsea bajnokira a jegy, miről beszélünk? Nem 40 és nem is euró." Ez viszont nem feltétlenül egy követendő példa...

347794 2012.10.05. 15:44:37

[neuropa](#936449): Már bocsáss meg,de a minibérlet 3 Bl-meccsre is jó.(szerencsés Rosso Nerok.)Nekem a problémám az,hogy az árak iszonyúak,és míg a Stadio delle Alpi-ba többször elmehettem,most az aréna kicsit távolinak tűnik:(London meg még drágább,úgy hogy ez sem jó közelítés.

149015 2012.10.05. 16:33:36

[MojoJojo](#936472): akkor miért nem követelőzik a "hülye ultra" amikor feketepiaci áron nyomja tovább a jegyeket, vagy amikor 2esével 3asával mennek be a Juve arénába? Meg mi az h ők mondják meg ki az igazi szurkoló? Miért ki az? Mi ez vmi faszösszemérő verseny? Mert kb ők úgy tekintenek rá..én mikor kint voltam hálát adtam a jóistennek h nem a sudba hanem a másik kapu mögé kerültem, mert engem a meccs érdekel..szval attól mert neméneklek (olaszul egyébként se tudok) nem toporzékolok ha kell ha nem, akkor én kevesebb vagyok. A tény: aki megveszi a jegyet azt csinál amit akar. Az ultra ne akarjon kisajátítani senkit és semmit. Pláne nem egy egész klubbot. Az meg h felemlítik a beléptetőt? Vajon miért probléma az h beazonosíthatóak ezentúl a balhés elemek..szurkolni menjen ki ne cirkuszolni.. A 3.meg h ők a Juventus..megnézném hol lenne a klub az Agnelliek pénze nélkül..és ők nem úgy bánnak a klubbal mint egy szar befektetéssel..

340942 2012.10.05. 16:34:18

bocsi az OFF-ért: Conte büntetését 4 hónapra redukálták, tehát december 9-én térhet vissza a partvonal mellé. ON

348087 2012.10.05. 16:53:40

Hülye vagyok, ezért inkább hozzá sem szólok!

337369 2012.10.05. 17:37:15

[kdavid86](#936531): egy kis alamizsnát azért dobtak... (persze örülök neki) és mindez pont egy siena elleni meccs előtt :)

348257 2012.10.05. 18:04:55

[kdavid86](#936531): Ezt is összecsalta nektek Moggi!

347704 2012.10.05. 19:03:20

Most már nem olyan nagy a pofátok! Nemrég még azt írtátok, hogy mindenkit megvertek :) Plussz pontot adnak a szép játékért!! :D Ezek a mondatok a Juventus drukkereket minősítí!!! Szerintetek ezért a játékért + pont jár ? :D :) Örüljetek, ha nem estek ki az EL-be :)

258945 2012.10.05. 19:30:00

[00mata00](#936609): be is vagyunk csokizva rendesen

347168 2012.10.05. 20:41:22

[MojoJojo](#936472): és te vitted már a gyerekeidet meccsre?

340942 2012.10.05. 20:55:34

[Trollfogo](#936573): Muszáj volt mert ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

348250 2012.10.05. 21:02:05

[neuropa](#936449): egyetértek veled, de azért a 90 font soknak tűnik ( http://www.chelseafc.com/tickets-article/article/2640813/title/ticket-prices-201213 ) . Nem jegyüzér volt a Barca elleni elődöntőre? mojojojojonak meg nem is érdemes válaszolni, olyan hülye.

338554 2012.10.05. 22:08:46

[MojoJojo](#936472): Na akkor vegyük szép sorjában.. Én AZT írtam, hogy mi az ÉN bajom az ultra normákkal, nem kötelező egyetérteni. Nem mondtam meg mi lenne a dolguk, de azt tartom, hogy SZERINTEM igen távol állnak a problémamentes szurkoló fogalmától. A hangulatért viszont maxi respekt, imádom az olasz katlanokat. A londoni hangulat a kutyát sem érdekli, a lényeg az volt, hogy egy jobb angol bajnoki kb. harmadáért (40EUR/90GBP) már BL meccset lehet nézni az új arénában. Ez most tényleg ekkora probléma? A "hú de nagy szurkolók" pedig saját magukat tüntetik fel így, a melldöngetéssel meg a nyílt levél hangvételével. Tipikus "ki ha nem mi". Akkor mégis mi újat tudnék nekik mondani? [chicharito74](#936508): Azért a delle Alpi óta történt egy s más.. Gazdasági válság, infláció, gondolom a fizetésed sem annyit ér "mint 4 éve", persze a saját körülményeidet Te ismered, csak szólok, hogy sokaknál ilyen okok is lehetnek, nem pusztán a jegyárak 10-20 euróval történő emelkedése. Gondolom régen sem ingyen, vagy egy Bambi áráért szórták a belépőket. [alaller01](#936693): Ez úgy volt, hogy Geráék (Fulham) vendégjátékára néztem jegyet különféle jegyirodák oldalán. A 40-50 fontos kategória már elkelt, volt 100 fölötti összegért is, de szabad már csak 80-90 körül. Hogy miért és hogyan került annyiba, azt nem tudom, de ott és akkor elrettentett a további nézelődéstől. Még ha Dinamo fan lennék, talán megérte volna, így nem.

347794 2012.10.06. 01:00:10

[neuropa](#936728): Ez így van.Nem panaszkodni akartam, és csak is nagy megszorítások által jutottam ki.Már túl öreg vagyok a politikához és a sport diplomáciához is.(A gazdaság politikáról nem is szólva:)Van egy 2.5 tdi Tranyóm,azzal szoktunk kimenni,abszolult low budget.A lényeg az,hogy egy csóró Juve szurkoló is Juve szurkoló.Aki pedig arra való tekintettel,hogy juve szurkolónak vallja magát,és kufárkodik a csapat kárára azt természetesen én is elítélem,de a sznobéria felütötte a fejét az arénában is.Persze lehet,hogy csak nekem vannak baljós árnyaim):):):)

347794 2012.10.06. 01:07:40

Ja és nagyon örülök a Conte sztorinak,remélem a Palermot már a csata kiáltásainak üvöltése hevében zúzzuk porrá:)

348087 2012.10.06. 10:08:08

azé MojoJojo megmondta a tutit. :) evvan.

338554 2012.10.06. 13:51:49

[chicharito74](#936806): A frakkos-bársonykesztyűs "szurkolástól" engem is mentsen meg a Teremtő, de én csak arra gondoltam, hogy BL meccsért egy "eladható" csapat új, megtérülést szem előtt tartó stadionjában nem horror ár a ~11eHUF-os belépő.

347392 2012.10.06. 17:22:26

Szegény Ale kikapott a Sydney-vel :(

295377 2012.10.06. 20:57:10

Most látom itt folytatódik. Akkor átmásolom ide a véleményem a másik cikktől: Az a vicc, hogy kiakadnak, hogy milyen drága a jegy a meccsekre, meg miért kell a szurkolói kártya. De pont, hogy ők tehetnek róla. Névtelenül akar meccsre menni, mert zavarja, hogy ellenőrizhető? Vajon miért? Ha nem balhéznának, nem akarnák a zászlókat betiltani, és nem kéne a szurkolói kártya. És kettesével lógnak be, de bosszantja őket a magas jegyár. Viccesek az ultrák. Csak a balhé érdekli őket, de kiakadnak, ha korlátozzák őket. És a legszebb, hogy üzérkednek a jegyekkel, de felháborodnak, hogy miért ennyi, mikor ők minimum a duplájáért adják. És Agnelliek annyiért adják a jegyeket, mint máshol. Mit szóljon szeghény magyar? Néztem, ha itthonról veszek jegyet magyar oldalon, még drágább. És ráadásul egy külföldi ha el akar jutni a meccsre, akkor útiköltséget is fizetnie kell. Én nem tudom őket megérteni, mert elvárják, hogy vegyenek klasszis csatárt, hogy bajnokesélyes keretet építsenek, de ők nem akarnak hozzátenni. És amikor a Drughi kifejezetten arra jött létre hogy balhézzon, azt kiakadnak, hogy miért kell korlátozni, meg névvel illetni őket. Azért előbb nézzenek magukba mielőtt a klubot és Agnellit kritizálnák. Azért csak összerakott egy bajnok csapatot. És ehhez kellenek a jegybevételek is. De sajnos válság van. Ha tetszik, ha nem, ez a Juventust is sújtja.

337297 2012.10.14. 09:58:49

Facebook - Ragazzi Ungheresi Juventus: "'a szurkoló dolga az, hogy szurkoljon, és ha nem teszi, megszűnik szurkolónak lenni' majd ha fizetést kap érte a szurkoló, kedves Benito... Mivaaan??!
süti beállítások módosítása