bntemp

bntemp

Chelsea - Juventus beharangozó. Juvésoknak!

2012. szeptember 19. - s4tch

Első Bajnokok Ligája beharangozóm a kelleténél nagyobb vihart kavart, hiszen a Norkopplosjund szurkolói úgy érezték, hogy tiszteletlen voltam velük, amikor azt állítottam, hogy cipóra verjük őket mind a két mérkőzésen. Valamint hitetlenkedtek, amikor azt állítottam (természetesen teljesen komolyan), hogy az UEFA 2 pontot jóváír a megszerzett 18 felett, a lenyűgözően szép játékért cserébe. Bár lehet, hogy a Chelsea szurkolói voltak ezek, ki emlékszik már. Ezért most külön írok nekik és magunknak is egy beharangozót, nehogy gond legyen belőle. Volt már ilyen!

Dinamósok, ne kattintsatok ide. Ez a Juve-szurkolóknak szóló poszt!

Első Bajnokok Ligája beharangozóm a kelleténél nagyobb vihart kavart, hiszen a Norkopplosjund szurkolói úgy érezték, hogy tiszteletlen voltam velük, amikor azt állítottam, hogy cipóra verjük őket mind a két mérkőzésen. Valamint hitetlenkedtek, amikor azt állítottam (természetesen teljesen komolyan), hogy az UEFA 2 pontot jóváír a megszerzett 18 felett, a lenyűgözően szép játékért cserébe. Bár lehet, hogy a Chelsea szurkolói voltak ezek, ki emlékszik már. Ezért most külön írok nekik és magunknak is egy beharangozót, nehogy gond legyen belőle. Volt már ilyen!

Dinamósok, ne kattintsatok ide. Ez a Juve-szurkolóknak szóló poszt!

Na, most hogy a lányok elmentek, végre itt az ideje, hogy férfiasan beszéljünk arról, hogy miért fogunk 3-1-re nyerni a Lokomotiv London otthonában!

Kezdjük azzal, hogy nekünk veszítenivalónk nincs. Nem mi mákoltunk össze magunknak egy BL-győzelmet az előző idényben, ezáltal nem a mi vállunkat nyomja a címvédés terhe.

感謝上帝,我們現在看不到你的

Emellett fontos megjegyezni, hogy bár nagy a pofánk, nem létezik olyan statisztika, ami alapján mi lennénk a meccs esélyesei. Tehát teljesen törvényszerű, hogy véget érnek a rossz sorozatok, és újra sikerül végre angol csapat otthonában nyerni - pedig erre nem sokszor volt példa.

Ha már angol csapatról beszéltem! Ne felejtsük el azt sem, hogy a Dinamo St. Chelsenburg közel sem angol csapat, az oroszokat pedig általában verjük, így felesleges is tartani a találkozótól.

Tartozom azonban egy vallomással. Sokkoló lesz, de kikívánkozik belőlem. Porbafingó kisklambó koromban nagyon szerettem a Chelsea-t! Mentségemre szóljon, hogy akkoriban még Ruud Gullit játszott a szimpatikus angol középcsapatban, aki hatalmas császár volt a maga korában, én pedig még szűz voltam, tehát nem feltétlenül tudtam, hogy mi a jó. Sokáig szimpátiával figyeltem Zoláékat. Ez iszonyat gyorsan elmúlt, amint pénzestáska klubbá változtak a kékek.

Кто, черт возьми, Гуллит? - Роман Абрамович

Mi várható az este?

Felállunk a nem túl meglepő Buffon - Chiellini, Bonucci, Barzagli - Asamoah, Marchisio, Pirlo, Vidal, Lichsteiner - Giovinco, Vucinic kezdőcsapattal, akik vélhetően úgy felszívják magukat a meccsre, mint három másik meccsre összesen nem. Ranieri papával legutóbb 3-2-es összestéssel hullottunk ki az egyenes kieséses szakaszban, köszönhetően Hiddink mesternek, aki kiválóan vette észre, hogy annak a csapatnak a legveszélyesebbje Nedved, és őt ügyesen agyonrúgatta fiaival a torinói visszavágó legelején.

No, az akkori kezdőnkből csak két játékos lesz most is a kezdőben - Buffon és Chiellini. A többiek közül sokan totál rutintalanok a BL-ben, így biztosan meg fogja lepni őket a légkör, de szarni rá, mivel egyszerűen sokkal jobbak vagyunk.

Aggodalomra adhat okot ugyanakkor, hogy Pirlo és Marchisio NÉGY mérkőzést játszanak végig pontosan 10 nap alatt 3 különböző országban. Ha nekem 10 nap alatt három országban kéne négy különböző kocsmában leinnom magam, abban is elfáradnék, és el tudom képzelni, hogy Marcsit és Pirlót is megviseli ez a terhelés. Pirlo esetében ezt biztosan ellensúlyozza, hogy ő a Genoa ellen konkrétan leszarta mi történik, tehát mind fizikailag, mind mentálisan "stand by" fokozatban tolta végig azt a meccset, és nyilván sokkal inkább az ő terepe a Gazprom aréna.

A védelem teljesítményét biztosan pozitívan fogja befolyásolni, hogy Asamoah és Lichti is kezd, valamint Conte tutira letépte Barzagli fejét és belehányt a tüdejébe, hogy tudatosítsa benne: nem lépjük át a felezővonalat soha utolsó védőként. Kedvenc feketénk pedig megmutathatja, hogy mire képes ezen a szinten, szerintem nem lesz rá panasz.

Elmondható, hogy a középpályánk igen ütős, tényleg csak a fentebb említett fáradtság okozhat problémát, de minden fejben dől el.

A Giovinco - Vucsi páros elöl pedig lehetővé teszi, hogy a támadásaink a plusz két pontért küzdjenek, tehát kiemelkedően tetszetősek legyenek.

 


Trezeguet - Iaquinta. Régen minden jobb volt, bár végül szoptunk.

Nyerni megyünk Londonba, ez nyilvánvaló. Minden más eredmény szomorúságot, bánatot, fájdalmat és csalódást szülne. Hiszen ez a Juventus, és már nem Ranieri, Eki kapitány vagy Delneri mester ülnek a padon, hogy megelégedjünk mással. Ez a meccs a BL statisztikák és a "papírforma" alapján valójában a kékeknek áll, viszont a Juventus 42 meccs óta veretlen a bajnokságban, utolsó meccseit szépen behúzta. Tehát itt tényleg a megállíthatatlan ágyúgolyó találkozik az áttörhetetlen fallal, meglátjuk mi lesz az eredmény. Ne feledjük: ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél!

Sportfogadás rovat: Chelsea - Juventus 1-3 @ 29.0
Rátesztek százezret és milliomosok lesztek csütörtökre. Hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr448240294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

305834 2012.09.19. 01:42:01

Ha Muntari gólját megadták volna! Remélem én is, hogy minden flottul fog menni, és Conte Schlieffen-módjára (kb. lesz a,b,c,d...zs terv) felkészíti Carrerát minden eshetőségre, és menni fog. FORZA JUVENTUS PER SEMPRE!

340942 2012.09.19. 08:16:54

Bakker ezt befogadom én is :). Már dolgozni sincs kedvem annyira várom az estét!! FORZA JUVEEEE!!!!

335361 2012.09.19. 08:24:47

"Ranieri papával legutóbb 3-2-es összestéssel hullottunk ki az egyenes kieséses szakaszban" Tegyük hozzá, hogy eléggé partiban voltunk akkor ahhoz képest, hogy a másodosztályból visszatérve először szerepeltünk a BL-ben egy sz.r kerettel. Nyugodtabb lennék, ha a bal szélen nem Asamoah rohangálna, hanem mondjuk Armero, Asamoah pedig Marchisio helyét foglalná el középen. Itt nem fog beleférni az, ha Marchisio lefut a meccsen 4610 kilométert anélkül, hogy labdához érne. Szerencsére a srác elég jól fel tudja szívni magát a fontos meccsekre, és általában gólt is szerez ilyenkor, úgyhogy nem lepődnék meg azon sem, ha ma is ollózna egyet Londonban. Attól még félek tőle. Pirlo elnyomásától kell leginkább tartanunk. Minden csapat tudja, hogy ő a legnagyobb fegyverünk, szerencsére nem mindenkinek sikerül kikapcsolni. Bízom Contéban, szerintem van pár ász a belső zsebében arra az esetre is, ha Pirlónak kevés tér jutna. A Chelsea-t látva a döntetlen nem lenne meglepő eredmény, de szerényen megjegyezném, hogy a győzelem is látóhatáron belül van.

335251 2012.09.19. 08:47:02

感謝上帝,我們現在看不到你的 Кто, черт возьми, Гуллит? - Роман Абрамович :DD

348076 2012.09.19. 09:20:46

Sima győzelem lesz ma este,természetesen a mi javunkra! 3-1-et tippelek a juvénak!

346514 2012.09.19. 09:33:00

Apa, kezdődik! :D 15 éve követem figyelemmel a Bajnokok Ligáját, de rajtot így még nem vártam! Bízom a csapatban, így Darti optimizmusát is értem, de amikor legutóbb ennyire biztosak voltunk egy sikerben, besültünk a Lecce ellen... Én a döntetlennel már nem lennék szomorú, nyerni azért lenne nagyon jó, mert akkor a Shakhtar ellen nem kéne ki-ki meccsre menni. Bár tavaly nem ment az ukránoknak, azt megelőzően annak ellenére is jó benyomást keltettek, hogy a Barca ízekre szedte őket a Camp Nou-ban, de aki látta a meccset, az tudja, az 5-1-es végeredmény ellenére nem volt az tükörsima, de a katalánok nagyon jóko szerezték a góljaikat (meg persze jobbak is voltak, de nem volt közte négy). Az egyetlen, amitől tartok, az az, hogy a BL-újoncaink nehogy elvesszenek az elején az atmoszférában, ezért is lenne most jó egy BL-rutinróka a mezőnyben is (Oh, Capitano, il mio Capitano...), mármint Pirlo mellé, de rendben lesz ez, rendben kell legyen. [keshudioo](#919954): nem értem azokat, akik odavannak Armeróért. Asamoah semmivel nem rosszabb a szélen, Marcit meg nem cserélném el senkire. Az, hogy Buffon, Barza, Bonu, Chiello, Pirlo és Marci személyében (sőt idevehetjük Giovincót is lassan) többségében vannak az olaszok a kezdőnkben, az a Juve egyik legnagyobb erőssége. Mondom ezt úgy, hogy Alex távozása után talán Vidal a kedvenc játékosom a keretből, de ez az olasz mag a Spirito táptalaja. Remélem, Marchisio gólt szerez ma és elhallgattatja a kritikusait!

347168 2012.09.19. 10:36:22

Húúú, de izgulok! [juventino_1897](#919995): Szerintem is nagy lélektani előnye van a Buffon-Chiellini-Marchisio-Giovinco tengelynek. Marcit ki nem venném a keretből, afféle "jómunkásember" a kp-n, ha nem volna bent akkor biztosan feltűnne a hiánya. Két meg nem adott Juve gólra számítok, a másodiknál Terry fogja a hálóból kihalászni a lasztit, miután az asszisztens nem látta bent, mire felhördül a Juve tábor: "Ha Muntari gólját megadták volna!" :)

316709 2012.09.19. 10:49:34

Jó! Ez az írás jól indítja a napomat.Elröhintettem pár kövéret. "Pirlo esetében ezt biztosan ellensúlyozza, hogy ő a Genoa ellen konkrétan leszarta mi történik, tehát mind fizikailag, mind mentálisan "stand by" fokozatban tolta végig azt a meccset, és nyilván sokkal inkább az ő terepe a Gazprom aréna."-->Az egész mondat nagyon betalált! Egy mondatot megmegyaráznál nekem;"Tehát itt tényleg a megállíthatatlan ágyúgolyó találkozik az áttörhetetlen fallal, meglátjuk mi lesz az eredmény." Ki az ágyúgolyó és ki a fal?Mert ha a Chelsea a fal,akkor ne felejtsük el,hogy DiMatteo csak megtanította az angol futóbolondoknak a catenaccio alapjait,viszont Olaszország fiai így születnek,és ebből ma este leckét is fognak kapni orosz(srry,angol) barátaink! Na mindenkinek jó szurkolást.Ma este szét kell rúgnunk pár Brit segget! Forza Juve!

336679 2012.09.19. 10:59:31

[Csepi22](#920038): Arra céloztam, hogy a BL statok alapján a Chelsea full favorit estére. Viszont a Juventus elmúlt éve alapján kb legyőzhetetlen 43 meccs - 1 vereség. Ezért is tartom szuperrangadónak ezt a párosítást. Határozottan és jól el fogja helyezni a csapatot a térképen. Nem is annyira az eredmény, mind a mutatott játék tekintetében.

346364 2012.09.19. 11:03:24

Meglátjuk, mennyit ér ez Európában!

334376 2012.09.19. 11:21:20

Najó, de ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

346584 2012.09.19. 12:58:18

olyan jó megint Európában látni a csapatot! Menni fog! Vucsi-Asamoah gólt lő sztem, ha megteszem, én is milliomos leszek? :)

347260 2012.09.19. 13:34:13

Ez jó írás volt, szép munka! Én száz rugóval nem merném megtenni 1-3-at pontos végeredménynek, de double chance X2-t bevállaltam egy kis apróval. Én egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ma este a Chelsea nyerjen. X vagy JUVENTUS győzelem! Nagyon várom, nincs kedvem dolgozni...

348076 2012.09.19. 14:53:54

Dinamo St. Chelsenburg, ez hatalmas....

348076 2012.09.19. 14:54:56

Büszkék vagyunk rád Dartagnanx.......

347698 2012.09.19. 15:06:37

menni fog ez, nyugi. furcsán nem izgulok, pedig azt hittem fogok. mindenesetre nagyon várom az estét, kíváncsi vagyok és jók a női megérzéseim.=D (azt úgy zárójelben megjegyzem, hogy kb. a lelkemet eladnám azért, hogy most Londonban legyek. most van a divathét, a kedvenc városom, Juve meccs... azt hiszem, ezt nevezik mennyországnak.=D)

336679 2012.09.19. 15:45:44

[Kaley29](#920369): Áruld el, hogy lehet valakinek a kedvenc városa London?

335361 2012.09.19. 15:50:29

[juventino_1897](#919995): "nem értem azokat, akik odavannak Armeróért" Én sem :) Szeretem a játékát. Adott 10-11 gólpasszt tavaly a bajnokságban, a bajnokság egyik, ha nem a leggyorsabb játékosa. Nem Asamoahval van bajom a bal szélen, sőt. Marci az, akitől félek, mert ha ő gyengébb napot fog ki, akkor olyan, mintha csak 10 Juvés lenne a pályán. De, mint mondtam, elismerem a technikai képességeit, és azt, hogy a nagy meccseken általában varázsol, ezért szurkolok neki, hogy este szerezzen legalább egy fontos gólt, és ezzel befogja a számat.

347698 2012.09.19. 15:53:00

[Dartagnanx](#920397): ha a csapataiktól meg a borzalmas kajától eltekintünk, csodálatos!=D egyébként életem legjobb hetét ott töltöttem.

336679 2012.09.19. 15:54:10

Na jó, én életem legjobb hetét Dincsi pincéjében töltöttem megkötözve. Mégsem a pincéjét tartom a világ legjobb helyének.

347350 2012.09.19. 16:38:51

hát ez kurvagyenge srácok:D
süti beállítások módosítása