Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

bntemp

bntemp

Én sem tettem meg mindent

2011. április 24. - s4tch

A Catania elleni döntetlen megerősítette, amit már eddig is sejteni lehetett: Luigi Delneri egyszerűen eljátszotta az összes esélyét, nem maradhat a nyáron. A Feltámadás ünnepe rendesen visszacibálta a valóságba a naívan reménykedő, a hátralévő meccsek eredményeit kalkuláló excel-táblázattal közlekedő Juve-drukkereket. A magam felelősségét természetesen elvállalom.

A Catania elleni döntetlen megerősítette, amit már eddig is sejteni lehetett: Luigi Delneri egyszerűen eljátszotta az összes esélyét, nem maradhat a nyáron. A Feltámadás ünnepe rendesen visszacibálta a valóságba a naívan reménykedő, a hátralévő meccsek eredményeit kalkuláló excel-táblázattal közlekedő Juve-drukkereket. A magam felelősségét természetesen elvállalom.

Amikor a Catania elleni meccs 95. percében a játékvezető Felipe Melo (egyébként nem létező) kezezése miatt befújta azt a szabadrúgást, elkapcsoltam. Nem akartam látni. Amikor visszakapcsoltam, arra eszmélhettem, hogy Simeone a pályán rohangál, egyenesen a cataniai játékoskupac felé tartva. Ha nem piszkálok hozzá a távirányítóhoz, akkor lehet, hogy minden másképp alakul. Ha kevésbé vagyok gyáva, akkor lehet, hogy győz a Juventus.

Ebben az elkapcsolásban minden benne volt. Az ember megemelkedett pulzussal, gyomorgörcsben nézi, ahogy egy kiesés ellen küzdő kiscsapat olyan nyomást gyakorol a Juvéra, mint a Barcelona gyakorolna az Utcák-Terek Válogatottjára. Mi ez, ha nem az elmúlt néhány év esszenciája? Pedig mi is múlt ezen? Jórészt semmi. Jött volna egy fontos találkozó Rómában, a Lazio ellen, miközben pedig ez a két csapat gyilkolja egymást, addig az AS Roma - kihasználva a nem túl nehéz sorsolását - begyalogol a 4. helyre. Már persze, ha ez a Juventus győzni tudott volna abban a szituációban. Valószínűsítjük, hogy nem. Így legalább - felszabadultan, ahogy három hete a Róma otthonában - talán mutatnak majd valamit. Ennek a csapatnak nem való a tét. Ezeket jól pofán kell csapni ahhoz, hogy valamit mutassanak. A felelősség terhe nagy, az elvárással járó nyomást nehéz elviselni. Majd legfeljebb szórakozunk egy jót a Birra Moretti-kupán augusztusban.

Változás kell, Delneri nem töltheti ki a szerződését. Előrehozott választásra van szükség, a bizalmatlansági indítványt már egyébként is régen megfogalmazták, de az nem elég. Stábunk legszexibb tagja - aki a hírekkel ellentétben nem én vagyok - tegnap a belső levelező listánkon felvetette, hogy Delneri helyett egy madárijesztő is jobb volna a kispad mellé. Lássuk csak:

Nekem tetszik ez a megoldás. Már ránézésre is megnyugtatóbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr358239412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

337276 2011.04.24. 12:45:40

A divízió 1-es hokidöntő fontosabb volt nekem, mint az EL-indulás kiharcolásának egyik lépése (mondjuk azt nem hittem volna, hogy ez a meccs nem az lesz), de ahogy hallottam, még kreatívabbá váltunk abban, hogy hogyan nullázzuk le magunkat. Sajnos több, mint egy éve tartom, hogy komoly változtatások kellenek...

337621 2011.04.24. 15:18:31

kurvajól írsz :)

334471 2011.04.24. 22:13:39

Nagyon élethű lett a montázs, jellemzően az utóbbi két évben pont ennyi játékosunk szokott ülni a kispadon meccs közben is, a sérülések miatt. További előnye a madárijesztőnek Del Nerivel szemben, hogy nem rágja a körmét, ami nagyon illetlen dolog.

337583 2011.04.25. 13:01:20

kurvajó a tested :)

337297 2011.04.25. 20:13:17

Az a vicc, hogy én is hokit néztem, érthető szempontokból. Viszont közben ránéztem az eredményre, 2-0 volt, és komolyan meglepődtem. Meglepődtem azon, hogy a Juve vezet egy Catania ellen már a 60. percben 2-0-ra. Ebből látom, hogy tényleg haladunk a középcsapattá válás felé... :/

266801 2011.04.25. 22:20:06

valaki nyugtasson meg, h Mancini nem lesz a Juve edzője

266801 2011.04.25. 22:30:20

legfeljebb, ha hozza magával segítőnek Benitezt

337369 2011.04.26. 08:50:27

[Jumpman23](#368444): és persze balotellit is sanyi helyére

337583 2011.04.26. 11:21:49

Szerintem egyébként örülni kell ennek az x-nek. Talán ez mentett meg minket attól, hogy LDN legyen jövőre is a csapat edzője.
süti beállítások módosítása