bntemp

bntemp

Forza Biagio!

2010. december 06. - s4tch

Dzsu-dzsák Dzsu-dzsák... zúg a lelátó. Sikongatnak a nézők. Kislányok hajítják a bugyijukat a pályára, és mi is így teszünk.

A speaker beleüvölt a mikrofonba, és a stadionban zeng: Biagio (avagy Baladzs) a közönség egészíti ki: ZSUZZSÁK!

Dzsu-dzsák Dzsu-dzsák... zúg a lelátó. Sikongatnak a nézők. Kislányok hajítják a bugyijukat a pályára, és mi is így teszünk.

A speaker beleüvölt a mikrofonba, és a stadionban zeng: Biagio (avagy Baladzs) a közönség egészíti ki: ZSUZZSÁK!

Képzeljük el, milyen jó lenne, ha a néni sálján az állna, hogy "FORZA... FORZA... DZSUDZSÁK"

Nem lenne csodálatos, ha a Juventusról mindezidáig mit sem tudó fiatal srácok és lányok százai kezdenének el rajongani a zebramezes alakulatért? Nem lenne fantasztikus, ahogy Zalayeta Barcelona elleni meglepetés gólját (meglepetés volt, hogy gólt lőtt, és meglepetés volt, hogy eltalálta a kaput) hírből sem ismerő szimpatikus futballdrukkerek örjöngenének Juve (Dzsuzsák)-mezben egy Milán elleni Juve-gól után?

Az érzéseim vegyesek.

Dzsudzsi király focista. Technikás, gyors, kétlábas, nagyot lő, jól ad be. Szerintem Pepénél jobb. Pedig Pepe olasz válogatott játékos, ami nyilván nagyobbat szól, mint az, hogy "Pepe magyar válogatott játékos".

Ennek ellenére irtózatosan fájdalmasan érintene, ha divatos lenne a Juventusnak szurkolni, pusztán azért, mert Dzsudzsák zebramezben játszik.

Dzsudzsák hiányossága az, hogy védekezni nem tud. Mondjuk Krasic sem tud. Az edző dönti el, hogy ha az egyik oldalon védekezi képtelen szélső van, akkor gondot okoz-e az, hogy a másik oldalon is egy hasonlóan technikás, ám nem védekező középpályás játszik. Szerintem nem gond, amennyiben nem Motta a szélső hátvéd...

A jelenlegi hírek szerint a Juventus komolyan érdeklődik a mi Balázsunk iránt. Ami jó:

1. Magyar srác régen játszott Juventus szintű csapatban. A most feldobott 12 millió euróval pedig a legértékesebb magyar játékos lenne.

2. Dzsudzsák szerintem nagyon jó játékos, és a Juvéba nagyon is illene - főleg, ha valaki megtanítja egy kicsit védekezni is.

Ha leigazolná a csapat, és Dzsudzsák ugyanúgy fosná a gólokat és asszisztokat, mint teszi azt a PSV-ben, akkor ráadásul az olaszok is jobban örülnének az átlagos magyar meccsturistának.

Miért nem örülnék?

Pl.: Ivanandras is Juventus szurkolóvá válna. Ez önmagában elég ahhoz, hogy Balázst szívesebben lássuk a Barcelona, a Real Madrid, a Manchester United, az Arsenal, Liverpool, Bayern stb. csapatok mezében.

Persze, ha mégis a Juvéban köt ki a PSV miki egere, akkor sok sikert neki, és a góljainál biztosan ugyanúgy fogok artikulátlanul üvötleni, ahogy Pepe Fiorentina elleni egyenlítő góljánál tettem. Tehát magyar emberként szurkolok, hogy sikeres játékos legyen, és ha a Juvéba igazolna, az hatalmas siker lenne. Főleg, mert a kvalitásai alapján szerintem nem lógna ki lefelé a csapatból. Juventus szurkolóként viszont zavarna a felhajtás, amit csapnának körülötte. Bloggerként pedig csodálatos lenne, hiszen a Juventus blog látogatottsága a mostani 2 milliós napi szintről felugrana 15 milliósra, és bográcsból ehetnénk a kaviárt végre!

Szerintetek menő dolog lenne, ha Dzsuzsi a Juvéban kötne ki? Vagy inkább a Milánba kéne mennie? (Mondjuk ahhoz túl fiatal.)

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr1008239134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

334412 2010.12.06. 15:07:05

Megnyugtatlak, a Juventusnak most is divat szurkolni, ti vagytok a legnagyobb, legsikeresebb olasz klub, hahó, spirito! :) Menjen csak Torinóba Dzsudzsák és ott elválik a szar a víztől. Egyébként emlékszem én még, mikor a Lazio Szabics iránt érdeklődött.

336679 2010.12.06. 15:22:47

Az elmúlt években tisztult a szurkolói népség, egy év B liga megtette a hatását. Meg a "csúnya gonosz csaló csapat" ugye sokkal gyengébb is, és a "tiszta jóságos szimpatikus játékosokból álló" nemzetköziek lettek a népszerűek. Ráadásul tripláztak is. Igaz, Mou nélkül hiányzik a sárm a kispadról.

334412 2010.12.06. 15:27:54

[Dartagnanx](#255046): Nem tudom. Lehet, hogy az én ismertségi körömbe tartozik kevés juventino, de azoknak semmit sem ártott B-liga, sőt, megacélozta őket, adott egyfajta elitista érzést. Furcsa, nem furcsa, de itthon, meg úgy szerintem egész Európában is, az Inter népszerűségben a közelébe sem ér a Juventusnak - túl minden szarságon. Amúgy, hogy lett egy brazilbloggerből torinói szekértoló? :)

286390 2010.12.06. 15:31:23

[ejjelikornel](#255052): Pénzt kap érte. Egy elvtelen senkiházi, tehát itt a helye, köztünk.

334412 2010.12.06. 15:40:28

[dinovercotti](#255058): Ezt már szeretem! Mihez legyek elvtelen a suskáért? :D

simoon 2010.12.06. 15:45:18

már a dagadt törpe miatt se jöjjön... halálos lenne...

336679 2010.12.06. 16:05:09

[ejjelikornel](#255052): A megtisztulásnál arra gondoltam, hogy azok, akik a BL-ben (általában több-kevesebb sikerrel) vitézkedő csapatnak szurkoltak, azok lepattantak a Barcelona szurkerek közé. :) Tudod: "a másik kedvenc csapatom".

336679 2010.12.06. 16:05:54

[ejjelikornel](#255052): Egyébként a brazilbloggerség volt a meglepőbb. Olaszblogger akartam lenni, de az akkor már foglalt volt.

297576 2010.12.06. 16:21:29

Az, hogy többen elkezdenének szurkolni a Juventusnak, nem zavarna. Ha viszont a Fókuszban, Aktívban, XY műsorban mindenki erről ömlengene, akkor már inkább. Én is el tudnám képzelni a Juvéban, adna lendületet a csapatnak, az biztos, kérdés, hogy tudná-e hozni a PSV-ben mutatott formáját. Egyébként meg nem érdekel, hogy divatos lesz a Juve, a B-liga után ezt is el lehet viselni, a divatdrukkerek meg úgyis lekopnak gyorsan. Forza Dzsudzsák, forza Juventus!

334412 2010.12.06. 16:42:24

[Benedetto93](#255130): Nem tudom, számomra kicsit anakronisztikus olyat olvasni, hogy "el tudom viselni, ha divatos lesz a Juve". :) Gyerekek, a Juve a legdivatosabb olasz csapat és az európai csapatok top5 szereplője is. Azért ne adjátok elő a kiscsapat felemelkedését. :) [Dartagnanx](#255105): Értem. Emlékszem én még rád a Csollima blogról. :)

337583 2010.12.06. 16:52:40

Azért remélem a hölgy nem cseréli le ezt a fasza kis sálat Dzsudzsiért. Balázshoz pedig annyit, hogy nálam a Hamsik-Bastos-Vargas trió után a 4. helyen áll a balszélső-kívánságlistámon (még kukázok egy ötödiket és lamináltatom is). Fasza kis játékos, akár még be is válhatna.

337583 2010.12.06. 16:59:49

[ejjelikornel](#255141): Nem értem, miért értetlenkedsz. Nyilván arra gondolnak a többiek, hogy Dzsudzsák miatt talán indokolatlanul is többet foglalkozhat a MAGYAR közvélemény a Juvéval, ami azért olyan lenne, mintha vizeznék az alkoholt. Ez lehet, hogy nem volt jó hasonlat. Azzal szerintem mindenki tisztában van, hogy a Juventus jelenleg is a legnépszerűbb olasz csapat. Csak nem szeretnék, ha "túl népszerű" lenne...:D

334412 2010.12.06. 17:14:27

[tcs19](#255153): Ha valami a legnépszerűbb, akkor hogyan értelmezhető mellette a túl népszerű? Mindegy, nem akarok hangulatot kelteni, csak ez a "túl sok figyelem lesz a Juve" körül érv nekem sántít, az egyik legnépszerűbb magyar csapat esetében. Ha ezt tavaly mondja egy elkötelezett magyar Bari szurkoló, akkor még értem is, de így nem. A lényeg, hogy Dzsudzsák kerüljön csak Torinóba.

336679 2010.12.06. 17:20:07

[ejjelikornel](#255161): Egy elkötelezett Bari szurkoló örülne, amiért nem egyedül kell meccset néznie. De látom, tényleg nem érted. Nehéz is elmagyarázni. :) Ha Dzsudzsi a Juve játékosa lesz, akkor gyűjtöm majd neked azokat a "túlzott népszerűségre" utaló jeleket, amik nélkül most jól elvagyok. :)

vektra 2010.12.06. 18:09:15

én személy szerint nem örülnék Dzsuzsáknak. szerintem nem való ide. de persze ha mégis Juventino lenne szurkolnék neki, hogy jó teljesítményt nyújtson.

334412 2010.12.06. 18:12:47

[Dartagnanx](#255166): Túlzott népszerűség a legnépszerűbb klubnak, oké, akkor ez csak nekem oximoron. :)

297576 2010.12.06. 20:28:30

[ejjelikornel](#255141): Nem tudom, nekem teljesen más tapasztalataim vannak. Pont ellenkezőek, mindenki utálja a Juve-t, és az első asszociációjuk az, hogy csaló, meg bunda. Mondjuk az kétségtelen, hogy Olaszországban a Juve a legnépszerűbb csapat és a világon is az egyik legpopulárisabb csapat. De valahogy a személyes tapasztalatom teljesen más.

286390 2010.12.06. 21:04:23

[ejjelikornel](#255207): Az ember nem feltétlenül szeretné Keleti Andrea riportját látni Torinóból, amelyhez Vujity Tvrtko mondja a felvezetőt. Csupán erről van szó.

334412 2010.12.06. 21:11:47

[Benedetto93](#255310): Nekem pedig éppen az a tapasztalatom, hogy bundázást, meg ilyesmit, még csak érintőlegesen se hoznak fel a Juventus kapcsán. Lényegtelen mondjuk itt a tapasztalásom. [dinovercotti](#255329): Jó, ezzel mondhatni meggyőztél. No de csak örülnétek azért Dzsudzsinak!

337008 2010.12.06. 21:28:09

[dinovercotti](#255329) 2010. 12. 06. 21:04 +1. nem is, +100

297576 2010.12.06. 22:17:48

[dinovercotti](#255329): Na ezt mondom én is a Fókusszal, Aktívval meg a Naplóval, meg még Isten tudja milyen jobbnál jobb műsorral. El tudom képzelni, ahogy Papp Gergely beledől a kamerába, és mondja, hogy "olasz sztárcsapat igazolta le a PSV magyar labdarúgóját..." Esetleg még kinéz egy Story/Blikk/Bors címlap is... Micsoda lehetőségek! :D

orbán domonkos 2010.12.06. 23:54:39

nem engedném olaszokhoz. inkább angol, német, spanyol. De az olasz érzésem szerint visszalépés lenne.

230438 2010.12.07. 00:00:05

Nagyon jó a cikk! Egyik Juve szurker ismerősömmel is ezen vitatkoztunk, hogy ha odamegy jó lesz-e nekünk, hogy a sok "Cééronáldógyereketakaroktőled pic.ától kezdve a sok sohanemnéztemeddigJUVEmeccset emberkékig" Juve mezben sétál. :S A "kaviár bográcsbóltól" meg egyszerűen levizelem a bokám! XD

aadam 2010.12.07. 01:34:54

Nemtom, nem egysíkű egy kicsit? Olyan klasszikus szélső, ami egyre inkább kikopik a futballból. A válogatottban sem igazán szerepelt jól, amikor jobb oldalon játszott.

334219 2010.12.07. 06:29:55

Nem értem, ha már ennyire megy a szekér neki és/vagy felkapták mostanában, akkor miért nem egy valódi komoly klubhoz akar menni, miért pont a Juventus.

337204 2010.12.07. 07:56:00

na de amikor román, vagy - ne adja a magasságos - dán játékost vesznek épp, akkor meg egy vagon román, vagy éppen dán divatrajongó teremtődik a nagy semmiből. és értem, hogy magyarországon limitált a hozzáférés a román és dán fókuszhoz, de ugye amit nem látunk, azért még lehet, hogy létezik. vagy nem? de.

334570 2010.12.07. 09:09:24

Az a baj, itt nem tudják ki az az Ivánandrás...

DartagnanX 2010.12.07. 09:45:03

[csabinter](#255579): Sebaj, kultikus figura. Tiszteletem jeléül emeltem be a cikkbe. Hátha gratulál a bajnoki címhez.

293074 2010.12.07. 10:07:33

[vektra](#255203): Hello, elolvastad a kommentedet, mielőtt elküldted volna? Ennél visszataszítóbb hozzáállást nem láttam jó ideje. Ok, ez a véleményed nem való ide és nem is örülnél. Ha viszont leigazolná, akkor már szurkolnál neki, hogy jó teljesítményt nyújtson? Ez annyira hamis. Tipikus kétszínű magatartás.

334233 2010.12.07. 10:29:54

Én személy szerint nem örülnék neki ha Dzsudzsák a Juve-ba jönne. Nem passzolna neki a Serie A, nem tud védekezni, ha meg mégis vissza kell zárnia, nem marad energiája támadni. Pont az erősségei nem tudnának érvényesülni a szigorú taktikai fegyelem miatt, éppen úgy vergődne mint amikor Stevens volt a PSV edzője. Akkora klasszis meg nincs, hogy simán elöl merje hagyni Del Neri azon az alapon, hogyha eljut hozzá a labda abból tuti gólhelyzet lesz (lásd: Robben, Cé). A Juve jelenlegi kerete meg nem bírja el hogy Kraszics mellett még a másik oldalon is védekezni kelljen a szélső mögött. Normális szélső hátvédek hiánya, ugye. Mellesleg hiába 12 millió a kivásárlási ára, nem hiszem hogy a PSV elengedné most. Miután Affelay-t már eladták a Barca-nak, még nagyobb szükségük lesz Dzsudzsákra ha bajnokok akarnak lenni. Maradjon csak most a PSV-ben, aztán nyáron mehet a La Liga-ba, az sokkal jobban feküdne neki.

vektra 2010.12.07. 11:23:07

[benny03](#255615): hello! nem érzem ezt kétszínűségnek. nem idevalónak érzem és örülnék ha nem kellene Juve mezben látnom, de ha mégis hozzánk kerülne nem fogok "Dzsudzsák takarodj!" drapikat gyártani. nem emlékszem olyanra, hogy én Juve játékos ellen szurkoltam volna, hogy játszon minnél szarabbul meg rontson minnél többet!!! ha idekerül játszon jól és bizonyítsa hogy tévedtem!

334417 2010.12.07. 12:57:56

Nem akarom, hogy az óvodáscsoport betámadjon, ezért csak annyit írok: ne jöjjön.:) Vargas viszont nem lenne rossz.

333549 2010.12.07. 13:01:26

Vaffanculo? A culo az segget jelent, nem?

trunks 2010.12.07. 14:22:47

Pont emiatt nem akarom, hogy idejöjjön. Ne legyen divat a Juvénak szurkolni. Az ne döngesse a mellét, aki a másodosztályban nem volt a csapat mellett... Másrészt arról se vagyok meggyőzve, hogy Dzsudzsák klasszis lenne. Ne felejtsük el, még semmit se tett le az asztalra. Az szép, hogy az Eredivisie-ben ontja a gólokat, de azért a Serie A más szint. Sztem Spanyolhon jobban ízlene neki, Olaszországban megennék a védők vacsorára. De cáfoljon csak rám nyugodtan.

trunks 2010.12.07. 14:26:16

Ja és aki azt mondja nem lenne gáz, hogy emiatt itthon népszerűbb lenne a Juve, az nézze meg a Nemzeti Sport asszem 2 nappal ezelőtti címlapját. ("A Juve álma" és alatta egy nagy Dzsudzsák-kép... lol)

337242 2010.12.07. 14:55:05

Dzsudzsi ne menjen a Juvéhoz..rühellem a Juvét,de a végén még vmelyik meccsüket is megnézném Dzsudzsák miatt..:D csak annak szurkolnék, h Balázs jól nyomja, a többi nem számít..:))) Szívem szerint annak örülnék,ha végre Torrente is megtudná, hogy milyen mikor Balázs lába elsül ("az áldóját"), vagyis végre lenne az Atleticonak egy jó magyar játékosa. Sőt meglátásom szerint Balázsnak is jobban tetszene a spanyol bajnokság mint az olasz..

257740 2010.12.07. 16:33:36

Bár én nem juvés vagyok, de itt tényleg a legnépszerűbb klubról van szó. :) Értem ezt a "túl népszerű" megjegyzést, csakhogy ellentétben veletek, én az ilyet egyáltalán nem tartom bajnak. Sztem nem baj, ha ilyenkor csatlakoznak az általatok oly utált divatdrukkerek. Egy csapat életében egyáltalán nem baj, ha megugranak a mezeladások ilyenkor (persze Dzsudzsáktól még nem sokkal, de most általánosan értem). És azt sem érzem ilyenkor gondnak, ha a lurkók ezért lesznek Juve drukkerek, vagy éppen pont a Juve miatt, mint nagy csapat miatt akarnak majd Dzsudzsákok lenni. (és nem azok, akiket nem is láthattak élőben játszani) Szerintem ez a világ rendje, és ez így van jól, a divatdrukker is drukker, és igenis a divatdrukker is rengeteget használ az éppen aktuális csapatának. :))) A csapatoknak meg az a dolguk, hogy elérjék: a divatdrukkerek az ő csapatukhoz csatlakozzanak a legtöbben. :))) Sztem ez a helyzet. :))) Dzsudzsákot meg szívesen látnám a Juvéban is, és az is tény, hogy akkor a Juvénak is jobban szorítanék egy kicsit (ahogy most a PSV-nek), azaz valamilyen szinten én is divatdrukker vagyok, - ráadásul még csak nem is szégyellem. :))) (Bár én is azzal értek egyet, hogy a spanyoloknál jobban menne neki.)

Miki 2010.12.07. 16:49:50

Szerintem mi jobban járnánk Dzsudzsival, mint ő velünk, de nagyon full extrás érzés lenne ha ott rohangálna a pályán zebra mezben... Motta meg mehetne a PSV-be...

trunks 2010.12.07. 17:25:49

@DrMoon: igen, a divatdrukkereknek vmennyi értelmük lehet(ne) akkor, ha a pénzükkel támogatják a csapatot (mez-, jegyvásárlás). Viszont a magyarországi divatjuvésok épphogy semennyit nem használnának, mert mezt nem vesz egyikük se 50 euróért és mivel divatdrukkerek, ezért meccsre se mennek Torinóba. Tehát igenis, nem lenne semmi hasznuk. Viszont a média felkapná a Juvét és Dzsudzsákot, amitől nonstop hányingere lenne a jóérzésű juventinónak.

296825 2010.12.07. 17:58:42

Engem az aggaszt igazán hogy láthatóm e játszani ha eligazol. Mert csak eurosport 1,2 és sport 1,2,m sportklub csatornáim vannak de épp tegnap olvastam a digi tv megveszi a sportklubot és akkor bekerülhetne a digisport a t-kkábel és a upc adásaiba, nem tudom hogy ez így lenne de jó lenne mert síralomvölgy Magyar bajnokikat nem buli nézni

257740 2010.12.07. 20:31:51

[trunks](#255838): Ezen nem fogunk összeveszni. :))) Bár sztem érdekes lenne egy tanulmány, hogy miképpen változik egy-egy játékos hatására egy-egy csapat bevétele, illetve szurkolói népszerűsége, és ezáltal a szponzori érdeklődés. Régebben volt ilyen pl. a brazil Ronaldóval, de "kisebb" játékosok esetén nem tudom készítenek-e ilyen statisztikákat.

dankó 2010.12.07. 20:40:59

"Ennek ellenére irtózatosan fájdalmasan érintene, ha divatos lenne a Juventusnak szurkolni" mer most nem vagytok divatdrukkerek...

336679 2010.12.07. 21:27:38

[dankó](#255930): Igazad van, be is fejezzük ezt az ostoba blogolást. :(

334309 2010.12.07. 22:23:37

[Dartagnanx](#255975): elfáradsz, és nem lesz energiád buziskodni, ha minden trollnak válaszolsz.
süti beállítások módosítása