bntemp

bntemp

Pletykafészek

2010. november 26. - s4tch

Jaj, drágaságaim. Nem volt időm írni nektek a héten, mert nagy készülődésbe vagyok erősen.

De kitaláltam, hogy ha nem lesz éppen valami hatalmas életbölcsesség a szájamon, amit megoszthatnák veletek, akkor azt csinálom, amihez igazán ért egy magamfajta vénasszony.

Pletykálok majdan nektek. Vagy kussolok, mert az uram általában azt szokta kérni tőlem. De azért nem vehetem fel a több százezer euróra rúgó  gázsimat ezektől a bájos fiukáktól.

És el is érkeztem ahhoz, hogy milyen készülődésbe vagyok. Gyünnek hétvégén hozzám látogatóba ezek a bájos fiatalemberek. Úgyhogy csak jövő héten írok majd nektek érdekességeket, osztán ráadásul megosztom veletek, hogy miket csinyátak ezek itten.

Készüjjetek, hétvégén csúnyán elbánnak majd Krázsicsék a drogos fiú csapatával. Ott fog zokogni majd a pálya szélén az az agyrokkant edzőjük is, aki szerint az az árva Gilardino mint Krázsics, Melo, Chiellini és Aquilani együtt. Szerintem egy döglött falovat nem ér, bévallom. Még hangulatkeltésnek is sok ez. Agyalágyult szegény.

No, megyek vissza a konyhába!

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr408239114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása