bntemp

bntemp

A hamut nézve, drága gyermekeim, nem lehet tüzet rajzolni.

2010. november 09. - s4tch

Olyan bejegyzést írok most nektek, amivel én magam sem értek egyet teljes egészében, de mivel ez is a saját véleményem (lehetne), és a vélemény szent, hát ezért leírom.

Olyan bejegyzést írok most nektek, amivel én magam sem értek egyet teljes egészében, de mivel ez is a saját véleményem (lehetne), és a vélemény szent, hát ezért leírom.

Most, hogy végre felocsúdhattam abbéli félelmemből, hogy nagydarab lelkem, a kis Felipe megsérült, leírhatom, hogy szerintem a férfi attól férfi, hogy mindenkit erősen magáévá tesz, aki erre felkínálkozik.

Előtte rövid ideig kitérek Felipe vizsgálatára, megrezonálták mágnessel a lábát, és nincs benne izomsérülés, megnyugodhattok. A Brescia ellen még pihen, de nem baj, mert Mommo is remekül fogja majd helyettesíteni, abban hiba nem lészen! Mommo haját egyébként én vágom egy ideje, mióta meglátta a kiskutyámon, a kis Tottin, hogy milyen jól van megnyírva. Gigivel fogadtam, hogy bármilyen idióta frizurát vágok Mommóra, simán pályára lép vele. Nyertem.

De vissza a férfiakhoz.

Uffa! Még eszembe jutott, hogy sosemlátott Traore is teljes erővel tréningezik. Talán egyszer láthatom majd labdával is, nemcsak mankóval.

És most már tényleg a férfiak.

Hosszú életem során megtanultam, hogy a férfiak attól lesznek határozottak, magabiztosak és ezáltal sikeresek, ha gyakran, és igen jól tudják magukévá tenni az asszonyokat. Nézzük meg például a 2006-os világbajnokság döntőjét. Zidane szemmel láthatóan már hajj, de régen nem volt asszonnyal, és amikor Materazzi (aki viszont biztosan maga alá gyűrt valakit, akár a döntő előtt közvetlenül) ezt az orra alá dörgölte, akkor nem is bírt uralkodni magán. A végeredményt tudjuk.

Tehát nem lehet az a célja egy csapatnak, hogy egy gyenge idény után némileg jobb eredményt érjen el. Mert ha arra gondol, hogy tavaly ilyenkor senkit sem tudott hazavágni a gyepen, akkor idén már annak is örül, ha néha sikerül. Ezért folyamatosan a régi nagy sikerekre kell koncentrálni, és azokat megismételni, sőt, felülmúlni!

Mit szólna az uram, ha csinálnák egy megkérdőjelezhető ízű és minőségű tiramisut, és azzal védekeznék, hogy de a tegnapi még rémesebb volt. Ő azt mondaná, hogy viszont egy hete meg olyan jó volt, hogy a párnája alá is tett két szeletet, tehát azt köllene újra megcsináni!

Az analógia mentén nézzük meg, hogy a közelmúltban milyen edzők ültek a kispadon, milyen eredménnyel.

- Végeztem. A kislány könnyes szemmel piheg, én szivarozok.

Lippin látszik, jól tudja, hogyan kell valakivel jól elbánni. Csapatai sem sokat teketóriáztak, mindenkit maguk alá gyűrtek. 5 bajnoki cím, 1 kupa és 4 szuperkupa győzelem, BL, európai szuperkupa és világkupa győzelem szegélyezte pályafutását minálunk. Sajnos később megtiltották a pálya melletti dohányzást, azóta ő sem a régi.
Én sosem tiltottam meg neki, hogy rágyújtson utána!

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Capellon nem látszik túl sok minden. Akkora tufa, hogy minden lány sírva jön ki a szállodai szobájából. De legalább terpeszben! Nem volt látványos, nem volt élvezetes, de igen hatékony volt amit művelt. 2 évig volt itt, 2 bajnoki címet szerzett. Egyből lelépett, ahogy nem volt lehetősége első osztályú népeket megalázni.


- Jól van, nem is fájt az annyira.

Kicsi ember, nagy bőrkabáttal. Nem a Playboy-villa jutott neki, de így is megtette a magáét. Bajnok lett a B-ligában, pedig ponthátránnyal, és egy drogossal a soraiban indult a csapat. Ilyen bőrkabátban egyszerűen lehetetlen tutyimutyi fickóként viselkedni.

Ahogy Didiert feltették a távozó vonatra, úgy érkezett Ranieri, aki igazi úriember. Megcsinálja a dolgát, de nem szokása maradandó élményeket okozni. Ezért nem halmoz sikert sikerre. Imádnivaló figura, ám annyira nagy formátumú, hogy első nekifutásra ki is felejtettem a listából. Vele meglepően jól szerepelt azért a csapat, csak a végére már mindenki unta a folyamatos misszionárius pózt.

- Ó, jaj!

Tehát érkezett a friss erő, legalábbis az annak szánt Ferrara. Az analógia itt mondjuk megbukik, mert míg Ciro a pályán mindenkit megbaltázott, addig a kispadon úgy ült, mint majom a köszörűkövön. Az asszony tette magáévá őt, nem fordítva. Szomorú történet volt ez, felejtsük is el. A menesztése előtti 12 meccsből 9-et elveszített a csapat.

- Mindjárt be kell dobnom egy újabb ekit.

És jött is a vicsorgó megmentő, akivel lényegében semmi sem változott. Leszámítva, hogy így az ő vezetésével sikerült a legszánalmasabb második félévet produkálni. Még az is elfelejtett focizni, aki amúgy tudott.

És most tekintsünk a mába.

-Alávágok, meghal.

Luigi, a farmról. Imádom. Le sem tagadhatná, hogy hobbija a gazdálkodás, de az állatokból nem lehet megélni, ezért más természetközeli foglalkozást is keresett.

-Ne nézzél, én megmondtam, hogy odabaszunk.

Érdekes, hogy kisugárzásában Capellohoz hasonlít egy kicsit (egyszerűnek tűnik, mint az ekevas), de aki a virágot szereti, az rossz ember nem lehet. Luigi pedig szereti a virágot, és Alexszel is jóban van, ami a csapategység szempontjából előnyös tulajdonság.

Hogy milyen edző Luigi, azt én nem tudom pontosan. De az biztos, hogy a csapat felszántsa a pályát erősen. Ebben mondjuk jó.

És akkor most nézzünk magunkba, hát mihez hasonlítjuk szívesen az idei év teljesítményét? Zaccheroni lődörgéséhez, Ferrara vakvágányához vagy Lippi és Capello sikereihez?

Világos, mint a nap, hogy a fejlődés célja kizárólag a világ meghódítása lehet. Újra büszkén kell előre tekintenünk. Visítva csapkodni az asztalt a Milánnak rúgott második gól után, és a sodrófával kergetve haza a vendégcsapatok megszégyenült szurkolóit, és nem megelégedni egy darab ponttal az internacionális csapat otthonában!

Tehát a cél az, hogy ész nélkül mindenkit megbüntessünk a pályán, férfiasan, európa és a világ meghódításának tervétől elhomályosult tekintettel.

Ebbe nem fér bele a lazsálás, sehol.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr78239088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

336961 2010.11.09. 14:37:48

Látod milyen bolond vénasszony vagyok mán. Pedig be is van készítve a képe. Pótolom iziben.

336961 2010.11.09. 14:46:18

Kipótoltam a hiányzó részt.

336035 2010.11.09. 16:26:21

Ismerek egy fószert, aki ugyancsak Juve drukker és az Ő kutyáját is Tottinak hívják... :)

Tomika86 2010.11.09. 16:45:58

Miért kell ilyen gyökérségeket publikálni az NSO oldalán?????

14Krisz 2010.11.09. 16:54:26

[Tomika86](#238382): Ha maga az újság tele van mindenféle baromsággal, ráadásul a hírek nagy részét egy az egyben a goal.com-ról fordítva ollózzák be, akkor nem hiszem hogy van ennek a kérdésnek létjogosultsága.

cina attila 2010.11.09. 18:43:57

Ezt nevezem én cikknek!!AAAHHHHH!!!FORZA JUVE!

334417 2010.11.09. 19:06:00

A Delneris képaláírásokon sírtam.:))

303731 2010.11.09. 19:49:43

[Tomika86](#238382): bocs, de a cikk kiváló. És az előttem szólóhoz csatlakoznék, DN kép aláírásai ütnek.

335199 2010.11.09. 22:19:44

[calciodirigore](#238447): Az egész cikk kiváló, de azok a "Luigis" képaláírások viszik a prímet :D:D

CsG 2010.11.09. 23:09:00

Sztem is nagyon jó cikk!

marcello 2010.11.09. 23:16:18

Sono d'accordo ;)

334474 2010.11.10. 11:11:16

Hatalmas. Nagyon röhögtem.

334243 2010.11.10. 11:53:53

ez nagyon beteg :| :röhög:

332896 2010.11.10. 17:37:16

Kurva jó! :)

260706 2010.11.11. 10:20:09

"A Brescia ellen még pihen, de nem baj, mert Mommo is remekül fogja majd helyettesíteni, abban hiba nem lészen!" Hát remekül helyettesítette, nem mondom...

Luigifan 2010.11.11. 16:29:47

Nagyon nagyok a képaláírások ember :D:D Amúgy én ilyennek képzelem Del Nerit. Bobix ha melo van a pályán akkor nem kapunk gólt ugye? Hülye fasz vagy ha ezt gondolod.Momoról kaptuk? Nem akkor meg nem is játszott rosszul ennyi
süti beállítások módosítása