bntemp

bntemp

Here we go again, mofos!

2012. szeptember 20. - s4tch

Döntetlen esetén általában a mondai pohár fölött ülünk, és azon studírozunk, ez vajon félig üres, vagy félig teli-é. A mai begrénk félig teli, ráadásul oroszlánvérrel, és túlzottan nem is bánjuk, hogy a gyilkos döfés Q csukájában maradt. További kínos szóvirágok helyett és _benito holnapi, bővebb elemzése előtt rövid hangulatjelentés otthonos szerkesztőségünkből.

Döntetlen esetén általában a mondai pohár fölött ülünk, és azon studírozunk, ez vajon félig üres, vagy félig teli-é. A mai begrénk félig teli, ráadásul oroszlánvérrel, és túlzottan nem is bánjuk, hogy a gyilkos döfés Q csukájában maradt. További kínos szóvirágok helyett és _benito holnapi, bővebb elemzése előtt rövid hangulatjelentés otthonos szerkesztőségünkből.

Szögezzük le: nem a döntetlenért mentünk, de így se rossz, főleg azok után, hogy 2:0-ra is állt a meccs. Ami ugye 0:0-ról indult. Sőt, még el sem kezdődött a találkozó, mikor Darti bejelentkezett egy sportkocsmából: "Egy csapat elvetemült Chelsea szurker ül mellettem. A világ legjobb csapatát emlegetik. Sztem a Juvéról beszélnek.

Az iPhone készülékemről küldve"

Alig telt el 7 perc, Beni máris összefoglalta a teljes első félidőt: "Oscar követi Pirlót, úgy látom, de az előbb Torres is az ő sávjában állt a kezdőkörben. "

Darti realista válasza: "Jobbak. Fásultak, megilletődöttek vagyunk."

Beni: "Nincs nagy baj, sztem. Illetve inkább Pirlo a bajunk egyelőre."

A következőt láttam 20 perc után: "Vidal, Asamoah és Forrest tökös gyerekek, a többiek be vannak szarva."

Dino konkrétan másodpercekkel az első kapott gól előtt kapcsolódott be a társalgásba: "Tök sima eddig, ha tökösebbek vagyunk, már vezethetnénk."

Hadd ne mondjam, mekkora meglepetésként ért a gól. Dino hétvégén is megjósolta, hogy Vucsinics megnyeri nekünk a meccset, így bevallom, Juve-gólra számítottam. Ehelyett a Chelsea rúgott 2 perc alatt kettőt: egy mázlistát és egy ritka szépet. (Darti - Ha már idézgetünk: az este legtragikomikusabb pillanata volt, amikor a bekapott gól után azt írtam, hogy "még lehet 1-3", és két perc múlva Dino válaszolt... "még lehet 2-3".) A másodiknál Oscar, aki inkább néz ki egy kiselejtezett magasugrónak, mint futballistának, hülyét csinált Pirlóból, rossz volt nézni. Beni nem is fogta vissza magát, olyat írt Pirlóra, amit velünk, testi-lelki jóbarátaival rendszeresen megtesz, de egy vadidegen férfival szemben súlyos, offenzív zaklatás lenne. Nem volt jó meccse Szundinak.

Aztán jött a szépítés, Dino szavaival: "Szeretem Vidalt. Kérés nélkül megkorbácsolnám." Persze látszott, hogy vannak hiányosságaink. Beni világított rá az egyikre: "a mennyit ér ez Európában kérdés igazából Giovincóra vonatkozik. Ha át is tudja venni, a következő mozdulattal elnyomják, mint egy csikket." Hogy ez a gondolat a továbbiakban milyen diskurzussá nemesült, azt egy sikeres sorozatunk folytatása keretében hamarosan egy külön cikkben fejtjük ki.

Természetesen Vidal bicegése is megihletett minket, annyira, hogy a hallgatag, de bölcs _Tyler is bekapcsolódott: "ha Vidal megsérült, azonnal le kell hozni, túl fontos játékos ő a Juvéban." A mérkőzést követő interjúkat a Stamford Bridge folyosóján figyelő Dino infói szerint Vidalnak semmi baja, hétvégére helyre jön.

A második félidő elején Giovinco jutott szabadrúgáshoz; Darti legott belenézett a varázsgömbbe:
"Gól

Az iPhone készülékemről küldve"

Miután eltemettük a gömböt, megpróbáltuk megfejteni a maradék fél órát. Darti, a geek, természetesen ismét a modern meleg férfi elmaradhatatlan kellékéről, az iPhone-járól: "Eszrevettétek, h nincs kit becserélni ahhoz, h javítsunk a játékon?" Beni: "ez hülyeség, egy csatár kellene. Bármelyik a padon ülök közül (furcsa, de talán Q)" Én Benivel egy időben így láttam: "Pirlo-Marrone? Tudom, hogy nem értetek egyet, de meghúznám. Q-t is behoznám Gio helyére."

Carrerához Conte szavai nem juthatnak el (ő Matrit állította volna Vucsinics mellé), de valahogy a levlistára rálát - szerencsénkre. Quagliarella visszatérése csak akkor sikerülhetett volna jobban, ha a gyönyörű csavarása is beakad. A végén még a nyíregyházi ügyvédpápa szárnyai alá vette Pirlót ("Az ugye megvan, hogy még így is Pirlo passzolt a legjobban az egész mezőnyből? Ha igazán jól játszott volna, akkor kioszt vagy 2 millió gólpasszt, megment néhány kóbor ebet és kihúzza az eurozónát a bajból. De így, visszafogottan csak ennyire képes."), és - némi férfias közjáték után - nyugovóra tértünk.

Benito holnap bővebben is kifejti a mérkőzés tanulságait. Még a meccsláz hatása alatt csak annyit jegyezzünk meg, ez volt az igazi bicepszvillantás, nem a hétvégi nyögvenyelés. Igen, beszari módon kezdtünk. Igen, Pirlót végig leszedte Oscar a pályáról. Igen, Giovinco megjátszhatatlan volt, így Vucsi teljesen egyedül nyűglődött.

Ezzel együtt kettőt rúgtunk a Stamford Bridge-en, ott, ahol tavaly egyedül a Napoli tudott vendégként betalálni, mindössze egyszer. 0:2-ről álltunk fel a tényleg mocsok erős BL-címvédő otthonában. Láttunk egy világklasszis Vidalt, egy tanári Chiellinit, egy mesteri Barzaglit és egy folyton fejlődő tanítványt Bonucci személyében. Láttuk, hogyan futja szét az egész csapat Európai egyik legcombosabb 11-ét - Marchisio és Vidal 12 km fölött teljesítettek, nem akármilyen tempóban! Marcsinak ráadásul ez volt ebben a hónapban a 47. mérkőzése, fogalmunk sincs, hogy bírja. Fábi higgadt gólja is egy életerős beintés volt az őt leírók felé. Hangyányi hiányérzetünk talán akad, Q felső lécet súroló lövése igazán bemehetett volna, de megkaptuk, amiért leültünk: egy suta kezdésből felálló, harcos, győzelemre törő, helyenként jól játszó Juventust.

Már megérte visszatérni a BL-be.

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr768240298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

334219 2012.09.20. 08:18:47

Szerintem Zeman tudja, hogy bírja Marcsi meg a csapat a 47. meccsén a 12 kilométert. Ugyanúgy, ahogyan mindenki a topligákban, de hát ez már a tudomány területe. )) Jó meccs volt, igazságos eredménnyel. Erősen sokat sejtet ez a szezon is a Juvénak, ha nem jönnek közbe váratlan dolgok.

347773 2012.09.20. 08:32:48

[Merlin91](#921460): ebben a tempóban le lehet futni a 12 km-t (persze nyilván nálunk is "vitaminoznak"), szerintem sokkal megdöbbentőbb a chelsea tempója olyan érzésem volt hogy csak azért nem futottak gyorsabban, mert nem volt náluk lézerblokkoló...

346364 2012.09.20. 08:37:12

[Merlin91](#921460): Zeman egy szenilis nyugdíjas nem kell komolyan venni. Olyan mind Obi Mikel, azt mondja vissza amit a riporter kérdez ;) Nála már csak Zamparini a nagyobb szájkaratés, mondjuk ő nem szenilis, ellenben viszont skizofrén.

346364 2012.09.20. 08:38:58

[jackie_d](#921473): Ők olajoznak nem vitaminoznak, mondjuk rajtuk látszik is. Nézd meg pl. D. Luist, ilyen fejjel nem lehet születni, ehhez valamit tolni kell, hogy így eltorzuljon.

346364 2012.09.20. 08:42:05

Jó meccs volt. Vonjuk le a konzekvenciákat. Gio kevés lesz Európába, ez sajnos biztosnak látszik. Bonu is csak alulról súrolja a szintet. Kéne egy csatár. Q-nak több lehetőséget kell adni. Egyébként pedig ilyen mentális felkészültséggel és némi szerencsével még meg is nyerhetjük a sorozatot, a 8-ba kéne mindenképpen bejutni az már méltó visszatérésként emlegethető.

262910 2012.09.20. 09:04:05

[Merlin91](#921460): tavasszal Marcsi konkrétan az elsők között fingott ki, mikor egy hét alatt hármat kellett játszani.

335251 2012.09.20. 09:05:36

A meccs előtt aláírtam volna a X-et, 2-2-t tippeltem, bár úgy látom (nst) ezzel bőven nem voltam egyedül. Utólag én úgy érzem, leadtuk a megnyert meccset, túl korán lett 2-0, jelenleg ez az átalakuló Chelsea nem képes az eredmény stabil őrzésére. Nem is célja, de ha nem rúg többet, nem ártana. Durva hiányosságok voltak nálunk, mindkét gólotoknál, de utólag, főleg a felső léces esetet is figyelembe véve még azt mondom, az X-szel jól is jártunk. Pirlo nálatok még szerintem így is az egyik legjobb volt, bár mikor a 70. perc környékén már ő is egy az egyben játszott Mikelhez, kicsit megijedtem, mi lesz a hátralévő percekben :) Chiellini nagy ász, szerintem ő volt a legjobb nálatok tegnap. Vidal nem rossz, de őszintén, én tőle többet vártam, de inkább úgy fogalmazok, tőle tartottam a leginkább (nem teljesen alaptalanul). Asamoah és Vucsi úgy tűnt azért van pályán nálatok, hogy kompenzáljátok Torrest :)

347794 2012.09.20. 09:22:50

Ezt írtam rögtön a meccs után : Meg kellett volna csapni ezt a végén már fáradó chelsea-t,de majd legközelebb Fabio.Giovinconak meg fel kéne szednie magára vagy tíz kiló izmot,mert ez így nagyon gyenge.A középpályánk az amire nap mint nap büszke vagyok,és remélem,hogy sokra visszük az idei bl-kiírásban is.ETERNA FEDELTÁ.Most így pár órával nyugodtabban azt mondom,hogy szép eredmény,de kell egy igazi befejező csatár.A cseréket illetően Q-mágikus volt,Matri meg nem sok időt kapott.(nálam Q nagy kedvenc,Matri pedig nagy?)

346514 2012.09.20. 09:34:46

Tegnap azt írtam, hogy nem kapunk ki és hogy talán Vidal a kedvencem a jelenlegi keretből - a talánt ki is húzom, fekete Vidal mez lesz ebből. Azon a napon, amikor valamelyik csilliárdos elragadja 40 millióért, gyásznapot tartok, és szurkolóhoz méltatlan, válogatott szitkokat szórok majd a vezetésre! 2-0-nál megijedtem, hogy most nem állunk fel, de Barzagli penalty-scare-jét leszámítva briliánsan dolgozott a védelem, nem tudom, figyeltétek -e, de ziccere nem nagyon volt az ellenfélnek, konkrétan egyre sem emlékszem, a begyötört, ide-oda pattogó labdákat ne nevezzük már kidolgozott helyzetnek. Ami nem tetszett, az a rengeteg könnyű labdavesztés, ilyet nem szoktunk csinálni, néha olyanok voltunk, mint a City a Real ellen. Marcit gondolom ekéztétek a kihagyott helyzetek miatt, de a gólpassza azért nagyon ott volt. Q előtt le a kalappal, én is leírtam már (...) nem egyszer, erre tegnap villantott valamit a régiből. Gio kezdőcsapatba állítása a meccs előtt sem tűnt jó ötletnek (a Mikel, Lamps, Terry, Luiz négyes között ő volt Gulliver az óriások földjén), utólag megállapítható, hogy nem is volt az, de ki gondolta volna, hogy Q kell ide (a bianconeri.blogon kívül persze)? Összességében én elégedett vagyok, az meg, hogy 2-0-ról fel tudtunk állni, többet ér, mintha 4-0-ra nyerünk tegnap, mert immár tudják a játékosok, hogy a BL-ben is képesek a feltámadásra. Ha az ukránokat megcsapjuk, sima továbbjutás lesz és onnan bármi lehet. Lippi is megnyerte az első BL-szezonját (és utána soha többet...). Sí, possiamo!

340942 2012.09.20. 09:57:05

Csak a 2.félidőt láttam sajnos de megnézem egybe az egészet majd a mai nap. Végigizzadtam azt a 45 percet de megérte. Megérdemelt az X és remélem Q több szerepet fog kapni idén. FORZA JUVEEEEE!

336679 2012.09.20. 10:01:04

[kdavid86](#921538): Szerintem elégedj meg a második félidővel. Az első elég kétségbeejtő volt néhol szerintem. :)

344125 2012.09.20. 10:02:49

Nagyszerű győzelemmel felérő döntetlent értünk el a címvédő otthonában. Az eladott labdákat kivéve szerintem jó színvonalú meccs volt. Büszke vagyok a csapatunkra, mert bevallom, 2-0-nál nem gondoltam volna, hogy van még esély a feltámadásra, de ők bizony megmutatták, hogy volt! Így kell visszatérni a legrangosabb sorozatba! Otthon vernünk kell a Sahtart, talán nem lehetetlen feladat:). Ha így folytatjuk, bármi lehet a vége. [Zenzo83](#921493): Vidal szvsz a sérülése miatt volt egy kicsit kevésbé aktív, mint szokott. Asamoah nekem bátortalannak tűnt az elején(na jó, úgy a 60. percig ő is inkább szórta a labdákat, mint szerezte), Vucsi viszont inkább Giovinco miatt szenvedett egyedül.

344099 2012.09.20. 10:09:16

Hülye vagyok, ezért inkább hozzá sem szólok! ...de...rohadt büszke vagyok a csapatra...ahogy megszólal a BL dallama és a dobozban meg juvés arcokat látok, hát hogyismondjam: kurvamutatós...már majdnem el is felejtettem milyen ez. Egy kicsit megilletődve, néha csúszva-mászva, néha egész pofás támadásokat vezetve, de mindenesetre irgalmatlanul sokat futva tudtuk le ezt a meccset(összvissz 15 - 20 km-rel többet futottak a fiúk, ÉRTED???) Mitnemondjak nincsenek nagy igényeim, lesz ez még jobb is, de ölégedett vagyok...na

346584 2012.09.20. 10:12:08

pont a Genoa ellen jegyeztem meg, hogy bajnokságban fél éve nem kellett felállnia a csapatnak, és azt jósolgattam, hogy nem lesznek-e nehézségek emiatt a BL-ben, erre a címvédő ellen felállunk 0-2ről! szép. Q a másfél góljával félisten lett. Én is amondó vagyok, ha az ukránok ellen menni fog a dolog, akkor simán továbbmegy a csapat. Forza Juve!

340942 2012.09.20. 10:50:34

[Dartagnanx](#921542): Nem szoktam másokra hallgatni, de a blog végtelenül bölcs szerzőivel szemben kivételt teszek...Talán :)

348087 2012.09.20. 11:11:20

Ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

347168 2012.09.20. 11:23:51

Egri Viktor Vidal gólja után nem sokkal: "Ennek a Juventusnak van tartása" :) Nagyon jó meccs volt, én elégedett vagyok az X-szel, de természetesen sajnálom, hogy Q nem duplázott.

336679 2012.09.20. 11:54:06

[kdavid86](#921571): Á, azért nézd meg. Érezd át a kétségbeesést. :) Oscar második gólja pedig megér egy misét sajnos. Utána többször komikumba hajló védekezést mutattunk be, ijesztő volt néha.

340463 2012.09.20. 12:35:01

Javaslok lassan egy új gyorskommentet: "MeglátTuk, mennyit ér ez Európában" Tudom, hogy Milánó sötétebbik oldaláról nem szívesen látott vendég senki, de mivel Európában mindig az olasz csapatoknak szurkolok gondoltam jelzem (max. ki leszek moderálva): grat a tegnapiért, nagy volt - én továbbjutást látok a csoportból, hajrá.

266272 2012.09.20. 13:00:42

[sonicscrewdriverowner](#921694): Muszáj idejönni trollkodni???? :D

348105 2012.09.20. 13:04:35

az azért örömre ad okot,h Pirlo "hiányában" Marci megtalálta a tökeit (Vidalnak eddig is megvoltak) 2 gólpassz, a whoscored szerint 95%-os passzhatékonyság és persze a szerelések meg az a két fényév futómennyiség, amit rávert a teljes Chelsea középpályára. Végülis, igaza van, minek kellene jól játszania, ha Pirlo varázsolgat. Elég akkor, ha Pirlo nem tud.

334376 2012.09.20. 13:35:06

Olyat hogy Vidal kétszer egymás után veszélyesen ront passzt (passzot?) még az életben nem láttam! Olyat hogy háromszor ront, olyat meg még az összes eddigi meccsét összeadva külön-külön sem láttam! Tegnap a sérülése után ez volt. Bármelyikből lehetett volna veszélyes kontra, de ott volt az "áttörhetetlen fal", az ágyúgolyó meg szerencsénkre egyáltalán nem volt megállíthatatlan! Az, hogy kifordult a bokája, mégis végigjátszotta a meccset félelmetes volt, hogy sántikálva örült a góljának az sokat elárult erről. Nagyon féltettem, mert valaki írta, és tök igaza volt: Vidal fontosabb a Juventusnak, mint a novoszibirszki pont. Nagyon féltem, remélem (és úgy is hallom) alaptalanul.

334376 2012.09.20. 13:35:40

...de tudjuk: ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

335251 2012.09.20. 13:58:28

[celerysoup](#921732): az UEFA szerint 77%, ami közelebb áll a valósághoz, ennyi eladott labdát még életemben nem láttam nemzetközi meccsen két csapattól :) 90% fölött csak két játékos van, Buffon és Mata, utóbbi meg nem nagy szám, tekintve, hogy mennyit játszott.

334219 2012.09.20. 14:05:41

Ezen a szinten már nincs könnyű ellenfél.

348105 2012.09.20. 14:16:36

[Zenzo83](#921771): az a 18% különbség a 2 adat között azért kicsit sok nekem... kétségtelen, h rengeteg eladott labda volt (Vidal vs Mikel párbajnak tünt ez nekem leginkább) de ebböl is látszik,h Buffon a világ leglabdabiztosabb kapusa:)

348105 2012.09.20. 14:26:36

[Zenzo83](#921771): megnéztem az uefán. Azért a Ramires 33% és Hazard 60% után a Mikel 81% minimum elgondolkodtat. azt hiszem vagy az uefa vagy én nem a jó meccset néztük. Mindegy, élveztem.

338554 2012.09.20. 15:31:22

[Zenzo83](#921493): A visszavágón nem lesz olyan szerencsétek, hogy Asamoah újfent lányos zavarában játsszon, addigra levetkőzi a BL-izgalmat a többiekkel együtt és a Chelsea is összeáll. Na AZ lesz a még ennél is jobb meccs!

340959 2012.09.20. 16:39:16

Annyi pontosítással hadd éljek, hogy tavaly nem 1, hanem 2 gólt kaptunk hazai pályán: Inler (Napoli), Javi Garcia (Benfica).
süti beállítások módosítása