bntemp

bntemp

Búcsú

2012. június 30. - s4tch

Alessandro Del Piero szerződése a mai nappal lejár: ez alkalomból nyílt levélben búcsúzik a szurkolóitól.

Alessandro Del Piero szerződése a mai nappal lejár: ez alkalomból nyílt levélben búcsúzik a szurkolóitól.

Eljött hát a nap: ma lejár a szerződésem a Juventusszal.

Persze mindez nem újdonság, mégis: az, hogy mindez hivatalos, hogy eljött a nap, megérinti az embert. De számomra ez mégsem egy szomorú pillanat, már nincs bennem nosztalgia és már nem bánok semmit. Az elmúlt napokban felidéztem mindazt, ami az utolsó fekete-fehérben töltött szezonomban történt, és újra átélhettem életem legszebb, legnagyobb álmát.

A rengeteg emlék, a győzelmek, és hogy őszinte legyek, néhány keserű emlék a közelmúltból... mindezek leperegtek a szemem előtt, hogy aztán elhalványuljanak az utolsó meccsem utáni ölelésekben. Ez a pillanat mindent összefoglal, és örökre velem lesz. Annak a május 13-nak a képeit mindig a szívemben őrzöm. Kitörölhetetlenül.

Még a nyári pihenő kezdete előtt kiürítettem az öltözőszekrényem Vinovoban, és az edzőközpontból kifelé tartva egy pillanatra megálltam azon a helyen, ahol annyiszor vártatok rám egy-egy autogramért, egy közös fotóért vagy csak azért, hogy kezet fogjunk. Nem számított, hogy perzselő hőség, zápor vagy hóvihar volt, ti ott voltatok. most rajtam a sor, hogy elköszönjek, és köszönetet mondjak mindazért, amit értem tettetek.

Játékosok jönnek és mennek, de a Juventus örök. A csapattársaim itt maradnak, és én leszek a legnagyobb szurkolójuk. Csak a legjobbakat kívánhatom nekik. Ti, a szurkolóim is itt maradtok, és Ti vagytok a Juventus. És itt marad a mezem is, amelyet  mindig feltétel nélkül imádtam, és ez örökre így is marad. Boldog vagyok, hogy utánam más is viselheti a tízes mezt, már csak azért is, mert amióta állandó számozást használnak, mindig az én nevem volt írva erre a mezre. Örülök, hogy jövőre más is felveheti ezt a mezt, és hogy ebben a pillatanban is valahol Olaszországban vagy a világ más részén valaki arról álmodik, hogy egyszer a Juventus tízese legyen. Büszke vagyok, hogy vannak olyanok, akik a nyomomba szeretnének lépni, ahogy én is követtem a legendák, a példaképeim, az egykori nagy bajnokok által kijelölt utat.

Holnaptól többé nem leszek a Juventus játékosa, de mindig egy leszek közületek.

Ideje, hogy belevágjak egy új kalandba. Olyan izgatott és lelkes vagyok, mint 19 évvel ezelőtt.

Viszlát, barátaim, köszönök mindent!

Alessandro

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr358240182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

334376 2012.06.30. 10:35:33

Jaj, Istenem, zokogok!

140189 2012.06.30. 11:22:18

Milan szurkolóként mondom egy igazi legenda ! nem zselés hajú agyonsztárolt játékos akikről többet írnak a nőiről meg az autóiról. Ő tiszta szível FUTBALLISTA volt ez a levél mindent elmond !

337455 2012.06.30. 11:23:09

Na ne, én erre még most sem voltam felkészülve :(

265063 2012.06.30. 11:32:14

Nem vagyok érzelgős fajta, úgyhogy a sírós-rívós-elanyátlanodott hozzászólást meghagyom másnak, de ő egy feddhetetlen úriember volt, az biztos... Azért a távozásának valós okaira és körülményeire őszintén kíváncsi vagyok, talán néhány év múlva valaki illetékes elszólja magát...

268292 2012.06.30. 11:33:34

Roma-szurkoló vagyok, de az ő posztere még így is kintvolt régen a szobám falán. Hatalmas játékos. Nagy kár, hogy kivesznek az ilyenek a futballból.

254529 2012.06.30. 11:38:58

A valaha volt legnagyobb zseni, és az is marad! Felesleges olyan cikkekkel jönni idén, vagy a jövőben, hogy ki "pótolhatja", mert senki! A 10-es mezt meg vonultassák vissza, min. szimbolikusan!

258801 2012.06.30. 12:18:38

Riszpekt, újabb legenda vonul vissza... :(

314004 2012.06.30. 12:51:53

[Juventus25](#865353): Del Piero valóban fantasztikus játékosa volt a Juventusnak, de volt egy bizonyos Michel Platini is, aki 10-esben rohangált... Akit a Juve történetének legjobbjává választottak. Szerintem mez(számo)t visszavonultatni hülyeség. Maldini és Baresi mezét (számát) sem kellett volna. Del Piero minden idők egyik legjobbja. Ezen nincs mit vitatni. Egy élmény volt nézni a játékát. Ő az a játékos, akinél lényegtelen, hogy Juve-ikon: az összes csapat szurkolói tisztelik. Ez az igazi nagyság.

347188 2012.06.30. 13:55:39

Grazie Alessandro,arrivederci:)

342693 2012.06.30. 17:32:10

látom sikerült elírni a nevét :)

341184 2012.06.30. 17:59:22

Manchester United szurkolóként csak a legnagyobb elismeréssel tudok Róla szólni, és meghajolok a tudása és sportemberi nagysága előtt... Sajnálom, hogy - Raúlhoz hasonlóan - nem az Őt legendává tevő klubjából vonul majd vissza (ahogy annak történnie kellett volna), és remélem, olyan helyre kerül, ahol megbecsülik!

342693 2012.06.30. 18:21:13

clacka: szerintem pont, hogy így kell történnie. ha egy elég nagy klubbál játszik valaki és nem akar aránylag hamar visszavonulni, akkor nem ott fejezi be. pláne, ha nem védő vagy OK neki ha csak perceket kap. vannak persze kivételek, de a normális ez. szerintem messi se a barcaban fejezi be. ez a dolgok rendje.

345967 2012.06.30. 20:19:13

utóbbi években már nemhogy kezdő, de csere is alig volt, sztem már évekkel ezelőtt meg kellett volna ezt lépnie, de így is jól döntött( persze szerencséje is volt), hogy olasz bajnokként vonulhatott vissza. AZ egyik legjobb 10es a világon, és ha nem lett volna egy Totti, akkor ő lenne az utóbbi 10év legnagyobb olasz futtbalistája. Remélem Tottinak is sikerül vmi hasonló siker után visszavonulni majd pár év múlva, de addig is, minden jót Alex!

269281 2012.06.30. 20:22:06

Nagyon jó játékos volt, és emberileg is kiemelkedő volt, érte érdemes volt Juve meccseket is nézni! Hasonlót érzek, mint mikor Raul elhagyta a Realt, egy korszak ikonja távozik a szemünk elől! Ezt az érzést már csak Puyol hiánya tudja majd felűlmúlni nálam, remélem minél később!

338554 2012.06.30. 20:50:00

"Ő az a játékos, akinél lényegtelen, hogy Juve-ikon: az összes csapat szurkolói tisztelik. Ez az igazi nagyság." - Az ilyen és ehhez hasonló megnyilvánulások vannak rám igazán nagy hatással Alével kapcsolatban. Minden jelzőnél többet mond, amikor a legősibb riválisok (szurkolói) is őszinte, mély tisztelettel beszélnek róla. Gyermekkorom ikonja.

338695 2012.06.30. 21:22:09

Annak idején R. Baggio volt a minden. És mindenki tudta, hogy hiába hagyta ki azt a tizit a vb-n, a világ legjobb játékosa volt. Aztán jött a "kis Baggio", ahogy az elején hívták és Alex lett a minden. Nálam is. Csak egy ember volt képes felülmúlni -és így "elcsábítani" a Juvétól-, ő Raúl. A párhuzam adott és ismert mindenki előtt... Maximális respect, hatalmas ikon a szememben! Hiányozni fog... Good bye!

340463 2012.06.30. 21:46:12

[neuropa](#865603): megerősítem, csodálatos játékos - és tudod, hogy nem vagyok juvés. Csodálatos triót alkotott pályája elején Viallival és Ravanellivel, nem lehetett nem elismerni azt a támadósort. (Érdekes, hogy előbbi a Chelsea-nél, utóbbi asszem a Middlesbroughnál is legenda lett - ADP ugyanúgy sztár lett volna sztem a PL-ben is.) Idén pedig talán írtam is neked egyszer, hogy ha kikapunk a Juvétől, akkor legalább ő lője a gólt ... Ciao Alex és a legjobbakat. (És úgy látom közben erősödött a hátvédsorotok a mi jóvoltunkból ...)

287507 2012.06.30. 21:49:35

Nagy respekt Alexnek!

325879 2012.06.30. 22:35:57

Köszönök mindent érted Nedvedért,Buffonért szerettem a Juvét. Tudtam te nem hagyod ott a csapatot amikor másodosztályba soroltak. Hiányozni fogsz sportolóként,és emberként.

346753 2012.07.01. 00:01:20

Grazie. Ő az egyik aki miatt beleszerettem a Juvéba. Legenda.

346753 2012.07.01. 00:05:05

http://www.youtube.com/watch?v=__HwrvMpFsE&feature=relmfu Ez a szám mindent elmond.

340119 2012.07.01. 13:53:04

http://tinyurl.com/7mpozq4
süti beállítások módosítása