bntemp

bntemp

Álljon meg a gyászmenet!

2012. március 09. - s4tch

Sokan biztosan nem figyeltek eléggé, amikor néhány hete azt mondtuk, ez az év már akkor is siker, ha a Milan – a papírformának megfelelően – behúzza a bajnoki címet. Ne feledjük, búslakodásra továbbra is csak az őszi teljesítményhez hasonlítva van okunk, a tavalyihoz képest ez akkor is sokkal jobb, ha Bonucci nem sarabolja el Ramirezt, és a tésztaképű szélső beveri a Bologna győztes gólját.

Szó se róla, Tylinek igaza volt abban, amit írt, de ez még nem ok arra, hogy lógó orral mászkáljunk egész héten. Meg hát mit fogunk csinálni hétfőn, amikor már az első vereség keserű ízét is a szánkban érezzük majd? Hajtás után olyan pozitívak maradunk, amilyenek csak tudunk, és még statisztikákkal is alátámasztjuk, hogy idén újra jó a Juventusnak szurkolni.

Sokan biztosan nem figyeltek eléggé, amikor néhány hete azt mondtuk, ez az év már akkor is siker, ha a Milan – a papírformának megfelelően – behúzza a bajnoki címet. Ne feledjük, búslakodásra továbbra is csak az őszi teljesítményhez hasonlítva van okunk, a tavalyihoz képest ez akkor is sokkal jobb, ha Bonucci nem sarabolja el Ramirezt, és a tésztaképű szélső beveri a Bologna győztes gólját.

Szó se róla, Tylinek igaza volt abban, amit írt, de ez még nem ok arra, hogy lógó orral mászkáljunk egész héten. Meg hát mit fogunk csinálni hétfőn, amikor már az első vereség keserű ízét is a szánkban érezzük majd? Hajtás után olyan pozitívak maradunk, amilyenek csak tudunk, és még statisztikákkal is alátámasztjuk, hogy idén újra jó a Juventusnak szurkolni.

Essünk túl rajta: rengeteg gyenge formában játszó játékosunk van, aminek köszönhetően a csapatjáték elvesztette gördülékenységét. Izzadtságszagú, kínkeserves a Juve, hiányzik az az örömfocira hajazó, de tudatos, szervezett játék, ami miatt tízpercenként gatyát kellett cserélnünk az őszi meccseink nagy része alatt. Ehhez jön még Conte néhol furcsa meccselési, cserélési és személyekhez fűződő habitusa, ami számtalan érthetetlen helyzetet, és talán elveszített pontokat jelentett. Az egyébként is evidens problémák mellett a csapat néhány kulcsjátékosa botrányos formában van, a Chievo ellen elértük a mélypontot (ahonnan egyébként szerintem a Bologna ellen feltétlenül előrébb léptünk, de ez most nem számít), az utóbbi heteknek köszönhetően a Milan már pontelőnnyel vezet, és megint 300 fölött járt az euró. Jaj!

És akkor most kezdjünk el leszögezni tényeket. Kezdjük az evidenciákkal: a Juventus idén még nem veszített el mérkőzést, két ponttal a címvédő Milan mögött második abban a Serie A-ban, amiben a legutóbbi két szezont a 7. helyen zárta. A bajnokságban a legkevesebb gólt kapta, gólkülönbsége a második legjobb. Ezzel szemben tavaly úgy kapott 47 gólt, hogy a kieső Sampdoria csak kettővel zabált  többet nála, a szezon kétharmadánál (ahol nagyjából most járunk) már 8 veresége és 10 döntetlenje volt, idegenben összesen négy meccset nyert, amit idén már most megdöntött.

Ha értitek, mire gondolok...


Pedig ez a keret nem sokkal erősebb papíron, mint a tavalyi. Sőt, igencsak hasonló hozzá, hogy ne mondjuk, a kulcsemberek Pirlo kivételével ugyanazok, mint tavaly, igazából csak a jobbhátvéd posztján történt komoly erősítés (most sokan hörögnek, de Felipe Melo tavaly nem volt rosszabb, mint Vidal az elmúlt 2-3 hónapban). Meg persze a padon, és ha most divat is szidni (néhol teljes joggal) Contét, azért azt látni kell, hogy ez a csapat az ő munkája. A tavalyihoz képest mérhetetlenül sokat fejlődött Juventust neki köszönhetjük.

De térjünk vissza a számokhoz. Mivel nemzetközi futballkörökben általános a vélekedés, hogy „ez Európában kevés lesz”, nézzük meg, hogy áll a csapatunk a nemzetközi összevetésben. Az öt topligát (La Liga, Premier League, Bundesliga, Ligue 1 és Serie A) tekintve a Juventusnál csak három csapat birtokolja többet a labdát átlagosan meccsenként (Real Madrid, Barcelona, Bayern München), igaz, például a Milan is alig van lemaradva a mi 60,5 %-os eredményünktől. Csak két csapat van, amely többször lő kapura a Juventusnál meccsenként: a Real tüzérei 19-szer, a ManCity zsoldosserege 18,8-szor próbálkozik, míg a Juve 18,2-szer. A sikeres passzokat tekintve is az élmezőnyben hasítunk 84,2 %-kal, nem sokkal vezet előttünk az abszolút első Barcelona (88,6%), és csak egy leheletnyivel jobb a Milan.


A védekezésünk, ahogy már fentebb is részleteztük, kifejezetten jó, hiszen ha a spanyol bohócliga két mamutját nem számítjuk (Real: 9,8, Barcelona: 7) csak a Bayern kapujára érkezik kevesebb lövés (8,3), mint a Juventuséra (10). Itt találjuk azt a kategóriát is, amiben Európában második a Juventus: meccsenként 23,6 szerelésünknél csak a Borussia tud többet felmutatni (27,7) az öt topligában.

Támadásban már vannak gondjaink, de itt is bőven az élmezőnyben szereplünk. Európa 10 legjobb csapatában vagyunk a kaput eltaláló lövések számában, és még a sikeres cselekben is, ami kifejezetten nagy meglepetés, tekintve, hogy egyetlen cselre sem emlékszünk, amit Juve-játékos mutatott be idén. A mieinket faultolják a Serie A-ban a legtöbbször, Európában is jól szereplünk a favágási listán. Ha egyéneket nézünk, a topligák ötödik legtöbb kulcspasszát Pirlo adja (2,9-et meccsenként), a negyedik legtöbbet passzolja (80,4), és a hatodik legtöbb hosszú passzt adja.

Ezek annak az atomszar Juventusnak az adatai, amit fröcsögve átkozunk, csak mert valóban messze került attól, amivel ősszel elkápráztatott minket. Ha az első harag elmúlik, ahogy nálunk is elmúlt, látni kell a fenti eredménysort, és máris teljesen más megvilágításba kerülnek a dolgok. Nézzük meg, honnan indultunk: egy önmaga paródiájának is gyenge, romokban heverő klubnál egy edzőként sehol nem bizonyított egykori játékos egy 31 éves, évek óta kiégettnek tűnő irányító köré csapatot épített cselezni képtelen, futni, ütközni és passzolni tudó játékosokból úgy, hogy az egyetlen klasszisa a kapuban áll.


Igen, ha a többiek nem botladoznának ennyit, a Juve valószínűleg a 3-4. helyekért küzdene. Igen, sokszor volt szerencséje a csapatnak, bár mostanában inkább balszerencsés. Igen, talán már nagyobb teher a veretlenség, mint amekkora egy vereség lenne. Igen, Conte tényleg fasz néha (Borriello egyszerűen megmagyarázhatatlan), és mostanában mintha kicsit elveszítette volna ő is a fonalat. Igen, siker lenne az ezüst ettől a csapattól.

Amit idén elvárhattunk a fentiek fényében a csapattól, azt már most teljesítette. Illetve teljesíti, ha mondjuk selejtező nélkül ott leszünk a BL-főtáblán. Aztán majd jövőre lehet számon kérni Contén az előrelépést, ha nem tudja beépíteni Buoyt, Pogbát, és a minden valószínűség szerint a – Sanyi távozása után – franchise player posztjára szánt Rossit. De ha jövő ilyenkor két pontra leszünk a Milantól a második helyen, már elégedettek leszünk. Akkor idén miért ne lennénk?

A bejegyzés trackback címe:

https://bntemp.blog.hu/api/trackback/id/tr708239998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

258945 2012.03.09. 11:29:04

amúgy ez a Pogba történet mennyire biztos? Oké hogy készpénznek veszi mindenki, de a Pál gyerek, vagy az ügynöke, vagy Marrotta mondott valamit az ügyről?

dave33 2012.03.09. 11:29:15

miért bohócliga a spanyol? mmint minden respect a Cesenáé meg a Cagliarié meg az Atalantáé, de azért nem tudom, hogy erősebbek-e, mint a Gijón, az Espanyol, vagy a Málaga.... Amúgy honnan vannak a páneurópai statisztikák?? Érdekelne az egész lista. (ha egyáltalán létezik ilyen lista..)

ugyifogyi 2012.03.09. 11:30:36

Ti nevezitek magatokat újságírónak?

forzaalex 2012.03.09. 11:32:42

Köszönöm nektek ezt a cikket, szívből köszönöm.

335361 2012.03.09. 11:35:14

Tetszik a cikk, jók a statisztikai adatok. A depressziónak főleg az az oka, hogy a szezon elején a legtöbb szurkoló nem mert bízni, aztán jöttek a jó sorozatok, sokáig vezettük a tabellát, most meg képtelenek vagyunk gólt rúgni. Ha ez fordítva lett volna - idény elején döntetlenek, végén feltámadás, sikerek -, most mindenki boldog lenne, mert igen, ettől a csapattól a második hely is szép teljesítmény. Azért a kupában nem lenne rossz döntőzni, akár nyerni. "most sokan hörögnek, de Felipe Melo tavaly nem volt rosszabb, mint Vidal az elmúlt 2-3 hónapban" Egyetértek. Sőt, bármennyire is haragudtam Melora a nyilatkozatai miatt, már télen visszahoztam volna. Marchisioról nem is beszélve, ő is nagyon formán kívül van, ráadásul védekezésben nem egy biztos pont, ahogy Pirlo sem. Már csak a rotáció miatt is jó lenne, ha itt lenne, arról nem is beszélve, hogy - igaz, csak Törökország, de - már 8 gólnál jár, amit nálunk csak Matri előz meg a maga 10 találatával.

juvebt 2012.03.09. 11:53:28

Nagyon tetszik a cikk, jót tett a lelki állapotomnak. Én csak azt nem értem, hogy egy forma hanyatlás, hogy tarthat lassan két hónapja? Szerintem ez nagyon sok és 7-8 játékosra érvényes. Az ilyen formahanyatlásoknak rövidebb időn belül el kellene múlnia. Pogba átigazolása mennyire biztos?

338064 2012.03.09. 11:59:31

Borriellot konkurenciának hozta csatárposztra, hogy legyen egy egészséges verseny a csatárok között, bár én lapáttal verném az oldalvonal mellett, minthogy a kezdőbe rakjam. Sajna a középpályán nincs erre lehetőség

338064 2012.03.09. 12:05:12

a középpályasorrl hülyeséget írtam, de az a baj, hogy akik pótolhatják Conte kezdőit, most még klasszikus csereemberek..

zzz888 2012.03.09. 12:27:52

és most gondoljunk bele abba is ha pl nem bonuccit kéne játszatni, hanem egy átlagos calciós középhátvédet a helyén... sok pontot buktunk már miatta... és én még most is elégedett vagyok az eddigi egész szezonbeli teljesítménnyel, csak már ki kéne lépni az árnyékból, mert igencsak közel vannak az üldözőink!!! És remélem tényleg a nagycsapatok ellen tényleg jók leszünk, mert a sorsolásban már alig van " könnyű" meccs... répa, retek, mogyoró, szar a milán, juve pro!!! :D

286894 2012.03.09. 12:41:27

Nem tudom mennyire hiteles ez az oldal, de itt hivatalosnak írják Pogba-t. http://www.juvenewsradio.it/ufficiale-pogba-e-bianconero/

334460 2012.03.09. 12:41:35

Statisztika az is, hogy a Juve csak a meccseinek a felét nyeri...:( Jobban örülnék néhány vereségnek, ha cserébe az x-re leadott meccseket meg behúzták volna, annyival is előrébb lennénk. Pontszámban is.

340119 2012.03.09. 12:45:44

Szerintem nem az eddig elértekkel van a gond. Ez nagyon is jó és tényleg van minek örülnünk. Ami gond, az a mostanában látható formahanyatlás és tanácstalanság, ami miatt az elkövetkezendő időben – ha így folytatódik – nagyot zakózhatunk. Az év első fele a küzdeni akarásunkról is szólt és most ezt nem nagyon lehet látni. Ettől függetlenül én spec. nem vagyok elkeseredve, de azért egy picit csalódott lennék, ha ebben az idényben ( látva a többi csapat idei teljesítményét ) 4. helynél rosszabb eredmény születne.

344907 2012.03.09. 12:46:01

Ha ilyen jól tudjátok, miért nem ti ültök a kispadon?

344907 2012.03.09. 12:47:03

király ez a gyorskommnent még mindig. viszont Pirlo a necctrikóban odabasz, de keményen. rémülten klikkelek tova.

Nono 2012.03.09. 12:59:32

Melyik oldalról vannak ezek a statisztikák? Szívesen szemezgetnék belőlük... :)

334309 2012.03.09. 13:00:57

[Nono](#740188): http://www.whoscored.com/Statistics

imi79 2012.03.09. 13:15:09

"Pedig ez a keret nem sokkal erősebb papíron, mint a tavalyi. Sőt, igencsak hasonló hozzá, hogy ne mondjuk, a kulcsemberek Pirlo kivételével ugyanazok, mint tavaly," Így van, éppen ezért nem fog odaérni a Juve a második helyre sem. Nagyon nagy formajavulásnak kell bekövetkeznie, ha Bl helyre akartok kerülni. Nekem úgy tűnik, hogy elfogyott a lendület. A kispad igazából rövid, rotálni nem nagyon lehet, és talán Conte sem tudja már úgy tüzelni a srácokat, mint ősszel. Valami megtört. Személy szerint én nem tudom elképzelni, hogy ez a Juve ne kapjon majd ki a hátralevő 13 meccs alatt, és ha meg lesz az első, akkor "valszeg" jönni fog még néhány. Akkor fog eldőlni, hogy valóban csapat-e a Juve. A kudarcokban derül ki ez igazán. Amit pedig Sanyival művel Conte, az engem, mint Milan drukkert is kicsit felháborít. Épp ahogy a mi Fülöpünkkel bánnak. Mindenesetre én figyellek titeket. Egyrészt tesóm Juve-fan, másrészt mégiscsak calcio, harmadrészt a 95-98-ig tartó Juve korszak feledhetetlen volt minden olaszfocit szeretőnek. Forza MIlan!

338823 2012.03.09. 13:15:39

Buzi zebrák!

314004 2012.03.09. 13:25:14

Egy kicsit furcsának találom, hogy korábban, amikor a Juve pontokkal vezetett a Milan előtt, óriási arccal írta a Juve-drukkerek 80-90%-a, hogy milyen fantasztikus lesz a Juve bajnoki címe... A reálisabban látók persze már akkor "bevédték" magukat egy olyan mellékmondattal, hogy "de az sem lesz baj, ha nem sikerül"... Most meg már - lévén, a Milan pontelőnnyel vezet - fordulni látszik a kocka: már előre odaadják a trófeát a Milannak (teszem hozzá, korábban is a Milannak volt a legnagyobb esélye a scudettora), és már zömmel azt írják: "á, nem is most kell megmutatni, hanem majd jövőre, most még nem realitás a bajnoki cím"... Nagyot lépett előre a Juve, de a következő lépcsőfok - valamit letenni az asztalra Európában, egyúttal versenyben lenni a bajnoki címért - szerintem nehezebb lesz.

Apollo440 2012.03.09. 13:31:06

jó a cikk. valóban nincs okunk még panaszra, még ha az őszi formától nagyon messze is vagyunk, de a csapat még küzd és ahhoz képest, hogy volt bár vaskos bírói tévedés és gyengébb meccs, nem kell temetni a fiúkat. az olasz kupát behúzhatnánk és jussunk be a bl-be. a többi már csak hab a tortán

130106 2012.03.09. 13:49:41

Gopats nem vágom ki írta hogy fantasztikus lesz a bajnoki címünk,de az se volt komplett..mikor írták ezt januárban??Ezt te meg készpénznek vetted?Vagy csak most hogy elöttünk vagytok kicsit megnött az arcod és ide jössz oltani...szerintem januárban max. 15 pontos elönynél lehetne olyat mondani hogy talán!!de ilyen se volt sose,de ha te pár "szaktekintély" álomvilága alapján ítélkezel ám legyen..de a 80-90 % os arányod röhejes,márcsak azért is mert cirka 2 hónapja értelmes meccset nem játszottunk..utoljára a B csapat a Roma ellen tett le valamit az asztalra a kupában így elég vicces lenne ha bárki biztos!! bajnoki címröl beszélt volna..Nem lenne lehetetlen,de ahoz olyan embereket mint Vucinic,Boriello,Pepe el kéne kicsit felejteni és Elia,Quagliarella,Giacc nyomatni most 1 hónapig de ez nem lesz a döntetlenek száma nö jön pár vereség is és a reális 3 hely reméljük meglesz. A statiszkát meg amiben vezetünk a hajunkra kenhetjük,a mutatott játék gyenge...a támadó szekció impotens..középen Vidal begyengülésével a középpálya sulytalan lett a széljáték Vuciniccel meg Pepe vagy Esti vel vicc.Amíg Conte ezen nem változtat addig leszálló ágba leszünk,de ezen sajnos nem fog..nem látja reálisan a meccseket..neki Vuci sztár..Boriello jól végzi a munkát,közben egy raklap f.s amit elöadnak..a védelem meg nem fogja az összes meccset 0 ra hozni..2 gólt meg(esetleg 3 at) ez a támadó szekció még a Novarának se löne nemhogy az elöttünk álló egy hónapban jövöknek.

258945 2012.03.09. 14:35:18

[GoPatsForzaMilan](#740208): te ezt hol hallucináltad össze? Amúgy meg, a félidőben meg az után is vezető csapat szurkoló had elmélkedjenek már egy kicsit a scudottóról. Kapjál már az agyadhoz.

grundfocisc 2012.03.09. 14:36:15

Conténak egész kicsit kellene a felfogásán változtatnia. Aki b.szott sz.r,az ne játszon,hadd játszon az is,aki még nem kapott lehetőséget. Boriellónál úgysem lehet rosszabbul játszani!

grundfocisc 2012.03.09. 14:37:19

Amúgy ezen a képen Pirlot újraélesztik vagy mifene? Mindenesetre úgy látom,hogy nem sikerült nekik.

loko 2012.03.09. 15:13:44

[ugyifogyi](#740113): Nekem semmi közöm hozzá, de ez NEM ÚJSÁG, HANEM BLOG és a kettő nem vehető egy kalap alá.

269797 2012.03.09. 15:19:36

Egész jó cikk, de azért a statisztikák inkább érdekesek mint bármilyen előrejelzést adnának a következő évetekre. Bármennyire is közhely már, de én is örülnék egy európai szinten erős Juve-nak. Viszont most azt látom, hogy a csapat gerince hosszú távon - vagy mert idősek, vagy minőség alapján - egyszerűen kevésnek tűnik azokhoz a Juve-hoz méltó célokhoz. Európai szintű klasszis jelenleg Buffon (de már nem a világ legjobbja) és Chiellini szerintem, erős, de (még?) nem klasszis játékos Lici, Vidal, Marchisio, talán Matri, néha Vucinic. És kb. ennyi, viszont közülük senki se huszonegy-két éves játékos, hogy azt gondoljuk világklasszis játékos lehet belőle. A rangadókon egyébként tényleg jól szerepeltetek, de azt Benito is leírta valahol, hogy azért mindig sikerült akkor játszani ezeket, amikor az ellenfélnek volt egyéb gondja/baja. Kiváncsi lennék, hogy most melyik BL-csapattal lehetne egy szintre rakni a Juve-t szerintetek: Milan, Bayern? vagy inkább Benfica/OM?

334376 2012.03.09. 15:19:43

Emiatt a cikk miatt fogok meggyógyulni!

loko 2012.03.09. 15:20:06

[GoPatsForzaMilan](#740208): Az idén milyen fantasztikus lesz a bajnoki címünk ezzel a kerettel. Forza Juve Forza Conte. Megjegyzés: Európában sem lesz gond, bármikor tudunk mi is 3-at kapni az Arsenaltól, ha ez a mérce.

269797 2012.03.09. 15:20:42

[loko](#740330): Az igaz, de ha ez van gyorskommentben...

loko 2012.03.09. 15:23:48

[sev](#740337): Remélem a Benfica-val, ugyanis szerintem a Benf. most a Bayern-t és a Milan-t is kiütné a továbbjutástól 2 meccsen. A Bayern-t tuti, a Milan vagy-vagy.

loko 2012.03.09. 15:25:33

@sev: Igazad van nem figyeltem. Gyorskomment :) Egyszerű megoldás egyszerű embereknek.

336704 2012.03.09. 15:46:44

Tényleg reális, de az „ez Európában kevés lesz” elvet nem így értik, akik ezzel dobálóznak. Ha a Juventus jövőre (amikor majd jönnek a BL-meccsek is hét közben, nem csak heti 1-szer kell teljesíteni) tudja hozni az őszi formáját akkor majd elhúzhat mindenki a sunyiba ezzel a szöveggel. Az utóbbi hetek arra világítottak rá, hogy ennek a Juve-keretnek a heti két meccs sok... Aztán lehet, hogy csak pech.

EszTéNégy 2012.03.09. 15:48:32

Van egy olyan érzésem, hogy ezen statisztikai mutatók ellenére jelen pillanatban bármelyik európai topbajnokság első négy helyezettje leckéztetne minket. Igen, itt az a gond, hogy iszonyúan rossz formában vannak a játékosok. Csak azt nem bírom megérteni, hogy miért nem lehet friss embereket bedobni egy-egy könnyebbnek tűnő bajnoki meccsre? Tudom, hogy Elia és Krasic és Eszti és Marrone és Giaccherini nem világmegváltó játékosok, de legalább képesek még mozogni. Megkockáztatom, hogy egy-egy bátrabb csere akár hat pontot is eredményezhetett volna az elmúlt másfél hónapban a klubunk számára, és ebben vastagon benne van Conte filozófiája. Boriello takarodj!

345510 2012.03.09. 15:58:05

A Juventus történelmében amikor a csapat válságban volt szinte mindig egy egykori juve játékos hóúzta ki edzőként a csapatot a gödörből. Most is ez történik: Conte egy egyáltalán nem nagy nevekbőkl álló csapatta tett csodát, még akkor is mondhatjuk ezt ha egyesek mérgesek hogy nem nyertük meg már most matematikailag a SerieA-t.

Ruida 2012.03.09. 16:07:16

Kövezzetek meg, de én Giovinco-nak jobban örülnék mint Rossi-nak. Utóbbi sérült volt fél évig, még Gio hétről hétre jól játszik, aki nem ezt mondja, nem látott idén Parma meccset.

334417 2012.03.09. 16:50:45

"Igen, ha a többiek nem botladoznának ennyit, a Juve valószínűleg a 3-4. helyekért küzdene." És ha mi sem botladoznánk?

343490 2012.03.09. 16:52:46

Olasz sajtóhírek szerint nem fogjuk kifizetni Borrielloért a zsöcit, így nyártól visszakotródik a Romába. Hál istennek! Igazából eddig korrekt szezonunk van, amitől én tartok az a még hátralévő 12 meccs..:) Ha az utóbbi meccseink formáját idézzük ,még akár a bl-ről is lecsúszhatunk. Persze ez nem fog bekövetkezni, lenyomjuk a merdát, és zsákolunk mindent! Conte egy zseni, majd megoldja!

bababubu 2012.03.09. 17:17:53

[calciodirigore](#740429): jogos!

295377 2012.03.09. 19:34:35

Lehet meg fogtok kövezni, de nekem Bonu játéka a Bologna ellen tetszett. És én inkább a csatároknál látok súlyosabb gondokat. Nem tudnak a 16-oson belülre kerülni, és nem lövünk eleget távolról. Vucinic is nagyon nagyot esett vissza. A Chievo ellen konkrétan megszámoltam, és 20 hibát, ami gólhelyzetet akasztott többségében, számoltam nála. És ősszel, a sérülése előtt még osztott lasztikat Matrinak is, mostanában se ő, se más, pedig Matri még mindig jól helyezkedik. És sajnos, mivel nem kap lasztikat Matri, többet jön vissza, és ő a leg gólerősebb támadónk. Én komolyan vagy a Q-Matri, vagy a Q-DP kezdőt megnézném a köv meccsen, mert tavaly Alexel nagyon érezték egymást, neki köszönhető, hogy a 7. hely meg lett. Ha mellette más is tudna gólt lőni,. talán újra elsők lehetnénk. De azért ha ő újra belelendülne, és kapná a labdákat, már előrébb lennénk.

335302 2012.03.09. 19:50:52

Alexhez nem méltó ez a mellőzés, nekem ez a legnagyobb bajom. Utolsó szezonja, azok után, amit a csapatért tett, megérdemelné, hogy ne csak 10perceket játsszon.

340119 2012.03.09. 20:12:12

[daneeka29](#740547): +1

345333 2012.03.10. 01:57:54

hogy őszinte legyek a csapat akkor járna a legjobban ha most befejeződne a szezon.. de annyira jó lenne ha DP még magasbaemelhetné idén a bajnoki trófeát! ( de sajnos ez a jelenlegi formánk alapján irreális) Mindezek ellenére én azt gondolom hogy ha most sikerül valahogy legyűrni a genoat és conte hajlandó engedni a makacsságából és nem a szokásos embereit használni akkor lehet még idén keresniválónk!

14Krisz 2012.03.10. 09:56:12

[soggy](#740367): Akik ezzel dobálóznak, azoknak először azt kéne megérteniük, hogy ez a keret a bajnokság+kupára lett összerakva. Lesz még egy szép hosszú átigazolási időszak nyáron, meg lehet venni azt a 2-3 embert aki még hiányzik. Egyébként arról sem vagyok meggyőződve, hogy sok lenne a heti 2 meccs. A pad nem rövid, lehetne sokkal jobban is rotálni. Az hogy egyszerre dőlt ki a két alap középhátvéd, Bonucci meg kiállíttatta magát egyszerűen pech, mint ahogy a Milan 57 db sérültje is az. Ettől még nem gyenge a keret.

329018 2012.03.10. 10:38:26

Azert chiellini is klasszis jatekos, sztem nincs a vilagon olyan focicsapat, amelyik ne latna szivesen a kezdojeben... Amelyik pedig azt allitja, az hazudik! Barza is nagyon nagy tanar, barcsak fiatalabb lenne vagy 7-8 evvel. Nekik (meg Buffonnak) koszonheto a legkevesebb kapott gol.

loko 2012.03.10. 13:08:57

@Ruida: Megkövezlek, én egyiknek sem örülnék!!! Most aztán engem is lehet kövezni. Giovinco amilyen kivsit olyan nagy az arca. Rossi pedig súlyos sérülésből ki tudja hogy épül fel. Ide igazi klasszis kell, aki szükség esetén belövi a győztes gólt, akár helyzet nélkül is.

loko 2012.03.10. 13:10:59

@babo410: Vucinic nem esett vissza, ő ennyit tud! Akár kézenfogva mehetne vissza rómába borrielloval együtt.

Norman 2012.03.10. 13:25:51

Ez azért kiverte a biztosítékot! első cikk és úgy tesz mint ha nagyon vágná idén mit csinált a Juve... http://footballnet.blog.nepsport.hu/archives/2012/03/10/Pofonert_megy_a_Juve_Genovaba/

338144 2012.03.10. 13:27:09

[sev](#740337): "Kiváncsi lennék, hogy most melyik BL-csapattal lehetne egy szintre rakni a Juve-t szerintetek: Milan, Bayern? vagy inkább Benfica/OM?" - Hát nézdd, a Milan elleni idei eredmények alapján, nem igen értem a kérdést... Szerinted?

juvebt 2012.03.10. 13:43:07

[Norman](#741360): szerintem az utolós bekezdésben elég nagy igazságokat fogalmaz meg, főleg hogy úgy tűnik holnap is kezd boriello!

345587 2012.03.10. 14:13:30

Srácok már nem azért, de ez mi: "idén újra jó a Juventusnak szurkolni." A Juventusnak mindig jó volt és jó lesz szurkolni. Egyébként nem az eredménnyel, a helyezéssel van gond, még csak nem is a játékkal. Az akarat, a küzdelem totális hiányával. Lesd meg Marchisiot most. Év elején nem volt elveszett labda neki, mindig mozgott üres területre, most meg áll, néz, egy meccsen megcsinál két biciklicselt, mert az elég. Ennyi a gyerek most. Lehetne sorolni az edzői meg technikai hibákat de felesleges, mert mindenki hibázhat. Nem gépek sem a játékosok, sem Conte. De cserébe mindegyiknek kutya kötelessége megszakadni azért a mezért, amit kivisz magán minden meccsen a pályára. Na ez veszett el valahol. És szerintem mocskos sokan leszarnák (köztük én is) hogy 2. 3. 4. ek vagyunk, ha látná azt, hogy megszakad a pályán, de nem sikerül. És nekem ne mondjátok, hogy túlgörcsölte, mert ez nem az. Az nem ilyen. És ezt az alibizést, a semmit sajnos nem tudom és sokan nem tudják elfogadni. Csinálhatsz Te bármilyen statisztikát, a szezon alakulásának fényében csalódás ez a jelenlegi játék, meg ami vele jött (2. hely). Nem lehet mindig jól játszani. Nyilván a szurkolók ezt várják el csak sajnos ez lehetetlen. Viszont azt meg teljesen jogosan várja el, hogy a játékos szakadjon szét a pályán. Majd ha úgy x-elünk mint év elején a Bologna ellen, akkor nézzétek a reakciókat. Az után a meccs után nem volt hőbörgés. Ki lehet találni hogy miért. Pedig csak x lett. Utolsó gondolatnak: Aki 13 döntetlen után azt kiemeli pozitívumnak, hogy veretlenek vagyunk, öreg, ásd el magad.

loko 2012.03.10. 14:47:33

@Norman: Szerintem elég korrekt írás. Ez simán benne van a pakliban. Az biztos, hogy a Vucinic-Borriello-Pepe támadóhármas (amiből Pepe tulajdonképpen kp.)1 gólnál többre aligha lesz képes (lásd. korábbi mérk.). A védelemben most, lássuk be benne lesz az 1 kapott gól (Buffon sem foghat meg mindent). Marchisio feltámadása is kétséges, mostanában ugyanazt játsza mint Vucinic, alibi! Del Piero-t Conte még véletlenül sem fogja kezdőnek nevezni, pedig ha máshogy nem szabadrúgásból legalább lenne normális kapuralövésünk. Vélemény: amennyiben a Vucinic-Borriello kettős kezd, végünk van! Ha csak az egyik, akkor halvány remény lehet, amennyiben valamelyik középpályásnak kijön a lépés.

bababubu 2012.03.10. 19:43:18

Bogdán Ádám mit védett!!! Akkor most ő is olyan becstelen mint Buffon? http://www.pixter.hu/video?id=34116

337583 2012.03.10. 20:07:16

"Igen, ha a többiek nem botladoznának ennyit, a Juve valószínűleg a 3-4. helyekért küzdene. Igen, sokszor volt szerencséje a csapatnak, bár mostanában inkább balszerencsés." Ezzel k****ra nem tudok egyetérteni. A Juventus legalább annyit botladozott, mint a riválisai. A döntetlenek több, mint felén a meccsek képe alapján rászolgált volna a csapat a győzelemre. (A Milan és a Napoli ellen rezgett csak a léc, de véleményem szerint ott is igazságos volt az x.) Olyan győzelmünkre nem nagyon emlékszem, ahol nem nekünk állt volna a zászló. Szóval olyan hihetetlen szerencsésnek távolról sem nevezném a Juvet.

337644 2012.03.11. 01:42:40

én a fő problémát abban látom ,hogy Marotta már most magyarázkodik ,hogy mennyire nehéz Ibra szintű csatárt igazolni ,meg ,hogy nekünk a kereteinkhez mérten kell igazolni stb ...tehát akkor nyáron megint nem jön majd világklasszis csatár...marad a Borriello szint??lesz bl , jövőre már a stadion bevétele is ott lesz zsebbe stb...nem igaz ,hogy 75milliót költő csapat(tavaly nyár) nem engedheti meg magának egy tegyük fel 30milliós igazi klasszis csatárt igazoljon??!Klasszis csatár és még két kp-ás nélkül ez a Juve halott lesz jövőre !Marchisio kis királynak hiszi magát ,mert nincs értelmes cseréje,baszottul pofán basznám ,hogy tudja már merre tart!Contére is rábaszhatná valaki egyet mert az eddig fasza munkáját elbassza azzal ,hogy képtelen belátni ,hogy Marchisiot lekéne ültetni egy kicsit ,Borriellot meg kikéne küldeni labdát szedni a picsába . Az meg ,hogy az egyetlen igazi Juve ikon a padot koptatja úgy ,hogy 10perceket se nagyon kap az vérlázító!!Tacchinardi be is szólt rendesen Conténak Alex ügyben ,nagyon tetszett,de ahogy látom Conte nem tanul és nagy az esély arra ,hogy Borriello megint kezd holnap:@ a milan merdák meg tudják már merre tartanak ..ez a milan az egyik leggyengébb amit 16év alatt láttam . 3értelmes játékosuk van max négy . Az olasz foci szégyene ,hogy ez a milan az első az meg a másik ,hogy ez a Juve versenybe van scudettoért ! szebb jövőt!

295377 2012.03.12. 22:24:54

@loko igazad van! Ennyi Vucsi, mehet amerre lát, habár nem fog sajna. De remélem egy klasszis csatárt hozunk nyáron, meg klasszis kp-t és védőt. Akkor lehet valami a BL-ben is.
süti beállítások módosítása